Het product was er heel snel en netjes verpakt met een klein cadeautje heel leuk.

Het persoonlijk geschreven berichtje erbij !!!

Geweldige service

De producten worden keurig verpakt en de dag na de bestelling geleverd

Geen verzendkosten en levering ging snel!

Prima ervaring!

Snelle reactie, snelle verzending, netjes verpakt. Heel tevreden!

Snelle levering. Goede service en producten. Leuk handgeschreven briefje en sample erbij. Hier ga ik vaker iets bestellen

Prima producten snel in huis

super

alle artikelen heel mooi verpakt en altijd wat monstertjes erbij van producten goede site

Goed product, supersnelle levering, altijd een verrassing wat voor klein product erbij zit!!

Zeer vlot en prettig

Goede service, mooie producten

Mijn bestelling is altijd snel en correct bezorgd, heel fijn! En ik vind het leuk dat er altijd een briefje en proefmonstertje bij zit

Beti

Snelle bezorging. De beste beautywebsite❤️

Prima bezorging en product!

Volgens plan geleverd

Altijd goede service en snelle levering.

Vraag per mail gestuurd, hierop snelle en duidelijke reactie. Goede adviezen en goede service. Ik bestel hier veel producten.

Mooie producten, snelle verzending

Snelle verzending van de producten die ik besteld had. Persoonlijke benadering door de verkoper.

Perfect, snelle levering en goede klantenservice

Reliable, great products! Definitely recommend!

Leuke aanbieding

Bezorging duurde even maar aankoop was mooi verpakt.

Snelle levering netjes verpakt

Snelle levering. Netjes verpakt.

Vlotte afhandeling en goed geïnformeerd.

Super.

Fijne producten zoals verwacht

Fijne producten en snelle levering

Netjes verpakt en keurig op tijd geleverd

Prettig

Snel geleverd met een vriendelijk hand geschreven bericht

Nog nooit mee gemaakt, een hand geschreven briefje erbij, met veel plezier met je product. Ik ben erg tevreden Groeten Jacqueline

Geweldig!!!!

Bestelling meteen de volgende dag bezorgd. Er zat een persoonlijke brief bij het product inclusief een gratis monster. Waar zie je dit nog. Super bedankt

Supersnel geleverd

Ik kreeg heel snel mijn pakje wat heel mooi was ingepakt met een persoonlijk handgeschreven briefje erbij, wat ik erg leuk vond.

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.