Super fijne service en leuke aanbiedingen

Geen op of aanmerkingen

Snelle levering, makkelijk retourneren, super kleding

Heerlijk en makkelijk beatellen

Snelle levering, makkelijk retour

Ik vind dat er veel aanbod is aan leuke kleertjes en via de filters is het erg makkelijk om gericht te zoeken, het wordt snel geleverd en gaat makkelijk retour

Snelle service, mooie kleding en goede aanbiedingen. Helemaal top!

Super goeie service

Geweldige mooie kleren

heel gemakkelijk en kwaliteitsvolle kledij

prachtige kledij met veel korting

altijd wel iets naar mijn zin!

Shoppen voor mijn drie kids is zalig online bij kleertjes.com! Ik vind er altijd wat naar mijn zin! En de service (retour, omruilen, ...) is top!!!

Groot assortiment, snelle levering en goede service

Ik bestel met regelmaat hier kleding voor mijn kinderen. Altijd ruime keuze en snelle levering. Een keer een verkeerde levering gekregen en binnen 2 dagen had ik het juiste item alsnog in huis, zonder extra bezorgkosten.

goede site, snel in huis, snel pluis, snel kuis

kan ik iedereen aanbevelen. goede service

Geweldig, lekker warm en stevig.

Goede kwaliteit die tegen een stootje kan en makkelijk schoon te maken is. Prima om aan te hebben tijdens het buiten spelen en daarna even een doekje erover en op naar een verjaardag bijvoorbeeld. Qua maat en pasvorm ideaal voor smalle maar lange kinderen.

Super snelle levering.

Een jas van Vingino besteld. En hij is precies zoals op de afbeeldingen. Helemaal zoals beschreven. Super blij mee . En wauw wat een snelle levering. Ook het volgen vam het bestelde artikel voldeed aan alles. TOP!

Top website!

Mooie duidelijke website, fijne zoekfuncties en duidelijke foto’s en omschrijving van de kleding. Ik shop met veel plezier bij kleertjes.com

mooi kleren voor een leuke prijs

besteld en snel ontvangen, mooi kleding, dochter is er erg blij mee

Veel keuze

Duidelijke website, erg veel keuze. En kleinkind z’n maten waren op voorraad, wel zo fijn!

Super winkel, goede prijzen en mooie kleren

Prijzen zijn heel goed, veel keuze, met name ook voor slanke kinderen.

Kwalitatief en snel

Goede kwaliteit geeft plezier in het dragen. Snelle levering ook!

Ruime keuze in mooie merken. Betaalbaar en vaak leuke aanbiedingen!

Super leuke kleding met mooie kortingen

ontzettend fijn dat je achteraf kan betalen ook en een pluspunt het gratis terugsturen!

Heel veel verschillende merken en mooie kortingen

Top site

Ik bestel meestal bij kleertjes.com alleen de merken die nog niet te verkrijgen zijn bij jullie bestel ik ergens anders. Maar ik zie dat G-Star nu ook bij jullie komt :-) Negen van de tien gevallen blijft de volledige bestelling bij ons thuis. Helaas word er heel soms wat terug gestuurd ook hier ben ik dik tevreden over! Ga zo door! Ben echt blij met jullie :-) Kinderkleding word steeds schaarser in de winkel straten en ik heb geen zin om elke keer naar een grote stad te moeten! De volgende bestellen word dinsdag verwacht ben benieuwd de herfst is comming :-(

Fijne webwinkel

Fijne webwinkel, snelle levering. Mocht je het artikel retour gedaan hebben staat het geld altijd snel weer op je rekening

Snel en makkelijk online

Wat een verademing deze webshop echt top

Zo veel keuze en zo makkelijk zoeken je kan op alles selecteren. Echt top

Snelle levering en goede prijs

Mooie kleding voor een nette prijs. De levering is erg snel. Ben zeker tevreden.

Grote keuze, mooi gepresenteerd

Gemakkelijk gevonden wat ik zocht.