Nog niet binnen !!

Mijn ervaring is dat , maar kijk er niet van op dat als je verstuurt via post NL je het nooit !!! Op tijd krijgt en flink moet zeuren om het geleverd te krijgen . Het is er nog niet en post nl verschuift elke keer de lever datum , tip kunnen jullie DHL

perfect

perfect

Snelle levering, goed overleg en prima materiaal.

Zondagmiddag besteld, dinsdag geleverd. Goed overleg over hoe de levering zou plaatsvinden. Alle materialen goed binnengekregen. Prima materiaal, prima kwaliteit.

goed geholpen

kon iets niet vinden op de site. alleen het 06 werd niet opgenomen. Maar de meneer van het landelijke telefoon nummer heeft mij goed geholpen

Heel lreftug

Groot assortiment en een snelle en vriendelijke behulpzaamheid

Makkelijk besteld, correct en snel geleverd

Prima, geen opmerkingen. Klik, bestel, betaal en snel en correct geleverd. Zoals je mag verwachten als klant

Gemakkelijke online aankoop . Goedkoop . Bijzonder goed verpakt. En gratis roerstokjes . Wat wil je nog meer. Dank. Doe zo voert!

Zeer correct bij uitvoering bestelling(en)

Na zoveelste bestelling wederom, dit keer een proefbestelling ivm kleur, zeer correct uitgevoerd. Alle lof.

snelle levering , prima

top

Tevreden over product

Duidelijke website en bestelproces. Levering was vertraagd door decemberdrukte. Communicatie hierover had beter gekund.

Eenvoudig te bestellen en snel het juiste blik in huis. Top!

De juiste spullen snel in huis

Topkwaliteit spullen mooi snel in huis. Niet goedkoop maar zeker de moeite. Was ook goed verpakt.

Snel, voordelig en super service

Vrijdagmiddag besteld en het kon zaterdag geleverd worden. Ik woon niet al te ver van Verf365 af en ben het zelf even op gaan halen. Kreeg in de winkel ook nog eens goed advies en er werd zelfs even meegeholpen om de 40 liter muurverf in de auto te zetten. Kortom, een super service en levertijden en prijzen waar de 'traditionele' retail een voorbeeld aan kan nemen.

Prachtig product CePe

Al veel hout ermee bewerkt, mooi product om mee te werken.

Ik haat spam

Zeker als ik achteraf allemaal reviews moet gaan doen

Prima levering, alleen verpakkingsmateriaal (plastic) kan beter (duurzamer)

Onnodig veel plastic verpakkingsmateriaal, vandaar geen hogere waardering, verder prima.

Zeer snelle levering

Om 17.00 uur besteld en de dag erna om 11.00 uur in huis. Supersnel. En degelijk verpakt. Prima leverancier !

Prima contact en snelle levering

Ik had telefonisch een vraag gesteld en kreeg een uitgebreid antwoord. ‘s Avonds besteld en de volgende dag in huis. Top!

super

bestelling afhandeling bezorging en product top

Prima service & advies

Fijn om iemand te kunnen bellen die kennis van zaken heeft. Levering lekker snel.

Snelle verzending, keurig verpakt en goede producten.

Snel en goed verpakt voor goede prijs

Snel en goed verpakt voor goede prijs

Top! Vogende ochtend werd de beits al bezorgd!

Top! Volgende ochtend na bestellen, kon ik aan de gang!

Betrouwbaar en snelle levering

Goede voorlichting gekregen voor de keuze van de bestelde verf.