Had het pakket snel ontvangen

Het eerste pakket was wel wat dunner dan een winterjas moet zijn. Die terug gestuurd en een nieuwe jas besteld. De nieuwe jas was prima en van de geretourneerde na 1,5 week het geld teruggestort gekregen. Prima in orde

De rits van de winterjas van m’n dochter was kapot gegaan. Met dit weer zeker geen pretje. Een nieuwe jas besteld op kleertjes.com. Deze werd de volgende dag al geleverd, zodat ze er nu weer warmpjes bij loopt. Uit voorzorg 2 maten besteld, waarvan ik er 1 zonder problemen weer retour heb kunnen sturen. Uitstekend!

Prima, koop hier al jaren!

Bestellingen kloppen altijd! Snel in huis. Geen gedoe met retourneren. Alleen kan ik volgens mij geen jaar gratis verzenden meer afkopen, klopt dat?

Geweldig bedrijf!

Mooie kleren en heel veel keuze ! en als er iets niet goed is en je stuurt het terug krijg je heel snel je geld ook terug. Is een geweldige service !

Altijd snelle verzending en terugbetaling. Onlangs wel 2x een foutief kledingstuk ontvangen. Verkeerde maat terwijl wel goed besteld. Ook een artikel wat na 1 dag stuk was. Dit mocht op kosten van kleertjes gerepareerd worden. Goede service!

Veel aanbod en snelle servixe.

Er is veel keuze in verschillende items. Na bestelling wordt alles super snel geleverd, en ook retouren gaan snel.

Voor ieder kind een leuke outfit

Altijd leuke kleding, leuke aanbiedingen, als ik iets nodig heb voor mijn zoons kijk ik eerst bij kleertjes.com

Top site!

Super gave kleding van top merken. Er is voor ieder wat wils! Service is als vanouds: gewoon goed!

Uitstekend!

Snelle levering, ruim aanbod en mocht er iets fout zijn gegaan met bestelling lossen ze dit keurig op. Ik koop alle kleding bij dit bedrijf.

Top!!!

Snelle levering en altijd blij service echt top!!!

Altijd kwalitatief goede producten voor scherpe prijzen

Kleertjes.com levert snel en heeft zeer goede producten. Ik ben al jaren vaste klant. Ik ben zeer tevreden.

Goede makkelijke service

Keertjes snel bezorgd. Ook met terugsturen snel je geld terug en gemak met de terugzending

Groot en compleet assortiment

Kleertjes.com heeft voor ieder wat wils in verschillende prijsklasses. Het biedt de duurdere exclusievere merken maar ook veel betaalbare merken zoals Name-it en We Fashion.

Leuke kleding, snelle levering en goede service!

Leuke kleding, snelle levering en goede service!

Specifiek kleding stuk, altijd te vinden.

Mijn zoontje wilde perse rode schoenen. Ikzelf heb helemaal niks met rood en is dus ook niet te vinden in zijn kledingkast. Dus om zijn rode schoenen te combineren ben ik opzoek gegaan bij kleertjes.com. Want als je iets zoekt kun je het niet vinden in de winkel. Ik vind kleertjes.com daarom zo geweldig handig en makkelijk omdat er zoveel keus is in zoveel merken. Het zoekt makkelijk en snel. En dat vanaf de bank met een kop koffie. En het aller fijnst, ik heb het morgen al in hij.

Top service, snelle levering en gewoon een hele mooie collectie kledingkleding!

Hele mooie collectie mooie en kwalitatief goede kinderkleding, leuke merken! Snelle levering, volgende dag in huis. Makkelijk te retourneren.

Prachtige producten van goede kwaliteit.

De service is zeer goed. Je hebt de producten snel in huis en als er iets aan de hand is, wordt het snel afgehandeld. Ook het retourneren gaat super makkelijk en snel. Kortom zeer tevreden en vaste klant.

Fijne website

Alles is duidelijk, snelle verzending.. Bestel hier regelmatig

Mooie producten

Producten zoals omschreven en naar verwachting. Snel geleverd ook!

Altijd blij en tevreden!!

Kleding is altijd netjes verpakt, vaak leuke aanbiedingen en goede kwaliteit.

Top bedrijf !

Zakelijk correct, nette levering.. goed verpakt. Precies zoals op de foto. Mooie spullen. Doen wat ze beloven

Ruime keus, goede service, leuke aanbiedingen

Kijk uit naar nieuwe collecties, je kunt er voor elke leeftijd van de kinderen goed slagen. Ik ben dan ook een trouwe klant

Snelle levering, makkelijk te bestellen en betalen

Prima ervaring met kleertjes.com

Leuk aanbod, leuke aanbiedingen

Kleertjes.com heeft een leuk aanbod aan kinderkleding, regelmatig ook aantrekkelijke sale. Service is prima. De verandering van de website laatst vond ik niet nodig, maar alles went.

Top service! Bestelling volgende dag in huis. Retour altijd snel verwerkt. Echt een aanrader als webshop!

Bergweg 60

1217 SC Hilversum