Zondagmiddag besteld, Maandagavond 20:15 bericht niet leverbaar

Jammer dat er niet eerder aangegeven wordt dat iets niet leverbaar is. Zeker met de reclame, voor 21:00 besteld, volgende dag in huis, is het niet leuk een bericht te krijgen na 30 uur dat het niet leverbaar is. Wel mocht ik gratis annuleren, maar dat heeft op maandagavond na het lezen van een mail die verzonden is om 20:15 ook weinig zin meer. Jammer, gemiste kans.

Razendsnel geleverd

Ruime keuze, scherpe prijzen en razendsnel geleverd!

Uitstekende kwaliteit en service

Spachtelputz van Brander besteld. Stevig verpakt, snelle levering, duidelijke afspraken.

Geheel naar verwachting keurig verzorgd

Besteld en in goede staat geleverd. In korte tijd. Uitstekend zo.

Correcte levering

Gewoon goed

Snel geleverd, goede kleur en goed dekkendr histor revolution muurverf

Perfecte service

Snelle correcte service.

prima verzorgd

snel geleverd en goed verpakt ondanks de corona en drukke tijd

Superservice!!

Snelle levering ook in drukke tijden. Goed materiaal. Heel tevreden.

Snelle aflevering

Blijk je bij de tweede laag verf toch net te kort te hebben, en blijkt dan de Flexa kleur die je even daarvoor gekocht had, uit de handel en compleet uitverkocht te zijn (?!?!?!*^$%#), dan is daar Verf365. En dan is het kerstvakantie en druk met alle bestellingen, maar zorgt Verf365 dat je de juiste pot binnen 2 werkdagen bezorgd is!

Vandaag besteld, morgen geleverd in België aan een fantastische prijs. Verf van superieure kwaliteit.

Netjes geleverd - veel keuze in merken

Indien je weet wat je hebben wilt, dan is het makkelijk bestellen en snel geleverd. Zoeken op de site wat minder.

Meedenkend, flexibel en snel

Het product wat ik bestelde, wordt niet meer gemaakt. Ik kreeg hier heel vlot al bericht over. Ook op de vraag wat ik dan zou moeten gebruiken, werd vlot gecommuniceerd. Ook buiten normale werktijden. Na het opsturen van de foto's kreeg ik een nieuw advies en kon ik per mail de hele bestelling om laten zetten en de volgende dag was het product binnen, ondanks dat het vlak voor kerst was.

Snelle verzending en prima verpakt!

Zeer tevreden met de snelle verzending en correcte verpakking waardoor het ondanks de corrona/December drukte toch nog snel aan kwam.

Precies in de lockdown nog wat verf tekort. Bij deze zaak kon ik het nog veilig afhalen tegen de beste prijs.

Snelle levering.

Bestelling is eenvoudig te doen, snelle levering ondanks de kerstdrukte

Tip: mijn bestelling was alleen in 3/4 en 1 liter verpakking. Een 2 liter blik zou wellicht ook handig zijn voor molenlijn buitenolie nr 405

Doen wat ze beloven

Vlotte levering, niet de goedkoopste maar wel de snelste.

Zou aan iedereen de firma aanbevelen.

Snelle en vlotte levering. De producten zijn geleverd zoals afgesproken. Zeer goed verpakt.

zeer snelle levering

snelle levering. Goede producten

Producten niet ontvangen volgens aangegeven tijd

Bestelling maar deels verzonden terwijl er op de site voor alle producten stond voor 17:00 besteld, volgende dag in huis. Heb 1 van de 4 producten ontvangen de rest na 2 dagen nog niet.