Top: snel en helemaal goed

Ik had op korte termijn bedrukte Doppers nodig, Dopper kon zelf niet leveren binnen de tijd. Maar Greenmotion wel, heel fijn. En prima contact, dank!

geweldig

snelle levering en mooie producten en goede prijs/kwaliteit verhouding

vriendelijk, snel en correct

We plaatsten nogal last minut een order. Lovina heeft ons snel geholpen en heeft ervoor gezorgd dat we de Doppers zelfs een dag eerder dan gevraagd hebben ontvangen!

Mijn ervaring met Green Motion is heel goed

Products came out perfect!

I was ordering bottles for our employees. With the help from Lovina, and her recommendations, they came out perfect!

Topper Dopper

Fijne samenwerking, snelle en prettige communicatie en prima product afgeleverd. Zeker een aanbeveling! Lonneke

Goed!

Goed nette en snelle behandeling van mijn vraag en een last minute verzoek kon ook nog verwerkt worden. Deze flexibiliteit is prettig!

Top service!

Debby van Millingen heeft ons super goed geholpen! Heel fijn dat ze meedenkt!

goed advies en hulp bij bestellen ontvangen

behulpzaam, vriendelijk

Snel & prettig!!

Prettig contact en snelle levering met een mooi resultaat!

Uitstekende service en razendsnelle levering

Onze organisatie had met spoed Doppers nodig. Dopper verwees ons door naar Greenmotion. Geweldig hoe snel Greenmotion de order oppakte, prettig communiceerde en er zorg voor heeft gedragen dat de Doppers op tijd bij ons werden afgeleverd. De digitale print van het logo was ook naar volle tevredenheid.

Van Greenmotion kreeg ik snelle reactie op mijn aanvraag en de interactie verliep vlot.

De bestelling zag er goed uit en alles werd snel geregeld, zeker een aanrader!

Uitstekende kwaliteit en service!

Snel levering en uitstekende service

Vriendelijk en meedenkend te woord gestaan bij het bestellen van de doppers. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het bestelproces. De levering was snel en de bedrukking op de doppers is van hoge kwaliteit.

top bedrijf

Na wekenlang over en weer mailen met een andere leverancier, uitgekomen bij Greenmotion. Op donderdag bestelling geplaatst en op dinsdag geleverd. Fantastische service. Alleen maar lof

Snelle service!

Zoals we inmiddels gewend zijn van Greenmotion, verliep ook nu ons contact weer snel en soepel. Er is met ons meegedacht over het ontwerpen en bestellen van een gepersonaliseerd product. En er werd snel geschakeld vanwege een strakke deadline vanuit ons. Bedankt!

Snelle levering opdruk is perfekt!

Fijne afstemming

Heel fijn voor de zeer snelle levering!!

Dopper zelf kon het zelf niet meer geregeld krijgen om het voor een bepaalde datum te leveren en bij jullie was het geen probleem! Dus kei fijn dank jullie wel!

al jaren goed

Heel fijne meedenkende contactpersonen. korte lijnen en duurzaam assortiment.

Prima communicatie en goed meegedacht!

Snelle service.

Goede en snelle service

Wij wilden iets sneller dan op papier stond en we wilden meer info over hoe het gaat met bedrukken. Snelle, persoonlijke reactie gehad waardoor we op tijd alles binnen hadden.

Top geregeld en fijn meegedacht!

Goed bereikbaar, bereid tot meedenken en snel afgehandeld.

Leuke en verrassende items met een duurzame insteek

Greenmotion denkt met je mee als het gaat om het inzetten van een geschenk, groot of klein. De goede service en het leuke contact met de medewerkers zijn een dikke pré. Zowel voor het item als de manier van verpakken en versturen houdt Greenmotion duurzaamheid goed in het oog en dat is heel verfrissend.

Prettig contact en conform afspraak geleverd.

Goed overleg over de mogelijkheden van de opdruk. Prettig contact en een snelle levering.

Manpadslaan 1

2105 MA Heemstede

Over Greenmotion

Wij geloven dat loyaliteit begint met een eerlijk verhaal en dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Met onze ervaring en expertise willen we de promotionele markt verduurzamen. Dit doen we door mens en merk te verbinden met creatieve loyaliteitsconcepten en door het aanbieden van duurzame alternatieven voor de promotionele markt. Met veel plezier bedenken wij gifts die een glimlach op gezichten toveren.