Douze points voor betrokkenheid en klantvriendelijkheid

Na een dikke Jamo set te hebben aangeschaft bij Doublepoint in 2017, was er onlangs behoefte aan een aanvulling voor een andere ruimte. Na degelijk overleg met en een sympathieke benadering van mijn wensen door deze leverancier geniet ik nu op alle niveaus van mijn woning van een weergaloos geluid, Chapeau Doublepoint!

Mooie speakers voor een goede prijs

Kocht een paar staande speakers voor een sterk gereduceerde prijs, maar kwamen als nieuw uit de dozen. Erg tevreden met service en levering.

Mijn ervaring is betrouwbaar heide van doubelpoint

Ik heb vanaf 10jullie moeten wachten ,maar door 1 keer in de maand te bellen kwamen er gelijk uit. transparant te spreken met elkaar eerst het steeds duidelijk .chip niet leverbaar aan Denon receiver.maar 14oktober is die aangekomen bij mijn huis.Ik wil vooral de medewerkers van Doubelpoint bedanken voor het het vertrouwen wat ze aan mij geefde.Het is een goede zaak met audio goede spullen.Hun voorlichting is een 10 het leveren is een 10 ik ben vol lof over hun en ervaring.

Zeer klantvriendelijk en goede service

Aanrader! Doublepoint heeft naast een goede en vriendelijke klantenservice ook de laagste prijsgarantie. Wat mij opviel is dat via de chat een snelle totstandkoming van de laagste prijsgarantie geregeld kon worden. Ondanks de langere levertijden door de wereldwijde chiptekorten en de overspannen grondstoffenmarkt tevereden met de afhandeling hiervan. Het team van Doublepoint probeert zo goed mogelijk de klant tevreden te houden. Goed bezig en hou dit vol!

Levering uitstekend, Produkt: ik ben er blij mee.

Vlotte levering. Je kunt het pakket goed volgen.

Snel en correct

Onze eerste bestelling bij jullie ging als een speer . Snel en correct afgeleverd

Top service !

Een receiver gekocht bij doublepoint, nadat ik bij diverse andere leveranciers niet echt duidelijke info had gekregen met name over het aansturen van Audio apparatuur via de versterker naar de TV. Bij Doublepoint goed geholpen, zowel via e-mail, als telefoon, als chat. Het apparaat werkte direct en zoals het moest. En zeer snelle levering, receiver de dag erna in huis Volgende keer zal double point ook weer mijn eerste keuze zijn.

Na goed advies en scherpe prijzen gekocht.

Na zoeken op internet naar een bepaald merk bij Doublepoint uitgekomen. Via telefonisch contact met Fabian goede adviezen gekregen. Op basis van offerte scherpe prijsafspraken gemaak en besteld. Levering was binnen 2 dagen in goede conditie en verpakking. Zeer tevreden over Doublepoint en zeker aan te raden als je goed advies goede spullen en een scherpe prijs en ook een correcte behandeling zoekt.

Beste René, Mooi compliment, dank hiervoor! Veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel, duidelijk, klantvriendelijk

Subwoofer SVS SB-1000 gekocht. Ze hebben een nette prijs aangeboden en een snel gecommuniceerd en verstuurd.

Beste Christian, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe SVS subwoofer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

wat ze zeggen klopt

ik had met hun contact en de datum dat ze zeiden was correct

Beste Anja, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je bij deze heel veel plezier met je aankoop en hopen je de volgende keer weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

onbetrouwbaar

Denon receiver besteld en betaald. Verwachte levering zou eind augustus zijn. Er kwam geen bericht van vertraging. Moest er zelf achteraan bellen en mailen. Wegens 'chiptekort' was de levering uitgesteld; begrijpelijk want daar hebben veel bedrijven last van maar ga daar dan pro-actief mee om... Ook geen aanbod voor een alternatief, jammer. Dus op 3 september order geannuleerd. Bevestiging ontvangen dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen zou worden terugbetaald. Sowieso zeer klantonvriendelijk om de wettelijke termijn aan te houden (andere webshops doen dat veel beter; binnen 2-3 dagen) maar vooruit. Nu is het alweer 2 weken later en zoals ik al in meerdere reviews lees is het geld nog steeds niet teruggestort. Maar weer een mail verstuurd met het verzoek om dit alsnog te doen. Kortom: onprofessioneel met veel beloftes maar die worden niet waargemaakt. Ik sla deze webwinkel voortaan over en adviseer iedereen om dit ook te doen.

Beste R, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring. Wij vinden het heel vervelend om te lezen dat je ons onbetrouwbaar vindt. De gemaakte bestelling is bij ons half augustus binnengekomen met een gestelde levertijd van 6 weken. Hierdoor is er van te voren aangegeven dat de levertijd maximaal 6 weken kon duren. Zoals ook aangegeven was de zending wel uitgesteld, maar hij zou wel binnen 6 weken geleverd worden. Daarnaast is de terugbetaling netjes doorgevoerd. Na het plaatsen van de review hebben wij ook geprobeerd om het e.e.a. persoonlijk toe te lichten, alleen krijgen wij geen reactie. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Heel tevreden over Doublepoint

Ik heb hier Dali Alteco boxen besteld, de prijs was het voordeligst ten opzichte van de concurrenten, levering was de volgende dag al. Inmiddels luister in met veel plezier in Dolby Atmos naar mijn films!

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat alles gelukt is met de installatie en je momenteel volop geniet van de nieuwe Dali Alteco's! Indien je eventueel nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede prijs goede service

Vriendelijk contact met de whatsapp ivm moeilijkheden met betalen. Direct zelfde dag verzonden. Blij mee!

Beste Laurens, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top ervaring op een heldere website!

De aankoop van mijn Denon Home 550 soundbar was een zeer prettige ervaring om met Doublepoint in contact te komen. De hele bestelling werd nog prettiger met een erg leuke pop-up in het weekend met 5% extra korting. Als ik het shop tegoed krijg dan zal ik het zeer waarschijnlijk investeren in de Denon Home 150 of 250 speaker(s).

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe Denon Home 550. Graag willen wij je in de toekomst weer helpen met eventueel een Denon Home 150 of Denon Home 250. Fijne dag, Het team van Doublepoint

Levering helemaal volgens afspraak.

Na een zeer vriendelijk telefonisch contact heb ik de Denon Home 550 en 250 aangeschaft. Nu nog sparen voor de sub (die mijn vrouw eigenlijk niet wil, want er “is al genoeg Bas”). Ik kan Doublepoint van harte aanbevelen.

Beste Willem, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Indien je eventueel nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fantastische service door liefhebbers vol enthousiasme

Ik kwam bij Doublepoint uit, eigenlijk toevallig omdat ik een Q Acoustics 5.1 set gevonden had die bij hun te koop was. Na even per mail contact te hebben gehad ben ik naar de andere kant van het land gereden om daar naar de set te gaan luisteren. Ik werd geholpen door Fabian, die mij kundig en met behulp van zijn ideeën en meningen perfect info heeft gegeven. Dusdanig tevreden met mijn aankopen heb ik nog een extra set Q Acoustics speakers besteld om mijn 5.1 set uit te breiden naar 7.1. Super service. Iedereen aan te bevelen.

Beste Jevin, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe Q Acoustics speakerset! Wij wensen je heel veel plezier ermee en hopen je de volgende keer weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top Audio Webshop

Bestellen is een feest, overzichtelijke website en kundige medewerkers achter de chat die ook nog qua prijs meedenken. Hele prettige ervaring !

Beste Marc, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Value for money

Beste Bas, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel, goedkoop en goed

Goede website met duidelijke keuzes, snelle reactie op berichten, goede prijzenen snel geleverd

Beste Paul, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Niks op aan te merken.

Product tijdig en als omschreven geleverd.

Beste Ramon, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel al volop geniet van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

fantastisch

vanaf het eerste contact om informatie, het advies dat gegeven wordt t/m levering 100% tevreden!

Beste Romeo, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Alles is prima, echter info juiste leverdatum kan beter.

Beste Emil, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring en het aangeven van je positieve feedback! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima levering.

De levering was goed en het product voldoet aan de verwachtingen.

Beste Hendrik, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering en service aan de beste prijs.

Reageren snel op vragen en voor de beste prijs kun je hier ook terecht. Nette en correcte klantenservice.

Beste Patrick, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijne klantenservice, Voor een mooie prijs een paar Edifier S3000pro gekocht, heel goed geluid in vergelijking met een soundbar. Samen met bijpassende stands, ook de pc er op aangesloten. Wie veel muziek luistert kan dit beter nemen dan een soundbar, want dit is op mijn highend apparatuur na zeer goede hifi.

Beste Enrique, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met de Edifier S3000PRO! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.