Veel keuze em snel geleverd.

vlugge en korrekte levering

een vlugge en korrekte levering. gemakkelijk om thuis een keuze te maken.

Prima. Heel goed.

Heel mooie pyjama en homedress Goede service.

Snelle bezorging

Goede service en leuk dat er een gezichtshanddoekje bij zit.Helemaal top.

de bestelling was bijzonder snel geleverd. Alleen bij aflevering was ik niet thuis en hadden ze de bestelling in de kliko gedaan.Dit vond ik niet zo prettig

Goede kwaliteit,goede prijs,snelgeleverd, uitstekend.

Een byzondere ervaring dat zoiets toch nog kan. Wat ik al screef,zeer goede kwaliteit,goede prijs, snel gelevrd en uitstekend verpakt,TOP

Helemaal top.

Snelle levering en alleen maar lof

Vrijdag bestelt zaterdag in huis top

Vlotte levering. Heel fijn dat je automatisch korting krijgt als je al eens een keer eerder besteld hebt!

Mooi product

Goede kwaliteit en goede pasvorm. Alleen hij rook heel vies. Een soort chemische lucht. Meteen gewassen en lekker buiten gehangen. Is nu weer top.

Zeer snelle en correcte levering!

Snelle levering en korting als vaste klant zelf door pyjama-direct geregeld!

Goede kwaliteit, snelle levering!

Eerste bestelling, uitstekende feedback, op tijd geleverd en heel goede verpakking. Super!

VLOT EN PRACHTIG!!!!

Voor het eerst een paar pyamahemden voor mijn volwassen dochters besteld. Zeer leuke ijsjesprint. Ben zeer tevreden

Een goede ervaring. Alles is snel gegaan. De levering, het terugsturen en terugstorten geld. Grweldig

Gewoon super

Snelle levering en goeie kwaliteit

Netjes bezorgd ook bij pakketautomaat.

Graag brievenbuspost!

Perfecte en snelle levering, goede producten

Bestellen gaat heel makkelijk. Heb je er al eerder besteld, dan krijg je automatisch 10% korting. Dat wordt verrekend vlak voordat je betaalt. Je krijgt meteen een bevestiging van je bestelling. Het werd meteen ingepakt en de volgende dag geleverd door DHL. Bij mijn producten kreeg ik ook een gratis gastendoekje. Kortom; helemaal tevreden!

kwaliteit

duidelijke website kwaliteitsvolle artikelen degelijke verpakking snelke levering

Product en verwerking, alles perfect

Super mooie kwaliteit en zoals iedere keer weer ....vandaag besteld morgen in huis. ECHT geweldig

Bestelling en verzending en verpakking zijn perfekt!

Deze webshop heeft de meest uitgebreide collectie!

heren piyama's

goede service

Heel tevreden

Veel keuze, snelle levering en beloofde kwaliteit.

het was op de afspraak geleverd

Er was wel 1 nachtkleed bij met niet de juiste print, ik heb het gehouden omdat ik het dadelijk nodig had voor in het ziekenhuis