snel en zorgvuldig

ik vind dat de kleertjes altijd snel worden bezorgd. super fijn. Bij een jas viel de maat niet goed. prettig om even te kunnen overleggen. Fijn dat je snel telefonisch wordt geholpen en dat het contact klantviendelijk is.

Een Top winkel

Ik heb zojuist iets besteld en heb is super, je kan gewoon achteraf betalen en het bestellen ging heel makkelijk. Het is ook echt super dat het voor 22:30 besteld is en dan vandaag nog verzonden, al met al een TOP site en ik beveel het iedereen aan om hier kleding te bestellen

Goede betaalbare kleding

De kleding van Kleertjes.com is misschien wat duurder, maar is zeer goede kwaliteit van goede merken. Truien zijn niet verkleurd na een paar keer wassen en broeken zitten goed nauwsluitend. Veel keus voor bijna elke beurs

Super mooie stof en product zoals omgeschreven

In de sale nog leuke kleertjes gekocht. Kwaliteit is top en snelle levering.

Goede, snelle service. Mooie kleding. Goed verpakt. Uitstekend!

Snel spullen in huis. Goede informatieverstrekking

De bestelling snel in huis. Jammer dat er een ding niet meer geleverd kon worden. Maar werd er snel over geïnformeerd. Snel het geld weer op mijn rekening teruggestort. Superkwaliteit spullen. Net weer iets besteld...

Super website, leuke kortingen, gemakkelijk om met te werken

Super mooie kleren

Goede kwaliteit met duidelijke omschrijving

Erg tevreden over kleertjes.com, de laatste maanden meerdere bestellingen gedaan. Duidelijke omschrijving, snelle levering, goede korting en een handige website.

Hele goeie service en mooie kwaliteit kleding!!

Altijd tevreden, hele goeie service en de kleding is altijd van hele goeie kwaliteit!!

Kwaliteit/snelle levering

Product voldoet aan de eisen Snelle levering Afterpay pas betalen als ik het product gezien heb

Super snelle service Bestel altijd de kleding hier voor de kinderen. En als member krijg ik ook vaak kortingscode’s

Super veel merken, zit altijd wel iets tussen wat de kids leuk vinden en dat voor een mooie prijs, top!

Fijne, uitgebreide en snelle webshop.

Veel kleren al gekocht voor ons zoontje. Ze hebben een snelle levering en wij hebben een jaar lang gratis verzending afgekocht. Leuke merken en leuke prijs. Is er iets niet goed mag je het gewoon retour zenden en krijg je indien niet voorradig je geld retour. Zeker een webshop om aan te raden.

Altijd snelle service. Bestellingen zijn meestal de volgende dag al in huis.

Super kwaliteit

Erg veel leuke kleding en schoenen van een super kwaliteit. Ben dik tevreden. En ook nog eens een supersnelle levering. Echt top.

Goede service, vriendelijke klantenservice.

Ik heb nu al een aantal keer kleding besteld voor mijn dochter en zoontje. Ook als cadeautje koop ik kleding. De site is overzichtelijk en je vindt zo wat je zoekt. Kom je er niet uit dan bel je de klantenservice en ze helpen je. Ideaal! Ik vind ook fijn dat je de bezorgkosten kan ‘afkopen’, je betaalt een bedrag en je kan het hele jaar bestellen zonder elke keer bezorgkosten te betalen.

Snel bezorgd

Goed prijs en goed kwaliteit

Veel keuze, snelle levering

Ideaal shoppen! Veel keuze , overzichtelijk. Voor elk budget. Goede levering

Mijn bestelgeschiedenis spreekt boekdelen

Goede service, snelle levering en een mooi assortiment... Ga Zo Door!

Uitstekkend

Binnen een dag levering. Moest wel de eerste bestelling retuneren, ook dat was super makkelijk en ging super snel. Zeker een aanrader.

Mooie jas!

Mooie dikke jas. Hadden er al veel gepast maar geen enkele die voldeed aan onze verwachtingen. Tot we deze thuisgeleverd kregen. Dochter was onmiddelijk verliefd. Hebben maat groter genomen om veel plezier aan te beleven. Ideaal voor koude winters dus!!

Uitstekend !

Prima overzichtelijke site, met snelle levering!

Fijne site, artikelen zien er goed uit!

Mooie pasvorm

Mooie broek voor smalle dametjes.

Duidelijk

Veel filters waardoor er specifiek gezocht kan worden.