Snelle levering, netjes verpakt

Voor het eerst bij skin-shop besteld. Ik ging altijd mijn producten bij een schoonheidssalon halen, maar omdat dit voor mij best een eind rijden is, was dat nogal omslachtig. Vanaf nu bestel ik het voortaan altijd bij skin-shop. Goede levering en nog een kadootje erbij ook!

Snel geleverd met een persoonlijke touch.

Mijn pakketje werd binnen één dag geleverd met een briefje en een monstertje erbij. Super!

Eerst goede info gekregen vervolgens superfijn product van Cell fusion C besteld. Razendsnelle bezorging en handgeschreven briefje met nader info....hoe leuk en persoonlijk is dat! Ik werd er blij van en blijf hier zeker bestellen :)

Uitstekende service, een mooie prijs, gratis samples, gratis verzending voor alle producten en een korting voor de volgende aankoop. Ik heb Pascaud serum besteld en de volgende dag zag op een andere website XXL verpakking (50 ml) voor dezelfde prijs als 30 ml. Mijn serum was al onderweg. Ik mocht deze gratis retourneren en 50 ml gelijk krijgen. Ik zal hier meer bestellen vooral met vele voordelige acties die deze webshop biedt. Dank jullie wel voor geweldige service!

Product top en fijne pers benadering

Leuk dat er een pers berichtje bij zat!

Prima, snelle levering

Bestelling wordt snel geleverd

Snel en netjes top

Een zorgvuldig samengesteld pakketje.

Happy!

Fijn. Een hele snelle en zorgvuldoge verzending

Ik had de product een dag later ontvangen dan wat op de site wordt beloofd.

Er wordt beloofd dat als men voor 14:00 of 15:00 bestelling plaatst, volgende dag is de bestelling binnen!

topservice

Leuke brief dat erbij zat met een handgeschreven notitie :-)

Snelle levering. Sample als kadootje is fijn.

Snel en met zorg geleverd!

product was keurig op tijd binnen. Bij het product zat nog een handgeschreven briefje. waar kom je dit nog tegen?

Vriendelijke en snelle levering. Top producten.

Altijd bij de bestelling toegevoegd een leuk geschreven briefje en heerlijke samples. Ook aantrekkelijk dat ze werken met een kortingscode.

Prima, pakje snel bezorgd met persoonlijke aandacht

Bestelling en bezorging gingen prima. Bestelling snel in huis inclusief kortingsbonnetje voor volgende bestelling en een persoonlijk briefje. Top!

Mooie site,snelle levering!

Ik had mijn spullen binnen 2 dagen in huis. Er zaten wat monstertjes in en een hand geschreven briefje,erg leuk en attent!

Berichtgeving klopte, snelle levering, goede verpakking en leuk extra'tjeg

Bovenstaande zin

Mijn pakketje had vertraging opgelopen bij post Nl. Navraag gedaan wanneer het pakketje binnen kwam. Netjes geholpen door personeel! Fijne producten! Ik ga zeker vaker bestellen

Snelle levering en attent briefje erbij!

Zeer goede ervaring, ik ga vaker bestellen en beveel het zeker aan!

Zeer goede en snelle levering

Goed product, perfecte service

Snelle service!

Mega snelle bezorging, en ik werd persoonlijk gebeld over mijn notitie om te overleggen waar het te bezorgen. Ook een proefje erbij gekregen. Volgende keer zal ik weer hier bestellen.

👌

Goede gezicht crème

Producten van het skin crème help mijn huid zacht en jonger uit zin. In een woord FANTASTISCH 👌🏾👌🏾👌🏾

Goede prijs en super snelle bezorging!

Goede prijs en super snelle bezorging!