Heerlijk die sale

Ik heb de laatste tijd veel in de sale gekocht voor onze jongens. Wat een goede aanbiedingen! Na 3 of 4 bestellingen in 2 weken tijd hebben we de kasten weer helemaal gevuld voor een mooie prijs. Elke keer zag ik toch weer wat leuks voorbij komen haha. Kleertjes.com heeft uitstekende service en zijn snel in de bestellingen verwerken en versturen. Top dus! Wij zijn blij dat we deze site hebben leren kennen.

Snelle en uitstekende service

Veel gekocht bij kleertjes.com, daarom voor weinig geld het bezorgen afgekocht. Dit is echt de moeite waard. De kleding wordt snel bezorgd en is netjes verpakt. Ook retourneren gaat heel gemakkelijk en het geld staat snel weer op je rekening. Kortom een hele fijne webshop. Ik vindt de navigatie op de website niet altijd heel gemakkelijk hierdoor een 4,5.

Snelle verzending en retour!

Supersnel besteld en verzonden. Ook de retour en de retourverwerking ging erg makkelijk en snel.

Fijne, snelle service!

Ik bestel graag kleertjes voor mijn zoon en dochter! Snelle en fijne service. Duidelijke en makkelijke webshop! Ideaal!

Super mooie kleding

Heb verschillende mooie kleding gekocht van B nosy en name it. Super goede kwaliteit snel en geleverd.

Super leuke jas maar valt klein

Mijn dochter heeft maat 128 maar maat 134 en maat 140 van deze jas vallen te klein. Dus beide jassen weer retour gestuurd, helaas. Fijne stof en heel leuk dat je de jas aan 2 kanten kunt dragen.

Leuke kleren, goede acties en top verzend service, wij willen niet meer anders!

Super geregeld alles bij kleertjes.com en zeer snelle levering

Zeer fijne firma om zaken mee te doen. Zeer positief en een zeer ruime keuze.

Altijd snel bezorgd en in orde!

Ik heb al meerdere malen besteld en het is altijd enorm snel bezorgd en tiptop in orde! Momenteel was er ook een actie voor €4,- extra een jaar gratis bezorging.. Dat is helemaal mooi meegenomen!

Mooie broeken en een snelle levering

Zeer positieve ervaring

Super snelle levering!

Leuke kleding merken, fijne klantenservice en super snelle levering. Volgende dag al in huis!

Fijne website

Overzichtelijk en duidelijk!

Top bedrijf

Altijd snelle levering en uitstekende service , ik bestel alle kinderkleding bij kleertjes.com

Heel comfortabel, direct intensief op gelopen.

Snel geleverd, maat was top.

Alles prima volgens verwachtingen.

Leuke, degelijke kleding tegen betaalbare prijzen.

Super website; snelle levering; volop keuze

Zeer overzichtelijke website. Allemaal leuke merken. Zowel voor jongens als meiden. Snelle levering. En vooral ook goede sale !!!!

fantastisch

De verzending gaat echt super snel! Mijn dochter had een bikini uitgezocht, maar helaas was de maat te klein. Opnieuw besteld en de volgende dag was ie er alweer! Mijn puberdochters zijn echt blij met jullie site!! Super bedankt!

Stoere en mooie kleding voor een leuke prijs

Altijd erg mooie en stoere kleding voor een scherpe prijs. Het is maar 1 keer mis gegaan met een bestelling en dat is keurig opgelost door vriendelijk personeel bij de klantenservice.

Geweldige service, goede bezorging

Mooie spullen, goed prijs. Fijne service

Speedy delivery of 2nd order

I ordered a jacket for my 13yr old daughter and thought I knew her size. How I was wrong. So returned first order and ordered same jacket one size bigger. So within 24 hours had 2 deliveries. The first jacket has been returned and my daughter happily wears her new jacket. Even in this hot temperature.

Helemaal oké

Zeer zeer goed

Vele merken waardoor eigen keuze makkelijker wordt

Ik heb nog geen ervaring met kleertjes.com, maar heb vandaag mijn eerste bestelling geplaatst. Afwachten nu tot de bestelling bij mij thuis komt en kijken of alles is zoals gevraagd.

Fantastisch!

Veel collecties, goede service, snelle levering en gratis retour. Kortom perfecte partij om kleertjes te kopen voor mijn jongens!

Super leuke van goede kwaliteit kleding Duidelijke webshop..leuke prijzen..en snelle levering

Snelle afhandeling retour en terugbetaling dat is fijn

Goede service, snelle levering afhandeling retour en terugbetaling. Daarnaast gratis verzendkosten. Dat maakt het voor mij een van de betere sites om kinderkleding te shoppen.