Perfect!

Tijdens bezorgen is er een flesje open gegaan. Zonder probleem is er een nieuw flesje toegestuurd. Attent briefje erbij. Top!

Snelle verzending + persoonlijk briefje

De volgende dag had ik mijn lievelingsmaskers in huis. Goede prijs, snelle verzending en een persoonlijk briefje.

Vandaag besteld, morgen in huis. Geweldig.

Heel goed!

Gebruiksvriendelijk website, een persoonlijk geschreven boodschap bij de bestelling is altijd leuk!

De site is goed en overzichtelijk. De producten op voorraad en goeie aanbiedingen. (Sale) Een persoonlijk briefje erbij, altijd leuk!

Alles keurig netjes verzorgd bezorgd

Alles keurig netjes verzorgd bezorgd

Ik was verast door het persoonlijke briefje bij mijn bestelling.

Zeer correcte en snelle levering.

Het juiste product op 1 dag tijd reeds ontvangen. Mooi verpakt met een vriendelijk briefje bij en een kortingsbon. Top !

Betrouwbaar

goede service, heel betrouwbaar, netjes afleveren met samples, wat beloofd is doen ze ook top

heel correct reeds ingevuld in bovenstaande rubriek Er wordt aandacht aan de bestelling gegeven dmv een persoonlijk briefje dat de verzender erbij doet, netjes

Positief.

Altijd keurig op tijd geleverd en voorzien van een mooi sample. Echt een cadeautje.

Prima webshop!

Het is erg gemakkelijk om je gewenste producten te bestellen; goede informatie en snelle levering. Altijd een persoonlijke noot in het pakketje en een kortingsbon voor de volgende bestelling. Ben erg tevreden!

Fijne producten

lekker snel geleverd. En ontzettend leuk dat je een persoonlijk briefje er bij krijgt.

Snelle levering van hele mooie producten en je krijgt er altijd een sample bij om uit te proberen.

Goed geholpen.

Mij pakje kwam niet aan. De medewerkster heeft mij meteen een nieuw pakje gestuurd en een onderzoek ingesteld bij de post bedrijf. Ik ben adequaat en snel geholpen. Complimenten voor de afhandeling.

Contact is heel goed. Persoonlijk geschreven bericht vind ik heel mooi voor deze tijd.

Persoonlijk tintje aan de levering!

Fijne communicatie voorafgaand aan de levering. Bij de levering een persoonlijk bedankje met monsters om te proberen. Erg leuk gedaan!

Goede persoonlijke service

pakje was met veel zorg klaargemaakt

pakje was met veel zorg klaargemaakt

Snelle levering!

Super snel en netjes geleverd. Super fijn tester gekregen van dezelfde lijn.

Perfecte service van klantenservice

Zeer snel en correct geholpen door klantenservice .

Snelle en goede levering

Ik ben blij met het product.

Hele goede producten.

Er wordt meegdacht. De supplementen(eigenlijk voor mensen) die ik heb besteld geef ik aan mijn kat. Toen het niet helemaal duidelijk was of deze overeenkwamen met de oude versie, werd dit helemaal uitgezocht. Dat is pas service! Tevens zit er een persoonlijk briefje bij je bestelling, waar zie je dat nog?! Kortom: top! En bedankt.

Op tijd geleverd, mooie kortingen, altijd een persoonlijk woordje van dank bij de levering. Heel attent.

Over Skin-shop.nl

Skin-shop.nl is de webshop op het gebied van (huid)verzorgingsproducten, make-up en supplementen. Met merken als Murad, Pascaud, Youngblood, Laviesage, hannah, Cellics, Pixi en vele anderen lopen we voorop in de markt. We verzenden al onze bestellingen GRATIS. Bestellen gaat gemakkelijk en snel, je kunt veilig via iDEAL betalen. Alle bestellingen worden met de grootste zorg ingepakt en via DHL vaak dezelfde dag nog verzonden. Je ontvangt bij je bestelling altijd GRATIS samples. Wanneer ontvang ik mijn bestelling? Bestellingen die op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst zijn of op zaterdag voor 13.00 uur, worden de nog dezelfde dag verzonden. Bestellingen na 15.00 uur op werkdagen of na 13.00 uur op zaterdag zullen de volgende werkdag verzonden worden. Bestellingen in het weekend na zaterdag 13.00 uur worden maandagochtend verzonden. Mocht het onverhoopt voorkomen dat een product niet op voorraad is, dan laten we dat zo spoedig mogelijk weten. Welke producten kan ik combineren? Over het combineren van producten geven we je graag advies. Onze gediplomeerde professionals kunnen je alles vertellen over onze producten. Neem contact met ons op voor een passend advies door ons contactformulier in te vullen of telefonisch door te bellen naar 0412 - 312 804.