Beste prijs. Goede begeleiding. Snelle en onberispelijke levering.

Goede service en klantvriendelijk

Dit was mijn 2e bestelling bij Doublepoint en wederom een goede ervaring. Second deal (demo) Project Debut Evo Carbon platenspeler online besteld. Hier ging ook nog eens 10% extra korting vanaf. Kreeg bericht dat de platenspeler besteld moest worden. Het demo model was al weg. Dan wordt er gewoon een gloednieuwe Project besteld. Het duurde wel bijna 3 weken, maar het was het wachten waard. Vandaag opgehaald en afgesproken dat als de luisterruimte klaar is ik een keer kom luisteren. Een bijkomend voordeel voor mij is dat Doublepoint in Hillegom zit.

Livraison rapide

Un peu perdu pour la première livraison, l’évolution de celle-ci n’étant pas très clairement indiquée. (Heure, lieu) Sinon très satisfait des colis reçu rapidement. Le site n’est pas toujours accessible selon le navigateur utilisé. La présentation des articles varient d’après le site web utilisé, ne pas hésiter d’en changer.

great service as usual

Customer support answered my questions timely before the order and gave me a quotation very quickly. Delivery was quick and smooth. Product is perfect as expected. I could have order more from Doublepoint but they still dont have showroom / listening room. When I contacted them in March for listening some speakers they said there is renovation and listening room will be ready in May. I contacted them again in July, listening room still not ready. I plan to spend a few more thousand euro to upgrade my speakers but could not order because I can't get a demo.

vlot & correct

3 bestellingen, 3x ok

Geweldige service

Second deal (demo) marantz receiver online besteld. Deze was al verkocht, maar is direct een nieuwe receiver besteld voor de prijs van de demo. Das is nog eens uitstekende service. Op woensdagavond de eerste bestelling gedaan en op zaterdagochtend had ik de nieuwe al binnen. Dikke pluim voor doublepoint!!

Mooi Bedrijf

Bestelling liep vlekkeloos, kon gebruik maken van een extra 10% korting waardoor ik direct heb besteld. Daarna de bestelling in 3 dagen geleverd.

Niets op aan te merken

Zie titel!

Prima winkel en goed advies

Goed advies en service.

Goede oplossing na vertraging

Product had vertraging en dit is uitstekend opgelost, ga hier zeker weer bestellen als ik wat anders nodig heb. Bedankt Maarten.

Slechte service maar goed opgelost

Eerste instantie was ik totaal niet tevreden maar uiteindelijk contact gekregen en hebben ze het heel snel opgelost. (Wegens vakantie was mijn probleem niet doorgezet) Door het verhaal hieronder kan ik op dit moment niet hoger dan een 6 geven maar zal in de toekomst wel weer bestellen bij doublepoint. Eerst sturen ze mij een 2e hands set op. Willen ze compenseren waar ik mee akkoord ga. De afstandsbediening werkt niet en ze zullen een nieuwe opsturen maar nog steeds niks ontvangen. Mails worden niet meer beantwoord. Compensatie laat op zich wachten.

Aangenaam verrast.

Wij werden op de nieuwe locatie heel vriendelijk ontvangen.De medeweker die ons heeft geholpen was heel geduldig met ons. Ook nadat we op het laatste moment een andere keuze hadden gemaakt. We waren blij met de grote korting die we hebben gekregen. Het gekochte apparaat ( een Denon receiver) werd keurig, volgens afspraak , de volgende dag(gratis) bezorgd. Kortom een fijne kennismaking met deze Doublepoint winkel

Prima service en concurrerend geprijsd.

Mijn bestelling had een lange wachttijd, maar dankzij een pro-actieve opstelling van Doublepoint kreeg ik de bestelde geluidsboxen toch veel eerder. Oorzaak: iemand had zijn bestelling geretourneerd en vervolgens nam Doublepoint contact op met mij. Prima!

Top! Als altijd.

Marantz cinema 60 besteld, deze is snel geleverd en staat mooi in de woonkamer te spelen. Ik ben dik tevreden.

Goef advies

Goed advies duidelijke afspraken keurige op tijd levering

Snelle levering van een goed product

Heb deze shop op Marktplaats ontdekt. Scherpe aanbieding van een goeie subwoofer. Na bestellen supersnel geleverd en keurig op de hoogte gehouden van de leverstatus. Vier ipv vijf sterren omdat de prijs wat onduidelijk was; het bedrag op MP was duidelijk lager dan op de webshop en het koste nogal zoekwerk om er achter te komen hoe je de korting kon toepassen op de bestelling. Maar verder helemaal tevreden.

zeer goed afgehandeld

Inclusief verzending is de eversolo afstandsbediening een goede deal. Zeer correcte afhandeling van Doublepoint. Ga zo door.

Top bedrijf

Top verkopers,nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit voor je tot aanschaf over gaat.

Goede en eerlijke service

Eerste bestelling snel binnen! Hierna advies gevraagd. Het was een eerlijk advies wat mij 2100 euro scheelde! Wederom een bestemming geplaatst die duurde helaas wat langer. Contact gezocht. Door een aantal vrije dagen was de bestelling verlaat ik heb excuses gekregen en een dag later is mijn bestelling thuis geleverd! Ik ben tevreden! Goede kwaliteit audio!

goed en snel

goed en snel

Beste J.H. Bruyns, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering en een goede prijs

Apparaat werd snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Beste Wijnand, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ga zo door

Ga zodoor

Beste Datalug, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vlotte levering, prima service

Voor een goede prijs subwoofer gekocht. Zeer tevreden.

Beste Claes, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijne online winkel

Mij nieuwe Denon 6700 besteld bij deze webshop. Goede communicatie, snelle levering en mogelijkheid tot ophalen van je bestelde product. De medewerkers van Doublepoint weten hoe ze met audio iefhebbers moeten omgaan.

Uitstekend goed product

Perfect product,zeer tevreden!

Beste Lex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Loosterweg 51 F

2215 TM Voorhout

020 - 333 03 62

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.