Vlot besteld, snel geleverd, top product

Goed opgezette website, mooi aanbod van excellente audio producten. Gemakkelijke bestelprocedure, betaling eveneens eenvoudig. Snelle levering van de bestelling in optimale conditie. Prachtig product, genieten van geweldig geluid.

Beste Fred, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop! Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Everything is superb!

Very good prices and services. Maybe the shop side could be presented in german and english for international buyer.

Dear Rolf, Many thanks for your review! We hope to see you again soon. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima ervaring!

Ik heb een polk hts 12 gekocht subwoofer gekocht Mooie subwoofer super duepbas een wereld verschil met jamo j112 wat ik had. ben blij mee .

Goedemorgen Ben, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je nieuwe Polk HTS12 subwoofer. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Klantvriendelijk

Artikel moest helaas retour. Gelukkig geen enkel probleem.

Netjes snel geleverd

Mooie site met ruime uitleg producten, leuke aanbiedingen

Beste Leo, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijn bedrijf, goede communicatie

Mijn item was weliswaar vertraagd, maar op een 2e kans artikel gewoon 5 jaar garantie geven (elders 2 jaar) en ook nog eens extra korting verdient gewoon de volle bak aan sterren wat mij betreft!

Beste Martijn, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mooie producten voor scherpe prijzen.

Na een bestelling bleef order wat lang hangen op verwerking. Na contact via chat bleek dit op twee producten te hangen. Na drie dagen wederom contact, toen bleek het nog op 1 product te hangen, maar werd meteen aangeboden alles wat op voorraad was direct te versturen. Na mijn vraag of ik voor het product wat lastig leverbaar was een iets duurder product met bijbetaling kon krijgen wat wel op voorraad was, was het met (een kleinere dan ik verwacht had) bijbetaling dezelfde dag nog verzonden. Voorraadbeheer kan beter, maar prijs en service is onverslaanbaar.

Beste Berry, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel al volop geniet van je nieuwe aankoop. Tevens willen wij je bedanken voor het aangeven van je positieve feedback. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bestelling later geleverd, niet op de hoogte gehouden

Ik had een SVS subwoofer met wireless adapter besteld op een zondag en zou na 2 werkdagen geleverd worden. Zeker 4 keer moeten bellen en meermaals is levering verschoven. Uiteindelijk is hij ipv na 2 werkdagen pas na 9 werkdagen geleverd. Ten overmaat van ramp werd de wireless adapter via andere bezorger verstuurd die nog eens een dag extra nodig had. En bij de SVS zat geen kabel dus kon alleen maar wachten. Kan gebeuren dat een artikel toch niet beschikbaar is, maar houd een klant dan pro-actief op de hoogte. Ik twijfel of moet aanbevelen, doe het toch maar omdat product uiteindelijk in orde was.

Goede prijs en supersnelle levering

Ik heb een Klipsch subwoofer besteld en deze werd gratis geleverd naar België. De prijs is heel goed en de levering supersnel. Zoals aangegeven is subwoofer nieuw en in originele verpakking. Heel tevreden.

Goede service en prijzen

Wat ik wilde hebben kon ik krijgen voor de juiste prijs. Product werd snel verzonden.

perfect

goede service

perfecte afhandeling

hoe je verwacht dat een bestelling verloopt, perfect

Beste T.J. Hop, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Zeer snelle service en beste prijs

Beste Robby, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review! Wij hopen je de volgende keer weer te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mooi assortiment voor de beste prijs.

Doublepoint heeft alles voor de (budget) audiofiel. Daarnaast hebben zij een mooie luisterruimte en een uitstekende service.

Goedenavond Rowan, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

heel goed en behulpzaam

alles geleverd zoals gevraagd, en correcte service, daarna een goede hulp bij het instellen van het toestel wat niet altijd even makkelijk was.

Top service doen wat ze beloven!

Een Denon besteld en deze was ergens anders goedkoper maar zoals Double Point schrijft en beloofd ergens anders goedkoper gezien mail ons de prijs werd gelijk aangepast plus 5% extra korting SUPER! Snelle levering en het is een super geluid had al daarvoor al klipich speakers besteld bij hen en toen was de prijs en service ook top vandaar dat ik daar weer besteld heb. Een aanrader voor dit bedrijf.

De beste webwinkel voor audio

Steeds de beste prijs en goede info in verband met de vragen die ik stelde.

Beste Jacques, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prettig

Beste A Gijsbers, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super Preise und schnelle Lieferung nach Deutschland. Service ist super.

Hi Jonas, Many thanks for your review! Best Regards, Team Doublepoint

Top Preis - Klasse Service

Super Preise und schneller Service, Doublepoint kann man nur weiterempfehlen

Hi Andreas, Many thanks for your review! We hope to see you again. Best Regards, Team Doublepoint

Prima bedrijf.

Beloven wat ze doen doen wat ze beloven.

Goedemiddag Andre, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekende ondersteuning

Problemen met installeren nieuwe apparatuur werden met telefonische ondersteuning goed opgelost. Het was een prettige ervaring in een lastige situatie. Goede ondersteuning is goud waard.

Goedemiddag Pim, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling! Wij hopen dat je momenteel nog volledig geniet van je nieuwe aankoop, anders horen wij dit heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Da ist man gerne Kunde

Der Bestellvorgang, obwohl niederländische Website, klar, verständlich und schnell. Die Lieferung erfolgte innerhalb von 2Tagen wie beschrieben! Was soll ich sagen, im besten Sinne jederzeit gerne wieder. RS

Een top bedrijf

Het is een aanrader om bij dit bedrijf uw producten te kopen, zeer vriendelijk en professionele medewerkers. Het is een top bedrijf. Team doublepoint bedankt. Ook gaat mijn dank uit naar dhr Maarten,zeer goed geholpen. Gr Sunil

Goedemiddag Sunil, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Bedrijfsgegevens

Loosterweg 51 F

2215 TM Voorhout

020 - 333 03 62

[email protected]

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.