Zeer snelle levering en een goed product wel een beetje prijzig!

Nvt

Goed en snel

Ben zeer tevreden over het bestellen en de snelle bezorgen van het bestelden zal zeker de volgende bestellingen voor verf benodigdheden bij deze site bestellen.

Gauw gevonden wat ik nodig had en goede prijs netjes geleverd top

Snel geleverd, goede keus, prima verpakt

Duidelijke site, mooie prijs, geweldige service

Dit is de meest duidelijke verf bestelsite van Nederland.

Ik gebruik CePe al jaren met grote tevredenheid.

CePe trekt mooi in het hout en doet de nerven mooi opkomen, droogt snel en is gemakkelijk aan te brengen. kasten die ik voor 20 jaar geleden gebeitst heb worden door de jaren alleen mar mooier. Ik gebruik niets anders!

Het goede artikel en snelle levering

Goede snelle levering

Snelle bezorging

P

Snelle reactie en bezorging

Door een fout van Post.nl 'verdween' de bestelling naar een post.nl punt, terwijl ik gewoon thuis was. Op mijn vraag per mail kreeg ik direct antwoord;-).

Er is telefonisch contact opgenomen vanwege een onduidelijkheid. Klasse.

Professioneel

Snel , Accuraat , Goedkoop .

Zeer snelle levering

Zeer snelle levering

Is zeer positief

Her was makkelijk via internet te bestellen en te betalen. Het erd keurig afgeleverd

Perfecte service

's-avonds besteld, andere ochtend voor 8 uur al bericht dat de bestelling klaar stond. Top.

Prima kwaliteit

Snelle levering en alles prima verpakt.

Uitstekende service en snelle levering

Mijn vraag omtrent de beoogde muurverf werd correct beantwoord. Na plaatsing bestelling merkte ik dat het adres door mij foutief was ingevuld. Hierop contact opgenomen met het bedrijf die het adres direct voor mij aanpaste. De volgende dag werd het product keurig geleverd. Top.

Prima verf

En op tijd geleverd

Ik ken ze niet persoonlijk, maar ben via de mail keurig geholpen.

Prima bedrijf, komen de afspraken na!

Gewoon altijd hier bestellen! top spullen

Het is niet de eerste keer dat wij hier verf oid kopen.nu voor buiten de lak gekocht. Zoals altijd snelle en keurige levering en gewoon top kwaliteit voor een scherpe prijs. Ervaring leert dat, als je iets meer uitgeeft een hogere levensduur heeft en gewoon fantastisch schildert.

Zeer snelle service Goede product

snelle levering duidelijke website

Makkelijke website met goede informatie. Snelle levering , goed verpakt.

Goed en snel

Fantastisch geleverd wanneer het gezegd is dank je wel