In één woord; uitstekend.

De voorgestelde mededelingen c.g. verwachtingen die worden gesteld worden nagekomen. Zowel productinformatie en zendingsinformatie.

Goed tevreden

Alles goed👍

Specialist van versterkers

Aftersales is zeer goed te noemen. Een zware stereo versterker aangeschaft via de website. Helaas kreeg ik deze niet op de juiste manier afgesteld. Hierdoor contact opgenomen en de juiste stappen ondernomen.

Netjes te woord gestaan

Contact gehad met het bedrijf over de bestelling en iedere keer keurig te woord gestaan. Vriendelijke mensen!

Snel en compleet

Nieuw in doos allws compleet top

Beste Basteiile, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring in onze winkel! Graag zien wij je de volgende keer weer terug. Fijne dag, Doublepoint

Alles goed verlopen

Een aanrader volgendd keer weer

Thuislevering verliep vlot

Via de website van het bedrijf besteld en daarna het pakket vlug in ontvangst genomen.

Beste Anoniem, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je product. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fast response emails

Had some problems with my Amp, this is solver by Doublepoint. The follow up by emails was fast and complete.

Dear Patrick, Thanks for your review! Have a nice day. Best Regards, Doublepoint

Alles top, duidelijk en overzichtelijk

Beste George, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Afspraken worden nagekomem

Via vrienden getipt over de website van Doublepoint over bepaalde speakers. Daarnaast een aanvraag gedaan voor de laagste prijsgarantie welke gehonoreerd werd door het systeem. Hierdoor bij deze winkel een scherpe deal kunnen bemachtigen.

Beste Dinie, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe speakers. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

nemen hun verantwoordelijkheid bij problemen op

Er waren enkele problemen met de levering maar deze zijn nadien enorm goed opgevolgd en rechtgezet geweest door de verantwoordelijke van de klantendienst.

Netjes geholpen

Op een klantvriendelijke manier geholpen via de telefoon en website. Het bedrijf geeft snelle reacties, kort en bondig.

Beste Josje, Hartelijk bedankt voor je bericht! Wij hebben de communicatie als zeer prettig ervaren en helpen je graag de volgende keer weer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Alles goed en correct

Zending goed en correct

Beste Jeffrey, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring over onze dienstverlening! Graag zien wij je de volgende keer weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Rappe zending naar Antwerpen!

Zending was snel verwerkt c.q. afgeleverd in Antwerpen. Zending via bpost was te volgen via de email en phone.

Beste Jurgen, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring over onze dienstverlening. Graag zien wij je de volgende keer weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Leuke nieuwe aanwinst gekocht

Twee nieuwe speakers gekocht voor een scherpe prijs, was in de doubble deal. Ook voor deze lage prijs werd het product snel en gratis geleverd. De twee speakers (3020i) zaten nieuw in de doos. Aankoopproces was duidelijk en overzichtelijk.

Product voldoet aan opgegeven informatie

De informatie die staat aangegeven op de website klopt en het product doet wat er gezegd wordt.

Kunnen niet op tijd leveren

Onderstaand mijn 1e review uit vooral boosheid teleurstelling en frustratie, Omdat men door omstandigheden geen eerlijke duidelijkheid gaf van de status mijn bestelling. Na 2 weken was mijn order bezorgd, wegens omstandigheden was deze vertraagd. Ze hebben met mij contact opgenomen om tekst en uitleg te geven en zijn er mee bezig hun logistiek waar nodig aan te passen. Ben tevreden met mijn product, en heb goede hoop dat bij mijn volgende bestelling er eerlijke info gegeven zal worden over de order status. Daarbij mijn rating aangepast naar een voldoende ""Helaas ze concureren met scherpe prijzen. Maar kunnen blijkbaar niet leveren. Ben nu alle meerdre keren afgewimpeld , want het is warm, het is nu op voorraad u hebt het morgen.. maar nog niets. Lang geleden dan ik zo slecht werd geholpen. Ze kunnen beter gelijk schoon schip maken en het geld terug storten als het ze niet lukt. Mij ben je als klant kwijt.""

Vlot en stipt!

Geen op/of aanmerkingen.

Kleur kwam niet goed uit de bus

Omruilen van mijn order verliep gelukkig snel. De houtkleurige kleur (walnoot), zag er veel lichter uit in werkelijkheid. Contact oogenomen en afgesproken om het om te ruilen. Het contact verliep snel en doormiddel van het ontvangen rma nummer kon ik het snel terugsturen!

Beste Pascal, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij gaan er vanuit dat de huidige kleur naar wens is, anders horen wij dat graag! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vraag zeer snel beantwoord.

Tijdens het bestellen had ik een vraag die zeer snel beantwoord werd. Artikel is op tijd geleverd en werd op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Ben zeer tevreden.

Goede communicatie

Op vragen wordt snel gereageerd. Zelfs per e-mail en ook nog telefonisch.

Beste Luuk, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Graag zien wij je de volgende keer weer terug op onze website. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Precies wat ik verwacht had

Platenspeler van Pro-ject besteld bij Doublepoint. Deze was bijna € 70 euro goedkoper dan bij concurrenten. Even beoordelingen gelezen omdat ik nog niet eerder hier besteld had. Twee dagen later kreeg ik de bestelling binnen (ik had na 17:00 uur besteld). Helemaal netjes en naar wens.

Twee speakers aangeschaft met een mooie korting. Tevens geupgrade naar een hoger model. Goed gedaan!

Aftersales op niveau

Na twee jaar nog steeds snel geholpen met een defecte afstandsbediening.

Bedroevende service, logistiek een drama

Ik heb 30 juni 2019 een bestelling geplaatst voor een HEOS Subwoofer en een HEOS 7. Deze waren in de aanbieding voor een zeer voordelige prijs. De bestelling zou binnen 24 uur geleverd worden. Inmiddels is het een maand later en heb ik nog steeds geen goederen ontvangen. In eerste instantie zou de levering wel verzonden zijn, maar vertraagd zijn bij Post.nl Vervolgens zou de verzending retour zijn gezonden van Post.nl naar doublepoint en daarna meteen door verzonden worden naar mij. Echter kreeg ik niks in huis. Toen kwam het verhaal dat er een leveringsprobleem was bij de leverancier. Nu zijn de boxen vanuit de leverancier geleverd en zouden de boxen verstuurd zijn, echter is de zending zoek bij Post.nl. Het vreemde is dat Post.nl helemaal geen goederen heeft ontvangen van Doublepoint. Volgens Post.nl ligt het probleem bij Doublepoint. Ik heb vanuit Doublepoint niks vernomen over deze problemen, ik heb hier steeds zelf contact voor moeten zoeken. Men is niet actief bezig het probleem op te lossen en informeert de klant niet als er problemen zijn met de levering. Resumerend zijn er dus allerlei excuses, maar wordt er niets geleverd en wordt het probleem niet opgelost. Ik wacht nog steeds op mijn boxen!! Als ik de klantenservice bel wordt ik alleraardigst te woord gestaan, maar blijkbaar is men niet in staat een simpele verzending te versturen of hierin probleem oplossend te handelen en de klant tevreden te houden. Ik was al huiverig om bij deze organisatie de bestelling te doen, omdat ik er nog nooit van gehoord had. Maar de aanbieding was zo mooi dat ik de gok waagde. Dit is de slechtste online aankoop ervaring die ik ooit heb meegemaakt.

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.