zeer correcte en verzorgde uitvoering van mijn bestelling.

De online webshop is zeer verzorgd en heel vlot om mee om te gaan. De pyjama's die ik bestelde zijn van zeer goede kwaliteit en goede afwerking. Ik kom zeker voor bij gelegenheid nog terug bij Pyjama-direct.

Mooi zonnehoedje gekocht dat gratis en snel werd verzonden. Met een handdoekje als cadeautje erbij! Nog zo'n hoedje gekocht, hierop zat ineens wat korting, leuke verrassing. En weer een handdoekje. Ik ben er heel blij mee.

Prima zoals gewoonlijk

Snelle levering, bestellen op zich gaat ook snel. Goede kwaliteit, mooie stof fijne pyjama’s die mooi blijven ook na het wassen! Alles netjes en degelijk verpakt! Prima!!

duidelijke website waar ik snel een keuze heb kunnen maken. Levering snel en correct. Zat een kleine attentie in het pakket. Erg leuk!

Goed geregeld. Snel. Correct. Afbeeldingen kloppen. Maten kloppen ook. Prima omschrijving. Kortom perfecr

Comfort

Robson pyjama's zijn comfortabel en van een zeer goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, snel verzonden.

De kwaliteit is goed, alles is netjes verpakt en snel verzonden. Ook prettig is de lange termijn dat de spullen eventueel retour gezonden kunnen worden.

Mijn eerste ervaring met Pyjama-direct is positief.

Het is een pyjama met een mooi dessin, weliswaar gemaakt van een vrij dunne stof, maar hij is ook bedoeld als zomerpyjama. Het product was verpakt in een mooie doos en werd op tijd geleverd.

Super snelle levering goeie kwaliteit pyjama

Super goed

Snelle bezorging goede kwaliteit

Zeer snelle correcte levering .

Zeer tevreden.

Netjes verpakt en op tijd geleverd.

Supersnel

Na mijn bestelling de volgende dag mijn nieuwe pyjama's al binnen. Fijn!

Vlotte levering

Alles ging goed. Bestelt ,betaald, geleverd. Klasse.

Correcte service

Goed opvolging

Volgende dag geleverd

Heel goed evaring

Alles war perfekt

Von der Bestellung bis zur Lieferung hat alles einwandfrei funktioniert.Die bestellte Ware gefällt sehr gut und entspricht vollständig meiner Vorstellung.

Heel goed, erg tevreden

Erg goed, kwaliteit goed valt niet tegen en maat is ook goed. levering snel en op tijd. Prima website

Uitmuntende service

Goed materiaal.

Mooie kleuren. Goede pasvorm. Leuke kleine attentie is bijgevoegd.

Perfect !

Heel vlotte, snelle levering! Dit was mijn eerste aankoop bij pyjama-direct. Ik zal deze website zeker doorgeven aan familie en vrienden...

Alles prima

Klein presentje, dank je

Indien een cijfer 11 mogelijk was kregen jullie dat van ons

Geweldige service geweldige kwaliteit spullen!!

De pyjama's zijn prima en passen goed

Niks op aan te merken

Alles liep prima bestelling en bezorging en artikel was ook 100% wat ik er van verwachte .