Overzichtelijke webwinkel en groots in kwaliteit voor een scherpe prijs

Een groot aanbod van kwaliteitkleding voor een scherpe prijs, waardoor je teleurstelling voorkomt. De duidelijke, website maakt dat je relatief weinig tijd kwijt bent. Verder ervaar ik een fijne en snelle levering!

Ruime keus, leuke merken

Regelmatig bestel ik voor mijn kinderen kleding bij kleertjes.com Je vindt er leuke merken, ruime keus. Ook de verzending van de artikelen is over het algemeen erg vlot.

super top altijd mooie collectie met heel wat keuze voor ieder wat wils!

Top service!! Mijn 3 kids lopen voor 90% met kleren die via kleertjes.com zijn besteld! Altijd de hipster mode leuke en goed acties! Als mijn dochter de doos al ziet eerste waar ze naar vraagt is de grote rode ballon Bestel al jaren bij jullie en dit zal ik ook zeker blijven doen!! We❤ kleertjes.com!

Overzichtelijke website

Mooie kleding Snelle levering Prijzen zijn top

Het was in 1 woordt top! Goeie service

Wat een goeie service had een verkeerde maat in me winkel mand. door 1 telefoontje kon het meteen gewijzigd worden. Top!

goede kwaliteit, hele snelle levering

Ik beveel dit webwinkel aan omdat deze webwinkel heel snel levert en de producten zijn van top kwaliteit.

We want more

Ontzettend leuke kleertjes, voor een betaalbare prijs en door de mogelijkheid om de verzendkosten voor een heel jaar af te kopen is het nog verleidelijker om een bestelling te plaatsen. Met kleuter en een hard groeiende newborn genoeg excuus om lekker te shoppen en de volgende dag al in huis

Super snelle en nette levering

Snelle levering n netjes verpakt. Ook de afhandeling met retourneren en betalen goed geregeld. Top!!

Snelle levering.

Altijd fijn om wat te bestellen. Snelle levering. Regelmatig zeer leuke korting acties.

Prima website met mooie kleren waar ik graag shop

ik heb tot nu toe goede ervaringen met kleertjes com. Altijd snelle verzending en regelmatig mooie aanbiedingen. Het aantal merken zou wat mij betreft nog wat meer mogen worden uitgebreid maar verder kun je hier prima shoppen

Goede betrouwbare site

Altijd mooie en goede kwaliteit kleding. Bezorging optijd en retouren ook geen probleem!

Top Website en goede aanbiedingen

Heel veel merken en voor iedere beurs wel iets in alle klassen.En hele goede aanbiedingen regelmatig.

Snel, goedkoop en goede kwaliteit

Met 70% en 20%extra korting is het prachtig om kleertjes voor mijn kleindochter uit te zoeken, Dan ook nog gratis verzending.

Keurig op tijd volgens plaatje

De kleding is mooi verpakt. Kwaliteit is erg goed. Alles op tijd. Top!

Goede, eerlijke, mooie webshop

Ben erg tevreden over kleertjes.com, goede webshop, leuke kleertjes. Zou het erg leuk vinden als ze zich nog meer gaan onderscheiden in meer en andere merken zoals bijv. spaanse merken in grotere maten. Zodat ik nog meer zal gaan kopen bij hun.

Verslavend

1.het word heel snel bezorgd ze hebben echt hele mooie kleren voor lage prijzen De kleren zijn ook echt heel goeie kwaliteit ik raad deze onlineshop echt aan voor ieder ouder want ik ben echt heel tevreden en Ik blijf zeker en vast klant bij deze onlineshop en ik hoop jij ook .

Zodra je de verzendskosten afgekocht hebt voor een jaar zijn de opruimingsartikelen niet meer te koo

Ik merk dat als je gewoon besteld de levering snel is. Zodra je de verzendskosten afgekocht hebt voor een jaar en je besteld wat uit de sale...als je het in het winkelmandje kan doen is het naar mijn idee altijd leverbaar maar na betaling kreeg ik een mail dat er 1 of meerdere artikelen niet leverbaar zijn...in mijn geval 3 van de 3 bestelde artikelen...heel bijzonder. Ik krijg dan het idee dat ze het naar de volgende sturen die wel verzendskosten betalen.

Al een paar keer iets besteld, voor mijn 2 kids jongens van 9 en een meisje van 5 jaar oud!! Voor alle 2 genoeg keus, leuke aanbieding, altijd netjes op tijd geleverd! Nog nooit wat terug hoeven sturen maat altijd goed! Dus voor mij nummer 1 voor het bestellen van kleding voor de kids en zeker een aanrader!!

over het algemeen echt heel blij

altijd op tijd. En de keer dat het een keer misging was met hun verhuizing, maar hebben ze netjes weer geregeld.

Snele bezorging, goed service!

Kleertjes.com biedt een goede service en een ruim aanbod in allerlei (merk)kinderkleding, daarbij regelmatig leuke acties/aanbiedingen.

Mooie merken en vandaag besteld en de volgende dag al binnen

Hele snelle levering.

nette service, snelle levering!!!

Snelle verzending

Altijd snelle verzending en alles klopt. Retour sturen ook altijd goed gegaan.

Leuke artikelen van goede kwaliteit en mooie prijzen.

Weer leuke kleding gekocht voor de kids uit de sale,die bij kleertjes.com altijd zeer aantrekkelijk geprijsd is.