snel en correct, zoals altijd

Wederom geweldige en snelle service

Hele goeie ervaring!

Hele goeie ervaring. Besteld en heel snel geleverd.

Ik ben super blij met de egel altijd correct geleverd met een mooi extraatje bij je bestelling en erg snel

Pakje niet ontvangen

Ik ben tevreden van de Egel , maar deze keer is er iets fout gelopen met de levering. Post.nl zou het geleverd hebben , niks ontvangen ook geen kaartje met eventueel verdere informatie. De Egel zal het nu onderzoeken en mij op de hoogte brengen , hopelijk vlug nieuws, want keek er naar uit.

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling zoals wij ook aan u hebben gemaild is het onderzoek lopende alleen zit het weekend hier tussen wij hopen maandag hierop terug te kunnen komen m.v.g. Team De Egel

Snelle levering en altijd een kadootje er bij!

Snelle levering ! En vaak een presentje erbij. Voor mij een vertrouwd adres voor mijn knutselspulletjes

Kan niet beter

Altijd goed op tijd, en duidelijk in communicatie, ook als iets niet zo snel leverbaar is, meestal komt dat niet echt voor!

Prima webshop

Alles snel bezorgd altijd een verrassing erbij dank je wel egelteam

Al járen klant en altijd een dikke 10 voor levering en service.

Toppy snel en netjes verzonden

Goede site!!

Altijd alles netje geleverd en met een extraatje erin.

Correct , keurig, en als iets niet klopt word netjes geregeld.

Snelle levering en was erg verrast door het extra presentje erbij. Blij verrast ermee.

vlotte verwerking en levering en ook nog een cadeautje:)

Prima. vlot, goed en nog een cadeautje. wat wil je nog meer.

Goede service leuke attentues

Goede levering

Prima service en snelle levering

Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Prima service en snelle levering. Zelfs toen ik iets vergeten had te bestellen was dit geen probleem.

Correct

Zeer goed, prima behandeling en correcte afhandeling van bestelking.

Besteld wat ik nodig had. Was niet in een andere fysieke winkel te koop. Heel tevreden met de afhandeling. Snel en keurig verpakt geleverd.

Top !

Steeds kwalitatieve afhandeling van mijn orders ?

Perfecte levering!

Heel snelle levering (in België), goed beschermend verpakt, wel licht muffig geurtje maar dat ging snel weg. Artikelen in perfecte staat met cadeautje er bij! Heel tevreden.

Netjes en snel geleverd

Mijn bestelling werd gelijk de volgende dag geleverd

Ik heb lang op mijn bestelling moeten wachten

Ik heb een bestelling geplaatst en er was een heb een mail gekregen dat de bestelling niet compleet was Heb zelf netjes een antwoord terug gedaan maar heb daar geen reactie op gehad Zelf nog weer een mail gekregen dat ze ermee bezig waren Heb ook netjes gevraagd of het bedrag wat ik had overgemaakt niet voldoende was om nog weer een factuur te sturen en bijbetalen wel goed is Heb van de week dat bestelling gehad maar er onbreekt nog twee stickersvellen dat dus kan nog niet verder en er niks aan Met vriendelijke groet sophia fiselier Stegeman

geachte wij bedanken u voor uw beoordeling zoals onze collega aan u heeft aangegeven telefonisch zodra de stickervellen weer voorradig zijn zullen wij u hiervan op de hoogte stellen middels een mail hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, en onze excuses voor de miscommunicatie m.v.g. Team De Egel

Excellent experience.

Fast delivery, efficient communication, never had a problem with my orders and always a pleasant surprise in the package, which I appreciate every time.

Klasse.

Klasse.