Supersnelle levering

Product als omschreven met een vriendelijk persoonlijk briefje

Mooi product, voelt goed aan

Snelle levering en een mooi product. Ik ga ik zeker weer bestellen.

Goede en snelle service

Na het bestellen vrij snel afgeleverd

Ontzettend prettig om mijn producten hier te bestellen.

Bestelling komt op tijd en er zit een persoonlijk briefje bij. Ontzettend attent. Ook de proefmonstertjes zijn leuk en fijn om te krijgen. Zo kun je andere producten ook eens proberen. Ja daar ga ik wel goed op.

De bestelling werd netjes en snel verzonden.

Vriendelijke geschreven woorden als dank voor de bestelling

Lieve geschreven persoonlijke woorden op een kaart als dank voor de bestelling. Snelle levering en uitstekende cosmetica !

Niet ontvangen

Product vorige eeek dinsdag besteld en betaald.product alleen niet ontvangen . Icontact gehad met de skin shop en zij hebben meteen een onderzoek ingesteld en het pakket opnieuw naar me verstuurd! Echt een top service! Super vriendelijke meiden. Een echte aanrader.

Snel geleverd top

Ik ben heel blij image zonbrand 50 is top ik heb gevoelig huid maar deze creme is echt goed

Mooie producten en vriendelijke hulp

Mooie producten en vriendelijke hulp

Zeer snelle levering

Mijn bestelling kwam erg snel binnen. Met een heel lief handgeschreven briefje erbij. Zeer persoonlijk dus. Erg fijn in deze afstandelijke digitale tijd. Product was ook precies wat ik wenste. Goede merken en kwaliteit

Super geleverd

Erg tevreden over de snelle levering. Goede prijs en hele leuke samples van hetzelfde merk als mijn bestelling. Het is niet de laatste keer dat ik hier besteld heb

Snelle levering en mooi ingepakt.

Zoals de titel aanduidt. Heel snel geleverd en mooi ingepakt.

Uitstekende en snelle service en bezorging

Fijne webshop als je opzoek bent naar verzorgingsproducten. Ze leveren heel snel en hebben ook een whatsapp waar je al je vragen kunt stellen. Ik had het zelfde product perongeluk 2x besteld en dat is per direct opgelost en heb heel snel ook mijn geld terug gekregen. Skin-shop is zeker een aanrader!

Zeer servicegericht

Ik wilde, ivm vakantie, mijn lipstick pas na een weken laten bezorgen. Dit was geen enkel probleem en ik kreeg zelfs een leuk appje of die datum klopte. Heel klantvriendelijk en prettig contact.

Aanbod en correctheid.

Heel persoonlijke service

Kreeg een handgeschreven briefje erbij. Dat is echt uniek. Snelle levering

Zoals altijd een aanrader !!!

Een woord geweldig een aanrader

Tevreden met de snelle levering en het product

Tevreden met de levering. Alleen jammer dat er 2 proefjes bij zaten, waarvan 1 van de 2 nagenoeg leeg was. Zal wel een foutje zijn geweest.

Snel en met een persoonlijk randje

Makkelijk online bestellen, snelle levering en leuk een persoonlijk handgeschreven briefje erbij!

perfect!

Heel blij met de service en producten van Skin-shop!

Snel geleverd maar, ander product gekregen dan op afbeelding

Snel geleverd met een persoonlijk bericht, maar helaas was het product anders dan afgebeeld op de website.

Hele goede service. Onmiddellijk reactie na e-mail. Slechts 1 minpuntje… te veel verpakking waaronder veel plastiek. Dat zou milieuvriendelijker mogen. Verder heel tevreden. Ik blijf zeker klant!

In een prachtig pakketje met kaartje en samples werd mijn dagcrème bezorgd. Helaas was de verpakking van de crème kapot waardoor er ook wat gelekt was. Dit heb ik gemeld; een dag later lag er een nieuw pakketje klaar en mocht ik de oude houden. Goede service dus!

Snelle en goede levering

Kromstraat 3

5388ES Nistelrode

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.