Greenmotion leverde alles super snel

Prettige samenwerking, alles werd snel geleverd, en alle afspraken werden nagekomen.

Erg tevreden!

Communicatie is erg prettig en snel, service goed, snelle levering en de Doppers zagen er super uit!

Flexibel in het opstellen van de offerte. Vertrouwen in de klant. Geleverd volgens de afspraken ondanks tijdsdruk.

Fijne samenwerking

Tijdige mailing over het gevarieerde aanbod. Na bestelling en prettige communicatie een correcte aflevering. Top!

Creatief, Proactief en 100% betrouwbaar.

Ik werk al jaren met Greenmotion. Greenmotion levert altijd kwaliteit. Duurzame visie van Greenmotion sluit uitstekend aan bij Euro Pool Group

snelle en goede levering

Doen wat ze beloven!

Snelle en klantvriendelijke service

Medewerker van greenmotion hielp mij heel vakkundig om met spoed een attentie te verzenden naar mijn collega's. Uitstekende service.

Snel en duidelijk

Snelle contacten en duidelijke offerte en leverdata. Na opdrachtverstrekking alles in gang gezet en exact op verwachte leverdatum geleverd.

Mooi product met bedrukking.

Overzichtelijke website met oog voor duurzaam. Bedrukt zoals afgesproken, netjes verpakt en snelle levering.

Levering volgens afspraak. Goed en duidelijk contact tijdens het hele proces

conform verwachting alles in orde

Na bestelling al snel contact gelegd door Greenmotion. Afspraken gemaakt en binnen een dag was alles in gang gezet. Binnen de afgesproken tijd is alles geleverd en prima in orde. Een aanrader om zaken mee te doen.

Een ruim aanbod van mooie geschenken

Elke interactie met Greenmotion is prettig en het aanbod is zeer ruim. Bij elke attentie ga ik naar de website van Greenmotion omdat er altijd wel wat tussen zit.

Wij werken graag met Greenmotion samen, hun heldere boodschap, de juiste eerlijke producten en de fijne profesionele samenwerking. Ik raad het iedereen aan.

Perfect geregeld!

Voor onze clienten 63 doppers met logo en naam besteld en deze werden heel snel en dus helemaal op tijd geleverd. Echt een top ervaring en zou iedereen aanraden om zaken met hun te doen...

Het is een ontzettende prettige samenwerking, snel contact, creatief, komt terug op zaken die relevant zijn. Het is een geweldig bedrijf met de focus op de juiste plek!

meedenkend, flexibel, vriendelijk en goede kwaliteit!

Zeer fijne ervaring met Greenmotion. Vlotte dienstverlening, vriendelijke medewerkers en zeer snelle levering van de bestelde producten.

Hele goede begeleiding van mijn order

Uitermate tevreden over de afwikkeling Van mijn bestelling en ook bij de afterservice

Het contact was prettig en er werd goed meegedacht

We hebben, door goed overleg, een leuk pakketje kunnen sturen naar al onze collega's.

Kon de bestelling snel plaatsen en werd snel geleverd

Als ik nog een keer iets nodig heb dan zou ik het zeker bij Greenmotion bestellen.

Top! Goeie service!

Goede service en levering. Flexibel en goede contact momenten.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Kwalitatieve levering, die mooi op tijd kwam

De persoonlijke hulp was erg prettig. En dat de levering dan ook nog eens netjes op tijd was én er goed uitzag, maakte dit een goede ervaring.

Fijne partij om mee te werken

Prettig, vriendelijk, snel en behulpzaam, ze doen het echt samen

Fantastisch!

Fantastische samenwerking, meedenken in Covid periode en alle flexibiliteit die wij nodig hadden. Op naar volgend jaar!

Manpadslaan 1 2105 MA Heemstede

Over Greenmotion

Wij geloven dat loyaliteit begint met een eerlijk verhaal en dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Met onze ervaring en expertise willen we de promotionele markt verduurzamen. Dit doen we door mens en merk te verbinden met creatieve loyaliteitsconcepten en door het aanbieden van duurzame alternatieven voor de promotionele markt. Met veel plezier bedenken wij gifts die een glimlach op gezichten toveren.