Goede service, snelle levering, mooie kleertjes, overzichtelijke website.

Kleertje.com heeft leuke kleding voor kinderen met betaalbare prijzen

Deze website is erg duidelijk, levering volgens afspraak. Super leuke kleding voor betaalbare prijzen.

Leuke aanbiedingen waardoor merkkleding voor meer mensen toegankelijk wordt en supersnelle levering!

Leuke aanbiedingen waardoor merkkleding voor meer mensen betaalbaar is en dus toegankelijk wordt. Daarnaast altijd een supersnelle levering!

Super!!!

Fijne acties met goede prijzen! Veel keuze en snelle levering. Gewoon TOP!

Snelle levering. Makkelijk retour zenden, mits het direct van kleertjes.com komt. Netjes verpakt.

Fijne broeken

5 broeken besteld voor onze dochter, goede maat, zitten fijn, goede kwaliteit. Zijn snel geleverd. Top!

Betrouwbaar en mooie kwaliteit kleding

Heel veel keus in allerlei merken, Voor elk budget is er genoeg te kiezen, Leuke aanbiedingen, Geen oud assortiment maar altijd nieuwe collectie, Voorraad is up to date dus geen teleurstelling achteraf, Website heeft goede filters zodat je snel kan vinden wat je nodig hebt, Snelle bezorging, Kortom ik blijf terugkomen. Het enige nadeel is dat het vaak niet bij 1 bestelling blijft :)

Goede service.

Mooie producten. Goede kortingen. Makkelijk besteld en makkelijk retour. Aanrader.

Prachtige jongenskleding

Door het verdwijnen van kinderkledingzaken uit het dagelijkse straatbeeld, en dan vooral wat jongens betreft, is dit de ultieme manier om prachtige kleding te kunnen shoppen. Heel veel keuze in alle categorieën met vaak hele mooie acties. Kortom, voor mij geen stress meer om de winkelstraten door te lopen met aan het einde van de rit een teleurgesteld kind. Op je gemak uitzoeken en de volgende werkdag al meteen in huis.

Fijne webshop. Makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Mooie kleding.

Snel en gemakkelijk bestellen, is al vaak m'n ervaring geweest bij kleertjes.com

Snelle levering en goede kwaliteit

Nog even snel wat scoren

Altijd goed

Super kwaliteit en prijs verhouding en super service

Blij

Leuke aanbiedingen. Mooie kleding. Netjes bezorgd!

Goede producten

Producten altijd netjes zoals afgebeeld en omschreven op de site. Het komt zeer zelden voor dat wij bestelde artikelen terug moeten sturen. Heel fijn shoppen bij kleertjes.com

Super snelle levering en simpel retourneren!

Goede kwaliteit kleding en schoenen. Voor half 11 besteld klopt absoluut en het is de volgende dag echt in huis! Super snelle service dus en vlotte afwerking van geretourneerde producten!

De levering is supersnel,goed verpakt.Leuke kinderkleding voor mooie prijzen,goede aanbiedingen.Produkt altijd aanwezig.Ik ben superblij met kleertjes.com.Tegen een kleine betaling het hele jaar gratis verzending.Veel tijd en geld uitgespaard door kleertjes.com.Vaak bij de winkel gehad niet juiste maat of broek niet aanwezig.Vanuit thuis of je mobiel lekker bestellen en past het niet dan kun je het gratis retourneren via Post nl

Super goed!!!

Snelle levering. Groot assortiment.

Het bestellen via de telefoon ging lastig. Maar eenmaal op de tablet ging het goed! Om 18.00 uur besteld volgende ochtend om 11.00 uur in huis. Mooie kwaliteit kleren

Snelle levering en prachtige jurk

Mooie stof, valt goed op maat

Al jaren super service!!

Bestel er al jaren voor me kinderen en altijd goede en snelle service... mijn nr 1 om makkelijk en snel altijd even tussen door heerlijk te kunnen shoppen...

Fijne winkelervaring

Makkelijk bestellen, goed uitgebreid assortiment

Jurkje kapot

Ik.ben tevreden maar wel.jammer dat 1 jurkje kapot geleverd werd waardoor ik.er zelf eerst met de naaimachine bij moest...hij is te mooi.om retour te sturen maar eigenlijk mag dat voor deze prijs niet voorkomen

100% gemak met topresultaat

Ruime keuze uit leuke merkkleding. Naast de bestelling voor mijn zoon wordt ik vaak verleid om nog iets leuks te bestellen voor een ander.

Tot nu toe een heel goede ervaring.

De producten zijn van topkwaliteit. De levering is ook vlekkeloos verlopen. Goede prijs-kwaliteit.

Fijn!

Goede service Goede omschrijving van kleding Mooie merken Goede levering & retourneren Ook het eenmalig afkopen van de verzendkosten voor een jaar is erg fijn. Zeer tevreden