Vlotte service

Onze bestelling werd snel geleverd, alles verliep perfect. Dankjewel!

Fijne communicatie en snelle levering

Ik heb bij Greenmotion bedrukte doppers besteld. De doppers en de bedrukkingen waren van goede kwaliteit. De communicatie was prettig en de doppers waren snel geleverd. Alles bij elkaar super tevreden.

Uitstekende service!

De service was goed, het product is erg mooi maar was erg geschrokken van de verzendkosten.

Op korte termijn bedrukte doppers besteld, konden snel schakelen, perfecte service.

klantgericht met een beetje extra

Er wordt goed meegedacht. Mochten er tussentijdse aanpassingen komen in levertijd oid, wordt dit tijdig gecommuniceerd.

Leuke items en prima geholpen

Voor onze jaarlijks Sintkadootje kon ik prima slagen bij GreenMotion. Wij handelen graag uit sociaal-maatschappelijk oogpunt en het assortiment sloot daar prima bij aan. En dankzij de niet aflatende hulp van Valentijn is onze Sintzending aan alle medewerkers van onze faculteit een succes geworden. De reacties waren unaniem enthosuiast!

Fijne samenwerking

Jarenlang plezierig contact, komen altijd afspraken na.

Prima snelle service met duurzame producten

Heldere offerte. duidelijk in timeline. Snelle levering

Heel plezierig

Het team van Greenmotion is erg fijn om mee samen te werken. Ze denken goed mee en leveren altijd strak volgens de beloofde planning.

Ik wilde 50 Sint-repen met een gedicht op de wikkel bestellen. Nu ben ik daar niet heel handig maar wel perfectionistisch in. Valentijn hielp me bij elke stap van begin totdat het pakket was afgeleverd. Door zijn betrokkenheid had ik alle vertrouwen in het eindproduct. Een voorbeeld van echte service!

Goede zorg en mooi product

Mooie samenwerking en alles volgens planning geleverd! Zeker voor een volgende keer weer!

Mooi product, prettige samenwerking

Prettig contact, heldere afspraken rondom order invulling, de bestelling en de levering.

Binnen een halve dag van offerte naar order

Een last minute idee voor een bestelling van gifts voor het personeel was binnen een paar geregeld en op tijd geleverd.

Meedenkend en giede kwaliteit!

Leuke, vriendelijke mensen die luisteren naar wat je wilt en meedenken! Top.

Snelle en heldere communicatie

Prettige eerste kennismaking met Greenmotion, ook voor een last-minute order konden ze ons goed helpen en werd er meegedacht om onze bestelling zo tof mogelijk te maken. De doppers waren een succes en onze introcutie met Soof ook!

prima service; mooie producten

Erg prettig om mee te werken. Aardige, hulpvaardige medewerkers en het eindproduct is perfect!

Snelle reactie, wijzigingen van onze kant geen probleem. communicatie zeer goed, kortom super geregeld allemaal.

helemaal goed

Ik heb erg prettig en snel een duidelijke bestelling kunnen uitzetten en er werd nog eerder dan gepland geleverd. Helemaal fijn!

Goede, snelle communicatie en mooi product

Goede en snelle service waarbij echt mee gedacht wordt met de wensen van de klant.

Mooi product en snelle levering

Wij bestellen al jaren doppers bij Greenmotion voor de brugklas leerlingen. Wij zijn een gezonde school met watertap punten. Met de doppers kunnen zij vers water tappen

Snelle service meewerkende en meedenkende medewerkers

Klantgericht en meedenkend!

Prettig bedrijf, ze denken op een fijne manier mee om je bestelling mooier en gepaster te maken! Super leuk jubileum logo voor ons gemaakt waardoor onze bestelde doppers nog toffer werden. Fijne communicatie en levering zoals afgesproken

Professioneel, vriendelijk personeel. Goede snelle service. Erg mooi resultaat!

Greenmotion leverde alles super snel

Prettige samenwerking, alles werd snel geleverd, en alle afspraken werden nagekomen.

Erg tevreden!

Communicatie is erg prettig en snel, service goed, snelle levering en de Doppers zagen er super uit!

Over Greenmotion

Wij geloven dat loyaliteit begint met een eerlijk verhaal en dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Met onze ervaring en expertise willen we de promotionele markt verduurzamen. Dit doen we door mens en merk te verbinden met creatieve loyaliteitsconcepten en door het aanbieden van duurzame alternatieven voor de promotionele markt. Met veel plezier bedenken wij gifts die een glimlach op gezichten toveren.