Met deze kleding krijg je waar voor je geld!

Zelf bestel ik zeer regelmatig kleren via kleertjes.com en ze leveren snel. Je krijgt echt waar voor je geld en de kleding is van goede kwaliteit. Één keer een kledingstuk ontvangen waarvan de opdruk kapot was, maar dit via de goede service perfect opgelost! Zou deze site zeker aanbevelen!

Telkens weer uitstekend

Snelle bezorging ,maatlabels kloppen, bij evt retour snel en correct

Overzichtelijk, leuke aanbiedingen en snelle levering!

Een fijne overzichtelijke website met erg veel leuke kleding, schoenen en andere dingetjes. Ook meestal toffe aanbiedingen en zeer snelle levering. Shop altijd met veel plezier op kleertjes.com!

Topservice!

Ik bestel al jaren via kleertjes.com en dit verloopt altijd prima. Ze leveren snel en de producten zijn prima in orde!

kleertjes.com is gewoon top.

Snelle levering en een top service

Super schoenen

Hele leuke stevige schoenen. Makkelijk zelf aan te doen door mijn dochtertje van 4! Ideaal voor naar school.

Super blij mee!

Dochterlief vindt de broek geweldig! Zit heerlijk en past perfect!

Super goede service na een klacht

Na het indienen van een mail over een klacht, ontving ik een super goede service. We ontvingen een nieuwe andere soort jurk. Waar vind je nog zo'n service.

Top snelle levering

4 winterjassen besteld voor keuze en 1 gehouden, topservice, zoals gewoonlijk!!

Duidelijke website

Duidelijke website met veel keuze. Voor kinderen van alle leeftijden.

Kwalitatieve, mooie, stoere jongenskledij

Heel tevreden van de kwalitatieve kledij. Super veel keuze, dikwijls mooie kortingen, mooie stoere merken. Voor ieder wat wils.

super service en goede kwaliteit

ik bestel geregeld kleding voor de kinderen. Zowel jongens als meidenkleding. Er zijn leuke aanbiedingen super kwaliteit en snelle verzending. fam. reitsema

Snelle levering , goede prijs en leuke kleertjes.

Goede service en snel geleverd

Ik koop hier regelmatig kleren voor mijn kinderen. En door de service en snelle bezorging, ben ik erg tevreden.

Veel keus, snelle levering

Ruime keuze, fijn om verschillende maten te bestellen, thuis te kunnen passen, en achteraf te betalen wat we houden. Levering is meestal ook snel, soms bij externe leverancier wat langer. Jammer dat de retoursticker geen streepjescode bevat, dat zou retourneren nog makkelijker maken.

2 van de 3 broeken zijn goed

Alle 3 de broeken waren slim fit. Echter 1 van de 3 broeken heeft een duidelijk andere pasvorm. Deze kan onze zoon pas volgend jaar aan, terwijl de maat precies gelijk is aan de andere 2 broeken (en ja, allemaal hetzelfde merk, name-it)

Mooi aanbod aan kleren en schoenen ,super snelle levering

Altijd erg tevreden als ik bij kleertjes.com besteld. Leuk en veel aantal merken hebben ze en de service is ook uitstekend

Cars ruiten broek zit ala gegoten

Stoer en toch netjes, mooie fit. Stretchstof die comfortabel aanvoelt.

Uitstekend, geen minpunten

Ik vind het shoppen op kleertjes.com erg prettig, de filters werken goed en de producten varieren van heel duur en fancy tot simpel en betaalbaar, er is echt voor elk wat wils. Het retour proces is ook heel snel, daar kunnen andere webshops nog wat van leren!

Super fijne webshop

Leuke kleding, veel verschillen merken, snelle verzending, leuke kortingen zoals verjaardagskorting, Gewoon perfect.

Ruime keuze, leuke acties en goede service!

In deze rare tijd is het fijn dat je met een gerust hart de winteroutfit voor je zoon en dochter via het internet kan bestellen met de service die je van een winkel gewend bent!

2 spijkerbroeken voor mijn dochter besteld, ze zitten perfect, mooie broeken! Bestelling snel geleverd. Super tevreden.

In 1 woord top!!

Eindelijk reinders kleding, mijn dochter had het tracking vest al maar nu eindelijk ook de broek ervan, echt top dat kleertjes.com met de tijd meegaat en je veel kan kopen

Een geweldige webshop met een ruim assortiment

Vriendelijke klantenservice Ruim assortiment Leuke acties

Mooie kleren