Niet ontvangen.

Ik heb helaas niets ontvangen. De levering was 2 dagen vertraagd. Daarna geen bericht meer ontvangen.

gewoon goed

Mijn ervaring is prima op een enkele keer na, ik had een klacht over de doppen van de Hannah creme. Toen werd ik niet goed behandeld, daarna toch nog maar een keer gebeld. Kreeg toen het aanbod om 2 lege potjes te ontvangen, hier op in gegaan

Goede prijs kwaliteit. Krijg ook altijd samples alleen geen idee wat het dan is.

Altijd goede produkten met goede beschrijving

Skin shop weet wat een produjt voor je doet. De levering is altijd in orde met een mooie sample om te proberen.

Altijd correct en snel

Zoals hierboven, monstertjes vind ik heel fijn om ook andere crèmes te proberen. Telefonisch goede adviezen of tips.

Hele goede service

Het mooie aan Skin-Shop is het persoonlijk geschreven briefje wat bij de bestelling zit.

Uitstekende klantbehandeling

Correcte vraagbeantwoorfing, vriendelijk, zeer snelle levering.

De make-up is voor mijn huid erg goed

Een vlotte afhandeling van mijn bestelling

Keurig geleverd, leuk berichtje erbij.

Snelle levering, iets te snel , ik had nl maandag al leverdatum opgegeven, maar werd zaterdag.

goede website, bestelling is snel in huis, maar vooral de persoonlijke touch (handgeschreven kaartje)

Duidelijke site, producten fantastisch

Duidelijke site, goede omschrijving producten. Producten doen wat ze moeten doen, goede resultaten. Snelle levering van de producten.

Heel netjes ingepakt met leuk woordje erbij!

De bestelling was snel binnen en keurig netjes verpakt. Over de samples ben ik minder tevreden. Ik krijg deze platte potjes niet goed open soms lukt het zelfs helemaal niet, heel jammer!

Mooie producten, snel geleverd

Mooie producten die je snel in huis hebt.

Altijd snel en correct verzonden!

Bestel al jaren bij deze online shop. Super fijne producten. En snel verzonden met een persoonlijk briefje erbij :)

Positief

Makkelijk bestelproces , snelle bezorging. Tevreden klant

Mooie producten en een fijne site. Levering ook goed verlopen. DHL was wel 1 dag later dan aangegeven maar dat kan gebeuren Ga zo door.... :)

Top beauty webshop

Fijne online beauty webshop, snel geleverd

Leuk een persoonlijk briefje erbij

Vlot geleverd

Pakket was snel binnen Leuk handgeschreven briefje erbij voor de persoonlijke service. Top!

Snelle levering!

Leuk briefje erbij en 5% korting voor de volgende bestelling

Perfecte verzorging‼️

Ben zeer tevreden: Met product en met afhandeling ‼️

Great service!!! Will shop again!

Ik krijg voldoende info om mijn bestelling te plaatsen. Snelle levering.

Professioneel, vriendelijk en persoonlijk

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.