Goede Betrouwbare site en mooie acties

De slagzin klopt echt! Wat trek jij ze morgen aan?

Vandaag besteld is morgen in huis! En dit is ook echt zo! Mooie producten van mooie merken! ik ben fan!

Snel in huis en goede levering. Daarnaast erg leuke kleertjes voor een leuke prijs! Heel fijn dat je eerst thuis kunt passen en achteraf kunt betalen! Top service!

Veel keus

Veel keus, jammer dat de maten niet goed omschreven staan bij de merken. Daarom soms lastig de goed maat te bestellen omdat deze groter of kleiner uitvalt.

Snelle en goede levering

Leuke winkel en heb geregeld mooie acties

Snelle levering en voldoet aan verwachting

Snel en eenvoudig mooie kleren

Ik heb bij kleertjes.com een aantal mooie babykleren besteld in de uitverkoop. Wat ik vooral prettig vond waren de filter opties waarin je naast maat, geslachts, etc. ook op seizoen kan zoeken. Een makkelijke manier om babykleertjes te vinden voor de winter, die op andere sites toch lastiger te vinden zijn. De bestelling werd snel verstuurd en alles was precies volgens verwachting (erg schattig) dus ik zal zeker nogmaals bestellen.

Leuke kinderkleding voor goede prijs

Kleding van goede kwaliteit, leuke kortingsacties, ruime keuze en snelle levertijd.

Heel veel keuze, snel geleverd en goede service mbt ruilen. Ideale webshop!

Mooie bikini, slechte kwaliteit sluiting

Hele mooie bikini. Echter na 2 keer dragen sluiting stuk. Fijne afhandeling van kleertjes.com Ik zou de bikini niet aanraden om te kopen.

Snelle levering, uitgebreide collectie

Leuke merken, snelle levering, netjes verpakt.

Retour

Ik heb deze schoenen teruggestuurd omdat de maat te klein is. Heb je je pakket al ontvangen? Wanneer krijg ik mijn geld terug

Geweldiggggggggggggg alles verzorgd

De kleding is eigentijds, super van kwaliteit en heel veel keuze, wat ook zeer welkom is zijn de kortingen die worden per mail aangeboden, superrrrrrrr

Fijne webshop met een groot aanbod. Bij problemen altijd een fijne afhandeling gehad. Erg tevreden.

Nog steeds geen nieuwe nota

Indien je betaald met afterpay is het verschrikkelijk. Ik moet voor 16 juni betalen en de nota word niet aangepast. Vorige x kreeg ik ook een mooie boete op de betalen en heb k uiteindelijk heel lang moeten wachten op mn geld. Hierdoor bestelde ik niet meer bij jullie. Nu toch overstag en weer geprobeerd maar het is nog steeds waardeloos.

Zeer tevreden over de snelle levering.

weer heel snel thuis bezorgd zoals altijd. de dag na de bestelling al in België. Ben dik tevreden!

weer heel snel thuis bezorgd zoals altijd. Ben dik tevreden! Groetjes uit België

9 van de 10 keer verloopt het perfect..

Ontzettend fijne site, goede bereikbaarheid bij klachten, alleen werd ik niet teruggebeld of gemaild nadat ze dit beloofd hadden nav een verkeerd geleverd product. Producten zijn verder altijd in goede staat en er staan fijne merken op.

Groot aanbod, scherpe prijzen

Ideaal wanneer de garderobe van een kind moet worden aangevuld. Snelle levering.

Ruilen mag niet tegen dezelfde prijs

Ik wou hem ruilen voor een kleinere maat is de prijs ineens verdubbeld ..heel vreemd dat ik m niet kan ruilen voor dezelfde prijs.dus ik heb geen goede ervaring met iets kopen in deze webshop j.hensbergen

Super site

Mag altijd graag kopen op kleertjes.com. Snelle levering en makkelijk ruilen/retourneren.

kwaliteit

Ik ben zeer tevreden, de producten zijn erg mooi en van hoge kwaliteit

Heel veel keuze, vaak leuke aanbiedingen en super snelle levering.

Altijd ruime keuze in kinderkleding, ik bestel zo vaak bij kleertjes.com dat ik vergeten ben hoe ik in een winkel moet shoppen! En de snelle levering is ideaal als je snel iets moet hebben.

Pakketje was zonder reden retour gegaan naar Kleertjes. Telefonisch contact gehad en er werd meegedacht naar een oplossing. Uiteindelijk had ik mijn bestelling alsnog binnen 2 dagen binnen. Top!

Deze slipper is altijd een dikke prima.

Wat wel onhandig is is de maatvoering. Je moet heel goed opletten anders zit je steeds met een te kleine maat. Gelukkig nog op voorraad dus verkeerde maat terug en de goede alsnog besteld. Ook heel snel in huis.