Pluspunten

Goed advies, goed bereikbaar, zowel telefonisch als fysiek.

NVT

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Accuraat/punctueel, korte lijntjes. Persoonlijk contact. Goede kwaliteit.

n.v.t.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MVkantoor heeft niet alleen een fantastisch groot assortiment, maar gaat door tot de puntjes op de I staan! Zeer prettige samenwerking en fantastisch wat wij samen bereikt hebben!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MV Kantoor heeft voor T-Mobile de levering van nieuw meubilair bij het Callcenter in Arnhem verzorgd. Het is altijd heel prettig samenwerken, met een duidelijke inzage in levertijden, en er wordt goed meegedacht in mogelijke opties voor de ruimtes. Top gedaan!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De kracht van MVkantoor zit in de deskundigheid, klantvriendelijkheid en service. Er is samen met mij gezocht naar de voor mijn situatie optimale bureaustoel. In dat traject was geen moeite hen te veel. Een bedrijf met deskundige, vriendelijke mensen die net dat stapje extra zetten. Ik raad het iedereen aan.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Door heel goed te luisteren weet MV kantoor op een perfecte wijze de ideeen en wensen van de klant te vertalen naar prachtige uitvoering. Er wordt enorm veel zorg en tijd in gestoken. Goede communicatie en ook de montageploeg zeer vriendelijk en kundig. Dit alles bij elkaar maakt het een zeer fijn om zaken te doen met MV kantoor.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze bestaan nog! leveranciers die voor je vliegen, uitzoeken, gevraagd en ongevraagd goed advies geven. Zelfs na bevestiging, ontvingen we een mooier én voordeliger voorstel; met maar één wens: gedeelde vreugd is dubbele vreugd! Met vriendelijke groeten, Ton

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Echt kwaliteit geleverd! -Hilde (MV Kantoor) denkt heel fijn met de klant mee -Hilde (MV Kantoor) heeft een geweldige meubelmaker ingeschakeld

-Rechtstreeks nummer zodat we rechtstreeks contact kunnen hebben (ipv via receptioniste). We begrijpen dat dit zo werkt maar soms wel wat onhandig voor ons

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Heel veel positieve punten! Wij hebben als Wooncorporatie in Nederland veel contact met vele opdrachtgevers. MV Kantoor scoort bij ons zeer hoog. Dit heeft ook te maken dat het kantoor in Zeist bij Hilde veel persoonlijke aandacht heeft gegeven. Bij de opening van onze feestweek hebben wij haar uitgenodigd. Ze hoorde er gewoon bij om vele Bewoners te laten zien welke opdrachtgever hier achter zat die deze meubels heeft geleverd. Persoonlijk krijgt ze van mij daarom ook cijfermatig een 10 Binnenkort hebben wij een overleg en maak ook gebruik in ons overleg dit bedrijf te adviseren.

Geen, het kon niet beter denken wij!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Positieve klantvriendelijke medewerkers. Meedenkers en een snelle professionele service

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Meedenken om tot gepast product te komen. Prima service.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Denken mee met bedrijfvoering , enthousiast en geduldig wanneer keuzes en afwegingen voor ons als klant soms moeilijk zijn om te nemen.Daarmee staat er geen druk met de te nemen beslissing en dat voelt prettig als klant.

geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Zeer prettig contact, eerlijk en zeer betrouwbaar. Samenwerking heeft tot mooi resultaat geleid!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijk contact en aanpak Goede adviseren Veel mogelijk qua kleuren

ik zie geen verbeterpunten

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Snelle interactie en meedenken in het maken van keuzes van meubilair en inrichting..

Montage ploegen zijn er om te monteren... verhuizers om te verhuizen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goede service, duidelijk antwoord op mijn vragen, als ze zeggen dat je word teruggebeld dan doen ze dat ook.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Makkelijk te bereiken, vriendelijk, behulpzaam.

Geen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

persoonlijk en betrokken

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Korte lijnen, direct antwoord. Geen wachttijden. Kwaliteit artikelen en bovenal het juiste eerlijke advies!

x

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MV Kantoor is een zeer professioneel bedrijf, waar wij al geruime tijd prettig mee samenwerken. Wat wij als heel prettig ervaren is de persoonlijke aandacht en manier van communiceren Je bent iemand en zij kennen ons goed. Ze snappen wat wij vragen en als dingen echt prioriteit hebben,

Ga vooral zo door. Houd die pragmatische en down to earth aanpak, dat maakt jullie uniek.

Over MV Kantoor

MV Kantoor adviseert graag bij het inrichten van de kantoorruimte, bedrijfskantine, ontvangstruimte of schoolkantine. Wij hebben veel expertise in ergonomische kantoormeubelen en bureaustoelen, zit-sta werkplekken en het creëren van een gezonde, fijne werkomgeving. MV Kantoor is al 35 jaar met plezier aanbieder van complete projectinrichtingen.