Top service en mooie producten

Wij komen altijd weer terug bij MVKantoor voor de inrichting van onze vestigingen. Mooie producten, passend advies en de service is iedere keer weer top.

Pluspunten

Erg fijne samenwerking gehad. Communicatie heel duidelijk en binnen een dag altijd antwoord. Ook wanneer er een beschadiging was aan het product vanuit de fabrikant, hebben zij dit ons gelijk laten weten en met oplossingen gekomen. Kan niks anders zeggen dat wanneer wij weer iets moeten bestellen dit bij MV kantoor zullen doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee en komen met goede oplossingen. Zeer servicegericht!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed benaderbaar, hele leuke contactpersoon (Hilde), denkt mee komt met hele leuke opties. Inrichting van de kantine is supermooi geworden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed advies, goed bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek.

NVT

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Accuraat/punctueel, korte lijntjes. Persoonlijk contact. Goede kwaliteit.

n.v.t.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MVkantoor heeft niet alleen een fantastisch groot assortiment, maar gaat door tot de puntjes op de I staan! Zeer prettige samenwerking en fantastisch wat wij samen bereikt hebben!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MV Kantoor heeft voor T-Mobile de levering van nieuw meubilair bij het Callcenter in Arnhem verzorgd. Het is altijd heel prettig samenwerken, met een duidelijke inzage in levertijden, en er wordt goed meegedacht in mogelijke opties voor de ruimtes. Top gedaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De kracht van MVkantoor zit in de deskundigheid, klantvriendelijkheid en service. Er is samen met mij gezocht naar de voor mijn situatie optimale bureaustoel. In dat traject was geen moeite hen te veel. Een bedrijf met deskundige, vriendelijke mensen die net dat stapje extra zetten. Ik raad het iedereen aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Door heel goed te luisteren weet MV kantoor op een perfecte wijze de ideeen en wensen van de klant te vertalen naar prachtige uitvoering. Er wordt enorm veel zorg en tijd in gestoken. Goede communicatie en ook de montageploeg zeer vriendelijk en kundig. Dit alles bij elkaar maakt het een zeer fijn om zaken te doen met MV kantoor.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze bestaan nog! leveranciers die voor je vliegen, uitzoeken, gevraagd en ongevraagd goed advies geven. Zelfs na bevestiging, ontvingen we een mooier én voordeliger voorstel; met maar één wens: gedeelde vreugd is dubbele vreugd! Met vriendelijke groeten, Ton

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Echt kwaliteit geleverd! -Hilde (MV Kantoor) denkt heel fijn met de klant mee -Hilde (MV Kantoor) heeft een geweldige meubelmaker ingeschakeld

-Rechtstreeks nummer zodat we rechtstreeks contact kunnen hebben (ipv via receptioniste). We begrijpen dat dit zo werkt maar soms wel wat onhandig voor ons

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel veel positieve punten! Wij hebben als Wooncorporatie in Nederland veel contact met vele opdrachtgevers. MV Kantoor scoort bij ons zeer hoog. Dit heeft ook te maken dat het kantoor in Zeist bij Hilde veel persoonlijke aandacht heeft gegeven. Bij de opening van onze feestweek hebben wij haar uitgenodigd. Ze hoorde er gewoon bij om vele Bewoners te laten zien welke opdrachtgever hier achter zat die deze meubels heeft geleverd. Persoonlijk krijgt ze van mij daarom ook cijfermatig een 10 Binnenkort hebben wij een overleg en maak ook gebruik in ons overleg dit bedrijf te adviseren.

Geen, het kon niet beter denken wij!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Positieve klantvriendelijke medewerkers. Meedenkers en een snelle professionele service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Meedenken om tot gepast product te komen. Prima service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee met bedrijfvoering , enthousiast en geduldig wanneer keuzes en afwegingen voor ons als klant soms moeilijk zijn om te nemen.Daarmee staat er geen druk met de te nemen beslissing en dat voelt prettig als klant.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer prettig contact, eerlijk en zeer betrouwbaar. Samenwerking heeft tot mooi resultaat geleid!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijk contact en aanpak Goede adviseren Veel mogelijk qua kleuren

ik zie geen verbeterpunten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle interactie en meedenken in het maken van keuzes van meubilair en inrichting..

Montage ploegen zijn er om te monteren... verhuizers om te verhuizen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service, duidelijk antwoord op mijn vragen, als ze zeggen dat je word teruggebeld dan doen ze dat ook.