Prima en vooral snelle levering.

Snel en eenvoudig bestellen en veel betaal mogelijkheden.

snelle prima service

Goeie site.

Snel geleverd en een scherpe prijs.

Supersnel geleverd

Ik heb 's middags om 16 uur verf besteld en die werd de volgende ochtend al geleverd. Keurig, lekvrij verpakt in een stevige doos. Topbedrijf!

Snel en keurig geleverd

Prima winkel voor een goede prijs

Besteld voor 9, maar niet verzonden

Hier bewust besteld voor 9 omdat ik het de volgende dag nodig had, product werd wel aangemeld voor zending maar was niet daadwerkelijk verzonden.

Goede site

Snel duidelijk wat ik nodig had om een keuken muur te verfen.

Goede en snelle levering

Snel en goede levering

Goed spul en realistische prijs

Zie titel

Redelijk verkeerde spullen gestuurd

Ik had verf en kwasten besteld 2 kwasten no 16 en kreeg 1x16 en 1x18 moest ik de kwast 18 terug sturen en kreeg ik weer een kwast 16 beetje truterig gewoon een nieuwe kwast sturen

Top geleverd

Er waren wat mis communicatie maar het is toch allemaal goed gekomen ik bestel hier eindelijk voor het eerst dust het is toch even moelijk om een oordeel te geven maar de toekomst zal het uit wijzen

Prima service en goede prijs

Heel Gemakkelijk

Even een potje lak bestellen die ik nergens meer kon vinden en een paar dagen later krijg ik bericht dat ik hem af kan halen.

ZEER goed!

Zeer snelle levering. Goed verpakt!

Goed advies, duidelijk en snelle bezorging

Als je een vraag hebt wordt je vakkundig geholpen met de juiste oplossing

Binnen de daartoe gestelde kaders is alles naar tevredenheid verlopen en heb ik derhalve geen noemenswaardige klachten. Aflevering van de verf heeft binnen de door u genoemde termijn plaatsgevonden.

Snelle levering van prima product!

GEWELDIGE SERVICES

GEWELDIGE SERVVICES SNELLE LEVERING TOP

Levering goed en snel, reactie op vragen slecht .

Heb advies gevraagd over de keuze van producten via het contact formulier op 28-4-22. Op 3-5-22 nog geen antwoord gehad. Telefoon na heel lang overgaan maar weer opgehangen. Toch maar iets besteld want ik wil ook verder. Ik had nog een bon voor 5% korting maar die werkte niet. Tot nu toe geen reactie op het contact formulier. Ook een account gemaakt bij decoprof.nl maar oude bestellingen bij verf365 worden niet overgenomen.

Goede service, goede prijs, snel geleverd

Betrouwbare webshop met een uitgebreid assortiment en scherpe prijzen. Vaak net even scherper dan overige shops. Duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Men geeft ook advies per e-mail, snel en duidelijk. Levering gaat accuraat en snel. Één opmerking: helaas geen roerstokjes in de doos na het bestellen van twee potten verf. Kleine moeite om even twee roerstokjes in de doos bij te voegen, je hebt die altijd nodig natuurlijk.

Slecht

De rambo beits klontert en wordt niet mooi vloeibaar

Overzichtelijk en snelle levering

Al vaker bij Verf365 besteld en altijd tevreden. De betere merken zijn verkrijgbaar en voordelig. Site is zeer overzichtelijk en de snelle levering is super!

prima en duidelijk

fijn en duidelijke site, na een keer bellen en het was geregeld.

Snel en prima kwaliteit

Altijd snel en goede service

verf opzicht is goede dekking levering is zeer snel