Heel

Prima, hartstikke leuke spullen

Prima service en fijne uitgebreide informatie over de crea materiaal.

Prima en betrouwbare service...

Ik heb gewoon goede ervaring mee

Het is gewoon geweldig en mooie op tijd

Goede service alles aanwezig ze hebben vaak bijna alles in de webshop

Deze keer was het pakketje er super snel . Zo'n leuke verrassing!

Snelle levering en goed verpakt

Superleuk met extraatje erbij.

Er ging het een en ander mis met mijn bestelling. Toen ik dat meldde werd er snel en goed op gereageerd. Het is toch nog goed gekomen, maar dat was niet dank zij DHL! Bedankt, Maria

Klasse.

Op zijn tijd bestel ik bij jullie. Ben blij met de Egel als winkel.

vlotte levering

de artikelen die besteld zijn worden keurig verpakt en vlot geleverd.

Word goed en optijd bezorgd

Veel keus, snelle levering

De website is overzichtelijk en er is een ruime keus. Steeds aangevuld met nieuwe producten. De levering was snel en verrast met extra gratis product

Vlotte verzending, prima apparaat

Ik heb de Gemini II gekocht en die werd keurig binnen een paar dagen gelverd. De klacht die ik had (over het apparaat, niet over de firma De Egel) werd ook nerjes opgelost. Aanrader.

Sinds kort bestel ik bij de Egel en ik ben zeer tevreden. De bestelling wordt zeer snel bezorgd en de website is zeer overzichtelijk . Super.

Prima producten. Snelle levering

Ik had oa Deco Art Satin Enamels besteld, een product uit de VS. Ik vond het hier voor een prettige prijs en het product werd vlot geleverd.

Altijd snel en keurig geleverd.

De meeste hobbyspullen bestel ik bij de Egel. Klantvriendelijk, snelle levering en super lief meestal een leuk presentje. O en vergeet het belangrijkste ze zijn meestal de goedkoopste!!!

Uitstekend!

De Egel is een fijne winkel met heel veel verschillende artikelen! Ook voor het budget is het fijn winkelen met aanbiedingen !en zoek je iets speciaals voor je hobby , is het bij de Egel te koop.

Geweldig snel en goed geleverd

Bestellen ging super

Levering veel sneller dan verwacht, miste alleen 2 dingen.

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling. mogen wij dan weten welke 2 dingen u mist en waarom heeft u dit niet bij onze klantenservice gemeld zodat wij dit voor u konden oplossen. m.v.g. Team De Egel

Ik heb hele goede ervaringen met De- Egel Snelle levering en met zorg verpakt. En altijd een leuke verrassing bij je bestelling. Echt Top. Groetjes Louise

geweldig

Heel fijn dat het zo snel bezorgt wordt en en tot mijn verrassing een kadootje wat super lief is ben er heel blij mee en is mijn favoriete website hobbywinkel

Zeer goede webshop

Altijd komt alles netjes aan. Fijne webshop. En als er iets verkeerd is word het meteen netjes opgelost. En bij €20 verzendkosten vrij. In een woord geweldig.

Snelle levering goed verpakt en leuk presentje top

Prima zeer goed

Fijn snelle levering

Supersnelle levering

Supersnelle levering en altijd een leuk kadootje!

Betrouwbare winkel, netjes verpakte orders met altijd een leuke attentie bijgesloten.

Goede artikelen, op tijd geleverd, netjes verpakt en altijd een verrassing erbij!