No nonsense, gewoon goed!

De titel zegt het al, komen keurig hun afspraken na. Heldere communicatie, eerlijke prijzen. Zeker een aanrader.

Goedemiddag Ronald, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering en prima product

Ik zocht een kwalitatief hoogwaardige stroomkabel (Isotek Premier). Deze vond ik bij Doublepoint tegen een scherpe prijs en ik kreeg hem per omgaande toegezonden.

Goedemorgen Jan, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top winkel

Snelle reactie en levering en de laagste prijs garantie! Helemaal super.

Goedemorgen Roel, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering, jammer dat de kortingscodes om je oren vliegen

Product snel geleverd. Je moet op deze website goed op de kortingscodes letten, ik was al blij met de 5% code, maar direct na bestellen zag ik op de site ook nog een 10% code staan. Dat is wel een beetje zuur, want je krijgt dan toch het idee dat je teveel betaald hebt…

Beste Ger, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je nieuwe aankoop. Als je na je bestelling hetzelfde product binnen 30 dagen goedkoper bij ons ziet, laat het ons graag weten. Dan betalen wij dit verschil aan je terug. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Niets is te veel als het in hun vermogen licht dan helpen ze je met heel goede adviezen ben heel blij met hun

Beste Hendrik, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Wij hopen je volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Krijg te laat te horen wanneer bestelling komt.

Om half elf krijg ik te horen dat het pakket tussen 11 en twaalf komt...

Beste Joost, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring met ons! Wij betreuren het feit dat de betreffende vervoerder te laat een email heeft gestuurd met een tijdstip. Wij zullen dit navragen. Wij hopen dat je verder wel tevreden bent over het product en onze service. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Super tevreden met de aankoop dus de website is 100% te vertrouwen

Eerste aankoop bij doublepoint Cambridge evo 150. De goedkoopste en goede service. Ik raad deze website aan..

Beste Michel, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe Cambridge Evo 150! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

koptelefoon besteld, was op tijd binnen voor een scherpe prijs

het bestelde was snel in huis en voldoet goed, scherpe prijs.

Beste Benno, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle levering perfecte kwaliteit

Bij Doublepoint een Qacoustic middenspeaker besteld en de werd keurig bezorgd. Met dank aan de duidelijke website was het makkelijk om het product te zoeken. De filmpjes op de pagina zijn ook handig.

Goedemiddag Marc, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij hopen dat je momenteel volop geniet van je Q Acoustics centerspeaker. Indien je nog vragen hebt, horen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Uitstekend geholpen bij aanschaf

Goed en snel geholpen bij aanschaf stel perfecte zuilspeakers voor een erg goede prijs.. Zeer tevreden ..!

Beste Sjon, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe speakers. Tot de volgende keer in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima website en orderafhandeling

Tevreden met het orderproces en de duidelijke website. Product is naar behoren. Voor mij voor herhaling vatbaar. :)

Beste Derek, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij hopen je de volgende keer weer terug te zien in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Levertijd belofte slecht.

27 feb Cambridge audio cd speler besteld voor een mooie prijs, volgens website binnen twee dagen in huis. Twee weken aan het lijntje gehouden en omstreeks 15 maart maar geannuleerd. Terugbetaling zou binnen de wettelijke 14 dagen gebeuren, na 15 dagen wederom gebeld en pas 31 maart geld retour! jammer………

Hoi Allard, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij betreuren het feit dat je niet tevreden bent en hebben dit gelijk uitgezocht. We zien dat je twee bestellingen hebt geplaatst waarvan 1 netjes is afgeleverd. Je tweede bestelling is geannuleerd door jou en is volgens ons systeem binnen 14 dagen terugbetaald. Wij wensen je ondanks dat je niet tevreden bent, heel veel plezier met je aangekochte product welke snel geleverd is. Indien je nog vragen hebt, horen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Fijn bedrijf met goede service

Zeer fijn bedrijf om zaken mee te doen. Laagste prijs garantie is ook echt zo. Snelle levering en mijn vragen altijd tijdig beantwoord.

Beste Ramon, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Indien je nog vragen hebt, horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Très bonne expérience avec Doublepoint

Très bonne expérience avec ce vendeur. Répond aux mails en plus du "Chat" quand on a des questions concernant le produit et la livraison en France. De plus, prix imbattable sur mon ampli Marantz. Encore merci à vous pour votre sérieux! Je n'hésiterai pas à commander de nouveau chez vous la prochaine fois et à vous recommander dans mon entourage.

Hi Davy, Merci beaucoup d'avoir laissé votre avis ! Nous vous souhaitons beaucoup de plaisir avec votre nouvel achat. Cordialement, Doublepoint

Correct

Mooie degelijke materialen. Doen wat ze beloven. Correcte afhandeling.

Goedemiddag Jozef, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je ervaring! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Indien je nog vragen hebt, vernemen wij deze heel graag. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle en betrouwbare levering. Voordelig!

Snelle en betrouwbare mensen. Voordelige prijzen!

Goedemiddag Dimitri, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

ik heb geen op-of aanmerkingen. Doublepoint is gewoon goed.

Beste Alfred, Bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Gewoon in één woord: prima!

Alles was zeer goed verpakt en de Edifier S3000PRO's zijn in elk opzicht fenomenaal.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier met de Edifier S3000PRO's. Tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groeten, Team Doublepoint

Correct en snel

Bestelling geplaatst, snel en keurig afgehandeld. Goeie producten.

Beste Mat, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Snelle, nette levering

ik kocht een Teac platenspeler voor een aantrekkelijke prijs. Hij werd snel en netjes geleverd.

Beste Remco, Fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons en de Teac platenspeler hebt! Nogmaals veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

prima service

Voor een mooie prijs een subwoofer gekocht en snel geleverd. Goede communicatie, ben erg tevreden en als dit zo blijft heb ik voor de toekomst een goed adres om hier mijn elektronica audio etc te kopen.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor het achterlaten van je positieve beoordeling! Veel plezier met je nieuwe aankoop! Tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groeten, Team Doublepoint

Goed bezig

Bestellingen op tijd geleverd. Vriendelijk personeel. Goed bedrijf

Beste John Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot ziens in de (online) winkel! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Goed!

Mijn Nad C700 (tweedekans) is in nieuwstaat gearriveerd en ik heb er nog elke dag veel plezier van!

Beste Dinant, Dank je wel voor het schrijven van die positieve review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Veel plezier met je Nad C700! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Ok

Ook ok

Beste Cees, Bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Na initieel een moeizame start, uiteindelijk een goed afwikkeling

De eerste week niets gehoord of gezien, maar na klacht een goede afwikkeling. De luidsprekers zelf zijn prima.

Beste John, Onze excuus dat de start wat moeizaam is, maar fijn om te horen dat de luidsprekers goed bevallen! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.