Super professioneel, vriendelijk en topservice

Super professioneel, vriendelijk en topservice

Vandaag mijn bestelling ontvangen van Skin-shop, hoe leuk om er een handgeschreven briefje bij te ontvangen van Lisanne! Die me bedankt en een compliment maakt over mijn gekozen producten en dan nog afsluit met; "met behulp van deze producten zul jij weer stralend de dagen doorgaan". Super!!

fantastisch!

Duidelijke site, fijn persoonlijk contact voor vragen en goede prijzen.

Perfect!

Snelle levering met een persoonlijke boodschap....erg leuk! Dank je wel

Slechte oplossing

Al meer dan een jaar dik tevreden over de service, maar helaas werd mij nu een verkeerd pakket toegestuurd. Kan gebeuren, en dagen later kreeg ik een sms met de boodschap dat ik het juiste product zou ontvangen incl retouretiket. Prima. Maar de gratis samples die ik altijd graag ontvang werden dit keer niet meegestuurd. Jammer, je wil toch juist je vaste klant wat extra's geven vanwege het ongemak?

Amazing customer service and personal approach

Great price and quality. Fast delivery. Truly recommend this website!

Heel goed bevallen

Spullen goed geleverd. Heel leuk het briefje erbij

Goede producten en snelle levering

Ben zeer tevreden! Wat ik extra leuk vond, was dat er een handgeschreven brief bij mijn bestelling zat.

Snelle levering, netjes verpakt, alles prima !

Ik had mijn pakketje snel binnen. Toen ik het uitpakte was ik blij verrast. Leuk ingepakt én er zat een kaartje bij met een handgeschreven tekst!

quick service, package in time

I ordered via the internet some ampoules. It arrived within 24h, I knew exactly when to except the package plus that I did get a small sample as well. Great service!

prima service, betrouwbaar adres

Alles klopt; info op site, bestelling snel geleverd en met aardig briefje erbij en lekker monstertje.

Top, echt betrouwbaar

Netjes verpakt met zorg, snelle levering, leuk briefje erbij en het gevraagde proefje voor de ogen zodat ik die ook kan testen, super hoor ga zo door! Vakmensen

Snelle service, gratis levering en duidelijke site!

Overzichtelijke site en leuk dat je bestelling wordt ingepakt en met een persoonlijk briefje erbij!

Snel en accuraat

Snel en correct geleverd met een persoonlijk briefje. Erg leuk.

Helemaal goed

Keurige levering, goed ingepakt, op tijd

Mooi verpakt, extra monstertje en handgeschreven briefje. Love it

Supertevreden!

Alles netjes ingepakt, staaltje erbij en een vriendelijk briefje! Super! Heel tevreden!!

De producten kwamen niet op de afgesproken datum aan.

Bij mijn bestelling werd aangegeven dat de producten op maandag geleverd zouden worden en dat was exact op tijd voor mijn vakantie. Helaas werd deze afspraak niet nagekomen (2 dagen later), waardoor ik op vakantie zonder zat. Omdat het preparaten tbv de zon zijn heb ik ze nu voor niets gekregen. Wel erg zonde voor het bedrag dat ik nu heb uitgegeven. Tip: beloof niets wat je niet kunt garanderen.

Uitstekende verzending.

Op het doosje was een 'voorzichtig breekbaar' sticker geplakt. Om het potje(van plastic) zat en papiertje, in het doosje zaten van die kartonnen/plastic dingen om alles op z'n plaats te houden. Er zat een handgeschreven briefje bij, een kortingscode voor de volgende keer en de nota, vastgemaakt met een paperclip. Zo iets zorgvuldigs heb ik nog nooit gezien!

Een persoonlijk advies bij de producten. Ben erg tevreden.

Aanrader

De bestelde producten werden snel geleverd en alles was goed en mooi ingepakt. Het handgeschreven briefje erbij is ook erg attent! Ga zeker vaker bestellen!

Alles top, goeie producten en levering

Alles top.

Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen, prima en snelle afhandeling van mijn bestelling. Ik kom zeker terug.

Beter kan niet

Gebruiksvriendelijke website, ruim assortiment aan kwaliteitsproducten. Bestelproces kan makkelijk doorlopen worden waarna communicatie en levering zeer correct werden uitgevoerd. Helemaal tevreden dus

Snel in huis

Fijn dat de bestelling snel binnen was en super attent met zelf geschreven briefje erbij!