Ik ben zeer tevreden over de snelle levering van kleertjes.com

Ik bestel graag bij keertje.com. De bestelling wordt snel geleverd en ook als je wat retour wilt sturen gaat dit makkelijk. Ze hebben veel keuze qua kleding, maar ook leuke tassen en speelgoed.

Top site!

Altijd tevreden met het aanbod en de service die jullie bieden!

Kleertjes.com is mijn favoriete webwinkel

Al 17 jaar koop ik bij kleertjes.com. Kleding en service zijn top. Prachtige overzichtelijke website en zulke leuke merken!

In een woord super!

Ik bestel al vele jaren bij kleertjes.com en dat zegt genoeg. Mooie collectie, snelle levering en goede prijs. Nog eventjes kan ik gebruik maken van de diensten van kleertjes.com want de jongenste is er helaas bijna uitgegroeid (uit de kindermaten).

Mooie kleding, groot assortiment en goede service

Fan van Kleertjes. De ruime keuze, goede kwaliteit en de mooie aanbiedingen. Of het nu om kleding, schoenen of speelgoed gaat, de keuze is reuze en we slagen altijd.

Altijd goed

Ik bestel regelmatig kleding voor mijn 2 kinderen. Altijd snelle levering en makkelijk te retourneren als dat nodig is!

Duidelijk klantvriendelijk en supersnel

Ik had blouse en tshirt voor kleinzoon besteld en was binnen 24.00 uur bij mij geweldig ik hoefde niet in de rij voor kassa's dit is voor mij geweldig om zo te winkelen

Zoals het hoort

Makkelijk bestellen keuze uit meerdere merken en veel aanbiedingen.

Klantvriendelijk en uitgebreide keuze

Super goed en klant vriendelijk

Snel, netjes, goede kwaliteit

Leuke kleding, wij kopen hier graag voor onze kleinkinderen.

Mooie kwaliteit

Dekbed zag er top uit! Mooie en stevige kwaliteit.

Altijd grote keuze van jongens kleding van goede merken Top servies! Snel verzenden, makkelijk retourneren

Slechte klantenservice

Ik heb de mail dat er een onderzoek is gestart pas gekregen nadat ik hier bij jullie om heb gevraagd en de factuur is niet gepauzeerd maar de betaaltermijn is verlengd omdat ik dit zelf heb geregeld. Jullie hadden dit ook voor mij kunnen regelen werd er aangegeven bij riverty om de factuur te pauzeren. Jullie doen in jullie reactie overkomen of jullie alles hebben geregeld maar ik moest overal zelf achteraan.

Ruime assortiment en snelle levering

Ik shop al jaren bij kleertjes.com en ben zeer tevreden. Echte aanrader voor kids van 0 tot +- 16 jaar.

Slechte klantenservice

Slechte klantenservice, pakket is nooit aangekomen, word een onderzoek gestart, maar de bestelling kan niet opnieuw worden verstuurd. De betalingsverplichting wordt ook niet stopgezet. Ze geven aan dat de verantwoordelijkheid hiervan bij de ontvanger ligt en dat je zelf alles moet regelen. Ook willen ze de mail niet sturen waarin de communicatie staat met DHL dat er een onderzoek is gestart.

Beste Martine, Wij vinden het erg vervelend dat het pakketje vertraging heeft opgelopen. Wij hebben telefonisch en schriftelijk bevestigd dat op 8 december het onderzoek gestart is bij DHL. Het is voor ons helaas niet mogelijk om de bestelling opnieuw te versturen, de factuur is reeds gepauzeerd. Mocht je nog vragen hebben dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team kleertjes.com

Groot aanbod, snelle levering en fijne retournering

Een groot aanbod van merken met leuke aanbiedingen. Super snelle en goede levering. Retour sturen gaat ook makkelijk en vlot. Ik ben tevreden!

Zeer uitgebreid assortiment. Prima service!

Kleertjes is inmiddels vrij groot geworden, maar aan de service merk je dat niet. Nog steeds prima en klantvriendelijk. Bestel hier al jaren kleding voor mijn kinderen.

Had het pakket snel ontvangen

Het eerste pakket was wel wat dunner dan een winterjas moet zijn. Die terug gestuurd en een nieuwe jas besteld. De nieuwe jas was prima en van de geretourneerde na 1,5 week het geld teruggestort gekregen. Prima in orde

De rits van de winterjas van m’n dochter was kapot gegaan. Met dit weer zeker geen pretje. Een nieuwe jas besteld op kleertjes.com. Deze werd de volgende dag al geleverd, zodat ze er nu weer warmpjes bij loopt. Uit voorzorg 2 maten besteld, waarvan ik er 1 zonder problemen weer retour heb kunnen sturen. Uitstekend!

Prima, koop hier al jaren!

Bestellingen kloppen altijd! Snel in huis. Geen gedoe met retourneren. Alleen kan ik volgens mij geen jaar gratis verzenden meer afkopen, klopt dat?

Geweldig bedrijf!

Mooie kleren en heel veel keuze ! en als er iets niet goed is en je stuurt het terug krijg je heel snel je geld ook terug. Is een geweldige service !

Altijd snelle verzending en terugbetaling. Onlangs wel 2x een foutief kledingstuk ontvangen. Verkeerde maat terwijl wel goed besteld. Ook een artikel wat na 1 dag stuk was. Dit mocht op kosten van kleertjes gerepareerd worden. Goede service!

Veel aanbod en snelle servixe.

Er is veel keuze in verschillende items. Na bestelling wordt alles super snel geleverd, en ook retouren gaan snel.

Voor ieder kind een leuke outfit

Altijd leuke kleding, leuke aanbiedingen, als ik iets nodig heb voor mijn zoons kijk ik eerst bij kleertjes.com

Top site!

Super gave kleding van top merken. Er is voor ieder wat wils! Service is als vanouds: gewoon goed!

Bergweg 60 1217 SC Hilversum

0314-320100