tevreden

De communicatie begon eerst via de website doormiddel van het vraagformulier rechts onder op de website. Had eerst het gevoel dat dit een automatische computer was die lekkere standaard antwoorden zou geven. Niks was minder waar, op specifieke vragen werd gewoon netjes en onderbouwd geantwoord :-). Voor de koop heb ik eerst nog even gebeld, omdat de onderstaande berichten mij een klein beetje onzeker maakte. Recht voor zijn raap ook gevraagd of er nog iets met de prijs gedaan kon worden. Hier werd op een ludieke manier mee omgegaan en kreeg wat korting. Gaf een goed gevoel.

Snelle service en erg behulpzaam

Het product werd heel vlot bezorgt. Als verrassing zat er nog een prachtige kado bij de bestelling. Ook werd ik nog gebeld of alles naar wens was. Echt fantastisch..

Beste Karin, Allereerst hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe product. Graag zien wij je de volgende keer weer terug in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitmuntende zaak qua bestelling en service

Klipsch speakers R51 besteld en in goede orde,vlot, ontvangen. Geluid van deze speakers geweldig !

Beste Henk, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe Klipsch R51 speakers. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Tevreden geholpen

Vriendelijk geholpen en tevreden over de service.

Hoi Rudy, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Kan wat mij betreft niet beter....

Afgelopen week speakers van Q Acoustics gekocht. Twee keer tel. kontakt gehad. Dat verliep soepel en snel. Ook de leving ging snel. Speakers naar behoren geinstalleerd.. ze kwamen uit de outlet. Ik kon er niets raars aan ontdekken, dus het is een prima keuze geweest.. Dus alle lof voor Doublepoint..En zal er zeker in de toekomst nog eens iets bestellen.

Beste Karst, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij waarderen het dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Graag zien wij je de volgende keer weer terug in onze (web) winkel. Fijne dag, Het team van Doublepoint

Kom zeker terug

De keuze ervoor gemaakt om in één keer een 5.1 surround systeem / opstelling aan te schaffen. Begonnen met een luisterafspraak om informatie in te winnen over het merk Klipsch. Tijdens dit moment aardig en vooral vriendelijk geholpen door de twee heren. Binnen een afzienbare tijd een persoonlijk voorstel kunnen krijgen met meerdere oplossingen. De keuze gemaakt; RP-600F 5.1.. Ben hier erg blij mee en adviseer andere ook dit systeem. Mijn koopervaring is dan ook zeker 5-sterren en kom hier over een paar jaar zeker terug.

Beste Frank, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Indien je nog vragen hebt over je setup, dan horen wij dat graag! Wij wensen je nu heel veel plezier met je nieuwe Klipsch speakers. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top klantenservice

Erg fijn en vriendelijk geholpen. Een persoonlijke offerte snel ontvangen, daardoor kon de koop snel doorgaan. Uitstekend.

Beste Bregt, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe product en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Excellent

J'ai passé une commande pour la première fois dans ce magasin. Je me suis retrouvé via via en raison d'une offre compétitive. Tout avait l'air bien et clair. La livraison s'est également bien déroulée.

Beste Marinette, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel geleverd in Belgie

Rappe levering met de Post toegekomen voor een zachte prijs. Dank en alle gezondheid.

Beste Matthias, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen. Wij zien je graag de volgende keer weer terug in onze (web) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede communicate en goede service

Heel tevreden over mijn aankoop en heel tevreden dat ik die bij Doublepoint deed. Als de gelegenheid zich voor doet, kom ik zeker terug! Bedankt, Doublepoint, voor de soepelheid waarmee jullie mojn bestelling behandelt hebben.

Beste Patrick, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Zoals het hoort!

Snel. Je word goed op de hoogge gehouden en s extraatje kreeg ik een bak narcissen. Erg leuk! Aanrader.

Beste Chris, Hartelijk bedankt voor je bericht. Heel veel plezier met je nieuwe product en de narcissen! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

100% tevreden met mijn aankoop

Snelle en zeer vriendelijke klantenservice! De beste deal kunnen krijgen en achteraf nog even geholpen met installeren. Zeer blij mee.

Beste Rico, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe speakers. Graag zien wij je de volgende keer weer terug in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima geholpen

Snel geholpen via de site, geen lange tijd tussen vraag en antwoord. Kwamen de gemaakte levering na. Kom hier zeker terug.

Beste CJV, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring over onze winkel! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel en correct

Product werd snel geleverd en is conform omschrijving

Beste NA, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien op onze website. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ga zo door

Bedankt voor het bellen gister, ga zo door

Beste Andre, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer! Fijne dag, Team Doublepoint

Goedkoop

Zelfs extra korting gehad vanwege een andere prijs

Beste Baccand, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Meedenkend

Een bedrijf die mee heeft gedacht met het instellen, afstellen en het klaarmaken van een surround systeem. Op 3 maart een gesprek gehad met een tal van vragen. Dit werd iedere keer uitstekend beantwoord. Daarna over en weer gemaild en heb echt het gevoel gehad dat er de tijd werd genomen. Na de installatie tevreden over mijn aankoop en de service.

Beste Annemieke, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Indien je toch nog vragen hebt over de setup, dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

slechte communicatie en levertijd. Er wordt niet geantwoord op email enz.

Besteldatum: 8 februari 2020 Bestelde items Marantz: Melody X M-CR612 Netwerk Receiver - Zwart MCR612/N1B € 524,00 Besteld 1 € 524,00 Dali: Oberon 3 Boekenplank Speaker - Zwart DALIOBERON3BK € 279,00 Besteld 2 € 558,00 QED: Profile Audio RCA Tulp Kabel 3,0 Meter - Zwart QE 2705 € 40,00 Besteld 2 € 80,00 Tot op heden (06/03/2020) en na verschillende contactopname met doublepoint.nl nog niets geleverd. Op 03/03/2020 werd ik persoonlijk telefonisch door doublepoint.nl opgebeld en werd bevestigd dat volgende dag bestelling zou geleverd worden. Resultaat : de bestelling nog altijd niet geleverd. Wat loopt er verkeerd bij doublepoint.nl ???? Ik weet het niet.

vlot een voordelig

geleverd in twee werkdagen. Laagste vindbare prijs op internet voor het bestelde artikel (Oehlbach rca mini jack kabel)

Beste Eddie, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij zien je graag de volgende keer weer terug in onze (web) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Gewoon de beste webshop

Hoi Kenny, Bedankt voor je review! Tot de volgende keer. Fijne dag, Team Doublepoint

Top bedrijf

Bij deze firma een NAD C368 amplifier gekocht samen met twee Dali opticon6 speakers. we hebben in alle rust diverse mogelijkheden bekeken en geluisterd. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. na uitgebreid luisteren bovenstaande audio installatie gekocht met een prima prijs. TOP.

Beste Peter en Hilda, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe speakers incl. de NAD versterker. Wij vonden het erg leuk om jullie meer te vertellen over speakers! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Hebben echt geholpen

Al jaren plezier gehad van mijn Denon platenspeler. Drie weken geleden begaf de naald en functioneerde de platenspeler slecht. Via mijn buurman contact opgenomen met Doublepoint en hebben ervoor gezorgd dat de juiste naald werd geleverd.

Beste Fred, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat momenteel de naald het weer volop doet. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

meedenkend en goede service

Omdat we niet precies wisten welke ophangsteun bij onze nieuwe boxen hoorden eerst tel overlegd met het service team Prima uitleg en goede begeleiding .De volgende dag in huis Top En op de koop toe een leuk presentje in de vorm van bloembollen

Beste Jacques, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed online geholpen

Fijne service en snel geholpen. Alles op voorraad en snel in huis.

Beste Roland, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Ga zo door, bedankt

Top dankjewel loek

Beste Teun, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien op onze website, of in onze winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.