Snelle levering, goede service

Snelle levering, top service

Prima service.

Prima, de service is goed net als de prijs. Bij als het antwoordapparaat aanstaat, geen probleem ze bellen gewoon even terug.

Zeer goed ervaren

Ik ben dik tevreden over uw zaak

Goede prijzen,levering zoals beloofd. Top!

Super goed

Goede website, eerlijke prijs en snelle levering en prachtig verpakt

Snelle zorgvuldige levering top

Snel geleverd en potten goed ingepakt met extra tape over deksel om opengaan te vermijden.

Alles prima!

Goede prijs/kwaliteit en snel geleverd!

geweldig

Goed bestelsysteem, snelle response en goede prijs. Meerdere keren besteld ik blijf

Perfecte producten

goed bereikbaar en goede service

Zeer goed en snel, wat wil je og meer.

Prima service.

Mijn bestelling kreeg ik precies zoals ze op de site zeggen.

Supersnelle levering

Een van de weinige webshops die het specifieke merk verf wat ik zocht verkochten. S avonds besteld en volgende dag in huis. Goed verpakt en verf was precies in de kleur gemengd die Ik had uitgezocht, dus week niet af van het ral nummer.

Aanrader!

Goed advies. Snelle en correcte afhandeling en levering!

ZEER snelle levering 👍

Ze komen echt hun belofte na , voor 21.00 uur besteld de volgende dag in huis. Dus we zijn vol lof over deze website. Bedankt 👌👍

Verpakingen niet vol

Als ik verschillende dingen bestel. Komt het soms in grote doos aan. En is de helft gevuld met plastic. Dan kan er toch ook wel een kleinere doos? Dan heb je veel minder plastic nodig

Prima,

Bestelling op tijd, goede prijs

Heb na 2 weken mijn bestelling nog steeds niet ontvangen

Nog niks ontvangen na 2 weken.

Van de lij de verf ernaast lag ! Rest prijs en leverings adaptable goed!

Idem

Uitstekende service en betrouwbaar

Al een paar keer verf bij hen besteld en opgehaald. Medewerkers denken met je mee en zijn zeer behulpzaam. Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf.

Goede materialen tegen een concurrerende prijs en snelle levering

De prijs van de houtolie die ik zocht was bij Verf365.nl het laagst en het artikel werd snel geleverd. Prima bedrijf dat ik zeker aanbeveel.

Bezorgen kan beter

Mijn bestelling kwam in delen (op verschillende dagen) aan. Gelukkig kreeg ik het eerst benodigde artikel eerder binnen, anders had ik in de problemen gekomen met mijn planning. Producten zijn goed en ook goed ingepakt voor verzending.

Snel en correct

Mijn bestelling vlug binnen

Ze hebben het op voorraad en vlug geleverd

Snelle service beste prijs

De volgende dag nog bezorgd en hadden de laagste prijs dus perfect.

Geweldig. Vriendelijk.