Snel en volgens afspraak !!

Alles volgens afspraak en goed aangekomen !

Gewoon goed :-)

Via de chat mijn vragen kunnen stellen en met deskundig advies beantwoord omtrent het aanschaffen van een subwoofer ter ondersteuning van een 7,0 set eerder aangeschaf bij Doublepoint. Keurig volgens afgesproken bezorgmoment geleverd en de sub geeft mooie volle basklanken. Doublepoint ga zo door!!!

alles duidelijk, goed en snel geleverd!

alles duidelijk goed en snel geleverd!

Beste Ray, Bedankt voor het plaatsen van je review! Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering van doublepoint

Snelle levering naar Belgie, Monitos speakers “ Edifier s2000 mk3 “, Zeer goed verpakt en uitstekende geluidskwaliteit. Gooi die soundbar maar buiten!

Beste Sonny, Wat leuk om te horen! Veel plezier gewenst van je aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

goede service en afhandeling en snel

de door mij gekochte cd speler van cambridge heeft een wat slappe lade vind ik maar daar kunnen jullie ook niets aan doen. verder prima product. Merkwaardig is wel dat de random altijd met nummer een van de songlist begint, maar dat stoort me verder niet.

Beste Edwin, Bedankt voor je feedback! En fijn om te horen dat je de service en afhandeling als goed hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Netjes op tijd afgeleverd

Beste Molenaar, Bedankt voor het plaatsen van je review! Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima aankoop, correcte levering, goede prijs.

Prijs valt over er te praten, vervoerder naar keuze. Kom daar eens voor elders.

Beste JP, Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel en netjes afgeleverd

Snel en netjes afgeleverd

Beste Andrew, Bedankt voor je review! Heel veel plezier van je aankoop. Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Alles goed en duidelijk geregeld.

Beste Han, Fijn dat je bestelling goed is verlopen! Als je nog vragen hebt, weet je ons te vinden. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super geholpen snel en vakkundig

Na overleg het product gekocht tegen een erg scherpe prijs. Volgende aankoop doe ik zeker weer hier.

Hi Rolf, Leuk om te horen! Heel veel plezier van je aankoop en wie weet tot ziens. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Een goed advies heeft geleid tot een goede aankoop.

We zijn uitermate tevreden met de aangekochte platenspeler. We hebben wel twee aandachtspunten. Bij de aflevering, we hadden het apparaat binnen een dag in huis, werd rond etenstijd gebeld en toen we gingen kijken stond er niemand voor de deur. Het was dat we in de straat een bestelauto zagen wegrijden dat we wat beter keken. En ja hoor. Daar stond naast de deur de doos met de platenspeler op de grond. Misschien is dat tegenwoordig normaal, maar wij vonden dat toch wel gek om een doos met een duidelijke inhoudsomschrijving zo naast de deur te zetten. Ons tweede punt of beter gezegd onze vraag is of er voor het controleren van de door ons ingestelde arm een monteur voor handen is die de instellingen kan controleren of zelfs eventueel kan bijstellen. Nogmaals we zijn tevreden over onze nieuwe Platenspeler. Met vriendelijke groeten Karel Kapel.

Beste Karel, Dank voor het plaatsen van je review. Wat betreft de bezorging, dit vinden wij ook zeker niet netjes en dit is dan ook buiten ons macht gegaan. We vinden het erg goed dat je dit bij ons aankaart, zodat we hier intern een aantekening van kunnen maken. Voor de tweede vraag kan je het beste even contact met ons opnemen per e-mail via info@doublepoint.nl voor het maken van een afspraak. Dit is namelijk mogelijk! We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Het Team van Doublepoint

Goede producten en snelle levering

Na een luister sessie bij doublepoint, heb ik de Q Acoustics 3030i graphite Grey met de speaker stands besteld. Snelle levering. Prima geluid, en ziet er strak uit.

Beste Hans, Erg leuk dat je bij ons op bezoek bent geweest en nogmaals veel plezier van je boekenplank speakers met stands! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ik heb op bij hun een Denon versterker gekocht op 26-4-2022. Later op dezelfde dag zag ik de versterker ergens anders voor minder. Contact opgenomen via de chat en bovenstaande voorgelegd. De man ging het even nakijken en kon de prijs matchen. Netjes binnen 2 weken het verschil plus 5 % terug gehad. Levering netjes op tijd en prima verzorgd. Top service!

Hi Peter, Bedankt voor het compliment! Leuk om te lezen dat je onze service als goed hebt ervaren. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het Team van Doublepoint

Dik in orde'

Denon dcd 600ne besteld, prima werkend en snel mogen ontvangen.

Beste J.T. Kraan, Fijn dat de levering snel is gegaan. Heel veel plezier van je cd speler! Als je nog ergens vragen over hebt, kan je ons altijd benaderen. Met vriendelijke groet, Het Team van Doublepoint

Perfecte én snelle levering!

Geweldige subwoofer! Absolute aanrader!

Beste Johan, Goed om te horen! Bedankt voor je review en veel plezier van de subwoofer. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het Team van Doublepoint

Dit bedrijf is een 10 waard

Perfectie in de verzending en communicatie. Excellent.

Beste JD, Bedankt voor dit grote compliment! Super leuk om te lezen. Veel plezier van je aankoop en wie weet tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het Team van Doublepoint

Heel positief

Twee speakers besteld, voldoen aan de verwachtingen.

Prima prijs en snel geleverd

We zijn blij dat wij bij doublepoint besteld hebben.

Aanrader snel en goed geleverd en wat korting

Snel en volgens afspraak geleverd

Ze doen wat ze zeggen

Gewoon prima

Contact gehad met een Doublepoint medewerker via marktplaats. Was heel vriendelijk en prettig contact. Bestellen ging heel makkelijk en snel. Levering was ook super snel. En ook nog tevreden met het bestelde product. Dikke prima dus en zal hier vaker gaan snuffelen als ik wat nodig heb.

Goed product, mooie prijs en zeer snelle levering.

Goede advies en korting gekregen tijdens chatten

Werelds wat een verrassing

Verrassend is het zeker als je de aankoop doet en pas wat later je speakers verwacht te krijgen :) Loek, bedankt voor de deal en de hele snelle levering, echt top, wat een geluid wauw :) ik heb al gebeld met je collega om je te bedanken , maar bij deze zo nog een keer Een hele tevreden klant en zeker één die terugkomt Groet Gerard

Gemiste kans

Heb een goedkope Denon receiver gekocht voor in mijn schuurtje omdat deze hier op voorraad was. Op zondag besteld, woensdag’s in huis. Heb begin december vorig jaar app contact gehad over een luister afspraak voor svs ultra towers en complete home cinema set. Heb toen bericht terug gehad dat deze speakers niet in de luisterruimte stonden. Ik vind het jammer dat er geen moeite wordt gedaan voor een klant om toch iets te regelen. Ben inmiddels elders geslaagd maar vind het toch een gemiste kans voor Doublepoint want dit bedrijf was mijn eerste keus. Heb voor aanbevelen toch op ja gedrukt vanwege mijn laatste bestelling die snel en goed geleverd is. De Denon speelt overigens prima.

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.