Fijne service en mooie producten

Wij zijn goed geholpen in de showroom. Er wordt met je meegedacht en samen kom je tot een mooi eindresultaat. Ook de communicatie was helder en vriendelijk. De levering van het meubilair gebeurde ook precies volgens planning.

Wij wilden een nieuw kantoor inrichten met een hoog plafond en wisten niet waar we moeten beginnen. Met hulp van MV kantoor ontstonden er snel concrete plannen waarbij ook uitgebreid rekening werd gehouden met de akoestiek. MV Kantoor maakte een ontwerp, stuurde stalen op en kwam na enkele weken het gehele kantoor in een dag voor ons installeren. Inmiddels hebben we echt een prachtig kantoor waar we met heel veel werkplezier kunnen werken. We bevelen deze organisatie van harte aan!

Professioneel en creatief!

Het MV kantoor heeft een goede indruk op ons gemaakt door hun professionele advies en creatieve bendering, voor de styling van onze schoolkantine. Ze hebben onze visie duidelijk tot leven gebracht. De meubels zijn stijlvol, functioneel en zien duurzaam uit. Dankzij hun ontwerp ziet onze kantine er uitnodigend en gezellig uit! Het contact per mail en telefoon verliep uitstekend. Onze leerlingen en medewerkers waarderen het zeer dat de kantine een fijne plek is geworden om te vertoeven. Hartelijke dank voor jullie geweldige dienstverlening!

Fijne samenwerking

Erg tevreden met de hulp, service en het resultaat van onze treinbank

Zeer tevreden!

Wij zijn heel tevreden met de fijne Hush cabine en belstoel. Het voldoet aan onze wensen. Heel fijn dat jullie met ons hebben meegedacht en wij voor de bestelling de producten konden uitproberen op jullie locatie. Hartelijk bedankt voor de zeer klantgericht en vriendelijke behandeling. Ik kan jullie zeker aanbevelen.

Goede adviseurs die meedenken.

Goed geholpen door de adviseurs door on site te gaan kijken om het bedrijf te leren kennen. Hierdoor hebben we een mooie maar ook functionele nieuwe kantine gekregen. Vooral de wand foto springt in het oog. Complimenten voor iedereen.

MV is professionele fijne partner geweest mbt het vernieuwen van onze kantine

Door Pinterest in contact gekomen met MV. Vanaf het eerste moment was het contact zeer prettig, professioneel en werd er met ons meegedacht. Het gehele proces is fijn verlopen. de mensen van MV zijn zeer klantvriendelijk en gaven advies welke op onze wensen aansloot. Kortom een zeer prettige ervaring en uiteraard een prachtige kantine als resultaat.

Fijne samenwerking

MV kantoor hebben duidelijke communicatie verder mooie meubels geleverd.

Fijne samenwerking en meedenkend om samen tot een goed resultaat te komen.

Het samen mogen werken met MV Kantoor hebben wij ervaren als een warm bad. Niets was te veel. Meedenken en het onderbouwen met schetsen was in een woord geweldig. Ondanks dat er wel eens een schets in de prullenbak verdween was er nooit enige irritatie aanwezig. Wij zouden MV Kantoor van harte aanbevelen. Als je naar de foto’s kijkt, zegt dit meer dan genoeg. Een speciale dank voor Hilde de Bree. Die hier ongelofelijk veel tijd en energie in heeft gestoken.

De goede service en het meedenken van Hilde heeft voor een kleurrijke aula gezorgd!

MV kantoor heeft ons met deskundig advies, constructief meedenken en goede service geweldig geholpen bij het kleur geven van onze aula.

Denken in mogelijkheden en out of the box

Bedankt voor jullie tijd en aandacht waarbij jullie voor onze unieke school echt in mogelijkheden en out of the box hebben gedacht! Heel fijn contact gehad.

Professioneel onderneemster

MV kantoor heeft ons op zeer klantgerichte wijze door het proces van ontwerp tot levering en montage van onze nieuwe kantoorinrichting meegenomen, waarbij er telkens snel werd gereageerd en goed werd geluisterd naar onze wensen. Hilde de Bree is een rasechte onderneemster met een professionele houding en pas tevreden als haar klant dat ook is.

Van eerste contact tot uitvoering hebben wij goede begeleiding gehad.

Het was fijn om “ontzorgt” te worden bij de inrichting van onze bedrijfsruimtes. We konden de totale inrichting van stoelen en tafels tot luxaflex en lampen overlaten aan MVkantoor. Ik heb de samenwerking als heel prettig en professioneel ervaren. Er werd goed meegedacht, er waren korte lijnen en er kwamen een aantal leuke, verrassende ideeën uit. Ik vond het zelf moeilijk om de ruimte efficiënt in te delen, maar jullie kwamen met een aantal goede suggesties. Er zijn voldoende zitplaatsen gecreëerd en er is voldoende loopruimte overgebleven. Wij zijn er heel blij mee!

Prettige communicatie & meedenkend.

Uitstekende service en levering en een hoge kwaliteit van kantoormeubelen.

We werden na onze eerste aanvraag heel goed en vriendelijk geholpen met het samenstellen van onze receptie-balie. Deze werd keurig op tijd geleverd en ook toen werd er door MV Kantoor direct weer per mail gevraagd of alles goed verlopen was. Ook complete montage en plaatsen werd aangeboden; wij hebben dit zelf gedaan, en de receptie is een echte eye-catcher! Enkele dagen na de levering en montage werd er nog eens gemaild met de vraag of we tevreden waren? Tevreden? We zijn écht gelukkig met onze receptie-balie van MV Kantoor!

Een hele fijne partij waar ik graag mee samenwerk!

Wij werken heel graag samen met MV kantoor. Zij denken mee met de klant en kunnen snel leveren en schakelen.

samenwerking met MV kantoor is een verademing.

Na ervaring met andere projectinrichters, is de samenwerking met MV kantoor een verademing. Zij denken goed mee, zijn creatief, juiste prijsstelling, snelle duidelijke communicatie en top service!

Van idee tot uitvoering helemaal top!

Vanaf het eerste contact is er een hele prettige samenwerking tot stand gekomen. Hierin werd goed geluisterd naar onze wensen en eisen, maar kwamen er ook vele ideeën en oplossingen waar wij zelf nooit aan gedacht hadden. De communicatie was heel soepel en prettig en ook de uitvoering verliep fantastisch!

Zeer fijne samenwerking!

Er werd enorm goed meegedacht en mooie oplossingen aangevoerd. Hilde heeft veel gevoel voor sfeer/ stijl, ergonomie en is zeer pragmatisch. Voor ons de ideale combinatie voor de herinrichting van onze kantoorruimtes. Ik zou MV kantoor zeker aanraden!

Samen met MV kantoor een totale metamorfose gerealiseerd

Na de kantine nu samen met Hilde van MV kantoor onze hal omgetoverd tot een zeer uitnodigende ruimte om onze gasten te ontvangen. De frisse, kleurrijke uitstraling zorgen ook voor een glimlach en enthousiasme bij onze collega's !

Top service en mooie producten

Wij komen altijd weer terug bij MVKantoor voor de inrichting van onze vestigingen. Mooie producten, passend advies en de service is iedere keer weer top.

Pluspunten

Erg fijne samenwerking gehad. Communicatie heel duidelijk en binnen een dag altijd antwoord. Ook wanneer er een beschadiging was aan het product vanuit de fabrikant, hebben zij dit ons gelijk laten weten en met oplossingen gekomen. Kan niks anders zeggen dat wanneer wij weer iets moeten bestellen dit bij MV kantoor zullen doen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee en komen met goede oplossingen. Zeer servicegericht!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed benaderbaar, hele leuke contactpersoon (Hilde), denkt mee komt met hele leuke opties. Inrichting van de kantine is supermooi geworden.

Over MV Kantoor

MV Kantoor adviseert graag bij het inrichten van de kantoorruimte, bedrijfskantine, ontvangstruimte of schoolkantine. Wij hebben veel expertise in ergonomische kantoormeubelen en bureaustoelen, zit-sta werkplekken en het creëren van een gezonde, fijne werkomgeving. MV Kantoor is al 35 jaar met plezier aanbieder van complete projectinrichtingen.