Zeer tevreden !

De bestellingen worden vlot verwerkt; de producten zijn van prima kwaliteit en worden gratis verzonden!

Bestelling was er heel snel met een leuk attent briefje erbij

Snel en kwalitatief goed product

Snelle persoonlijke levering en fijn product

Snelle bezorging, leuk ingepakt. In een woord Top

Snelle levering en altijd persoonlijk berichtje en monstertjes van producten.

Fijne web shop vlugge leverin leuk persoonlijk bericht

Fijne webshop vlug geleverd netjes verpakt leuk briefje erbij en monstertjes

Goede producten

Snelle levering & goed verpakt.

Snelle levering, goed verpakt.

Goed.

Mijn ervaring is goed. Heb de juiste bestelde product ontvangen binnen 1 dag.

Great service

I bought my face product online and it was delivered on time on the date I picked on the website.

Heel goed!

Snelle levering, keurig verpakt.

Snelle levering mooie producten

Grote keuze uit kwalitatief goede huidverzorgings producten

Snelle bezorging.

Goed product

Snelle service met een leuk persoonlijk briefje erbij, ik koop volgende keer weer bij Skin-Shop :))

Mooi, netjes en met (persoonlijke) aandacht verzonden, erg blij mee.

Super snelle service

Mooi verpakt en een persoonlijk jaartje vind ik altijd leuk!

Supersnelle levering en een persoonlijke groet

Vorige week voor het eerst een product besteld, wat elders lastig te krijgen was. Hier dus wel voorraad. Het product werd de volgende dag geleverd met een lieve persoonlijke en handgeschreven welkomstbrief. Alles netjes verpakt en met twee mooie samples passend bij het bestelde product. Dik tevreden!

netjes afgeleverd in een zeer goede verpakking.

heb nu 2 keer online produkten besteld. beide keren heel tevreden.De meegestuurde samples wil ik altijd heel graag uitproberen maar de platte potjes zijn voor mij niet altijd gemakkelijk open te draaien, dat is jammer! het is attent dat er altijd een persoonlijk bedankje van een medewerker wordt meegestuurd!

Altijd een persoonlijk briefje erbij, netjes verpakt. En een monstertje van een passend product

perfect

snelle levering met een persoonlijk briefje van de dame die verantwoordelijk is voor verzending van bestelling.

Zeer goede ervaring.

Mijn pakketje met 3 tubes crème is niet bij mij aangekomen, ondanks dat de vervoerder aangaf dat het bij mij bezorgd was. Ik heb hierover gebeld met Skin-shop en zij hebben meteen 3 nieuwe tubes opgestuurd, die ik gelukkig wel ontvangen heb. Grote klasse, deze service!

prima webshop

Alles netjes op tijd geleverd, blij met de samples

Fijne ervaring

Zeer tegemoet komend en kundig personeel, ben zeer goed geholpen en een uitstekende service! Echt een aanrader deze webshop!

Prima service met een persoonlijke noot! Ga zo door.

Snel en persoonlijk

Ik krijg mijn bestelling snel en goed geleverd. Leuk dat er een persoonlijke noot bij zit

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.