Na bestellen snel in huis

duidelijke en snelle communicatie

een duidelijk en correcte benadering en informatie over de statussen. De eerste keer werd er gelijk contact opgenomen en einde van de dag nog even geconfirmeerd over de zending. Gaf goed een goed geval en zeker daarom de moeite waard, ook al is het druk.

Uiteindelijk goede service

Nadat mijn naald van mijn platenspeler kapot ging heb ik de klantenservice gebeld. Aan het aantal draaiuren en mate van voorzichtigheid kon het niet liggen. Er werd in eerste instantie gezegd dat de naald onder garantie viel. Later werd mij gezegd dat ze (in dit geval de fabrikant Pro-Ject) kon garanderen dat er voorzichtig met de naald mee is omgegaan. En dat de naald niet vergoed werd. Hierop heb ik een mail naar Doublepoint gedaan. Uiteindelijk hebben ze alles in het werk gesteld om een nieuwe naald onder garantie te leveren. Dit is gelukt, waarvoor dank!

Vriendelijk

Gekozen voor luisteren bij ze. +/- uurtje de tijd genomen en een nieuwe Denon gekocht. Na een paar dagen werd Deze compleet afgeleverd.

Snel

Ondanks de drukte het product toch snel geleverd. Btw, perfect verpakt

Reliable shop

Excellent and convenient service. The app of the speakers is really good and works correct.

Retour

Betreft een aankoop voor een kabel, 2,5mm. Op mijn klacht over een slecht geluid bleek de kabel veelste dun. De oude kabel kosteloos mogem terugsturen en dezelfde dag deze gehad.

bestellen

3 x besteld via de site,zonder problemen.Doublepoint staat voor kwaliteit aan een betaalbare prijs.Probleem opgelost via chat en mail.Altijd vriendelijk antwoord.

Komen afspraken na met laagste prijsgarantie en service. Als snelle en service gerichte organisatie ervaren.

Beste Wilco, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe product en zien je graag de volgende keer weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vlot

Via de Google zoekmachine een aanbieding gevonden bij deze winkel. Er werd al direct aangegeven dat er kosteloos zou worden geleverd naar Belgie. In de prijs was dit inbegrepen. Achteraf het nodige gevraagd, en vriendelijk te woord gestaan.

Beste Luberths, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je review! Wij wensen je een hele fijne dag en tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top zaken mee gedaan

Weten van aanpakken Schets van het huis gestuurd en een uitgebreide offerte ontvangen. Top dat ze meedenken en dit helder inkleuren/intekenen. Gekozen voor deze winkel en dik tevreden mee.

Beste Belt, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Het contact samen hebben wij als prettig ervaren en als je eventueel nog vragen hebt over de opstelling, dan horen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Excellent

Alles verliep helemaal goed. Bestellen ging lekker snel en gekozen om achteraf te betalen. Dit ging ook perfect => enige feedback is dat je bijvoorbeeld geen ophaalpunt kan selecteren.

Beste Bonnepart, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe product. Indien je nog vragen hebt over het product, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Really bad.

I ordered a Klipsch Speaker for about 450€ and payd for it. I did not get the Speaker and I did not get my money back. Only with the help of my bank, it was possible to see the money back again. I would never order there again.

Goed geholpen

Goed geholpen door hen

Beste J. Culemborg, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Deskundig geholpen door een adviseur

De adviseur heeft mij persoonlijk goed geholpen en mij de juiste informatie gegeven. Aan de telefoon werd de tijd genomen zodat de juiste speakers samengesteld konden worden. Samen met de versterker een concurrerende prijs gekregen vanwege Black Friday. Nu relaxt muziek luisteren / films op de bank.

Beste Lageveen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat wij je voldoende te hebben geïnformeerd over de producten. Wij wensen je heel veel plezier. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Dik in orde

geen problemen dik in orde !

Beste HQ, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring. Wij wensen je veel plezier met je nieuwe product. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Levering is goed

Alles was al snel onderweg en alles te volgen

Beste Nico, Hartelijk bedankt voor je bericht. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe product. Indien je nog vragen hebt over je nieuwe product, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekende eerste ervaring bij dit bedrijf

Afgelopen donderdagavond mijn eerste bestelling geplaatst voor een tweetal luidsprekers (elders wel goedkoper gevonden). Via de chat snel en aardig geholpen en zelfs de prijs aangepast omdat ik goedkoper gad gevonden. Daarom ook direct kabels besteld. Ervaring tot nu toe is zeer goed.

Beste Heuveltjes, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe producten! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ondanks dat niet alles ging zoals geplanned toch prima blijven communiceren. Chapeau!!

Toch prima blijven communiceren als niet alles ging zoals geplanned.

Beste Wim, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Helaas was de zending iets vertraagd. Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe product! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Laagste prijs

Zker we de beste prijs gekrege Top service altijd aardig

Beste Siedert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed geholpen

De buurman had via Bol.com een aantal nieuwe dingen besteld en moest eerlijk zeggen.. klonk best goed. Toch daarna ook zelf rond gekeken op de site, en je raadt het al... overstag gegaan. In mijn geval niet voor “groot” gegaan maar voor kleine speakers. Iemand van de klantendesk belde me gelijk op,, en dacht nee toch? Maar ze wilde overleggen voor het afleveren. Alles staat nu geinstalleerd en wel, blij mee!

Beste Brian, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super snelle service

Had het product gister echt nodig waardoor ik in staat was om veel te doen om het te krijgen. Gelijk gebeld met Loek en hij heeft het zo geregeld dat ik het kon ophalen. Werkte zeer prettig. Top gasten!!

Beste DJ, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Voor het eerst besteld en alles ging gewoon goed

Duidelijke communicatie

Iedere keer netjes en vriendelijk te woord gestaan. Vragen over kwaliteit en spec worden altijd direct beantwoordt. Daarna het product afgehaald in het magazijn. Wilde eerst nog wachten met de aankoop , maar de keuze was ruim en de prijs was nu op zijn gunstigste.

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.