levertijden van meer dan een week

Ze duiken onder de prijs van concurrenten door laagste prijs garantie, dat is fijn maar geloof de levertijden op de website niet. 3-5 dagen betekent 9 dagen en dan krijg je nog een incomplete bestelling ook. Heb het missende deel maar geannuleerd, ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik mijn betaald bedrag retour krijg. Zal ook wel een paar weken duren.

Beste Alex, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij betreuren enorm het feit dat je niet tevreden bent. Maar de subwoofer is onderweg naar je toe en de kabel is gecrediteerd. Door omstandigheden bij de leverancier is de subwoofer iets later bij ons binnengekomen, vandaar ook de melding in de orderbevestiging dat de levering iets langer kon duren Desondanks hopen wij dat je volop gaat geniet van je subwoofer! Als je nog vragen hebt, laat het ons graag weten. Dan helpen wij je hierbij. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Betrouwbare webwinkel

Alles in orde en goede service bij bepaalde vragen.

Beste Marnix, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle en goede service

Ik bestelde rond de kerstperiode, als het heel druk was maar kreeg toch tijdig mijn bestelling. Ik had mijn huisnummer vergeten, maar kon dit meteen regelen nadat de mensen van Doublepoint me verwittigd hadden. Topservice!

Beste Jess, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij waarderen dat je de moeite hebt genomen om onze service te beoordelen! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super!!!

Goede service, erg behulpzaam en goede prijs. Waarom geen 10? Omdat ik geen fan ben van de vervoerder DPD, omdat de verzendstatus slecht weergegeven wordt.

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel al volop geniet van je nieuwe aankoop! Tevens bedankt voor de feedback over DPD. Dit gaan wij direct intern doorzetten. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekend!

Na het bepalen van mijn keuze voor een AV - receiver naast andere webshops ook bij Doublepoint uitgekomen. Duidelijke website met veel informatie. Erg makkelijk bestelproces en dan ook nog zeer snel geleverd! Bovendien heeft ook de zeer concurrerende prijsstelling mij verrast.

Beste Jacob, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je in de toekomst weer terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goed en snel geleverd

Prima levering volgens afspraak.

Goed advies en goede aanbieding.

Beste Richard, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Kwaliteit en levertijd Top!

Subwoofer besteld en super tevreden!

Beste Robert, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Heel veel plezier met je nieuwe aankoop, Indien je eventueel nog vragen hebt, horen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mijn ervaring is dubbel

Ik was verrast door het bestellen van een receiver ik wilde een zwarte maar na paar maanden op zelfde tijdstip was ineens de zwarte net verkocht heel vreemd mijn idee erover ze verkopen de ziver te weinig Eerdere contact ging prima alleen de uitkomst achteraf heeft mij 20 euro extra gekost had wel even gezegd kunnen worden

Denken in oplossingen, ook als het even anders loopt

Nogal wat complicaties gehad in levering van bestelde subwoofer. Was op voorraad en zou 1 dag later binnen zijn. Helaas niet gelukt vlak voor de Kerst vanwege drukte en miscommunicatie met bezorgers. Pakket vervolgens blijven hangen op tussenstation bij transporteur. Ook na Kerst helaas geen directe bezorging mogelijk. Netjes pro actief telefonisch opgevolgd door klantenservice. Helaas geen tweede exemplaar op voorraad om bezorging anders te regelen. Als alternatief een nog betere subwoofer voor dezelfde prijs aangeboden die wel direct bezorgd kon worden. Na mijn akkoord binnen 1 uur via snelkoerier bezorgd zodat ik dit weekend toch kan genieten van mijn aankoop. Samenvattend een heel fijn bedrijf. Goed bereikbaar en denken in oplossingen, top geregeld!

ze staan voor wat ze zeggen

Goed contact en je krijgt inderdaad de korting op de goedkoopste aanbieder en op die prijs wordt nogmaals de korting opgegeven. eindelijk krijgt je wat belooft wordt en niet alleen praatjes. Daarnaast krijg je goed advies en hulp.

Beste Maarten, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Volgens afspraak.

Netjes volgens afspraak. Dat is tegenwoordig al heel wat.

Beste Ronald, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Tevreden klant

Deze heb ik reeds met jullie gedeeld.

Beste Hans, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Tot de volgende keer in onze (online) winkel,. Tevens wensen wij je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

De vijf sterren zeggen genoeg

Deplorable order tracking and delivery service, announced deadline not respected

For my case, on your site it was marked delivery 1 to 2 days so I ordered The day after you told me the delay is more than 2 weeks and the same day I confirmed another version (in stock), so I was expecting à normal 2 days delivery but that was not the case. You announced me another 5 days. 11 days after my order and I still have not received my product that I paid for. I'm still waiting... Very very disappointed with your order processing. I work in the same field and I admit that we do not treat customers in this way.

Top product maar daar gaat DoublePoint niet over..

Wat zij goed hebben gedaan is: + prijs matching + snelle levering + vriendelijk te woord gestaan

Super goede service

Erg goede ervaring bij Double Point. Deskundig advies op maat.

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijzen

Snelle levering, goed verpakt en scherpe prijzen

Toppers

Goede communicatie en informatie op de webshop!

Goede ervaring met Doublepoint, simpel via chat wat vragen beantwoordt gekregen waarna het makkelijk bestellen was en op tijd geleverd zoals beloofd. Zeker aan te bevelen!

Fijne winkel maar verzending loopt niet lekker.

Het is een fijne winkel maar de updates vanuit het account zijn traag en niet voldoende. Ik heb hier 2 speakers besteld als paar natuurlijk. Nu is er 1 speaker bezorgd en moet ik nog een paar dagen wachten op de andere, dat is maar raar natuurlijk… Hierom ook de uiteindelijke onvoldoende.

Beste Frederique, Allereerst hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij betreuren het feit dat je niet tevreden bent over onze geleverde service. Na het lezen van jouw ervaring hebben wij dit direct intern onderzocht. Wij zien dat wij vanuit ons meerdere mails hebben verstuurd met betrekking tot de bestelling + verzending. Je hebt vorige week bij ons een bestelling geplaatst welke de volgende werkdag direct is verstuurd. Wij zien in de tweede tracking (pakket 2) dat deze helaas nog onderweg is, en dat deze morgen komt. Helaas is het onwijs druk bij PostNL, waardoor er vertragingen kunnen ontstaan. Wij betreuren het daarom dat je ons een onvoldoende geeft, wat niet helemaal door het toedoen van ons is. Desondanks hopen wij je de volgende keer weer terug te zien! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bezorging prima speelt perfect.

Snelle bezorging van de bestelde apparaten. Aanvankelijk wat huiverig om het per besteldienst te laten bezorgen maar alles was goed verpakt en ongeschonden aangekomen. Luidsprekers kwamen 1 dag later maar dat bleek meer aan de logistiek van Post.nl te liggen. Alles speelt perfect. Echte aanrader.

Goedemorgen Jos, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Sehr empfehlenswert

Sehr gute Kommunikation und schnelle Lieferung. Würde auf jeden Fall wieder bestellen.

Dear Michael, Vielen Dank für die Veröffentlichung Ihrer Erfahrung! Doublepoint

Goede communicatie en goede prijs

Dear Jannes Kuhl, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jouw ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Topzaak!

Al een paar keer wat gekocht bij Doublepoint voor een uitstekende prijs en met een deskundig advies. Overzichtelijke website met een groot assortiment. Produkten ontvangen in perfecte staat en met een bijzonder snelle levering. Absolute aanrader. Ik zal hier zelf weer gaan kopen

Beste Remco, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij willen je bedanken voor de bestellingen die bij ons hebt geplaatst. Heel veel plezier ermee. Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bedrijfsgegevens

Loosterweg 51 F

2215 TM Voorhout

020 - 333 03 62

[email protected]

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.