Prima service en concurrerend geprijsd.

Mijn bestelling had een lange wachttijd, maar dankzij een pro-actieve opstelling van Doublepoint kreeg ik de bestelde geluidsboxen toch veel eerder. Oorzaak: iemand had zijn bestelling geretourneerd en vervolgens nam Doublepoint contact op met mij. Prima!

Top! Als altijd.

Marantz cinema 60 besteld, deze is snel geleverd en staat mooi in de woonkamer te spelen. Ik ben dik tevreden.

Goef advies

Goed advies duidelijke afspraken keurige op tijd levering

Snelle levering van een goed product

Heb deze shop op Marktplaats ontdekt. Scherpe aanbieding van een goeie subwoofer. Na bestellen supersnel geleverd en keurig op de hoogte gehouden van de leverstatus. Vier ipv vijf sterren omdat de prijs wat onduidelijk was; het bedrag op MP was duidelijk lager dan op de webshop en het koste nogal zoekwerk om er achter te komen hoe je de korting kon toepassen op de bestelling. Maar verder helemaal tevreden.

zeer goed afgehandeld

Inclusief verzending is de eversolo afstandsbediening een goede deal. Zeer correcte afhandeling van Doublepoint. Ga zo door.

Top bedrijf

Top verkopers,nemen de tijd voor je en leggen alles goed uit voor je tot aanschaf over gaat.

Goede en eerlijke service

Eerste bestelling snel binnen! Hierna advies gevraagd. Het was een eerlijk advies wat mij 2100 euro scheelde! Wederom een bestemming geplaatst die duurde helaas wat langer. Contact gezocht. Door een aantal vrije dagen was de bestelling verlaat ik heb excuses gekregen en een dag later is mijn bestelling thuis geleverd! Ik ben tevreden! Goede kwaliteit audio!

goed en snel

goed en snel

Beste J.H. Bruyns, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering en een goede prijs

Apparaat werd snel geleverd tegen een aantrekkelijke prijs.

Beste Wijnand, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ga zo door

Ga zodoor

Beste Datalug, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vlotte levering, prima service

Voor een goede prijs subwoofer gekocht. Zeer tevreden.

Beste Claes, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijne online winkel

Mij nieuwe Denon 6700 besteld bij deze webshop. Goede communicatie, snelle levering en mogelijkheid tot ophalen van je bestelde product. De medewerkers van Doublepoint weten hoe ze met audio iefhebbers moeten omgaan.

Uitstekend goed product

Perfect product,zeer tevreden!

Beste Lex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Kon afspraken na

Levering the Fives in walnoot zou 3 tot 6 weken kosten. Drie weken waren net voorbij of er kwam bericht dat ze aangeboden waren aan de vervoerder. Top! Ik maak vaak er dat toezeggingen als deze vaak niet dan wel werden nagekomen. Double Point! Keurig en tot een volgende keer!

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Klipsch Fives. Indien je nog vragen hebt over het product, dan horen wij dit heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede communicatie en nette prijzen

Ik was op zoek naar een SVS subwoofer en zag dat Doublepoint deze verkocht. Via de website contact gezocht. Ik kreeg een snel en netjes antwoord, zelfs in het weekend. Na het bestellen werd de sub dezelfde dag nog goed verpakt verstuurd, ik had hem helaas niet de volgende dag in huis maar dat lag aan PostNL en niet aan Doublepoint. Het product zelf is kwalitatief erg goed en ben er superblij mee. De prijzen van de apparatuur en accessoires zijn netjes al is het moeilijk vergelijken als ze de het enige verkooppunt zijn in Nederland.

Beste Dennie, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring met ons! Wij hopen dat je nieuwe subwoofer momenteel volop bevalt, anders horen wij dit heel graag. Nogmaals heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Gekocht versterker bleek ineens 10 euro duurder, na contact klantenservice, kreeg ik het voor oude prijs. Bleek dat er ook een kortingsactie was. Het bedrag 10% korting werd automatisch afgetrokken.

Beste Axel, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe product. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Het apparaat werd snel geleverd en ik ben er erg tevreden over.

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle nette levering Netjes aan de telefoon . Antwoord terug op de mail

Beste Roman, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

In één woord...Klasse !

Mooie paar luidsprekers gekocht voor een mooie prijs. Ben er heel blij mee , en spelen perfect. Goed geholpen tijdens de chat vanwege een aantal vragen. Niets is te veel , altijd netjes een antwoord. Kan deze winkel daarom ten zeerste aanbevelen. Graag tot een volgende keer. Jacco.

Super advies en mooie aanbieding

Ik was al enige tijd op zoek naar een Stereo Receiver met 4K doorvoer van Bluray, via Receiver, naar TV. Om CD's / SACD, en Bluray op de Stereo af te spelen, maar het TV geluid naar de BOSE Soundplate met optische aansluiting. Na goede hulp DoublePoint viel de keuze op de DENON DRA-900H. Perfect en ook nog een scherpe prijs. En het geluid is zo gedetailleerd, top.

IMPECCABLE

Livraison rapide et conforme, produit de qualité, Top !

Snel geholpen en gelijk besteld

Prima advies gekregen en super blij met de audio quest speaker kabels .

Kwamen de prijs en de afspraken na.

Snelle en correcte levering en goede begeleiding voor aankoop van marantz cinema 50.

Goeie prijs en snel geleverd!

Goeie prijs en snel geleverd. Zal hier voor een ander product zeker terugkomem

levertijden van meer dan een week

Ze duiken onder de prijs van concurrenten door laagste prijs garantie, dat is fijn maar geloof de levertijden op de website niet. 3-5 dagen betekent 9 dagen en dan krijg je nog een incomplete bestelling ook. Heb het missende deel maar geannuleerd, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn betaald bedrag retour krijg. Zal ook wel een paar weken duren.

Beste Alex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij betreuren enorm het feit dat je niet tevreden bent. Maar de subwoofer is onderweg naar je toe en de kabel is gecrediteerd. Door omstandigheden bij de leverancier is de subwoofer iets later bij ons binnengekomen, vandaar ook de melding in de orderbevestiging dat de levering iets langer kon duren Desondanks hopen wij dat je volop gaat geniet van je subwoofer! Als je nog vragen hebt, laat het ons graag weten. Dan helpen wij je hierbij. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bedrijfsgegevens

Loosterweg 51 F

2215 TM Voorhout

020 - 333 03 62

[email protected]

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.