Fijne en overzichtelijk bestellen via de app

Handig je zoekopdracht invullen en dus zoeken naar specifieke items. Snel en goed thuisbezorgd. Ook veel sale items, mooie kleding kunnen kopen voor een mooi prijsje!

Snelle levering, goede kwaliteit kleding

Overzichtelijk

Zeer overzichtelijke app en makkelijk eventueel te retourneren. Leuke sales van goede merken.

Snelle service en goede prijs/kwaliteit

Bestelling werd snel geleverd en goede producten voor een mooie prijs

Ze hebben altijd leuke kleren!

Bij Kleertjes slagen we altijd. Ze hebben de laatste trends en kleuren in allerlei merken en prijscategorieën. Het winkelt prettig op de website. De bestellingen ontvang je snel.

Altijd kwaliteit voor nette prijzen

Ik koop regelmatig kleren via Kleertjes.com en dit bevalt altijd goed. Regelmatig leuke acties/kortingen, altijd snel qua afhandeling en verzending.

Snelle levering en goede kwaliteit

Elke keer weer super fijn!

Het bestellen gaat makkelijk, duidelijk en super snel verstuurd! De volgende is het binnen. En mocht de prijs omhoogbzijn gedaan en je je wikt toch een andere maat. Dan kun je makkelijk een appje sturen en betalen ze het verschil zonder moeite terug. Ik bestel graag via kleertjes.com

Veel keus, keuze is goed te filteren

Je kan goed uitfilteren naar waar je op zoek bent. Daarnaast is er veel keus, zowel wat goedkopere merken als duurdere. Goede kortingen en snel geleverd!

top

Eerlijk en betrouwbaar. De bestelde kleertjes zijn van prima kwaliteit! Ik ben blij met bestellingen die tot nog toe heb gedaan!! Hoop nog vaak met plezier te bestellen en te ontvangen.

Snelle levering en mooie kleding

Erg tevreden! Jullie leveren snel en mijn jongste zoon van 10 jaar loopt er altijd erg hip bij. Mooie betaalbare merkjes zitten er tussen. Puur genieten!

Snelle levering, goede producten, ben erg tevreden

Altijd top kwaliteit en service

Ik bestel bijna alles voor mijn zoontje bij Kleertjes.com. Kleding en schoenen zijn van zeer goede kwaliteit. Vaak leuke aanbiedingen, goede service en de bestelling is vaak de volgende dag al in huis. Retouren gaan ook heel soepel, echt handig dat je geen retour label hoeft te downloaden, je kunt hetzelfde label aanhouden. Contact via whats app gaat ook altijd goed!

Super goed

Ik ben altijd zeer tevreden met kleertjes mooie snelle verzending en als iets retour moet is heel eenvoudig niet moeilijk met bonnen uitprinten en zo lekker makkelijk in zelfde zak of doos en zo naar post nl hoeft zelf verder niks te doen klanten service is ook heel goed en mooi makkelijk met WhatsApp dat vind ik heel gemakkelijk verder vriendelijk personeel ik heb geen klagen super tevreden klant

Prima maat oké

Goed product voldoet aan verwachtingen.

Leuke site, leuke kleding

De site en de communicatie via nieuwsbrieven e.d. is erg duidelijk. De levering van pakketten gaat ook altijd soepel en netjes. De prijzen zijn het enige minpunt, kleding is erg duur geworden.

Bij kleertjes.com shop ik de leukste kleren voor mijn kinderen. Altijd leuke acties Snel verzonden. Altijd netjes verpakt.

Ik bestel alleen maar via kleertjes.com voor mijn kinderen. De service is super. Volgende dag heb je alles in huis. Ze zijn van alles voorzien van goedkoop tot duur. Voor ieder wat wils. De fijnste merken hebben ze. Dus ik zeg top!

Heel veel keus

Veel keus uit verschillende merken en een grote verscheidenheid in artikelen. Goede jwaliteit en snelle levering

Super fijne webwinkel

Altijd snel. Vriendelijke en goed bereikbare klantenservice En natuurlijk veel leuke producten Nog nooit een probleem gehad en al jaren klant. Een aanrader

Heel blij mee

Spullen van goede kwaliteit, regelmatig leuke aanbiedingen. Snelle bezorging. Dit maakt mij een tevreden klant!

Kleding is netjes verpakt goede kwaliteit prijs verhouding snelle levering

Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van kleertjes.com

Ik bestel graag bij keertje.com. De bestelling wordt snel geleverd en ook als je wat retour wilt sturen gaat dit makkelijk. Ze hebben veel keuze qua kleding, maar ook leuke tassen en speelgoed.

Top site!

Altijd tevreden met het aanbod en de service die jullie bieden!

Kleertjes.com is mijn favoriete webwinkel

Al 17 jaar koop ik bij kleertjes.com. Kleding en service zijn top. Prachtige overzichtelijke website en zulke leuke merken!