Zeer goede producten . Alleen wat grote verpakking .

Teleurstellend

Artikel besteld, welke op voorraad zou zijn, geen bericht ontvangen. Naar paar dagen maar een contact gezocht, reactie dat de leverancier problemen had. Na weer paar dagen wachten maar weer zelf contact gezocht. Blijkt niet meer leverbaar te zijn. Zou fijn zijn als de verkoper zelf de klant op de hoogte zou houden.

Fast delivery, excellent price

I bought a product here that is much more expensive in all other online stores. It came as advertised, well wrapped, and with next day delivery.

Boven verwachting opgelost

Het bestelde product was in de doos opengesprongen waardoor er veel verf is uitgelopen. Hier melding van gemaakt, Verf365 heeft kosteloos een nieuw product opgestuurd. Boven verwachting opgelost.

Snelle en correcte levering

Prima producten tegen scherpe prijzen; toen in mijn bestelling iets niet duidelijk was ivm gewenste kleurnummer, werd ik voor alle zekerheid gebeld. Keurig!

Gewoon zoals het hoort

Goede site,veel keuze,Goede service

Uitstekende service en snelle levering

Uitstekende service en snelle levering

Prima bedrijf

Zeer snelle en correcte levering gehad

Bij levering doos met inhoud bleek dat 2 verfbussen zwaar beschadigd en open waren waardoor de verf overal zat en de blikken niet meer dicht konden. Na een mail hierover kreeg ik binnen 2 dagen een nieuwe levering. Zeer snelle reactie en goede oplossing. Top.

Besteld en de volgende dag al geleverd, duidelijke informatie, goed verpakt. Dus gewoon PRIMA

Net geholpen

Helaas was mijn bestelling niet op voorraad, netjes gebeld wanneer het er wel was.

Snelle service en top producten!

Snel geleverd, We hebben de zwarte teer voor onze veranda en de douglaskleur. Allebei uitstekende verf heel blij met het resultaat

corect, goed en snel

snel, correct met goede service

Correct

Snelle levering in goede verpakking

Op een duidelijke site snel gevonden wat ik zocht. Goede aflevering!

Goed , snel en correct

Helemaal goed en volgens afspraak

Verf besteld en de volgende dag al in huis. prima

Goede site, veel keuze en snelle levering

Snelle levering. Goed product

even schrikken als je bus openmaakt en gebruikt, maar kleurt helemaal bij. Na droging goede kleur.

Besteld en de volgende dag 's-morgens was de bestelling al binnen.

Goede prijs kwaliteit verhouding en snelle levering,super gewoon

Gemakkelijk besteld en niet te duur

Super goed

L Prima

Prima. Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze aan verfspullen en prima prijs

Over Verf365.nl