Snelle en betrouwbare levering. Voordelig!

Snelle en betrouwbare mensen. Voordelige prijzen!

Goedemiddag Dimitri, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je beoordeling! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

ik heb geen op-of aanmerkingen. Doublepoint is gewoon goed.

Beste Alfred, Bedankt voor het achterlaten van je mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Gewoon in één woord: prima!

Alles was zeer goed verpakt en de Edifier S3000PRO's zijn in elk opzicht fenomenaal.

Beste Jaap, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling! We wensen je nogmaals veel plezier met de Edifier S3000PRO's. Tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groeten, Team Doublepoint

Correct en snel

Bestelling geplaatst, snel en keurig afgehandeld. Goeie producten.

Beste Mat, Bedankt voor het achterlaten van je review! Fijn om te horen dat alles goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Snelle, nette levering

ik kocht een Teac platenspeler voor een aantrekkelijke prijs. Hij werd snel en netjes geleverd.

Beste Remco, Fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons en de Teac platenspeler hebt! Nogmaals veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

prima service

Voor een mooie prijs een subwoofer gekocht en snel geleverd. Goede communicatie, ben erg tevreden en als dit zo blijft heb ik voor de toekomst een goed adres om hier mijn elektronica audio etc te kopen.

Beste Ruud, Hartelijk dank voor het achterlaten van je positieve beoordeling! Veel plezier met je nieuwe aankoop! Tot ziens in onze (online) winkel! Met vriendelijke groeten, Team Doublepoint

Goed bezig

Bestellingen op tijd geleverd. Vriendelijk personeel. Goed bedrijf

Beste John Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot ziens in de (online) winkel! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Goed!

Mijn Nad C700 (tweedekans) is in nieuwstaat gearriveerd en ik heb er nog elke dag veel plezier van!

Beste Dinant, Dank je wel voor het schrijven van die positieve review! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. Veel plezier met je Nad C700! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Ok

Ook ok

Beste Cees, Bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Na initieel een moeizame start, uiteindelijk een goed afwikkeling

De eerste week niets gehoord of gezien, maar na klacht een goede afwikkeling. De luidsprekers zelf zijn prima.

Beste John, Onze excuus dat de start wat moeizaam is, maar fijn om te horen dat de luidsprekers goed bevallen! Met vriendelijke groet, Team Doublepoint

Ik voel mij in de steek gelaten

Bij de levering was men 1 Magnat frontspeaker vergeten, deze stond nog in het magazijn. Kan gebeuren. Bij het installeren was in de Denon receiver een vreemd account aanwezig, ik weet niet hoe dit mogelijk was omdat ik hem voor nieuw had gekocht, ook had de receiver een Bluetooth probleem. Ik heb deze teruggestuurd en de reparatie was best wel snel afgehandeld. Helaas had mijn Denon schade opgelopen, een deuk aan de achterzijde en één antenne aansluiting was afgebroken. De afgebroken stukjes zaten niet in de verpakking dus moest het gebeurd zijn voordat de receiver verpakt werd t.b.v. de verzending. Na melding op 12 december zou DoublePoint contact opnemen met het reparatie center. Ik zou op de hoogte worden gehouden. Tot 10 januari niets meer vernomen. Hierop heb ik een mail gestuurd naar DoublePoint en weer geen reactie, Op 24 januari er nóg maar eens een mail eraan gespendeerd en helaas tot op heden, 10 februari, geen enkele reactie. De Bluetooth verbinding is nog slecht, en of het probleem is niet opgelost nu weet ik niet of dit komt omdat ik maar 1 werkende antenne heb of dat de reparatie zijn doel niet heeft bereikt. In eerste instantie was ik heel goed te spreken over DoublePoint en had er alle vertrouwen in maar helaas kan ik op dit moment geen betere review schrijven. Misschien dat jullie via deze weg wel contact met mij op gaan nemen om dit probleem op te lossen. Net contact gehad met DoublePoint. Ze sturen een nieuwe receiver op en de mijne gaat retour. Geweldig geregeld, mijn vertrouwen In Double Point is geheel terug. Bedankt Double Point.

Beste Ger, Bedankt voor je review die je over ons hebt geschreven. Fijn om te horen dat het goed is opgelost! Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groeten, Team Doublepoint

Mijn eerste ervaring met Doublepoint. Duidelijke website en prima snelle levering.

Beste Gertjan, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prix compétitifs et livraison rapide

Très satisfait de mon achat, un ampli Marantz avec un prix le meilleur du marché et une livraison rapide.

Hi Thomas, Merci beaucoup d'avoir posté votre avis ! Nous espérons que vous profitez pleinement de votre nouvel achat. À la prochaine fois dans notre boutique (en ligne). Cordialement, Team Doublepoint

Goed advies snelle levering.

Prima, goed telefonisch bereikbaar voor advies en service.

Beste Martin, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Perfect: snelle levering en goed product.

Alles correct en snel afgehandeld !

Beste Wijnand, Leuk om te horen! Wij hopen dat je inmiddels volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top winkelervaring bij Doublepoint!

Fijne overzichtelijke webshop met een mooi breed productaanbod tegen goede prijzen en een snelle levering. Top!

Hi Erol, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Top product ...

... en top service!

Hoi Thomas, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van je review! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Mooie prijs, goed advies en correcte bezorging

Mooie prijs, goed advies en correcte bezorging

Beste Andre, Hartelijk bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Snelle geleverd

Goed verpakt

Hi Rob, Bedankt voor je mooie beoordeling. Tot ziens in de (online) winkel! Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima prijs, service en communicatie!

Hi Sander, Leuk om te horen! Wij hopen dat je inmiddels volop geniet van je nieuwe aankoop. Tot de volgende keer in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Prima artikel

Beste Jacob, Fijn om te horen dat je een goede ervaring met ons en het artikel hebt! Nogmaals veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Een fijne ervaring met deze webwinkel te kunnen werken.

Een beleefde en kennisvolle service wanneer je en vraag hebt ivm een nieuwe aankoop. Eenvoudig betalingssysteem en snelle respons op je aankoop. Donderdagmiddag besteld, vrijdagmorgen voor de deur vrijdag besteld, maandagmorgen aan je deur. Wat de aankoop van de beide Klinsch luidsprekers en center speaker kan ik moeilijk een vergelijk maken met mijn vorige Kenwood luidsprekers die het 22 jaar hebben volgehouden. Zeker geen spijt van deze aankoop wat betreft prijs kwaliteit. Zeer mooie en warme klank uit een klein doosje, daarom 9 op 10.

Beste Marc, Bedankt voor je mooie review en fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad! Wij wensen je nogmaals heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Met vriendelijke groet, Het team van Doublepoint

Goede webshop met goede klantenservice maar matige site

Pros: Erg fijne klanten service, ze geven je echt advies op maat. Ze hebben de meeste producten wel met daarbij een goede prijs. Cons: De site op zichzelf is best wel matig en er zijn talloze verbeterpunten nodig aangezien hij vol zit met kleine bugs, al eens doorgestuurd maar helaas zijn ze na enkele jaren nog niet verholpen.

De Pro-ject Debut Pro Aniversery voor de beste prijs en keurig volgens afspraak geleverd

Ik was wat huiverig om zo’n dure tafel per post laten te versturen. Na app contact via de site heb ik mij laten overtuigen en dat bleek een goede keuze te zijn. De tafel werd dubbel verpakt persoonlijk aan mij overhandig. De Debut Pro speelt zo mooi… Erg tevreden, dus geen helemaal top.

Snelle levering voor een goede prijs

Prima ervaring mooi product

Loosterweg 51 2215 TM Voorhout

020 - 333 03 62

Over Doublepoint

Het team achter Doublepoint heeft een ware passie voor audio. Geluid waar je kippenvel van krijgt, waar je je helemaal in verliest. Wij worden meteen enthousiast als we audiofielen zoals jij ontmoeten. Doublepoint is ontstaan uit een liefde voor twee dingen: internet en audio. Het ene was ons werk, het andere onze hobby. En wat is er mooier dan je werk en je hobby te combineren? Het resultaat is een moderne en gebruiksvriendelijke webwinkel met een assortiment om van te smullen. Onze productkennis en ons respect voor jouw gehoor vertalen zich in een fijn gefilterd productaanbod.