gut

Myn erfaring met Sigma S2U Allure Satin ,en primer. In algemeen gut,maar ivm. zon en water op hout,bleiben rissen en afbladeren noch steeds een probleem.

Super levering

In de middag besteld en volgende af snel geleverd!

Geweldig!!

Ben zeer tevreden!

Duidelijke site en snelle levering

Website omvat een compleet assortiment met uitstekende (merk) produkten. Alles werd snel op tijd geleverd. Top!

Uitstekende webshop

Prima webshop, keurig verpakt en volgens planning geleverd. Zeker een aanrader.

Geleverd volgens afspraak

Bestelling netjes verpakt

Geweldig snel

Andere dag binnen.

zeer snel

Aa de telefoon een aardige meneer die mij vertelde hoe ik moest bestellen . Het pakket was keurig verpakt en ik had het zeer snel in huis. iIn de toekomst zal ik zeker weer iets bestellen Bij deze mijn dank Mvg Tini DIETZ

bestellen loopt soepel, artikel keurig verpakt geleverd.

Zie boven

perfecte service zeer snelle bezorging,

Buitengewoon goed geholpen. was al klant en dit blijft zo.

Snel bezorgd

Goede prijs en snel bezorgd, prima dus!

Top bedrijf

Beloven wat ze zeggen. Vandaag besteld, is echt morgen in huis. Ze hadden niet alles op voorraad, dit werd keurig 2 dagen later bezorgd. Ga daar zeker vaker bestellen.

goede site om nogmaals te bestellen

de ene dag bestelt de volgende dag binnen een top bedrijf

top service

snelle levering prima verf

Echt alles top verlopen!

Duidelijke website, snelle service. Volgende bus verf bestellen wij weer bij hun.

goede blikjes

Geen aanmerkingen!

Goed!!

Ruim assortiment en snelle levering

Onbevredigend

Nadat ik verf had besteld die ik binnen een of enkele dagen zou krijgen. Dit omdat ik de klus binnen enkele dagen wild eklaren. Bleek de verf pas bijna 2 weken later leverbaar te zijn. Voor mij wederom zo aanprijzing die dan niet na kan komen wat ze zeggen en zo je lokken om te bestellen.

Makkelijk besteld.

Prima geregeld. Afgehaald na berichtje. Keurig geregeld.

excellente service en snelle levering

Al meermaals verf besteld : steeds correcte en stipte levering voor een interessante prijs. Altijd snelle reactie. Héél tevreden van het resultaat !

Snelle levering, concurrerende prijs en voldoende assortiment

3 liter Sikkens XD high gloss besteld inclusief toebehoren. Volgende dag netjes verpakt geleverd voor een scherpe prijs. Bezorgkosten waren gratis voor mijn pakket. Kwaliteit van de geleverde materialen is zeer goed. Bezorgd door post.nl.

Fijne online winkel, Super service.

Heb laatst een bestelling geplaatst en deze is netjes opgestuurd naar een PostNL punt. Ivm quarantaineplicht kon ik mijn pakket niet ophalen en deze is retour gegaan. Met 1 mail naar de klantenservice is het opnieuw verstuurd, zonder extra kosten. Dit wordt zeer gewaardeerd, vervolg bestellingen gaan zeker volgen. Bedankt Verf365.nl

snelle service, klantvriendelijk,

Jammer dat bij bestelling de kortingscode niet werkt, maar werd door klantenservice dezelfde dag nog opgelost en gecrediteerd.