Prima. Wel jammer dat ze met DHL werken.

De track en tracé gaf tot een halve dag ervoor aan dat het pakket nog niet was aangeboden aldaar om dus later een te laten weten wanneer ze komen afleveren?! Tevens heeft DHL een lange periode (4 uur) dat je thuis moet zijn en lijkt later dat de tijd ineens vervroegd werd!. Liever zou ik het op een post.nl punt ophalen.

Snelle levering en leuk die sample wat je gratis erbij krijgt zo kun je steeds iets nieuws proberen

Snelle levering als je vragen hebt meteen contakt ende gratis sample erbij zodat je iets nieuws weer kan uitproberen

Heel tevreden snel geleverd en ook nog gratis proefjes.👍👍

PRIMA!!

UItgebreid assortiment merkartikelen, supersnelle service en heel persoonlijk, zelfs een telefoontje naar me om de datum van levering te verifieren nadat Lisanne had opgemerkt dat de leveringsdatum wel erg ver in de toekomst was gepland door mij.. Persoonlijk briefje en samples en alles nog weer apart ingepakt is bijzonder klantvriendelijk! Dankje Lisanne

Persoonlijk en snel

Snelle levering en een persoonlijk handgeschreven briefje bij de bestelling. Erg positief!

Supersnelle levering met persoonlijke touch

Het bestelde product was binnen een paar dagen binnen, goed te volgen via de track 'n trace. Ingepakt als een kadootje, met een paar samples en een persoonlijk, handgeschreven briefje. Superleuk! Bedankt, Lisanne 😊

Makkelijk te bestellen zonder wéér een account te moeten aanmaken, uitgebreid assortiment producten, mogelijkheid om voorkeur aan te geven wat betreft samples en niet te vergeten, jawel, daar is ie weer, het handgeschreven briefje! Zorgt voor een persoonlijk tintje. Producten zijn met zorg ingepakt, samples zijn een cadeautje om uit te pakken.

Mooie producten, fijne samples

Murad créme besteld. Snel in huis, inclusief een paar samples en persoonlijk kaartje. Ga zeker vaker bestellen.

Heel erg tevreden met pascoud cover creme

Heel erg blij met het product ga zeker meer kopen van dit merk. Snelle levering en goede service

TOP! klantvriendelijkheid en snelle bezorging

Ik heb de skin boost en lift gekocht van laviesage. Volgende dag was al binnen en kreeg ik er een persoonlijk geschreven briefje bij.!

Geweldige service en uitstekende winkel

Ik had producten besteld, netjes binnen de verwachte levertijd geleverd. Daarnaast nog een persoonlijk bericht en wat extra’s gekregen. Echt een top winkel!

Keurig netjes

Snel geleverd, keurig verpakt met leuke sample erbij en handgeschreven briefje. Top👌🏻

Vlotte levering netjes verpakt

Positief! Precies wat ik wilde snel geleverd, netjes verpakt en met een handgeschreven briefje om het persoonlijk te maken. Goede ervaring!

Prima communicatie

Ik werd goed op de hoogte gehouden. Helaas werd het product niet direct afgeleverd, maar dat kwam door DHL. Alles was goed te traceren. Ik zou hier een volgende keer zo weer bestellen.

Aanrader

Snel geleverd, mooi en netjes verpakt en met persoonlijke attentie. Veel succes voor jullie team!

Perfect, mooi ingepakt leuk briefje!!

Petfect verzorgd!

Zeer tevreden over de levertijd en de zorg die aan de bestelling is besteed.

Ik kende het product al en kwam zo bij deze site terecht. Erg leuk om er een handgeschreven briefje bij te krijgen. Ook was het product netjes ingepakt. In deze "tijd is geld" maatschappij is dat bijna zeldzaam. Ik ben dus erg tevreden en zal er in de toekomst vaker iets bestellen.

Bij een besteld product ook nog een handgeschreven briefje dat dit gebeurd in deze tijd vind ik echt heel mooi van skin shop

Persoonlijke aandacht en snelle service

Een mooi ingepakt doosje met producten (klantervaring in gedachte: niet alles wordt maar zo in de doos gegooid) en een persoonlijk handgeschreven briefje van een medewerker om je welkom te heten als klant en je op weg te helpen. Helaas was het niet helemaal goed gegaan met de levering van de bestelling. Er ontbrak wat. De wijze waarop dit opgelost werd: 10 met griffel! Zeer meedenkend, klantvriendelijk en vlot opgelost. Bedankt!

briefje

Het product kende ik al. Daar heb ik op gezocht en kwam op deze site uit. Het persoonlijke han geschreven briefje aan mij gericht en met groeten van Isa vond ik wel bijzonder. Levering verder zonder problemen en geen verzendkosten. Gewoon hele aardige ervaring. Arno.

Snelle en volledige levering

Snelle levering, keurig verpakt, testertje erbij & een persoonlijk kaartje. Heel leuk!

Verrassend

Per telefoon hoorde ik dat mijn bestelde product was uitverkocht. Dat was natuurlijk een teleurstelling. Een dag later werd het alsnog geleverd. Ik was zeer aangenaam verrast.

Persoonlijke aandacht

Mijn eerste bestelling bij de Skin-shop is een hele positieve. De levering was snel en had een handgeschreven persoonlijk bericht over mijn keuze van supplementen. Het bericht gaf me het gevoel klant te zijn en ook vertrouwen om advies te vragen als ik dat nodig heb.

Persoonlijke en uitstekende dienstverlening

Er was een foutje in mijn bestelling geslopen en dat is heel persoonlijk, snel en uitstekend opgelost. Juist dat je weet wie met je bestelling bezig is geweest en dat je die persoonlijk kunt benaderen via whatsapp vind ik echt ervan getuigen dat klantcontact daadwerkelijk belangrijk wordt gevonden. Het pakje uitpakken is ook een feestje.

Uitstekend service en snelle levering

Wat ontzettend leuk om er een persoonlijk en handgeschreven briefje bij te krijgen.