Goede kwaliteit en snelle levering

Het is een duidelijke website, alles is overzichtelijk te vinden. De kwaliteit van de spullen is zeer goed. De levering is altijd op tijd en betaling is handig. De producten zijn van goede kwaliteit. Ik bestel vaak kleding, een keer heb ik speelgoed besteld, dat ging niet goed, moest via een andere leverancier komen en dat duurde heel lang.

Heel tevreden

Heel fijne service, 3 broeken besteld voor onze smalle zoon. Helaas vielen er 2 niet goed, dus weer gratis geretourneerd. Dezelfde dag nog 2 broeken bijbesteld met nog een paar truien, Over alle kleding erg tevreden!

Snelle service en veel keus! Een app zou het nog makkelijker maken.

Makkelijk, overzichtelijk en betaalbaar

Kleertjes.com is overzichtelijk en betaalbaar. Makkelijk in gebruik. Ik zal zeker vaker komen snuffelen voor kleding voor mijn zoon.

Top service en Jas

Mijn zoon verrast met een nieuwe Jas, de jas is van Top kwaliteit en is heel snel geleverd. Wat een service daar kunnen andere site's nog veel van leren!

Een zeer goede ervaring daarom koop ik alleen maar kleertjes bij kleertjes. .com

Super!!!! Daarom ook gelijk de kleertjes in een andere kleur besteld een goede prijs en een zeer goede kwaliteit en een snelle levering!!!

Alle favorieten merken voor ons zoontje onder 1 dak :-) Ik kreeg in eerste instantie het artikel niet in het winkelmandje. Direct gebeld en goed geholpen! Heel tevreden over de service. Jasje hadden we de volgende dag in huis en staat heel goed!

Ik bestel regelmatig bij kleertjes.com Slaag er voor onze zoon van 1 maar ook voor onze dochter van 7, verschillende leuke merken en diverse prijsklassen ! Snelle verzending en gratid retour. Goede en vriendelijke service Favowebwinkel

Het is gewoon altijd top!!!

Super snelle levering! Netjes verpakt! In een woord top

Slechte aankoop

Helaas is de nieuw trui van Koko Noko na een keer wassen helemaal beschadigd. De witte strepen op de mouwen zijn aan elkaar geplakt en dit op 30 graden. Zonde!

Op tijd mijn Jas binnen!

Alles was netjes ingepakt en afgeleverd

Zeer overzichtelijk en makkelijk

Heel uitgebreide collectie. Ik vind steeds wat ik nodig heb. Super makkelijk gewoon

Altijd snelle levering, leuke acties en aanbiedingen. Eenvoudig retour te zenden.

Snelle levering, leuke aanbiedingen, goede kwaliteit.

Leuke kinder kleding. Vaak ook aanbiedingen. Mijn kinderen vinden het leuk om het pakketje uit te pakken en dit komt door de ballon die er bij zit. Even rijst er in en je kindere hebben vele dagen plezier.

Super snelle levering

Ik ben heel tevreden over de Timberland boot, de pasvorm zit prima ( mt 23) en de kwaliteit ziet er erg goed uit. Onze kleinzoon van 2 is er heel blij mee.

Snel geleverd en fijn dat je achteraf kan betalen. Gevarieerd aanbod in kleding, duidelijke website. Ik vond wel dat er een enorm grote doos werd gebracht voor de hoeveelheid kleding. De doos had zeker de helft kleiner gekund. Zonde voor het milieu om zoveel lucht te verplaatsen.

Leuke kleding

Leuke kleding. Bij onze zoon zit me and my monkey heel goed en de kleding blijft ook lang mooi. Ook het merk orangestar zit goed maar helaas gingen sommige kledingstukken na 1 keer wassen al heel erg achteruit dus dat is dan wel een teleurstelling.

Jammer

Ik heb 2 keer deze week een trui besteld maar steeds de verkeerde geleverd gekregen. Heb hierover gebeld en zou terug gebeld worden hierover maar nog steeds niet gebeurt.

Toffe kleertjes en snelle levering

Mooie kwaliteit producten, makkelijk te bestellen en een snelle levering.

Nette kleding

Fijne winterjas van Vingino gekocht voor mn zoontje. Kleding is snel verstuurd en keurig geleverd. Verpakking is netjes en zeer tevreden over de aankoop!

Super webwinkel

Altijd veel keuze van mooie en kwalitatief goede kleding. Inmiddels ook heel veel merken in alle prijsklassen.

een makkelijke site waar alles goed te vinden is.

het is de eerste keer dat ik wat besteld heb voor mijn dochter. het is een duidelijke site. alles staat goed aangegeven.

Bestellen ging snel en werd goed verzonden

Verzending volgde snel op de bestelling. Enkel het mogen betalen via afterpay duurt even.

Hippe kleertjes, aangename prijzen

Overzichtelijke keuzes, uitgebreid en gebruikersvriendelijk

Makkelijk snel en voordelig!

Het hele jaar door lopen mijn kinderen er netjes bij. De zoekopdrachten zijn heel makkelijk in te stellen zodat je gericht kan zoeken. En het afkopen van de verzendkosten vind ik ook een grote plus!