Door prettig persoonlijk contact snel zaken naar tevredenheid gedaan

Na op de site een interessant product te hebben gezien, en na een telefoontje om de mogelijkheden te bespreken, op relatief korte termijn de gewenste producten geleverd. Het persoonlijk contact met steeds dezelfde persoon heeft er zeker aan bijgedragen dat ik een positieve ervaring aan de aankoop heb overgehouden.

De medewerkers van Greenmotion denken mee, werken snel en komen hun afspraken na!

Ik heb slecht éénmaal met Greenmotion gewerkt, maar het dit als prettig ervaren. Van harte aanbevolen!

Snelle reactie met gevraagde informatie!

Goed en snel contact met een vast contact persoon die ons goed geholpen heeft om tot de juiste bestelling te komen.

Goed en snel contact

Altijd fijne samenwerking

Goede producten, scherpe prijzen en denken mee.

Super goed geregeld allemaal!

Plezierig contact en als kers op de taart ontvang je zelf na de order ook nog een heerlijke reep chocola!

Topbedrijf

we werken al jaren samen met GM en zijn er zeer tevreden over, Elles (en team) denken mee, steken handen uit te mouwen en hebben de beste contacten voor de mooiste (duurzame en milieuvriendelijke) producten, ik kan het iedereen aanraden (en dat doe ik ook) om een samenwerking aan te gaan met GM!

Makkelijk te regelen.

Uitstekende service, uitstekend product

Greenmotion denkt mee, levert snel en het product is prima verzorgd. Bedrukking is ook over het algemeen prima en afwasmachine bestendig.

Super, ook een snelle levering

Super, ook een snelle levering

Snel en goed geregeld, bedankt!

Op donderdag belde ik Greenmotion om voor 50 mensen Tony Chocolonely-repen te regelen. Deze moesten uiterlijk diezelfde vrijdag verstuurd worden. Debby heeft dat voor elkaar gekregen. Ze hield me goed op de hoogte tijdens het proces. Alles verliep heel soepel. Fijn!

Uitstekende service, er wordt met je meegedacht om een product helemaal naar wens te krijgen

Erg professioneel en met aandacht voor het milieu. Veel keuze en er is heel veel mogelijk. Goede service, snelle levering en goede kwaliteit producten.

Goede, snelle en creatieve service

Er wordt fijn meegedacht door de enthousiaste, creatieve medewerkers van Greenmotion! Ruime keuze uit duurzame producten, steeds innovatief.

Vlotte levering en goed meegedacht voor o.a. onze kerstactie !

Vlotte service

Greenmotion is een prettig bedrijf om mee samen te werken. Ze reageren snel en de levering gebeurt altijd op een vlotte manier.

• Communicatie

Pluspunten

Communicatie was zeer prettig. Verder werden alle afspraken nagekomen.

De website zou wat duidelijker mogen. Ik heb wel even moeten zoeken om op dit product uit te komen. Gelukkig wordt er snel gereageerd op vragen, dus lukt het ook om buiten de website om aan informatie te komen.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle, adequate reactie/antwoorden op vragen per mail, fijn en een goede afhandeling van onze bestelling.

Pluspunten

Ze reageren snel, ze zijn erg enthousiast en ze denken mee met de klant.

• Communicatie

Pluspunten

Leuk team van mensen die echt mee denken, creatief zijn en met onderscheidende passende oplossingen komen. Klantvriendelijk en hoge service.

Manpadslaan 1

2105 MA Heemstede

Over Greenmotion

Wij geloven dat loyaliteit begint met een eerlijk verhaal en dat duurzame promotionele acties met een verhaal effectiever zijn en meer gewaardeerd worden. Met onze ervaring en expertise willen we de promotionele markt verduurzamen. Dit doen we door mens en merk te verbinden met creatieve loyaliteitsconcepten en door het aanbieden van duurzame alternatieven voor de promotionele markt. Met veel plezier bedenken wij gifts die een glimlach op gezichten toveren.