Snelle levering.

Bestellen, en binnen 24 uur de verfbus leeg.

Super goed geregeld

Verf besteld via internet, vele mogelijkheden om het bij je te laten bezorgen, ophalen of bij een ophaalpunt laten bezorgen, goed verpakt en snel geleverd ! De best manier om professionele verf te kopen, voor normale prijzen. En goed telefonisch advies. Kortom, aanrader !

De bestelling was de volgende dag al in huis lekker vlot

Goede en snelle levering.

Goede en snelle levering tegen een concurrerende prijs.

Verf sneller in huis, dan dat je naar de winkel gaat.

Sigma verf bijna nergens meer te koop. Toen maar op Internet gezocht. En ja hoor, besteld bij verf365.nl op vrijdagmiddag en de volgende dag al in huis en ook nog gratis bezorgd.

Klasse!

Goed advies en snelle levertijd... En niet te vergeten....het contact over en weer.

Prima goede levering

Ze e en te vreden over verf365 al vaker besteld

Keurig verzorgd

- Duidelijke website. - Je wordt goed op de hoogte gehouden van van je bestelling tot levering. - De bestelling was goed verpakt en is in het vooraf aangegeven datum / tijdsbestek geleverd. - Een aanrader voor wie wil schilderen.

Snel geleverd met een goede prijs .

Dit was de eerste keer als klant bij Verf365.nl Maar zeker niet de laatste keer.

Hele snelle levering

mijn ervaring was: ik bestelde tinner en de volgende dag had ik het in huis.

Top!!!

Zeer snelle verzending en super service

Levertermijn van 6 dagen

Verf op woensdag besteld en de week erna op dinsdag ontvangen

Goed.

Bestelling via de site bestellen gaat goed. Telefonisch slecht tot niet te bereiken. Zeer lange wachttijden 5 tot 10 minuten en dan nog moet je geluk hebben. Gesprek valt dan ineens weg , dus weer opnieuw proberen

Perfecte service

Prima geholpen en goede afwikkeling van te veel betaalde rekening

Product goed, service matig

Wegens dat mijn verf niet op voorraad was werd deze later opgestuurd, wat geen probleem was. Maar als ik dan na een week meer uitleg vroeg duurde het eerst al lang voor de klantenservice antwoordde om dan een antwoord te geven waar ik nog niets wijzer van was geworden. Op mijn tweede mail hebben ze zelf nooit meer geantwoord. Gelukkig heb ik mijn verf kort erna wel ontvangen.

Goede kwaliteit

Producten werden snel geleverd en zorgvuldig verpakt. Moet materiaal nog in de praktijk testen maar is professionele kwaliteit dus daar ben ik niet bang voor.

Gewoon goed

Snelle levering Goed verpakt

Super vlugge levering

Goede service ondanks dat het maanden duurde doordat de fabriek niet leverde

Ik moest maanden wachten op levering van de verf.Dat kwam doordat de fabriek niet leverde. Tussendoor kreeg ik de vraag of ik geld terug wilde of dat ik langer wilde wachten. Prima service dus.

Snel en correct geleverd

De installateurs waren professioneel en zijn zeer netjes te werk gegaan. Een goede uitleg over de installatie en stonden open om mee te kijken naar de juiste plaatsing. P.s. de gehele periode van aanvraag tot plaatsing heeft 3 weken geduurd. En tijdens de administratie afhandeling wordt men goed op de hoogte gehouden. Kortom wij zijn zeer te vreden.

Toller Service

Kopetente Website mit einfacher Bedienung, Bestellvorgang unkompliziert und ausreichende Zahlungsmöglichkeiten. Lieferung innerhalb von 48 Stunden. Gerne wieder

Goed verpakt ontvangen Dankjewel

zeer tevreden

Vlugge vlotte service

Goeie ervaring met het product