Goed bedrijf en leuke betaalbare kleding

Heel goed bedrijf Met heel veel kleding keuze Echt een aanrader voor iedereen En een snelle levering

Altijd makkelijk, snel en goed!

Nu met de app nog makkelijker te bestellen. Blij mee!

Alles na verwachting

Had voor mijn 2 kinderen kleding gekocht bij jullie. Ze zijn zelf ook heel blij met hun kleding en vond dat het ook heel snel thuis was. Dus zal zeker vaker bestellen. Was de eerste keer voor mij

Kleding altijd netjes verpakt. Alleen zou stoppen met DHL. Komen niet altijd op de afgesproken dag leveren of zetten het voor je deur.

Leuke kleding, snel in huis!

Ruime keuze van verschillende merken en snel in huis. Zowel de duurdere als ook gewone merken.

Waaauuw

Zo veel keuze zowel voor jongens als voor meisjes. In elk prijs klasse en leuk voor elke portomonee. Snelle levering, goeie service. Wij bestellen eigenlijk bijna alle kleertjes daar

Snelle levering en goede aanbiedingen

Altijd snel geleverd en hebben vaak leuke aanbiedingen

Wat knap, avond bestelling en de ochtend daarop al bezorgd op het afhaalpunt!!!

Alle producten prima in orde

Snel en netjes leverjng

Mijn ervaring is dat het altijd netjes verpakt is en ook meestal binnen een dag heb je het binnen. Wat een klein min muntje is. Dat je voor elke artikel 0.50 cent retour moet betalen. Dit was nooit zo. Het is niet veel maar toch...

Altijd goed!

Kleding is top, snelle service en is er iets niet goed, wordt het opgelost, het is zo leuk dat ik eigenlijk alles altijd wel houd.

Snelle levering, goede kwaliteit

De bestelling was geplaatst en de kleding werd snel geleverd. Goede kwaliteit van kleding, een mooi pak van de WE voor onze zoon, stond hem perfect en goede prijs-kwaliteit verhouding. De veelzijdigheid aan kleding maar ook andere producten zoals persoonlijke verzorging hebben we hier besteld, dat is wel ideaal! Tot de volgende bestelling !

Mooie kleertjes voor een toffe prijs!

Ik bestel hier graag voor mijn drie kids! De kleren zijn betaalbaar en vaak zijn er leuke acties. De merken zijn mooi en van goede kwaliteit. Een echte aanrader dus.

Hele fijne veelzijdige winkel

Super fijne winkel. Veel keuze, leuke aanbiedingen. Snelle verzending, ruime keuze voor betaling. Goede klantenservice!

Fantastisch! Snel geleverd en netjes verzorgd

Snelle leverng. Netjes verpakt. Goede retour service

Snelle service en leuk assortiment aan kleding

Idem

Fijne site, leuke kleren

Ik koop hier graag voor onze 3 kinderen. Ruim aanbod, snelle service

Ruime keus voor een moeder met 3 kinderen

Ik koop vaker bij kleertjes.com Super overzichtelijke site met veel keuze in kleertjes. Ik heb 3 kids en slaag altijd welvoor ze. Verschillende merken wat ook erg fijn is.

Top webwinkel

De keuze is super. Heel veel merken en alle prijsklasse. Je hoeft dus niet meerdere sites te bezoeken als je kleding zoekt. Kan kleertjes.com iedereen aanraden als je kinderen kleding nodig heeft.

Super bedrijf

Mijn ervaring met kleertjes is altijd goed. Ruim assortiment, handig app en website, snelle levering en leuke aanbiedingen. Ook de klantenservice is goed te bereiken voor vragen. Kortom helemaal prima!

Altijd een snelle service, telefonisch ook goed bereikbaar

Een top online winkel, wij shoppen er al jaren.

Super snel en toffe kleding!

Kleertjes.com heeft altijd de nieuwste trends, de snelste levering en een hele prettige klantenservice. Dus in een woord TOP!

Goed geregeld, vandaag bestellen morgen in huis.

Voor mijn kleindochter een leuk setje ondergoed, topje en boxers, besteld van Vingino. Ze was er ontzettend blij mee.

Super fijne site

Altijd fijn shoppen. Makkelijk en overzichtelijke site. Alles worst snel verzonden en en retourneren gaat ook Makkelijk. Prima om hier een kleine vergoeding voor te vragen van 50 cent pst. Ook als er iets is zijn ze Makkelijk te bereiken en wordt er goed meegedacht. Dus ben zeer tevreden

Snelle levering.

Altijd zonder problemen terug sturen en betalen. Snelle levering volgende dag in huis En veel keus qua kleren en schoenen

Altijd groot assortiment snelle levering en hele goede service.

Bergweg 60

1217 SC Hilversum