geweldige service

Altijd een snelle reactie. Zijn bereid om mee te denken, ook bij niet standaard vragen. Snelle levering. Ook al jaren dezelfde contactpersoon. Voor ons prettig, maar geeft ook aan dat de cultuur binnen het bedrijf gezond is.

Altijd snel schakelen

Wij werken al jaren samen met Greenmotion en dat bevalt ons nog steeds erg goed. Het is elke keer weer heel fijn en heel snel schakelen. Ze denken goed mee over nieuwe wensen en herhaalbestellingen worden vlot opgepakt. De leuke attentie die ze je als dank voor een opdracht af en toe sturen werkt ook uitstekend voor de klantenbinding ;-)

Zeer fijn contact en prettige service!

Enige punt verbetering is de kwaliteit van verpakking bestelde product. Verder erg tevreden.

Service ten top!

Super!!

Snelle en goede service

Super fijne samenwerking - Greenmotion denkt graag mee en kijkt wat haalbaar en realistisch is voor de klant!

In één woord; Fantastisch!

Wat een verademing als het gaat om snelle en duidelijke communicatie, geven je het gevoel dat de klant koning is doen wat ze beloven. Echt een aanrader!

Great experience

The team is very helpful and ready to help even within tight deadlines!

Super mooie KoffieMug met logo, helemaal blij mee!

Snel, duidelijk en met mooi eind resultaat!

Heel erg blij met Greenmotion!

Alleen maar positieve ervaringen, Elles is een topper! Denkt mee en erg service gericht!

Fijn, snel en duidelijk

Het contact verliep heel goed. Duidelijk wat wel/ niet kan, de prijzen en uiteindelijk product. Daarnaast snelle opvolging

super friendly, fast turnaround and great quality and service

super friendly, fast turnaround and great quality and service

Super snelle levering!

Een innovatief, duurzaam, meedenkend en communicatief sterk bedrijf

Greenmotion denkt mee in de vraagstelling die er ligt. Probeert zoveel mogelijk duurzame producten aan te bieden. Is innovatief. En communicatief sterk. Ze houden je goed op de hoogte van de lopende order. en .... bieden oha een goeie prijst

Vite fait, bien fait!

Nous avons passé une commande pour notre fête du personnel. Le délai était très court et la commande est arrivée dans les délais. Debby est très réactive dans sa communication!

Heel goed contact en een super snelle en goede service! Nadat Dopper een order van ons niet op tijd gemaakt had, heeft GreenMotion ervoor gezorgd dat we toch nog onze flessen, bedrukt en wel kregen. En dat binnen 3 dagen!!

Snel geschakeld, communicatie duidelijk

Zie de titel.

Service au petit soin et professionnel

Equipe de vente serviable et réactive

Snel, persoonlijk en deskundig

Ik heb een zeer goede ervaring met Greenmotion. Ik heb een bestelling geplaatst die op korte termijn geleverd moest worden en daarbij wilden we het premium ook gepersonaliseerd hebben. Ik was blij met de adequate en snelle communicatie. Geen fouten en alles werd geregeld binnen een kort tijdsbestek. Extra interessant vond ik de duurzame impact die onze bestelling had. Deze was gekwantificeerd en vervolgens kon ik dat weer in een interne nieuwsbrief terugkoppelen aan onze medewerkers.

Top service van/door jullie collega Debby. Het meedenken, de snelle levering in 1 woord TOP. Blijft toch mooi het menselijk contact.

Fantastic

Very friendly, helpful and quick service! Great products. Thank you.

Top: snel en helemaal goed

Ik had op korte termijn bedrukte Doppers nodig, Dopper kon zelf niet leveren binnen de tijd. Maar Greenmotion wel, heel fijn. En prima contact, dank!

geweldig

snelle levering en mooie producten en goede prijs/kwaliteit verhouding

vriendelijk, snel en correct

We plaatsten nogal last minut een order. Lovina heeft ons snel geholpen en heeft ervoor gezorgd dat we de Doppers zelfs een dag eerder dan gevraagd hebben ontvangen!

Mijn ervaring met Green Motion is heel goed

Products came out perfect!

I was ordering bottles for our employees. With the help from Lovina, and her recommendations, they came out perfect!

Over Greenmotion

Wij geloven dat loyaliteit begint met een eerlijk verhaal en dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Met onze ervaring en expertise willen we de promotionele markt verduurzamen. Dit doen we door mens en merk te verbinden met creatieve loyaliteitsconcepten en door het aanbieden van duurzame alternatieven voor de promotionele markt. Met veel plezier bedenken wij gifts die een glimlach op gezichten toveren.