Mooi papiertje eromheen en 2 proefmonstertjes en persoonlijke tekst geschreven .toch persoonlijk/met aandacht

Netjes geleverd

Dik tevreden

Alles naar wens!

Bestelling snel in huis. Prima verlopen.

Mooie producten, goede service en snelle bezorging.

Fantastisch en supersnel!

Zie bovenstaande

Goed product, snel ontvangen.

Goede product, persoonlijk briefje, een sample, en dat alles heel snel ontvangen. Heb geen mail met track en trace gekregen, zodat ik het pakketje niet op een data en tijd kon zetten dat ik thuis was, dat was dan ook het enige wat ik onhandig vond

Super snelle levering

Het produkt was netjes verpakt met extra proefmonsters. Ook zat er een persoonlijk briefje bij. Ik raad aan om hier te bestellen.

Uitstekende service!

Bij de bestelling is er altijd een vorm van persoonlijke aandacht door de handgeschreven briefjes met een boodschap. En bij de bestelling wordt er altijd een sample bijgeleverd! De verzendkosten zijn altijd gratis!

Uiteraard kan er altijd iets mis gaan, maar dan is het zaak dat je dat netjes oplost. Toen Skin-shop mij minder goed nieuws over het bestelde product moest melden, werd ik hierover keurig geïnformeerd: per app en héél persoonlijk. En ze communiceerden net zolang tot het opgelost was. Complimenten!

Alles is oke

Snelle levering, en cadeau bij bestelling. Bedankt

Superfijne, snelle en erg persoonlijke service!

Erg snelle, betrouwbare levering en hele fijne en duidelijke communicatie! Je krijgt altijd een persoonlijk briefje en en paar proefmonsters bij de bestelling. Het komt vrijwel nooit voor, maar mocht het zo zijn dat onverhoopt iets niet meteen verstuurd kan worden, dan wordt je daarover (direct) geïnformeerd! TOP! Ik ben dan ook al jaren klant…

Heel persoonlijke en betrokken benadering.

Ik werd gebeld en voerde een telefoon gesprek met een zeer hartelijke en duidelijke dame. Toen ik mijn pakketje ontving zat daar een handgeschreven brief bij dat het een persoonlijke noot gaf. Heel fijn!

snelle levering en persoonlijke touch

goede producten, snel geleverd

Ik ben erg blij dat ik de producten van Jane Iredale in Nederland kan krijgen, heel gemakkelijk bezorgd via Skin-shop

Veel keus, goed advies en snel geleverd

Ik twijfelde nog over de productkeuze, maar ik werd snel geholpen via WhatsApp om tot de juiste producten te komen. Vervolgens had ik alles al de volgende dag in huis. Hele fijne shop met fijne mensen erachter, aanrader!

Makkelijk te vinden en keurige levering

Ik wist geen leverancier van het bestelde product maar snel gevonden. Minder vond ik dat ik de dag na bestelling bericht kreeg van DHL dat mijn pakje onderweg was, maar dat het uiteindelijk 4 dagen later pas afgeleverd werd. Bij navraag DHL steeds het bericht dat zendingnummer niet bij hen bekend was.

Snel

Snelle levering met zelfs een klein handgeschreven briefje erbij, waarin ze me bedankte voor mijn bestelling, en me veel plezier wenste met de producten, mét een kortingscode voor mijn volgende aankoop…. Super goed en leuk is mijn eerste ervaring!

Mooi product snel geleverd

X

Snelle levering. Snelle reactie op de bestelling, Bij de bestelling kleine verrassing in de vorm van twee proef tubetjes huidverzorging en een handgeschreven briefje als bedankje met daarbij een kortingscode op de volgende aankoop, Voelt als een bedrijf voor wie de klant nog koning is en waarbij ze hun best doen voor iedere klant. Ik ben fan.

Supersnelle levering

Product als omschreven met een vriendelijk persoonlijk briefje

Mooi product, voelt goed aan

Snelle levering en een mooi product. Ik ga ik zeker weer bestellen.

Goede en snelle service

Na het bestellen vrij snel afgeleverd

Ontzettend prettig om mijn producten hier te bestellen.

Bestelling komt op tijd en er zit een persoonlijk briefje bij. Ontzettend attent. Ook de proefmonstertjes zijn leuk en fijn om te krijgen. Zo kun je andere producten ook eens proberen. Ja daar ga ik wel goed op.

De bestelling werd netjes en snel verzonden.

Delst 8 A

5388EG Nistelrode

0412 - 312 804

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.