Aanrader

De bestelde producten werden snel geleverd en alles was goed en mooi ingepakt. Het handgeschreven briefje erbij is ook erg attent! Ga zeker vaker bestellen!

Alles top, goeie producten en levering

Alles top.

Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen, prima en snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik kom zeker terug.

Beter kan niet

Gebruiksvriendelijke website, ruim assortiment aan kwaliteitsproducten. Bestelproces kan makkelijk doorlopen worden waarna communicatie en levering zeer correct werden uitgevoerd. Helemaal tevreden dus

Snel in huis

Fijn dat de bestelling snel binnen was en super attent met zelf geschreven briefje erbij!

Bij mijn bestelling ontving ik een persoonlijke handgeschreven brief. Hierin stond een bedankje en hoe ik mijn product kon gebruiken. Ook kreeg ik 2 samples bij de bezorging en een kortingscode voor een volgende bestelling. Heel klantvriendelijk en super lief die brief.

Eerste bestelling bij skin-shop.

Afgelopen week de eerste bestelling gedaan bij skin-shop.nl, was op zoek naar een specifiek product en zij waren de enige die het (op voorraad) hebben! Heeel tevreden over de levering: product werd op de aangegeven dag geleverd, mooi en voorzichtig ingepakt, een heel leuk persoonlijk briefje en een sample erbij! Ga zeker nog eens wat bestellen!

Perfect!

Super fijne webshop

Super snelle service!

Een vertrouwd site.

Bestelling is snel en goed uitgevoerd

Perfecte service en levering

Super tevreden! Ik kreeg een appje met de mededeling dat het 1 dag langer zou duren, omdat het product was uitverkocht. De producten kwamen goed verpakt binnen met een handgeschreven kaartje, dat is een erg leuke touch. Erg attent dat er ook een kortingscode voor de volgende bestelling bij zat.

Producten staan duidelijk omschreven op de site, ze waren super netjes ingepakt en heel snel geleverd!

Leuk ingepakt!

De crème was leuk ingepakt en voorzien van een handgeschreven briefje, aan mij gericht. Fijn om de volgende keer met korting te mogen bestellen. Bedankt voor de levering op de afgesproken dag en extra monster.

Top bedrijf!

Ik koop al een enige tijd skin boost en lift bij skinshop. En ben daar heel blij mee. Ik kan ze ook altijd bereiken als ik vragen heb. En wordt er altijd netjes geholpen. Heel klantgericht en dat is fijn!

Na eerste ervaring in een woord geweldig.

Snel geleverd en een gezellig briefje erbij. Ook heel blij met mijn aankoop.

Eerste maal gebruik gemaakt.

Prettig

Snelle levering voordelig mooi product

Uitgekozen product was mooi geprijsd en snel geleverd. Bij het pakketje zat een aardig kaartje.

Zeer snelle levering

Er zat een persoonlijk briefje bij, heel erg leuk!

Snelle service, goed verpakt, apart briefje erbij. Zeer attent.

Supersnelle, persoonlijke service

Pakketje vrijdag besteld, maandag in huis, met een leuk, persoonlijk briefje en een sample tubetje crème. Heel fijn!

Heb wel betaald maar niets ontvangen.

Heb direct betaald maar ontvang niets! Heb lang moeten wachten maar uiteindelijk toch gekregen. Skin-shop heeft mijn klacht keurig opgepakt en ik heb het mooi verpakt met een persoonlijk briefje alsnog gekregen.

Supersnel netjes verpakt geleverd!

Goede eerste ervaring. Supersnel geleverd netjes verpakt in doosje met nog een leuk kaartje en info er bij.

Grote keuze, snelle levering en dat handgeschreven briefje erbij is hartverwarmend! Ik ben fan!

Snelle levering, leuk persoonlijk handgeschreven kaartje toegevoegd.

Perfecte service

Snel en goed geleverd. Vriendelijk boodschap toegevoegd