Laden reviews...
Laden reviews...
1,547 recenze za posledních 12 měsíců
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kundene skryter av rask levering og forsiktig emballasje. Kundeservice oppfattes som vennlig og hjelpsom, med pålitelig kommunikasjon. Mange bestillinger kommer tidligere enn forventet og inkluderer små overraskelser. Totalt sett oppleves kjøpsopplevelsen som smidig og tilfredsstillende.
Ging zondagavond iets fout met bestellen en stond mijn bestelling dubbel en ik kon niet betalen Maandagmorgen gebeld met de klantenservice en een heel vriendelijke meneer heeft me goed geholpen en het pakje is nu onder weg
Beveelt aan
15 September 2020
lianne
TILBURG
De egel is een hobby winkel met heel groot assortiment.. De mogelijkheid van leveren op Post.nl locatie was voor mij een superuitkomst ! Ik heb een diamondpainting gekocht en die is prima kwaliteit en hij was verder bijna nergens meer te krijgen.. Ik ben heel blij.. Verder OOK nog presentje bij mijn bestelling. Dat is nog eens Atttent !! Heel vriendelijke klantenservice die OOK nog meedenkt ! Ga zo door en een winkel om aan te bevelen voor alle knutselfans.
Beveelt aan
15 September 2020
Ingrid
vlaardingen
Geweldige service en ook een snelle service bij de egel
Beveelt aan
15 September 2020
Sandra Sawdon
Rotterdam
Super netjes verpakt en mooi op tijd. Zeker aan te bevelen. Aardigheidje erbij. TOP
Beveelt aan
15 September 2020
Annemarie
Barendrecht
Altijd wat leuks er bij en snel geleverd
Beveelt aan
15 September 2020
Joke Breeschoten
Leersum
Ik ben gevoelig voor net dat beetje extra. De extra's de verzorging en de lage of geen verzendkosten.
Beveelt aan
15 September 2020
Ftancis Verhaaf
Nijmegen
Snelle bezorging, en altijd wat leuke dingen extra!
Beveelt aan
15 September 2020
Rianne
Zuid-Beijerland
Ik bestel al enige jaren mijn hobbyproducten bij De Egel. Het is een duidelijke site, goede en gevarieerde keus in divers materiaal voor het uitvoeren van je hobby. De service is goed, ik had een keer het verkeerde knipvel gekregen en na overleg werd direct het goede geleverd. Ik mocht het fout gestuurde knipvel houden. Enige punt van opmerking is dat sommige producten 'niet op voorraad' zijn en wel op de site erbij staan, soms duurt het erg lang (enige weken tot maanden) voor ze er wel weer zijn.
Beveelt aan
14 September 2020
J.
Apeldoorn
geachte mevrouw
zoals u waarschijnlijk heeft gemerkt verkeren wij op dit moment in een vreemde situatie
waarbij verschillende oorzaken gevolgen hebben dat leverancier niet alles op tijd kunnen uitgeven en of aanleveren bij de groothandels waarbij dus de winkeliers langer moeten wachten
helaas kunnen wij hier niks aan doen
m.v.g. Team De Egel
Ik heb een mooie marriane creatables gekocht. Kreeg allemaal boekjes erbij voor meer inspiratie. Én kreeg ook nog een mooie embossing mal gratis bij mijn bestelling Heel erg bedankt
Beveelt aan
14 September 2020
Tjitske
Drachten
snelle levering netjes verpakt inclusief een mooi kadootje
Beveelt aan
14 September 2020
greetje klok
Veendam
Snelle levering en goed verpakt ......en een verrassing in het pakketje
Beveelt aan
14 September 2020
Irma
Grootebroek
Alles goed ontvangen .
Beveelt aan
14 September 2020
Ria
Eindhoven
Groot assortiment, snelle levering met track & trace, goed verpakte zending. Ik ben zeer tevreden.
Beveelt aan
14 September 2020
Nel
Amstelveen
Heb ik hierboven al benoemd.
Beveelt aan
14 September 2020
Heleen
MIDDELBURG
Besteld en het was nog sneller geleverd dan de website aangaf. Mooie producten, goed verpakt en een klein cadeautje erbij!
Beveelt aan
14 September 2020
Jessica
Spijkenisse
Goed snel netjes en een mooie prijs
Beveelt aan
14 September 2020
Liny
Assendelft
De bestelde artikelen zouden eigenlijk pas na het weekend worden geleverd (stond in de bevestiging). Gelukkig kwam het al een aantal dagen eerder binnen.
Beveelt aan
14 September 2020
Renske
Beuningen
Heel snel leuke presentie erbij
Beveelt aan
14 September 2020
Maris
Briele
dik tevreden altijd netjes afgeleverd en snel
Beveelt aan
14 September 2020
Ankie
Numansdorp
Echt fantastisch altijd snel en netjes
Beveelt aan
14 September 2020
Mirella
Leeuwarden
Heel goed
Beveelt aan
14 September 2020
Renske
Oostendam
Geweldig echt goed
Beveelt aan
14 September 2020
Natalie
Alblasserdam
Mijn bestelling was er sneller dan was aangegeven, dus dat was een leuke verrassing. Ook het extraatje wat er bij zat. Dank je wel.
Beveelt aan
14 September 2020
Marielle Goedhard
Nistelrode
Mooue webwinkel met snelle en goede service
Beveelt aan
14 September 2020
Beb
Lekkerkerk
Lekker snel
Beveelt aan
14 September 2020
Heleen
Epe
Beijerlandselaan 180
3074ES Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Webshops