Bestelling gaat eenvoudig, prijs is de beste en levering snel en correct.

Afspraak is Afspraak

Snelle en duidelijk antwoord op mijn gestelde vragen. Tijdens de verzending duidelijk vermeld wat de status van de bestelling is en dan vervolgens snel bij mij thuis afgeleverd. Kortom super!

Zeer vlotte levering.

Goede prijs en vlotte levering. Topproduct ook.

Prettige website, snelle levering en goede communicatie.

Al mijn speakers gekocht bij Doublepoint en altijd snel geleverd. Goede prijs kwaliteit verhouding en prettige website met veel informatie.

Fantastische swap van mijn oude Center Speaker

Goede prijs voor een fantastische Klipsch Center Speaker. Ook de snelle levering verdient een pluim

Snelle reacties en prettig contact

Prettig, klantgericht en snel.

Goed spul, goede prijs en uitstekende klantenservice! Goed en deskundig geholpen.

Koop van een nieuwe speaker set.

Had een nieuwe speaker set gekocht. Probleem met de speaker set I.v.m. schade door bezorging. Snel opgelost. Koop hier zeker nog een keer!

zeer snelle levering

zeer goede prijsstelling en snelle levering

Beste Menno, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Valse start, keurig uiteinde

W̶a̶t̶ ̶e̶e̶n̶ ̶w̶a̶a̶n̶z̶i̶n̶n̶i̶g̶ ̶s̶l̶e̶c̶h̶t̶e̶ ̶w̶e̶b̶s̶h̶o̶p̶ ̶m̶e̶t̶ ̶d̶i̶t̶o̶ ̶d̶i̶e̶n̶s̶t̶v̶e̶r̶l̶e̶n̶i̶n̶g̶.̶ ̶T̶w̶e̶e̶ ̶k̶e̶e̶r̶ ̶e̶e̶n̶ ̶b̶e̶s̶t̶e̶l̶l̶i̶n̶g̶ ̶g̶e̶p̶l̶a̶a̶t̶s̶t̶ ̶e̶n̶ ̶t̶w̶e̶e̶ ̶k̶e̶e̶r̶ ̶d̶i̶e̶p̶e̶ ̶e̶l̶l̶e̶n̶d̶e̶.̶ EDIT: Bovenstaand is slechts een fractie van de review die er eerder stond. Door adequaat, persoonlijk, coulant en klantvriendelijk handelen van oprichter en eigenaar Maarten, moet ik mijn eerdere woorden herzien. Na het plaatsen van de oorspronkelijke review is er vrijwel stante pede contact met mij opgenomen om nog dezelfde avond tot een oplossing te komen. Deze oplossing kwam er in de vorm van een royale tegemoetkoming, excuses, begrip, waardering voor de feedback en met de toezegging dat dit een incident is geweest. Een houding waar menig webshop een voorbeeld aan kan nemen. Ik kan dus niet anders zeggen dat mijn klacht uiteindelijk uiterst professioneel is opgelost.

Correct

Goede en correcte levering, mooie subwoofer

Beste Bas, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekende ervaring van top kwaliteit prima ervaring van de klantenservices

Beste Stephan, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Nogmaals heel veel plezier gewenst met je nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Klantvriendelijk bedrijf met uitstekende service

Onlangs een LoRad Supra MD06/SP stekkerblok met bijbehorende LoRad stroomkabel gekocht voor een hele mooie prijs. De communicatie met Doublepoint verliep heel prettig en het product werd al een dag later bezorgd. Top! Het blok is fraai afgewerkt en volledig van aluminium. De overspanningsbeveiliging is een rustgevende gedachte. De kabel oogt wat 'goedkoop' door de PVC mantel maar is netjes afgewerkt en afgeschermd. Het stekkerblok heeft 1 ongefilterde en 5 in toenemende mate gefilterde contacten. Het blok wordt in Zweden vervaardigd. Kortom, een mooi product. Wat zou ik graag anders zien? Ik heb voorkeur voor het schuin kunnen insteken van de stekkers. Dat is handiger met grotere adapters. Op de plaatjes op de website kun je goed zien hoe de orientatie van de stekkers.

UItstekend product, snel geleverd

Blij met mijn aangekochte Denon RCD-N11DAB. Mooi modern Hifi product, waarmee ik internetradio, DAB+ én cd-speler in één compat product heb. Mooie prijs voor een topproduct. Snel geleverd, heel blij met resultaat.

Beste Gerrit, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe Denon RCD-N11DAB! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Perfecte service

Na de bestelling van een Denon reciever bleek dat deze (bijna overal) moeilijk leverbaar was. Na een aantal weken heb ik de bestelling geannuleerd en zou ik het betaalde geld terugkrijgen. Daarbij is een paar keer iets niet goed gegaan, wat kan gebeuren. Ongevraagd kreeg ik vanwege dit probleempje niet alleen mijn geld terug, maar ook nog een waardebon van €50. Super service dus. Mijn volgende bestelling gaat dan ook weer via Doublepoint.

Beste Ronnie, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen u de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed advies, alle tijd

Goed advies gekregen. De medewerker van Doublepoint had alle tijd en heeft duidelijk uitleg gegeven. Ook gaf hij aan dat je altijd terug mag bellen voor hulp om het e.a. aan te sluiten. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Elders mijn aankoop beduidend duurder gezien. Kortom, in deze tijd super dat men nog tijd vrijmaakt voor klanten.

Beste Marian, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. En als er vragen zijn, horen wij deze heel graag. Tot ziens! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Deal snel gesloten met extra korting nog op de prijs

Tot nu toe zeer tevreden met mijn aankoop Polk hts 10. Wat een bas voel gewoon de druk van de sub Ik blij buren wat minder denk ik:p

Goedemorgen Chris, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe Polk HTS10! Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Excellent.

Uitstekende ervaring met Doublepoint. Helpdesk and Fabian hebben mij uitstekend geholpen. Fabian heeft mij uitstekend geholpen bij het antwoorden van enkele technische vragen. Daarom besloten om een tweede bestelling te doen. Tweede bestelling heeft vertraging en Doublepoint heeft mij hiervan op de hoogte gebracht. Het verloop van bestellng t/m het ontvangen is goed verlopen. Ik recommend Doublepoint ten zeerste. Thanks Fabian en Loek.

Beste Roy, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe (tweede) aankoop. Indien er nog vragen zijn, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Zeer professioneel advies waar je wat aan hebt!

Het was weer eens tijd om een nieuw setje aan te schaffen en na wat zoeken op internet kwam ik al snel bij Doublepoint terecht. Uitgebreid apparatuur, goede prijzen en je kon een afspraak maken om te komen luisteren. Na enkele mailtjes en telefoontjes had ik de juiste info gekregen waar ik wat mee kon doen. Ook na het bestellen kon ik met mijn vragen terecht bij één van de deskundigen. Kortom een zaak waar je niet meer omheen kan.

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vlotte afhandeling en tweede kans is een gouden keuze!

In korte tijd zowel een draaitafel als een CD speler bij Doublepoint besteld. Op de website vind ik snel wat ik zoek en het aanbod is groot dat voor iedere beurs wat te vinden is. De CD speler was een zogenaamde tweede kans en kwam als nieuws binnen. Ik kan niet geloven dat het ding naar een andere klant is gestuurd. Mint was deze! Doublepoint heeft een duidelijke website met ruime productkeuze, vlotte afhandeling. Als een tweede kans wordt aangeboden die in je smaak valt zeker gebruik van maken want het scheelt serieus geld. Minpunt was dat bij de CD speler van Cambridge geen interlink zat. Dat vind ik een matige keuze van Cambridge en daar kan Doublepoint op zich niks aan doen, maar ik verwacht wel dat dan duidelijk bij product staat dat er geen kabel bijzit. Ook een gemiste kans voor Doublepoint want dan bestel je die gelijk mee. Ik ben er nu een op de hoek wezen halen want ik wilde wel gelijk m’n nieuwe speler gebruiken.

Goedemorgen Gerard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe CD-speler. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

erg goed

zelfs laat in de avond direct persoonlijk antwoord op mijn vrqag via de chat, , goede communicatie , scherpe prijs en snelle verzending , kortom aanrader

Goedemorgen Koen, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitgebreide webshop met goede prijzen

Woensdag een aantal producten besteld, op 1 product na alles vrijdag in huis. Goed verpakt en verzonden met DPD (niet mijn favoriet) Dit alles voor goede prijzen. Ik heb de klantenservice nog niet nodig gehad, hoop dat dit net zo goed is.

Goedemorgen Jeroen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring en het aangeven van je positieve feedback qua vervoerder. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Interessante prijs en snelle levering

Beste Luc, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Gaan slecht om met privacy wetgeving, verder in orde

Bijna alle digitale marketing en tracking in Nederland is grijs gebied. Er zijn een paar dingen die concreet niet mogen zoals het ongevraagd inschrijven voor nieuwsbrieven. Ik heb persoonlijk geen wens om updates buiten de order om te ontvangen. Dus ik heb me niet ingeschreven voor nieuwsbrieven. Toch ontving ik tot 2 keer per dag ongewenste marketing mails. Bedrijven die niet eens het respect hebben de concrete delen van de privacy wetgeving te hanteren vertrouw ik al helemaal niet met het veel grotere en gevoeligere grijze gebied. Onacceptabel. Ben vriendelijk geholpen, producten snel geleverd, goed aanbod en een goede prijs. Mijn persoonlijke gegevens zijn netjes verwijderd van hun site muv de gegevens gerelateerd aan de levering van de order. Toch ben ik hier, met mijn gegevens vooraf ingevuld bij een derde partij. Want Kiyoh mails werken op basis van order.

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.