Effectief product. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel geleverd en goede tips

Per abuis verkeerde filters besteld maar netjes geholpen en goed geadviseerd

Geen reactie, wel betaald

Verkeerde filters besteld.. bedrijf laat niks meer weten!! Voor 50 euro besteld.. ik zou heel graag reactie willen ontvangen..

TOP

Eenvoudig te bestellen en binnen no-time afgeleverd.

Prima.

Verkeerde filters besteld. Zonder problemen konden deze retour gestuurd worden. Snel werden de juiste filters alsnog geleverd. Prima service.

Ik had een bestelling gedaan alleen deze was na een paar dagen niet geleverd. Ik heb hier een mail achteraan gestuurd en 2 dagen later had ik mijn filters wel....super.

Snelle levering. Goede WTW-filters. Vanwege actie 2 extra ontvangen.

Reageert op een aanbieding, juiste filters snel te vinden op site m makkelijke bestel en betaalprocedure. En ook nog snel geleverd. Prima!!!!

Eenvoudig besteld, snel geleverd - prima!

Als de bestelde filters in 1 verpakking zouden worden afgeleverd ipv 4 losse verpakkingen was de score een 10

Goed afgehandeld

Bestelling gedaan, betaald en twee dagen later de filters ontvangen

Goede service, snelle levering, maar duur

De filters zijn aan de dure kant, als je kijkt wat je ervoor krijgt (om over een paar klittenbandjes nog maar niet te spreken). De service is echter goed en het product was snel geleverd.

Uitstekend. Goede reminder met aanbieding. Snelle levering. super!

Al jaren snelle levering voor goed product.

Prima kwaliteit en snel geleverd. Goede nieuwsbrieven met duidelijke uitleg.

Levering duurde één week langer dan aangegeven

De producten die ik besteld had hadden een levertijd van 1 á 2 werkdagen. Ik kreeg ze echter pas 7 werkdagen. Op reclamatie per e-mail werd niet gereageerd. Uiteindelijk telefonisch contact opgenomen. Daar werd eerlijk gecommuniceerd. De verzendploeg had blijkbaar een week verlof. Men was vergeten dit op de site te vermelden. Met deze uitleg kan ik vrede hebben, alhoewel het niet echt professioneel is. Hoop wel echt een kortingsbon te ontvangen.

Levering was prima. Ik had een kortingsbon van die keer ervoor, maar die werkte niet. Aan de korting heb ik dus niets.

Snelle levering, netjes ingepakt! Bedankt

Prima filters maar de manier van levering kan beter

Wat misschien wel verbeterd kan worden is dat ik mijn bestelling in dit geval filters ergens kan ophalen. Nu rijd een postverdeel bedrijf twee keer voor niks wat natuurlijk niet echt efficiënt en niet zo milieu vriendelijk is. Graag een reactie. Mvg

Slecht

Op dinsdag 4 setjes besteld en betaald Zou de volgende dag in huis zijn Echter zaterdagavond pas filters ontvangen Ik had ook 4 setjes klittenband besteld die er niet bij zaten! Heb zaterdag maandag dinsdag en woensdag gebeld Tel ingesproken en een mail gestuurd zonder enige reactie Voor mij dus nooit meer bestellen bij jullue

Goed product, lage prijs

Snelle levering, goede prijs en goed product. Alles prima👍

Uitstekend produkt voor scherpe prijs

Makkelijke website en snel besteld

Niet geleverd, wel betaald, GEEN CONTACT

Vorige weej Vrijdag voor €33 aan filters besteld, we zijn nu bijna week verder, er is nog niets binnen. Al 2 x via mail contact ptoberen te krijgen, eerst via contactfotmulier, krijg gelijk antwoord dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt, maar dat wordt niet waar gemaakt. Gisteren weer gemailed, geen reactie! Helaas telefoonnr 088 via google niet bestaand. Erg Vaag allemaal. PAS OP

Bestelling gedaan, betaald en twee dagen later de filters ontvangen!

Daarom een 10!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Te weinig ontvangen waar ik wel voor betaald heb. Op mail wordt niet gereageerd. Jammer. Geen aanbeveling voor anderen.

Communicatie. Beloftes waar maken.

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd

• Communicatie

Pluspunten

Vond het de betere van de meer keuzen die je ziet op internet, adres blijft bij volgende vervanging weer dit bedrijf. Maar gezien de bestelling van 8 paar kan ik even vooruit.

zie geen verbeter punten, alles is goed en snel gegaan. Prima.

• Kwaliteit
  • Snelheid/Levertijd