Prima levering

Bestellen gaat eenvoudig. Levering volgens afspraak.

UITSTEKENT BEDRIJF

KOMEN HUN AFSPRAKEN NA

Besteld / geleverd /

Wij vinden de kleur donkerder dan het in het you tube filmpje,en dus valt deze voor ons tegen.

Niet mooi maar mss wel goed produkt.

Beste Koen, Vervelend dat de kleur voor u niet mooi is uitgepakt. Het is erg lastig om via een Youtube video een kleur te bepalen. Kleur is van zoveel dingen afhankelijk en kan je onmogelijk op zo'n manier bepalen. We adviseren u dan ook om voortaan met een kleurwaaier te kijken en eventueel zelfs een proefpotje te bestellen. Met vriendelijke groet, Team Verf365

Helemaal tevreden

Precies wat ik wilde hebben en gekregen bedankt de kleinkinderen hebben er al flink op getrommeld maar daar had ik ze niet voor aangeschaft alles oké

Snel geleverd in keurige verpakking.

Tevreden, vlot geleverd en goed verpakt

Tevreden, vlot geleverd en goed verpakt.

Zeer snelle levering.

Het was zeer snel in huis dus kon snel mijn werk af maken.

Snelle levering . Goed verpakt. Goed van prijs . Succes met het onderneming

Klasse verf, goede service en uitleg, prima prijs

Bestel hier altijd. Zeer goed bedrijf in alle opzichten

Besteld, binnen 30 min hadden we de track&trace-code al binnen!

Supersnel de verf ontvangen. Binnen 30 min was de bestelling afgehandeld. En ook snel ontvangen door bezorgdienst.

Score zegt meer dan voldoende!

Score zegt meer dan voldoende!

keurig op tijd en zoals het staat omschreven en prijs prima!!

zoals boven geformuleerd

prima helemaal goed

Besteld en in huis binnen enkele dagen

Goed geprijsd en uitstekende service

Meerdere potten verf besteld. Goed verpakt en de volgende dag geleverd. Alleen bij 1 kleur was de mengkleur onjuist. Zeer goed contact met snelle respons. uitstekende service!

Na wat wachten en bellen kwam de bestelling

Na het bestellen bleek 1 product niet leverbaar had dan een mailtje of telefoon tje verwacht nu moest ik zelf bellen

Alles was keurig en veilig verpakt.

Het werd snel geleverd. En in een stevige en veilige doos.

x

x

Top prijs voor spullen.

Ik heb Bizon kit besteld voor 25% van de winkelprijs. Goede snelle levering top!

Snellere levering en top product

Dit is de eerste bestelling die ik gedaan heb maar ben zeer tevreden levering vooral in deze tijd dikke top. Snel binnen en kon snel weer verder met het beitsen van het hout. Voor herhaling vatbaar, prijs was ook zeer laag in vergelijking met andere winkels.

Snelle levering en keurig verpakt.

Zal zeer zeker nogmaals bestelling plaatsen als het nodig is.

Top product voor goeie prijs

Top product voor goeie prijs

snel en ongecompliceerd

Bestelling was eenvoudig en werd snel (vandaag besteld-morgen in huis) afgeleverd

TOP

Zeer scherpe prijs voor het kwaliteitsproduct, was de goedkoopste op de markt. Emmer van 5 kg zeer degelijk ingepakt.