Betrouwbaar en mooie kwaliteit kleding

Heel veel keus in allerlei merken, Voor elk budget is er genoeg te kiezen, Leuke aanbiedingen, Geen oud assortiment maar altijd nieuwe collectie, Voorraad is up to date dus geen teleurstelling achteraf, Website heeft goede filters zodat je snel kan vinden wat je nodig hebt, Snelle bezorging, Kortom ik blijf terugkomen. Het enige nadeel is dat het vaak niet bij 1 bestelling blijft :)

Goede service.

Mooie producten. Goede kortingen. Makkelijk besteld en makkelijk retour. Aanrader.

Prachtige jongenskleding

Door het verdwijnen van kinderkledingzaken uit het dagelijkse straatbeeld, en dan vooral wat jongens betreft, is dit de ultieme manier om prachtige kleding te kunnen shoppen. Heel veel keuze in alle categorieën met vaak hele mooie acties. Kortom, voor mij geen stress meer om de winkelstraten door te lopen met aan het einde van de rit een teleurgesteld kind. Op je gemak uitzoeken en de volgende werkdag al meteen in huis.

Fijne webshop. Makkelijk te vinden wat je nodig hebt. Mooie kleding.

Snel en gemakkelijk bestellen, is al vaak m'n ervaring geweest bij kleertjes.com

Snelle levering en goede kwaliteit

Nog even snel wat scoren

Altijd goed

Super kwaliteit en prijs verhouding en super service

Blij

Leuke aanbiedingen. Mooie kleding. Netjes bezorgd!

Goede producten

Producten altijd netjes zoals afgebeeld en omschreven op de site. Het komt zeer zelden voor dat wij bestelde artikelen terug moeten sturen. Heel fijn shoppen bij kleertjes.com

Super snelle levering en simpel retourneren!

Goede kwaliteit kleding en schoenen. Voor half 11 besteld klopt absoluut en het is de volgende dag echt in huis! Super snelle service dus en vlotte afwerking van geretourneerde producten!

De levering is supersnel,goed verpakt.Leuke kinderkleding voor mooie prijzen,goede aanbiedingen.Produkt altijd aanwezig.Ik ben superblij met kleertjes.com.Tegen een kleine betaling het hele jaar gratis verzending.Veel tijd en geld uitgespaard door kleertjes.com.Vaak bij de winkel gehad niet juiste maat of broek niet aanwezig.Vanuit thuis of je mobiel lekker bestellen en past het niet dan kun je het gratis retourneren via Post nl

Super goed!!!

Snelle levering. Groot assortiment.

Het bestellen via de telefoon ging lastig. Maar eenmaal op de tablet ging het goed! Om 18.00 uur besteld volgende ochtend om 11.00 uur in huis. Mooie kwaliteit kleren

Snelle levering en prachtige jurk

Mooie stof, valt goed op maat

Al jaren super service!!

Bestel er al jaren voor me kinderen en altijd goede en snelle service... mijn nr 1 om makkelijk en snel altijd even tussen door heerlijk te kunnen shoppen...

Fijne winkelervaring

Makkelijk bestellen, goed uitgebreid assortiment

Jurkje kapot

Ik.ben tevreden maar wel.jammer dat 1 jurkje kapot geleverd werd waardoor ik.er zelf eerst met de naaimachine bij moest...hij is te mooi.om retour te sturen maar eigenlijk mag dat voor deze prijs niet voorkomen

Tot nu toe een heel goede ervaring.

De producten zijn van topkwaliteit. De levering is ook vlekkeloos verlopen. Goede prijs-kwaliteit.

Fijn!

Goede service Goede omschrijving van kleding Mooie merken Goede levering & retourneren Ook het eenmalig afkopen van de verzendkosten voor een jaar is erg fijn. Zeer tevreden

Heerlijk die sale

Ik heb de laatste tijd veel in de sale gekocht voor onze jongens. Wat een goede aanbiedingen! Na 3 of 4 bestellingen in 2 weken tijd hebben we de kasten weer helemaal gevuld voor een mooie prijs. Elke keer zag ik toch weer wat leuks voorbij komen haha. Kleertjes.com heeft uitstekende service en zijn snel in de bestellingen verwerken en versturen. Top dus! Wij zijn blij dat we deze site hebben leren kennen.

Snelle en uitstekende service

Veel gekocht bij kleertjes.com, daarom voor weinig geld het bezorgen afgekocht. Dit is echt de moeite waard. De kleding wordt snel bezorgd en is netjes verpakt. Ook retourneren gaat heel gemakkelijk en het geld staat snel weer op je rekening. Kortom een hele fijne webshop. Ik vindt de navigatie op de website niet altijd heel gemakkelijk hierdoor een 4,5.

Snelle verzending en retour!

Supersnel besteld en verzonden. Ook de retour en de retourverwerking ging erg makkelijk en snel.

Fijne, snelle service!

Ik bestel graag kleertjes voor mijn zoon en dochter! Snelle en fijne service. Duidelijke en makkelijke webshop! Ideaal!

Super mooie kleding

Heb verschillende mooie kleding gekocht van B nosy en name it. Super goede kwaliteit snel en geleverd.

Super leuke jas maar valt klein

Mijn dochter heeft maat 128 maar maat 134 en maat 140 van deze jas vallen te klein. Dus beide jassen weer retour gestuurd, helaas. Fijne stof en heel leuk dat je de jas aan 2 kanten kunt dragen.

Leuke kleren, goede acties en top verzend service, wij willen niet meer anders!