Volgens afspraak.

Netjes volgens afspraak. Dat is tegenwoordig al heel wat.

Beste Ronald, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Tevreden klant

Deze heb ik reeds met jullie gedeeld.

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer in onze (online) winkel,. Tevens wensen wij je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

De vijf sterren zeggen genoeg

Deplorable order tracking and delivery service, announced deadline not respected

For my case, on your site it was marked delivery 1 to 2 days so I ordered The day after you told me the delay is more than 2 weeks and the same day I confirmed another version (in stock), so I was expecting à normal 2 days delivery but that was not the case. You announced me another 5 days. 11 days after my order and I still have not received my product that I paid for. I'm still waiting... Very very disappointed with your order processing. I work in the same field and I admit that we do not treat customers in this way.

Top product maar daar gaat DoublePoint niet over..

Wat zij goed hebben gedaan is: + prijs matching + snelle levering + vriendelijk te woord gestaan

Super goede service

Erg goede ervaring bij Double Point. Deskundig advies op maat.

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijzen

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijzen

Toppers

Goede communicatie en informatie op de webshop!

Goede ervaring met Doublepoint, simpel via chat wat vragen beantwoordt gekregen waarna het makkelijk bestellen was en op tijd geleverd zoals beloofd. Zeker aan te bevelen!

Fijne winkel maar verzending loopt niet lekker.

Het is een fijne winkel maar de updates vanuit het account zijn traag en niet voldoende. Ik heb hier 2 speakers besteld als paar natuurlijk. Nu is er 1 speaker bezorgd en moet ik nog een paar dagen wachten op de andere, dat is maar raar natuurlijk… Hierom ook de uiteindelijke onvoldoende.

Beste Frederique, Allereerst hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij betreuren het feit dat je niet tevreden bent over onze geleverde service. Na het lezen van jouw ervaring hebben wij dit direct intern onderzocht. Wij zien dat wij vanuit ons meerdere mails hebben verstuurd met betrekking tot de bestelling + verzending. Je hebt vorige week bij ons een bestelling geplaatst welke de volgende werkdag direct is verstuurd. Wij zien in de tweede tracking (pakket 2) dat deze helaas nog onderweg is, en dat deze morgen komt. Helaas is het onwijs druk bij PostNL, waardoor er vertragingen kunnen ontstaan. Wij betreuren het daarom dat je ons een onvoldoende geeft, wat niet helemaal door het toedoen van ons is. Desondanks hopen wij je de volgende keer weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bezorging prima speelt perfect.

Snelle bezorging van de bestelde apparaten. Aanvankelijk wat huiverig om het per besteldienst te laten bezorgen maar alles was goed verpakt en ongeschonden aangekomen. Luidsprekers kwamen 1 dag later maar dat bleek meer aan de logistiek van Post.nl te liggen. Alles speelt perfect. Echte aanrader.

Goedemorgen Jos, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Sehr empfehlenswert

Sehr gute Kommunikation und schnelle Lieferung. Würde auf jeden Fall wieder bestellen.

Dear Michael, Vielen Dank für die Veröffentlichung Ihrer Erfahrung! Doublepoint

Goede communicatie en goede prijs

Dear Jannes Kuhl, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Topzaak!

Al een paar keer wat gekocht bij Doublepoint voor een uitstekende prijs en met een deskundig advies. Overzichtelijke website met een groot assortiment. Produkten ontvangen in perfecte staat en met een bijzonder snelle levering. Absolute aanrader. Ik zal hier zelf weer gaan kopen

Beste Remco, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij willen je bedanken voor de bestellingen die bij ons hebt geplaatst. Heel veel plezier ermee. Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Vlot besteld, snel geleverd, top product

Goed opgezette website, mooi aanbod van excellente audio producten. Gemakkelijke bestelprocedure, betaling eveneens eenvoudig. Snelle levering van de bestelling in optimale conditie. Prachtig product, genieten van geweldig geluid.

Beste Fred, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Everything is superb!

Very good prices and services. Maybe the shop side could be presented in german and english for international buyer.

Dear Rolf, Many thanks for your review! We hope to see you again soon. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima ervaring!

Ik heb een polk hts 12 gekocht subwoofer gekocht Mooie subwoofer super duepbas een wereld verschil met jamo j112 wat ik had. ben blij mee .

Goedemorgen Ben, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe Polk HTS12 subwoofer. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Klantvriendelijk

Artikel moest helaas retour. Gelukkig geen enkel probleem.

Netjes snel geleverd

Mooie site met ruime uitleg producten, leuke aanbiedingen

Beste Leo, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijn bedrijf, goede communicatie

Mijn item was weliswaar vertraagd, maar op een 2e kans artikel gewoon 5 jaar garantie geven (elders 2 jaar) en ook nog eens extra korting verdient gewoon de volle bak aan sterren wat mij betreft!

Beste Martijn, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mooie producten voor scherpe prijzen.

Na een bestelling bleef order wat lang hangen op verwerking. Na contact via chat bleek dit op twee producten te hangen. Na drie dagen wederom contact, toen bleek het nog op 1 product te hangen, maar werd meteen aangeboden alles wat op voorraad was direct te versturen. Na mijn vraag of ik voor het product wat lastig leverbaar was een iets duurder product met bijbetaling kon krijgen wat wel op voorraad was, was het met (een kleinere dan ik verwacht had) bijbetaling dezelfde dag nog verzonden. Voorraadbeheer kan beter, maar prijs en service is onverslaanbaar.

Beste Berry, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel al volop geniet van je nieuwe aankoop. Tevens willen wij je bedanken voor het aangeven van je positieve feedback. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bestelling later geleverd, niet op de hoogte gehouden

Ik had een SVS subwoofer met wireless adapter besteld op een zondag en zou na 2 werkdagen geleverd worden. Zeker 4 keer moeten bellen en meermaals is levering verschoven. Uiteindelijk is hij ipv na 2 werkdagen pas na 9 werkdagen geleverd. Ten overmaat van ramp werd de wireless adapter via andere bezorger verstuurd die nog eens een dag extra nodig had. En bij de SVS zat geen kabel dus kon alleen maar wachten. Kan gebeuren dat een artikel toch niet beschikbaar is, maar houd een klant dan pro-actief op de hoogte. Ik twijfel of moet aanbevelen, doe het toch maar omdat product uiteindelijk in orde was.

Goede prijs en supersnelle levering

Ik heb een Klipsch subwoofer besteld en deze werd gratis geleverd naar België. De prijs is heel goed en de levering supersnel. Zoals aangegeven is subwoofer nieuw en in originele verpakking. Heel tevreden.

Goede service en prijzen

Wat ik wilde hebben kon ik krijgen voor de juiste prijs. Product werd snel verzonden.

perfect

goede service

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.