Super webshop

Goede ervaringen, leuke prijzen, makkelijk retourneren, geen gedoe

zie boven

Altijd goede service

Tot nu toe levert Kleertjes.com altijd goede service. Pakketjes komen op tijd, retourneringen worden snel afgehandeld en bij problemen zijn ze goed bereikbaar

Mooie overzichtelijke site

makkelijk om te bestellen, overzichtelijk, snelle verzending

Snelle levering & goede kwaliteit, leuke sales!

Ik bestel geregeld, ben een fan! Heb de verzendkosten ook afgekocht voor weinig en kan nu altijd lekker bestellen. Levering is snel en kwaliteit is top van de kleding.

Zo blij als een kind

ook dit keer bij kleertjes weer leuke merken gevonden. Altijd goede kwaliteit kleren, flinke korting en mijn zoon blij dat hij niet naar de winkel hoeft!

Erg tevreden!

Koop al jaren bij Kleertjes.com. En ben erg tevreden. Regelmatig leuke aanbiedingen. Goede service en de mogelijkheid om een jaar verzendkosten af te kopen; ook leuk! Kortom: erg tevreden!

Betrouwbaar

Snelle en verzorgde levering, goede communicatie en service.

Superleuke kleren voor mijn tieners!

Superleuke hippe en kwalitatief goede kleren voor mijn schoolgaande kids. In de sale veelal ook zeer goede prijs kwaliteit verhouding! De service is ook prima.

Snelle levering, mooie aanbiedingen

Super snel geleverd, keurig verpakt en mooie aanbiedingen!

Leuke kleertjes

Leuke betaaldbare merk kleertjes! Mama is blij

weer vertrouwd

Ik bestel al jaren bij jullie een tijdje weg geweest ,maar toch terug gekomen omdat de site heel vertrouwd voelt en duidelijk. komt ook altijd op tijd.

Super kleertjes! Top site

Altijd genoeg te kiezen, snel in huis. En kids lopen er op en top bij.

Superhippe kleding voor een betaalbare prijs!

Snelle levering, goede service en heel erg veel keuze. Website werkt top, handige filters!

Betrouwbaar!

twee bikini's besteld welke snel geleverd zijn geleverd. Beide voor een scherpe prijs in de sale besteld.

Altijd snelle levering en goede producten

Bestellen regelmatig en altijd snel geleverd en goede kwaliteit aan producten

Altijd leuke kleding en goede service!

Zeer tevreden over de service en kleding van kleertjes.com!

Super service en goede kwaliteit kleding

Ik koop regelmatig kleding voor mijn twee dochters. Het wordt altijd snel geleverd en de kleding is van goede kwaliteit! Zal in de toekomst nog veel bij jullie bestellen☺️

Hele fijne service

Ben tvreden vanalles

wat een aanbod & de juiste service! top

wanneer je belt met vragen , ze staan je altijd vriendelijk te woord en zijn erg behulpzaam, heel fijn. Daarnaast is jullie aanbod enorm, super gewoon. En vlot in huis dat is belangrijk.

Prijs en levering steeds correct

Meermaals besteld voor mijn kleinkindje steeds zeer leuke items en kwaliteit zeer goed

Altijd goed!

Maakt niet uit wat of hoeveel je besteld. Altijd snel geleverd. Fijne overzichtelijke website.

Snelle service, goede kwaliteit, mooie aanbiedingen.

Alles kwam binnen de beloofde tijd binnen. Goede kwaliteit kleren, goede aanbiedingen, heel makkelijk retourneren. Heel veel keuze.

Altijd heel goed geholpen bij problemen, snelle levering, netjes verpakt

Bij kleertjes. Com ben ik altijd heel goed geholpen wanneer er een artikel stuk was. De levering is heel snel, altijd alles netjes verpakt!

Betrouwbaar

Mooie aanbieden, hoge kortingen, goede kwaliteit, snelle bezorging