Uisluitend

Perfecte service

Snel verzonden, leuk persoonlijk berichtje erbij. Dat was super!

Fijne webshop

Snelle levering met extra samples. Netjes verpakt met een leuk handgeschreven briefje. Fijne webshop.

Geweldige professionele service

Na een aankoop nam ik contact op met de service desk omdat ik een vermoeden had recht had op een extra product door een actie. Zonder discussie of iets werd het product de volgende dag nagestuurd.

Top, binnen 1 dag binnen

Snelle levering, leuk doosje, geschreven kaartje, en een paar testers..

Prima producten

Snelle gratis levering, fijne producten! Altijd een attent briefje en testmonstertje toegevoegd

Gewoon heel goed

Snelle levering, mooie producten met af en toe wat extra’s !

Erg leuk dat er zoveel samples bij zaten en een persoonlijk briefje! La colline is een zeer goede kwaliteit voor de huid

Vriendelijke klantenservice. Werd goed op de hoogte gehouden over vertraging. Product goed en mooi verpakt. Proefmonstertjes erbij en een handgeschreven briefje. In één woord: geweldig! Ik zal zeker vaker bestellen.

Levering op tijd, goed verpakt

Netjes en snel geleverd

Netjes en snel geleverd met eerlijke informatie over de producten

Altijd fijne en snelle service

Snelle levering, persoonlijk berichtje.. al met al prettige ervaring!

Prima tevreden klant

Goed product

Nog niet te beoordelen

Helaas was hetgeen ik heb besteld, niet leverbaar

Prima service altijd leuke boodschap in pakket

Ruim assortiment en toch persoonlijke aandacht.

Pixi oogpads werken echt

Na een klein leveringsprobleem, wat overigens zeer prettig werd opgelost, de oogpads ontvangen en meteen uit geprobeerd. Eenvoudig aan te brengen, prettig gevoel en vervolgens heldere blik. Zal ze zeker vaker bestellen.

Snelle service en goeie range aan producten

Fijne website met goed aanbod aan producten. Snelle levering en altijd een persoonlijk had geschreven briefje erbij, erg leuk!

Al een paar maal producten besteld,en was tevreden.

Alles perfect besteld en ontvangen

Gebruiksvriendelijk website en altijd leuk om een persoonlijke brief erbij te ontvangen. Ik ben een zeer tevreden klant.

Helemaal goed

Snelle bezorging, netjes verpakt en een leuk handgeschreven briefje erbij.

heel tevreden

ik werd keurig gebeld dat mijn bestelling iets langer op zich liet wachten om er voor te zorgen dat alles in een keer verstuurd kon worden. Zowel vanuit klantgerichtheid als duurzaamheid een goede service.

Good prices fast delivery

Good prices and fast delivery

Groot assortiment mooie producten

Ruime keuze in merken en producten. Goede omschrijving van de producten en persoonlijke touch in het pakketje.

Netjes en volgens afspraak

Keurig verzorgd en door het hand geschreven briefje voelt het heel persoonlijk!

Gewoon top

Snelle levering, netjes verpakt lief briefje erbij, kortingscode volgende bestelling… dus deze vrouw blij

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.