Prima bedrijf, prima mensen, prima producten.

Ik ben gewoon helemaal tevreden met de flexibiliteit, het meedenken en het afhandelen door Doublepoint. Alles klopte, vanaf het eerste contact t/m de aflevering van m'n boxen.

goede site, correcte prijzen

snel geholpen, snel verzonden, goede prijzen...

Ja, écht de laagste prijs!

Vlotte levering van mijn bestelling én de laagste prijs.

Uitstekende service en een ongedwongen sfeer.

De medewerkers van Doublepoint zijn vakmensen die weten waar ze over praten. Nemen de tijd voor de klant en geven een uitstekend advies.

Wat een super winkel

Eerst via chat contact gehad en svs sb 1000pro was op voorraad.kregen snel en juiste informatie.en volgende dag was de sub in huis top geregeld

Snel geleverd en ik ben prima geïnformeerd

Hele fijne BluOS module van Bluesound voor mijn NAD versterker, doet precies wat ik graag wil!

Netjes en goed geholpen

Alle info, bestelling en verzending is goed afgehandeld.

goed en vlot geregeld

Goede service en top prijs/kwaliteitverhouding

Fijn om te ervaren dat er klant- en servicegerichte mensen achter de website zitten! Het contact verliep snel en er werd een prima prijs aangeboden voor 1e klas speakers. Nu even afwachten op de levering, maar als deze net zo goed en snel is als de vorige keer; dan ben ik wederom weer heel blij!

Beste Gerry Lubeck, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mwaah

Doos kwam gehavend binnen, Leek erop alsof hij al open was geweest Geprobeerd klantenservice te bereiken, Maar geen reactie mogen krijgen.

Beste Pieter, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring met ons. Wij vinden het vervelend om te lezen dat de doos gehavend binnen kwam. Kijkend naar het product wat je hebt besteld, is deze nieuw uit ons magazijn verstuurd. Daarnaast hebben wij nog geprobeerd je te bellen en te emailen, maar wij krijgen helaas geen contact. Desondanks hopen wij dat je momenteel volop geniet van je nieuwe product en hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Duidelijk,snel en weten veel over de producten. Zeer kundig en zeer scherp geprijsde producten. Snelle levering.

Beste Pascal, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Waanzinnig snel en correct

Als je snel je product wil ontvangen, bij Doublepoint zijn ze supersnel. Ze waren zelfs te snel, ik was nog niet thuis. Wel jammer dat DPD mijn pakje ergens heeft afgeleverd op een verre plek, een half uur met de wagen. Niet de fout van Doublepoint maar wel een blunder van DPD. Niet mijn favo pakjes leverancier.

Beste Wiebking, Hartelijk bedankt voor je leuke review! Excuses namens ons, en uiteraard namens DPD voor het afleveren van je pakket op een ander adres. Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop en hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede prijs en snelle levering

Slecht leverbaar produkt toch kunnen bestellen bij Doublepoint

Beste Leon, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed en snel geleverd

Heb in het verleden een keer een slechte ervaring gehad met doublpoint maar deze keer is het allemaal super verlopen en het product ( svs pb1000 pro ) is gewoon super dus al met al goed !

Beste Leroy, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe SVS PB-1000 Pro. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint.nl

Très satisfait

Très bon service et surtout très bon prix

Beste Daniel, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

snel en correct

goede communicatie over de status van het proces en snel mijn spullen thuis. zo hoort het !

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Nogmaals heel veel plezier met je aankoop en hopelijk zien wij je in de toekomst weer terug in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede ervaring

Was mijn eerste bestelling. Nog even een belletje gepleegd over het product. Prima communicatie, en de volgende dag in huis.

Beste Erwin, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop en hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mooie sub die geheel aan de verwachting voldoet

Beste Ed, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle service, mooie prijs

Goede webshop, heb hier al meerdere aankopen gedaan. Prima service

Beste Arie, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede service en communicatie

Ik bestelde een artikel dat vanuit de leverancier slecht leverbaar was. Vanwege het chip-tekort. Doublepoint is daarvoor niet verantwoordelijk, maar lieten wel merken dat ze dat echt rottig vonden voor mij. Ik heb uiteindelijk 5 maanden moeten wachten totdat ik deze geleverd kreeg. In die 5 maanden kreeg ik regelmatig een update mailtje. Toen het artikel binnen kreeg zat er een extra presentje bij.

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Overzichtelijke site, goede prijzen, snelle levering

De bestelde Jamo S808 voldoet precies aan de beschrijving op de site en bevalt mij prima. De levering was 1 dag te vroeg. Ik had de levering op 10 juni gesteld bij de bestelling maar op 9 juni werd het al bij de buren afgeleverd. Dus de bestelling was ruim op tijd binnen.

Beste Ton, Hartelijk bedankt het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe subwoofer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekende voorlichting, goed en goedkoop assortiment

Plezierig bedrijf, snelle levering, concurrerend

Beste Joop, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop en zien je graag snel terug in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

kennis van zaken goed advies en snelle levering

Mensen met verstand van zaken ,maak je wensen duidelijk en je krijgt op maat geleverd vriendelijke afhandeling en snel geleverd

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Geweldige service en kennis van apparatuur

Goede serverice goed en snel geholpen

Beste Jeroen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.