Pluspunten

Geduldig, goede uitleg over zithouding, gaat zonder probleem door na sluitingstijd.

Wat meer stoelen aanbieden om te proberen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MV Kantoor is echt een bedrijf dat voor ontzorging zorgt voor ons bedrijf. Elke vraag word uiterst serieus genomen en met goede communicatie afgehandeld. Bijvoorbeeld als je iets niet kunt vinden op de website is een enkel telefoontje voldoende. Ook in meubilair keuze is het keuze proces volledig ondersteunt.

Ondanks dat het meerendeel van de leveringen van kantoorartikelen de volgende dag al bezorgd word zou ik een betere bezorg indicatie zeker aanbevelen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Men start vanuit een artistiek concept dat zeer gedetailleerd wordt besproken en waar enorme flexibiliteit uit spreekt. In ons project werd een bijna onmogelijke opdracht tot een goed einde gebracht, waarbij servicegerichtheid, doelmatigheid en eindeloos geduld voor details een prachtig resultaat opleverden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

MV Kantoor heeft samen met T-Mobile een unieke bank met print ontworpen. In dit proces hebben zij ons heel goed geadviseerd. Een hele mooie aanvulling voor het interieur!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Er is sprake van korte lijnen en een prettig contact. Onze speciale wens kon goed uitgevoerd worden en er werd goed mee gedacht. We hebben een prachtige treinbank en we bevelen het bedrijf zeker aan!

Het bevestigingsmateriaal voor het tafelblad hebben wij zelf aangeschaft en de bijgeleverde 'bouwtekening' was voor ons onvoldoende. Er kwam op onze vraag wel meteen instructiehulp via de mail. Heel fijn!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

De persoonlijke begeleiding is geweldig, van begin tot einde project. Men heeft verstand van zaken. In ons geval is er een prachtige 3D tekening gemaakt van onze kantine. Op die tekening is goed te zien hoe het eind resultaat gaat worden.

Ik kan ze niet bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

- Snelle reacties - Duidelijke communicatie - Goede prijs/kwaliteit verhouding

- Bij het afleveren van de stoelen zijn deze niet per persoon ingesteld, was wel beloofd - Inleveren van oude stoelen kost geld, klein minpuntje

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Behulpzaam en meedenkend

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Betrouwbaar, komen afspraken na, professioneel!

Houden zo!! Ga zo door!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Prettige communicatie en kundige vakmensen. Bij onduidelijkheden wordt er snel geschakeld.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed eerlijk advies, keurige installatie service!!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Goed bedrijf om fijn zaken mee te doen!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

-Naast de informatie op de website, was het mogelijk om direct telefonisch contact te hebben. Dat was zeer prettig. -Snelle beschikbaarheid van het product; we konden deze direct ophalen

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Bij vragen over artikelen in hun assortiment is het contactpersoon erg behulpzaam. Leveren zij het artikel zelf niet dan nog zijn zij bereid mee te zoeken naar het te leveren artikel! Sevice Plus! Houd je goed op de hoogte van de status van leveringen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam. Bij uitgestelde levering meegewerkt aan een creatieve oplossing en bij beschadigde levering (beide buiten schuld van MV kantoor) een snelle actie. Super!

Ik kan er geen bedenken.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Wat een service wordt er geleverd door MV Kantoor! Een topbedrijf met vriendelijk personeel, die allemaal inhoudelijk goed op de hoogte zijn van de producten die zij aanbieden.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

altijd positief meedenken erg klantvriendelijk snelle levering

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

snel, goede voorrad en vriendelijke medewerkers

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Vriendelijke en behulpzame mensen en goede service Uitgebreide collectie Snelle levering

niets toe te voegen ben zeer tevreden!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

super snelle service men denkt goed mee doet absoluut niet onder aan de grote jongens

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Leuk bedrijf , vriendelijk, altijd wordt er naar een oplossing gezocht

Geen

Oude Arnhemseweg 23 3702 BA Zeist

030 691 25 25

Over MV Kantoor

MV Kantoor adviseert graag bij het inrichten van de kantoorruimte, bedrijfskantine, ontvangstruimte of schoolkantine. Wij hebben veel expertise in ergonomische kantoormeubelen en bureaustoelen, zit-sta werkplekken en het creëren van een gezonde, fijne werkomgeving. MV Kantoor is al 35 jaar met plezier aanbieder van complete projectinrichtingen.