prachtige pyjama's

Mooie kwaliteit pyjama's kocht ik , heel mooi dessin en goede stof, snel antwoord en levering!

Super, snel, netjes!

Ben er uiterst tevreden over.

Voor mijn oma een huispak besteld wat achteraf te groot was Telefonisch een nieuwe bestelling gedaan welke 2 dagen later binnen was Super service

Goede en snelle service

Goede en snelle service, geen enkele afwijking te melden.

Goede kwaliteit van het huispak voor een redelijke prijs!

Goede en snelle service

alles top

goede kwaliteit en vlotte levering

Kwaliteit en goede service

Ik vind alles goed

Prima producten en zeer snelle levering!

Zie hierboven, is zeer aan te bevelen!

Mooie pyama, goede kwaliteit!

Niet te duur en prima snelle service

Snel de artikelen in huis en de terugbetaling vanwege de te klein bestelde maat, ging ook supersnel. Hele goede eerste ervaring.

Het ziet er allemaal verzorgd uit.

Snelle levering, goede levering, sneller dan Hönkemuller!

Voor de eerste keer besteld, het was een fijne ervaring, snel in huis keurig verpakt met een attentie erbij. Is altijd leuk dat je als klant gewaardeerd wordt. En wat ik besteld is van goede kwaliteit kom zeker terug bij pyjama direct.

Zie onder

Ondanks alle narigheid met Corona een geslaagde levering. Succes verder

Vlot snel en vriendelijk afgehandeld

Vlot, snel en vriendelijk afgehandeld

Goede kwaliteit, en goede maat.

De pyjama past goed;voldoet aan mijn verwachtingen. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekend over de ganse lijn

De verpakking was in orde en ook de slaapkledij zag eruit zoals op de foto.

Goede snelle levering en top kwaliteit

Snel geleverd goed verpakt kwaliteit die we gewent zijn van robson. Voorheen kochten we bij V&D maar kopen we zeker bij pyjama direct door grote keus en goede service.

Correcte en snelle service.

Mooie kwaliteit.

Een zes sterren leverancier

In de kerstdrukte een ochtendjas besteld en geleverd gekregen van VETEX, maar was te groot. Geen punt; ochtendjas retour gezonden naar VETEX en nieuwe besteld, € 70,-. Maar Post.NL maakt een fout en retourneert de ochtendjas aan Pyjama-direct.nl. Pyjama-direct WEL een consumentvriendelijke leverancier, komt daar na weken achter en informeert ons keurig. De ochtendjas wordt KOSTELOOS aan ons verstuurd. VETEX daarentegen is vervolgens niet voornemens om de klant ook maar enigszins tegemoet te komen. Maar.......Chapeau voor Pyjama-direct!! Een zes sterren leverancier. Dus zeker een aanrader. Bij die andere club VETEX bestellen wij nooit meer wat.

Schitterend!

Zeer mooie en degelijke nachtkleedjes,mijn metekindje was super blij! En een geweldig kleine attentie,dank je wel.

Makkelijk, snel, netjes verpakt, mooi product

Topppie

Super snelle bezorging en mooie spullen.

Met een woord GEWELDIG.

Al div. keren in div. winkels geprobeerd om te slagen. Maar helaas lukte dat niet omdat ze het gewoon niet hadden. Het personeel vind dat ook steeds meer een slechte situatie. Daarom gaan de mensen NOODGEDWONGEN steeds meer internet shoppen. Daarom deden wij dat ook voor de eerste keer op onze leeftijd van zo’n bijna 80 jaar. En nu slaagden wij direct en hadden het binnen 2 dagen in huis.

Snel en accuraat....

Kwaliteit en goede service.