. Goede kwaliteit

Snelle aflevering, prima kwaliteit!

Mooie kwaliteit

Ruime keus, mooie kwaliteit en supersnelle levering.

Goed en snel service

Goed service snel levering

Snel geleverd . Alles was/ging naar wens.

Prima ,zorgvuldig verpakt.

Goed verzorgd

Het artikel kwam keurig verpakt aan en snel keurig afgeleverd door DHL, heel wat beter als post NL, want dat is diep triest. Ik ben dik tevreden, ook wat betreft pay after. Dankjewel

Ruime keuze goede merken kloppende fotos en info op website. Aangenasm verrast over snelheid van levering

Geweldig snel en accuraat geleverd.

Zeer goede pasvorm en stof van goede kwaliteit. Heb een pyjama die al vanaf 2004 mee gaat. Prima.

goede service

snel bezorgd en goede service

Pyama besteld. Bestelling netjes verzorgd. Pyama prima kwaliteit.

Mijn bestelling werd vlot geleverd en het huispak en de trui zijn van een mooie kwaliteit. Ik ben zeer tevreden.

*****

Wederom niets dan lof voor Pyjama-direct. Uitstekende service! Mocht een artikel niet goed zijn, binnen een week staat het retour bedrag weer op de rekening.

Goed en snel!

Ik heb twee warme badjassen besteld en toen ik ze de volgende dag ontving bleken ze exact te zijn, ook qua kleur, zoals op de website. Snelle levering, goede kwaliteit!

Mijn ervaring is goed

Bij vragen over de bestelling kreeg ik meteen antwoord. Dat komt bij mij heel prettig over.

helemaal tevreden

De hele middag thuis gebleven,maar het aangekondigde pakje kwam niet.Afgeleverd op nr twee.Ik woon op vier, Er staan hier twee huizen.DHl kan zeker niet verder dan twee tellen. De pyjama was OK.

Goed geregeld

Alles heel duidelijk en netjes verzorgd! Op tijd bezorgd! Keurig!

Juiste levering, goede kwaliteit, heldere communicatie

Goede kwaliteit!

Een feestje

Mooie en duidelijke website. Leuke attentie in het pakket.

Snelle verzending en goede producten.

Duidelijk en Efficient

Goed te volgen website, keuze maken is duidelijk, bezorgwijze met DHL bij hotel ging prima.

geleverd wat we besteld hadden. Ook snel, al de volgende dag!

Prima kwaliteit!

Redelijke leveringstermijn, goede verpakking.

Vlotte sercice

Alles zoals beschreven, heel tevreden

Snelle levering! Super kwaliteit!

Mijn badjas is de volgende dag al geleverd! Product is naar wens en precies wat ik verwacht had! Kwaliteit is top! Ik ben er super blij mee!