snelle service

netjes en snel geholpen. het artikel was in eerste instantie niet op voorraad,maar.hij heeft zn best gedaan om een ander artikel snel te leveren. we zijn er tevreden mee.

veel informatie, goed spul en snelle, maar toch iets vertraagde levertijd

Website bevat veel informatie. De door mij bestelde speakers hadden een korte levertijd, nl. 1 a 2 werkdagen. In de praktijk duurde het echter iets langer, want het spul werd pas na 2 werkdagen verzonden en arriveerde na 3 werkdagen. Goed spul.

redelijk snelle levering

mooi product, goed geluid ben tevreden

Mooie versterker gekocht bij Doublepoint voor een hele scherpe prijs. Goede service en vriendelijk mensen. Mijn volgende bestelling is al geplaatst.

Snelle reacties en scherpe deals.

Mooie producten voor de echte audio liefhebber. Snelle reacties op mijn vragen en een scherpe prijs kunnen afspreken. Prima.

Beste Arjan, goedemiddag, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring over onze dienstverlening! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle reacties en scherpe deals.

nette prijs, snelle verzending

Oehlbach luidspreker kabel besteld, hadden aantrekkelijke prijs en werden snel geleverd.

Beste Coen, goedemiddag, Wij waarderen het dat je de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Hopelijk zien we je de volgende keer weer terug! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Beste Bas, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima bedrijf

De spullen zijn netjes geleverd op de datum naar mij keuze, duidelijke communicatie en snel geleverd

Beste Roy, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitmuntend

Zeer goede service en komen hun beloftes na.Verdienen een dikke 10. Mvg, Alain

Beste Alain, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop en tot snel weer. Fijne zondag, Het team van Doublepoint

Snelle levering voor een niet te evenaren prijs.

Onze Denon home 350 werd super snel geleverd voor een hele mooie prijs. Dit is het tweede artikel wat ik bij doublepoint heb besteld, ze stellen ons wederom niet teleur. Snelle en adequate service

Beste Emiel, goedemiddag, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe Denon Home 350 speaker! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed contact

Goed contact via de telefoon, erg Bligh met mijn nieuwe speakers

Goedemorgen Chris, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring over Doublepoint! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Alleen al voor de klantvriendelijkheid een 10.

Ik deed vorige week mijn eerste aankoop bij het bedrijf. Het betrof een luidspreker en een luidsprekerkabel. Voordat ik het kocht had ik een aantal vragen, die ik het bedrijf via Whatsapp stelde. Binnen 20 minuten kreeg ik antwoord. Top! Een dag daarna werd ik gebeld door het bedrijf en gaven zij aan dat de luidsprekerkabel op dit moment niet op voorraad was en of ik in plaats daarvan een andere wilde, of een paar dagen langer wilde wachten. Erg netjes dat zij hiervoor belde. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen aan een ander.

Beste David, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij hebben ons contact als prettig ervaren en zien je in de toekomst graag weer terug in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Klipsch the Fives met Klipsch subwoofer aangeschaft,alsmede blootooth speaker Cambridge. Alles geweldig geluid voor prima prijs. Uiterst vriendelijk team,ook bij onmissie word er goed en prettig gereageerd. Dit vind ik ook zeer belangrijk en jullie zijn dan ook een aanrader! mvg Ruud.

Beste Ruud, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop/speaker. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Aangeschaft de Magnat MR 780. Het opstarten duurt lang maar het wachten wordt beloond. EEN PRACHTIG GELUID dit in combinatie met Kef Q7 speakers. De DAB radio speelt mooi zonder ruis of storing op het bijgeleverde antennesnoertje. De levering was keurig binnen het aangekondigde tijdstip.

Beste T. Bouman, Hartelijk bedankt voor het plaatsen je ervaring! Heel veel plezier met jouw nieuwe Magnat versterker. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Breed aanbod met hoge kwaliteit

De informatie over de receiver die ik zocht was helder en de manier van bestellen was gemakkelijk. De levering was precies volgens afsprak en er is goed via de mail gecommuniceerd.

Beste M.J., Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Perfecte levering

Ik ben zeer tevreden over de wijze van bestellen, afrekenen en de vlotte levering. Daarnaast kreeg ik prima online hulp met de aansluiting van enkel onderdelen.

Beste Ben, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuw aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super prijs en snelle levering

Focal Chora 816 gekocht, voor absolute bodemprijs! Volgende dag al in huis, opvolgende serienummers! Helemaal top!

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor het je leuke bericht! Heel veel plezier met je nieuwe Focal speakers. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snel besteld en ook snel geleverd.

Bij ontvangst van de offerte kreeg ik korting. Het apparaat een Denon reciever werd snel geleverd. De instructies voor installatie waren eenvoudig op te volgen. De aanpassing met bestaande apparatuur en speakers ging goed. De hele set doet het nu fantastisch.

Beste Pim, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Indien je nog vragen hebt over je Denon receiver, dan vernemen wij dat graag. Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Had al veel goeds gelezen (reviews) over Doublepoint en dit bleek dan nog te kloppen ook!

Niets dan lof over de afhandeling. Ben daarbij ook nog supertevreden over mijn aankoop zelf (Q Acoustics 3030i).

Beste Joost, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

kLIPSCH R-41SA

Excellent rapport qualité-prix pour cette petite enceinte dolby-atmos . Celle-ci se montre très performante dans le registre médium et aigu Livraison très rapide .

Hi André, Bedankt voor je bericht! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doubepoint

Goed!

Duidelijke website, goede prijzen, snelle verzending, goede levering.

Beste Raymon, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Zeer proffesionele zaak. Ze weten wel waar ze het over hebben. Hun expertise, snelle levering, goed contact en super prijzen zijn in mijn boekje 5 sterren waard. Mijn volgende audio aankoop ga ik zeker weer bij Doublepoint doen.

Beste Mark, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Hele fijne avond gewenst. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering, prachtig product

Beste Hein, Bedankt voor je bericht! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering en goeie prijs

Snelle levering en goeie prijs

Beste Spike, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van jouw ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.