prima service

Alles naar wens, snelle levering.

Mooie kwaliteit en snelle levering

Ik had al eerder een bestelling geplaatst dus wist dat ik een mooie kwaliteit binnen zou krijgen. Bij het afrekenen werd ik zelfs verrast met een korting!

Goed en snel geleverd

Het bestelde was netjes verpakt en ik kreeg er zelfs nog een kleine attentie erbij.

Goed !

Goed !

Leuke pyjama's, goede kwaliteit en betaalbaar.

Mooie website, leuke pyjama's.

Heel goed!

Prima verlopen bestel- en afleverproces. Snelle levering, leuke spullen! Erg blij mee.

Overzichtelijke website, snelle levering en het product ziet eruit als op de foto.

Snelle levering en heel mooie producten. Ook goede track en trace.

Lovely pjs

Very quick delivery to Ireland. Nice selection & will try other brands next time. Would recommend this site to anyone. Thanks

Top !!

Keurig verzorgde bestelling Duidelijke communicatie Artikel naar verwachting Leuk zo’n extra attentie

Prima 2 de keer dat ik wat bestel

Uitstekend!

Fijne website, eenvoudig bestellen en snelle levering. Extra leuk is het dan ook als er nog een cadeautje in de doos zit met toelichting! Dank jullie wel!

Snel geleverd prima kwaliteit.

Geleverd op afgesproken tijd. Ook fijn gereageerd op mijn mailtje. Zeer tevreden klant dus.

Goede kwaliteit en snelle levering

Snel nachtkleding nodig ivm ziekenhuis opname en snel gevonden en geleverd, TOP

Leuke nachtkleding met goede maat aanduiding

Kwalitatief goede merken en tijdloos.

Snelle levering in een uitstekende verpakking. Over het artikel kan ik niets zeggen daar het moet dienen als cadeau op het einde van deze maand.

Mooi verzorgd ingepakt... Echt aandacht aan besteed. De bestelling was op tijd op de aangegeven datum. Kortom ; zeker aan te raden !

Snelle levering en mooi product!

Fijne website met goede merken! Prijs kwaliteitverhouding is goed!

Mooie producten

Mooie producten en snelle verzending!

Keuze genoeg,en snel geleverd

Mooie collectie

Snelle levering en groot aanbod van goede merken

Fijne, ruime collectie. Correcte verzending. Aanrader!

zeer tevreden alles goed geregeld

zal zeker weer iets bestellen

Top kwaliteit, toegankelijke web store en snelle levering

Uitstekend!