Kwaliteit

Leuke jongens kleding goede kwaliteit zeer snelle levering

De jurkjes die ik besteld heb zijn iets te ruim, precies wat nodig was voor mijn dochter zodat ze er wat langer mee kan doen. Het ene jurkje leek kort op de website maar bleek een lang model te zijn. Gelukkig staat het leuk en is dochterlief blij :)

Veel keus en snelle bezorging

Super veel keus en de volgende dag in huis. Helaas 1 maar verkeerd geleverd, maar de rest (en dat waren er veel :) ) zijn perfect geleverd! Bij het volgende seizoen ga ik weer bestellen!

Leuke kleding en snelle service

Leuke kleding en snelle service!

Toffe site met kwalitatieve kledij en schoenen

Ik kocht 2 paar schoenen en een T-shirt voor een zeer mooie prijs. De artikels werden snel en correct geleverd. Ik bestel zeker opnieuw!

Makkelijk en duidelijk!

Kleding makkelijk te vinden en te bestellen. Ook het retour proces is duidelijk en gratis. Betalen met afgerost mogelijk zonder extra kosten.

Al sinds de geboorte van mijn dochter 12 jaar geleden een erg tevreden klant!

Prettige website, veel korting, goede kwaliteit kleding, snelle verzending en aardige mensen.

Onwijs fijne klantenservice, als er iets beschadigd is of niet naar wens is word dit kosteloos omgeruild. Kleren zien er onwijs mooi uit en de prijzen zijn ook heel fijn !

Snel betrouwbaar en betaalbaar

Snel betrouwbaar en betaalbaar.

Super goeie kwaliteit

ik heb via een vriendin deze site leren kennen en sindsdien koop ik bijn alle kleren voor mijn kids via kleertjes.com Mijn tienerdochter heeft een eigen smaak en de kleren van bij jullie valt volledig in de smaak. Gelukkige dochter is gelukkige moeder. Ook het achteraf betalen vind ik een pluspunt. Je kan op je gemak de kleertjes passen. Wat niet goed is stuur je terug en verschil betaal je dan. Echt top!

Leuke hippe kleding

Leuke stoere kleding voor Kids. Snelle verzending en makkelijk retourneren

Ongeloofelijk veel keuze en van de beste merken, toppie!!!

Zeer veel keus in nieuwe en outlet kledij. Je vindt wel altijd iets en supersnelle levering. Zeer zeker aan te bevelen.

topmerken aan een mega korting met topservice -

Heel mooie kledij die snel werd verstuurd, kledij was net zoals beschreven op de site aan een mega korting; en die supersnel onze richting werd uitgestuurd Ik kan echt niks méér wensen ! Ik wou dat ik de site al eerder had leren kennen - kortom, een aanrader

Snelle levering van mooie kleren voor mijn kids

4 lieve kids die regelmatig wat nieuws nodig hebben. De jurkjes voor de meiden zijn bij mij favoriete.

Heel betrouwbaar

Goede levering, goede Kwaliteit kleding en een betrouwbare partij. Ik koop graag via dit bedrijf.

Super eenvoudig en met leuke sale

Het bestellen en retourneren kan kostenpost en gaat super eenvoudig. Elk pakketje komt op tijd en heb na vele bestellingen nul klachten. Top!

Fantastische zorgeloze webshop!

Goede producten, goede service, gratis retour. Klantenservice zeer goed bereikbaar! Ondertussen ben ik al 10 jaar een een zeer tevreden klant!

Meerdere malen besteld en zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling. Alles keurig en netjes dikke 10

Ik ben super tevreden de kleding lijn is erg mooi en de prijs ook goed vooral met de extra korting en de snelle levering

Alles van prima kwaliteit

Meerdere keren iets besteld , volgende dag geleverd . Netjes verpakt . Prima kwaliteit . Klantenservice snelle reactie

Uitgebreide keuze merkjes, goede kwaliteit en snelle verzending

Ik heb ondertussen al paar keer besteld bij kleertjes.com Ik vind de site heel overzichtelijk. Je kan de kledij goed zoeken op merk, naam, kleur, ... Er is ook een uitgebreid aanbod van kwalitatieve merken. Eens besteld, is er duidelijke communicatie via mail (bevestiging bestelling, pakketje volgen). De pakjes worden heel snel verzonden. Ik ben ook heel tevreden over de acties (korting) die worden gegeven. Dan is het extra interessant om via jullie site te kopen ;-)

Fijn, makkelijk en leuk shoppen.

kleertjes.com is nu zo'n 6 jaar mijn meest favoriete site. Een webwinkel kan niet op tegen de echte winkels, omdat je de mensen erachter mist, maar in het geval van kinderen is het wel zo fijn. Op je gemak thuis meerdere maten passen op het moment dat het voor de kinderen uitkomt. Daarbij... de keuze is reuze! En dat is echt een gemak. Het komt bij mij niet snel voor dat ik niet kan slagen. Hoop nog heel lang te kunnen shoppen bij jullie.

Alles was in orde!

Alles zat mooi verpakt en het was zoals gezegd de dag erna in huis.

Leuke kinderkleding van goed kwaliteit.

Overzichtelijke site en snelle levering

Vlotte levering

Vlotte levering Alles klopt wat betreft de maataanduiding van de kleding zodat je zeker weet dat alles ook past