Vlotte levering, prima service

Voor een goede prijs subwoofer gekocht. Zeer tevreden.

Fijne online winkel

Mij nieuwe Denon 6700 besteld bij deze webshop. Goede communicatie, snelle levering en mogelijkheid tot ophalen van je bestelde product. De medewerkers van Doublepoint weten hoe ze met audio iefhebbers moeten omgaan.

Uitstekend goed product

Perfect product,zeer tevreden!

Beste Lex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Kon afspraken na

Levering the Fives in walnoot zou 3 tot 6 weken kosten. Drie weken waren net voorbij of er kwam bericht dat ze aangeboden waren aan de vervoerder. Top! Ik maak vaak er dat toezeggingen als deze vaak niet dan wel werden nagekomen. Double Point! Keurig en tot een volgende keer!

Beste Johan, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Klipsch Fives. Indien je nog vragen hebt over het product, dan horen wij dit heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede communicatie en nette prijzen

Ik was op zoek naar een SVS subwoofer en zag dat Doublepoint deze verkocht. Via de website contact gezocht. Ik kreeg een snel en netjes antwoord, zelfs in het weekend. Na het bestellen werd de sub dezelfde dag nog goed verpakt verstuurd, ik had hem helaas niet de volgende dag in huis maar dat lag aan PostNL en niet aan Doublepoint. Het product zelf is kwalitatief erg goed en ben er superblij mee. De prijzen van de apparatuur en accessoires zijn netjes al is het moeilijk vergelijken als ze de het enige verkooppunt zijn in Nederland.

Beste Dennie, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring met ons! Wij hopen dat je nieuwe subwoofer momenteel volop bevalt, anders horen wij dit heel graag. Nogmaals heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Gekocht versterker bleek ineens 10 euro duurder, na contact klantenservice, kreeg ik het voor oude prijs. Bleek dat er ook een kortingsactie was. Het bedrag 10% korting werd automatisch afgetrokken.

Beste Axel, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe product. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Het apparaat werd snel geleverd en ik ben er erg tevreden over.

Beste Rob, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle nette levering Netjes aan de telefoon . Antwoord terug op de mail

Beste Roman, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

In één woord...Klasse !

Mooie paar luidsprekers gekocht voor een mooie prijs. Ben er heel blij mee , en spelen perfect. Goed geholpen tijdens de chat vanwege een aantal vragen. Niets is te veel , altijd netjes een antwoord. Kan deze winkel daarom ten zeerste aanbevelen. Graag tot een volgende keer. Jacco.

Super advies en mooie aanbieding

Ik was al enige tijd op zoek naar een Stereo Receiver met 4K doorvoer van Bluray, via Receiver, naar TV. Om CD's / SACD, en Bluray op de Stereo af te spelen, maar het TV geluid naar de BOSE Soundplate met optische aansluiting. Na goede hulp DoublePoint viel de keuze op de DENON DRA-900H. Perfect en ook nog een scherpe prijs. En het geluid is zo gedetailleerd, top.

IMPECCABLE

Livraison rapide et conforme, produit de qualité, Top !

Snel geholpen en gelijk besteld

Prima advies gekregen en super blij met de audio quest speaker kabels .

Kwamen de prijs en de afspraken na.

Snelle en correcte levering en goede begeleiding voor aankoop van marantz cinema 50.

Goeie prijs en snel geleverd!

Goeie prijs en snel geleverd. Zal hier voor een ander product zeker terugkomem

levertijden van meer dan een week

Ze duiken onder de prijs van concurrenten door laagste prijs garantie, dat is fijn maar geloof de levertijden op de website niet. 3-5 dagen betekent 9 dagen en dan krijg je nog een incomplete bestelling ook. Heb het missende deel maar geannuleerd, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn betaald bedrag retour krijg. Zal ook wel een paar weken duren.

Beste Alex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij betreuren enorm het feit dat je niet tevreden bent. Maar de subwoofer is onderweg naar je toe en de kabel is gecrediteerd. Door omstandigheden bij de leverancier is de subwoofer iets later bij ons binnengekomen, vandaar ook de melding in de orderbevestiging dat de levering iets langer kon duren Desondanks hopen wij dat je volop gaat geniet van je subwoofer! Als je nog vragen hebt, laat het ons graag weten. Dan helpen wij je hierbij. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Betrouwbare webwinkel

Alles in orde en goede service bij bepaalde vragen.

Beste Marnix, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle en goede service

Ik bestelde rond de kerstperiode, als het heel druk was maar kreeg toch tijdig mijn bestelling. Ik had mijn huisnummer vergeten, maar kon dit meteen regelen nadat de mensen van Doublepoint me verwittigd hadden. Topservice!

Beste Jess, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij waarderen dat je de moeite hebt genomen om onze service te beoordelen! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super!!!

Goede service, erg behulpzaam en goede prijs. Waarom geen 10? Omdat ik geen fan ben van de vervoerder DPD, omdat de verzendstatus slecht weergegeven wordt.

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel al volop geniet van je nieuwe aankoop! Tevens bedankt voor de feedback over DPD. Dit gaan wij direct intern doorzetten. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekend!

Na het bepalen van mijn keuze voor een AV - receiver naast andere webshops ook bij Doublepoint uitgekomen. Duidelijke website met veel informatie. Erg makkelijk bestelproces en dan ook nog zeer snel geleverd! Bovendien heeft ook de zeer concurrerende prijsstelling mij verrast.

Beste Jacob, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed en snel geleverd

Prima levering volgens afspraak.

Goed advies en goede aanbieding.

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Kwaliteit en levertijd Top!

Subwoofer besteld en super tevreden!

Beste Robert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop, Indien je eventueel nog vragen hebt, horen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mijn ervaring is dubbel

Ik was verrast door het bestellen van een receiver ik wilde een zwarte maar na paar maanden op zelfde tijdstip was ineens de zwarte net verkocht heel vreemd mijn idee erover ze verkopen de ziver te weinig Eerdere contact ging prima alleen de uitkomst achteraf heeft mij 20 euro extra gekost had wel even gezegd kunnen worden

Denken in oplossingen, ook als het even anders loopt

Nogal wat complicaties gehad in levering van bestelde subwoofer. Was op voorraad en zou 1 dag later binnen zijn. Helaas niet gelukt vlak voor de Kerst vanwege drukte en miscommunicatie met bezorgers. Pakket vervolgens blijven hangen op tussenstation bij transporteur. Ook na Kerst helaas geen directe bezorging mogelijk. Netjes pro actief telefonisch opgevolgd door klantenservice. Helaas geen tweede exemplaar op voorraad om bezorging anders te regelen. Als alternatief een nog betere subwoofer voor dezelfde prijs aangeboden die wel direct bezorgd kon worden. Na mijn akkoord binnen 1 uur via snelkoerier bezorgd zodat ik dit weekend toch kan genieten van mijn aankoop. Samenvattend een heel fijn bedrijf. Goed bereikbaar en denken in oplossingen, top geregeld!

ze staan voor wat ze zeggen

Goed contact en je krijgt inderdaad de korting op de goedkoopste aanbieder en op die prijs wordt nogmaals de korting opgegeven. eindelijk krijgt je wat belooft wordt en niet alleen praatjes. Daarnaast krijg je goed advies en hulp.

Beste Maarten, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.