Het was mijn eerste bestelling bij deze webwinkel. Er is ruime keuze, bestellen, betalen en leveren ging zonder problemen en wat beloofd werd is nagekomen. Het geleverde product is prima.

Fijne snelle levering. P

Prima voor elkaar.

Duidelijk te bestellen, snel en naar behoren geleverd.

Prima en vlotte afhandeling van mijn bestelling

Correct en verzorgd.

Fijn om goede prijs/ kwaliteit produkten te kopen.

perfect!

goede kwaliteit - goede prijs - goede weergave op de website - product voldoet aan de verwaching - correcte levering - overzichtelijke site

Heel goed en snelle levering

Leren kennen via zus en heel kontent

Snelle levering, mooi verpakt, en met een kleine verassing!

In mooie doos , en het artikel leuk verpakt . Daarbij een kleine verassing. Prima ervaring met pyjama direct!

Prachtige pyjama

prachtige pyjama snel geleverd voor een mooie prijs.

Snelle levering van kwaliteitsvol produkt. Superzachte pyjama. Leuke attentie bijgevoegd in de doos. Bedankt!

Goede ervaring

Snel en netjes geleverd

Makkelijk gevonden wat ik zocht Besteld, betaald en snel geleverd en goed verpakt Top!

Zowel materiaal als service, TOP !!!

zeer tevreden

besteld, keurig berichten over de verzending en ik kon het op mijn ogegeven opohaalpunt ophalen.

Het was netjes verpakt en valt goed in de smaak!

Nette en vlotte service

Product is goed ontvangen en naar verwachting! Prima service

Mooie producten, fijne website, snelle levering. Ik ben helemaal tevreden

Ok

Stipte levering

Zeer snelle en verzorgde levering !

Mooie kwaliteit pyjama

Super snel correct geleverd. Voor herhaling vatbaar

Mijn pyjama zat goed verpakt en in een platte rechthoekige doos, mooi gepresenteerd dus; en daarbovenop een leuke attentie, een klein handdoekje met een strikje rond; ik voelde me verwend als klant, Waarom ik in de eerste plaats hier kocht was omdat er geen verzendkosten waren, bij een ander voor dezelfde pyjama dezelfde prijs maar dan met 10 euro verzending, Dus ja, pyjama direct is een aanrader,

Alles goed ontvangen en retour sturen prima geregeld

Prima alles verstuurd en retour zenden binnen een paar dagen je geld terug

Mooie kwaliteit

De verzending was snel en de producten zijn van zeer goede kwaliteit. Prijs - kwaliteit verhouding een 10

Veel keuze .Goede kwaliteit en een goede sevice .top

Aanrader

Groot aanbod, goede prijzen en snelle levering En automatisch 10% korting als je een keer eerder hebt besteld!

Snel verzonden geweldige kwaliteit. Tevreden klant!