Super goede kwaliteit.Kleding blijft lang mooi.

Super snelle services. Goeie kwaliteit voor een goede prijs.

Nooit gezeur, altijd op tijd

Fijn bedrijf, problemen worden altijd opgelost, vriendelijk en snel

Altijd zeer tevreden

Goede service! Had helaas een kapot artikel gewoon mogen retourneren en een nieuwe gekregen. Zeer snelle service ook

Super goede aankoop een aanrader

"De NMMTHEO slim fit jeans voor kinderen in denim blue is een geweldige keuze voor jonge fashionista's. Met zijn moderne snit en comfortabele pasvorm ziet je kleintje er niet alleen stijlvol uit, maar kan hij ook vrij bewegen en spelen. De stevige denim stof zorgt ervoor dat de broek lang meegaat, zelfs na talloze avonturen. Bovendien is de diepblauwe kleur tijdloos en gemakkelijk te combineren, waardoor deze broek een veelzijdige keuze is voor allerlei gelegenheden. Een absolute aanrader voor ouders die op zoek zijn naar kwaliteit en stijl voor hun kinderen!"

De kleding die ik had uitgezocht voor mijn kleindochter was niet duur en paste perfect! De bezorging was lekker vlot

Snelle levering, leuke collectie

Makkelijke website met goede filter opties. Ook optie verlanglijstje is fijn. Wel wat veel herinnering mailtjes of je je aankoop niet wilt afmaken.

Goede, makkelijke webshop

Goede website waar je makkelijk alle kleertjes kunt vinden. Ook de levering is duidelijk en prima.

Groot assortiment, snelle verzending, gratis retour

Leuke kortingsacties en groot assortiment voor kids. Super goed!!!

Mooi kwaliteit, snelle levering en gemakkelijk retourneren.

Zelf heb ik goede ervaringen met kleertjes.com. De kwaliteit van de kleding is goed en de maten zijn ook bijna altijd goed. Daarnaast is het ook nog eens betaalbaar. Als je iets moet retourneren wordt dit ook goed en snel verwerkt.

Beste online winkel ooit!

Ze hebben zoveel keus dat ik hier altijd slaag. En zeker nu ik een tweeling erbij heb is het gewoon makkelijk hier te bestellen. Veel merken en de service is super vaak de volgende dag al jn huis en dat is fijn. Ook het retourneren is heel makkelijk. Erg fijne online winkel raad hem zeker aan.

Geweldige kleding en snelle levering

Hele mooie en betaalbare kleding. Supersnelle levering en het precies zoals op de afbeelding. Wij zijn super blij en bestellen snel weer.

Leuke kleding, goede service, snelle levering

Al meerdere keren een bestelling gedaan, maar heb tot op heden geen problemen ervaren.

Ik koop er bijna alle kinderkleding

Makkelijke site, nooit geen gedoe met terug sturen, leuke acties, mooie merken

Ge-wel-dig!

Snelle website, nog snellere verzending! Alles keurig verpakt. Doen wat ze beloven. Twee hele blije kinderen, super blij met hun nieuwe garderobe! Lopen er weer tip top bij deze zomer!

Fijne en snelle levering

Leuke kleding gekocht voor onze kleine meid. Super snel binnen en goed verpakt. Echt een aanrader.

Jackson kast gekocht, zeer tevreden!!!

Heb een Jackson kast gekocht en ben er superblij mee!! Alles top geregeld en een applaus voor de aftersales, heel goed geholpen. Thankxx

Mijn favoriete webshop, leuke kleding en goede service!

Ik bestel hier vaak de kleding voor mijn kinderen. Overzichtelijke webshop. Regelmatig leuke aanbiedingen en snelle levering!

Fijn merk

Zit lekker voelt goed en blijft mooi

Mooie betaalbare merkkleding, perfecte service!

Overzichtelijke duidelijke website, perfecte service, mooie merkkleding en ook vaak fijne kortingen!

Prima app

Goed aanbod en snelle verzending. Alleen jammer dat je tegenwoordig 50cent moet betalen per te retourneren product.

Goed!

Heel netjes en snel ontvangen. Een artikel is retour gegaan, kosteloos. Dat vind ik heel netjes en fijn bestellen op deze manier.

Q

Altijd leuke kleding, goede kwaliteit. Betaalbaar

Makkelijk, goede prijzen en akties

Ik bestel regelmatig voor mijn meiden op kleertjes.com. Nu met de app is het nog makkelijker geworden. Ideaal!

Fijne website

Fijne website, regelmatig goede aanbiedingen, snelle levering, makkelijk retourneren.