Pluspunten

kwalitatief goede filters combinatie van G3 en M6 filters mogelijk

combinatiefilters moeilijk te vinden op website

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

we zijn erg tevreden

geen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle persoonlijke reactie op verzonden e mail.

• Communicatie

Pluspunten

Goed passend. Snelle levering. Redelijke prijs.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

ik ken het bedrijf zelf niet maar het product dat ik heb gekocht bevalt heel goed.

nvt

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Direct contact bij problemen/vragen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Uitleg over de toepassing op de pc.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ondanks dat er wat communicatie problemen waren en de eerste verzending verkeerde maten bleken. Heeft het bedrijf contact op genomen, de juiste maat filters gestuurd en de verzendkosten gecompenseerd. Dus erg positief!

• Snelheid/Levertijd

Geachte mevrouw Thode, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u op de dag van uw bestelling een e-mail gestuurd waarin wij aangaven de door u bestelde filters niet op voorraad te hebben. We gaven in deze mail aan dat uw filters na een week verzonden zouden worden. De mail die u gezonden heeft hebben wij niet mogen ontvangen. Wel kunnen we u melden dat uw filters vandaag verzonden worden. U heeft ze dus in principe morgen in huis. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging. In verband met verhuizing waren we inderdaad vorige week moeilijk telefonisch bereikbaar. Ter compensatie zullen we een extra filter bijvoegen. Met Frisse Groet, Ben WTW-filterSnel.nl

Geen

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goedkope filters

Kreeg via mail het bericht dat mijn bestelde spulletjes verstuurd waren met post.nl als brievenbuspakketje. 2 dagen later nog niks en ik heb daarover gemaild. Ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen. Helaas werd dit ruim 48 uur. Het pakketje was niet met post.nl verstuurd maar met een ander bedrijf was mijn ontdekking. Het heeft 3 werkdagen geduurd voor het hier was. Vind ik niet echt snel terwijl ik wel direct betaalde.

Pluspunten

Bestelling wat beter lezen; de zending is naar het factuuradres gestuurd en niet naar het afleveradres.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

- Goede communicatie ( zelfs in het weekend ) - Stabiele prijzen - Eenvoudige website

- Levering met leverpunten in België aanbieden. - Een .be domeinnaam gaat volgens mij voor meer bestellingen zorgen in België

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Flexibel met omruilen filters

In het algemeen: het blijft een 'ondoorzichtige' business. Te veel aanbieders met te veel afwijkende aanbiedingen.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb de exacte omschrijving van mijn WTW apparaat opgegeven. Ik bestel de bijbehorende filters... blijken ze 7 cm te kort... Hoe kan dat?

toen ik de filters bestelde stond de status op voorraad. Vervolgens krijg ik twee dagen later bericht dat ze niet op voorraad zijn en dat ik langer dien te wachten. Hoe kan dat? Wel fijn trouwens dat ik daarover geinformeerd werd. - Ik heb 16 filters in een keer besteld. ik had dan wel een prijs voordeel verwacht. Als ik 2 filters had besteld bij een ander bedrijf dan had ik dezelfde prijs per filter betaald...

• Snelheid/Levertijd

Beste Stef, Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben geprobeerd telefonisch met u in contact te treden maar dit is niet gelukt. Ten eerste de afmeting van uw bestelde filters. De Renovent toestellen van Brink zijn er in een uitvoering zónder bypass en een uitvoering mét bypass. De toestellen zonder bypass hebben kortere filters dan de toestellen met bypass. Brink heeft de optie om een toestel zonder bypass uit te bouwen naar een toestel met bypass. Waarschijnlijk heeft u een dergelijke uitgebouwde WTW-unit. Dit is de reden waarom wij altijd adviseren de afmeting van de filters te controleren. Uiteraard kunt u de filters retourneren, en ontvangt u van ons de juiste filters. Betreffende de voorraad, onze excuses hiervoor.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Weet ik niet, ik wil gewoon filters. Misschien dat ze niet te duur zijn. Ik heb het niet echt vergeleken.

Weet ik niet, ik wil gewoon filters. Misschien iets om herhaalbestelling makkelijk te maken.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel, goed en goed,op geleverd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bestel gemak

Handleiding welke M6 filter naar buiten moet

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijke website, scherpe prijs en snelle levering

Geen verbeterpunten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Is gewoon prima

Spartastraat 44 7535 BN Enschede