Top leverancier!

Mijn bestelling was er heel snel: al de volgende ochtend nadat ik het had besteld! En mijn bestelling was compleet, ook heel belangrijk natuurlijk. Verder vind ik de website fijn en overzichtelijk. Als ik weer eens thuis ga klussen, zal ik hier zeker weer bestellen!

Voldoende aanbod, daar waar veel materialen op andere websites uitverkocht waren, kon ik bij Verf365 wel terecht. Snelle levering, volgende dag in huis waargemaakt.

Het zo binnen top

Het was snel en goed binnen

Snelle levering!

Snelle levering en goede prijs/kwaliteitsverhouding. Stukken goedkoper dan bouwmarkten in de buurt

Voor herhaling vatbaar

Goed verpakt, en snel geleverd!

Goede, snelle service

Scherpe prijzen en super snel in huis. Vrijdagavond besteld, zaterdagmiddag al weer aan het schilderen. Ook goed verpakt!

super

super

Door foutief adres toch nog snel geleverd

Snel gevonden, snel geleverd

Ik had snel gevonden wat ik zocht en het werd de volgende dag geleverd. Product klopt met omschrijving en foto.

prima bedrijf

Makkelijk met bestellen, snelle verzending en een groot assortiment

Zoals altijd goed

Prima geinformeerd over langere levertijd speciale coating

Prijs goed, breed assortiment en snelle levering

Ik hoefde niet te zoeken naar de juiste kleur tuinbeits (bijna nergens te vinden), gewoon uit voorraad geleverd!

Levering was vlot!

Helaas vond ik vandaag het product ergens anders een stuk goedkoper

Wij wilde een bepaalde kleur van histor die was niet meer leverbaar , maar verf365 heeft de dezelfde kleur kunnen mengen van een ander merk , super service !!

Geweldige snelle service

Zie boven

prima met leveren

geregeld wordt vergeten om de factuur te mailen , wordt dan wel meteen geregeld nadat ik bel.

prima service & goede prijzen

prima service & goede prijzen, nog maar een keer gekocht bij ze

Snel geleverd na bestellen en betalen Goede communicatie met de klant via de mail

Duidelijke website met handige uitleg

Ik moest mn boeiboorden schilderen en op deze site stond een handig stappenplan met benodigdheden. Spullen waren goed ingepakt en ook allemaal netjes geleverd.

erg snelle levering

Makkelijke website, snelle bevestiging en snel verzonden. Aanrader!

Snel besteld en snel geleverd

De decoratie beits is hier niet te krijgen Dus besteld Keurig verpakt en snel geleverd Verven moet nog even wachten nu te slecht weer Ik heb deze beits al eerder gehad voor ons oude huis helemaal goed Dekt goed en het hout is goed beschermd Dus voor ons nieuwe huis en houten huisje weer dezelfde beits

Snelle correcte levering

Zie beschrijving

De bestelling ging super. Maar!! Je betaalt extra voor avondlevering en toch wordt het het 2 dagen later geleverd dat is jammer!!