Overzichtelijke site, snelle service en mijn bestelling goed ontvangen. Bestelling komt precies overeen zoals op de foto op de website.

Prima website, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering, stevige verpakking. Allemaal prima dus.

Kamerjas was mooi en degelijk, geen opmerkingen, aflevering in orde

Bestelling en product vlot verlopen. Degelijk materiaal

Super snel

Zeer snel geleverd. Alles in orde.

geen extra kosten bij omwisseling ivm hogere prijs

Omruiling ivm maat was geen enkel probleem en ook niet de hogere prijs omdat de kortingsperiode inmiddels was verlopen.

Toppie

Veel keuze, snelle levering.Echt een aanrader

Geweldig.

Wij zijn vaste klant van pyama direckt. Fantastisch hoe de bestelling aankomt, zeer goed verzorgd. Ga zo door.

Verzending volgens afspraak verpakking goed

Adressering niet juist

Het pakket heb ik laten bezorgen bij een PostNL Locatie. Mijn naam staat weliswaar op de adressticker, maar niet mijn adres. De mensen op de postlocatie kunnen dan mijn pakket niet plaatsen, alles wordt daar op huisnummer opgeborgen. Het gevolg was dat ze mijn pakket niet konden vinden en dat ik weer naar huis moest gaan om de barcode op te halen. Deze barcode gaf ook geen extra informatie. Uiteindelijk hebben ze het pakket gevonden. Dus voortaan graag op de adressticker ook mijn adres vermelden. Voorbeeld ter illustratie van Amazon: Ophalen bij PostNL Locatie HENK BROM 3025 HE Voorhaven 97-E Via: Tabak & Gemakswinkel NIEUWE BINNENWEG 460 3023 EZ ROTTERDAM

Heerlijke pyjama

Zoals altijd zeer netjes verpakt met een gastendoekje erbij. Snelle verzending en goede kwaliteit.

erg goed

op tijd en snel geleverd

Mijn adres voor nachtmode

Vlotte bezorging,Met zorg verpakt. Goede kwaliteit. Kortom....zeer tevreden

Een aanrader voor iedereen: prijs-kwaliteit

Snelle en correcte levering. Huispak van prima kwaliteit, maat klopt ook.

Goede keus om hier te bestellen.

Heel netjes en snel geleverd. Keurig verpakt. Heel tevreden mee.

Leuke pyjama

Makkelijke site snel uit te zoeken en een ruime keus. Levering ook vlot

De grootste keuze en alleen maar kwaliteit

Zo fijn is deze webshop gespecialiseerd in pyjama’s en nachthemden. Allemaal A-merken en ook altijd een aantal uit oudere collecties tegen lagere prijs beschikbaar. Snel geleverd.

Goeie service

Verast door de mooie verpakking en attentie, super!

zeer tevreden

Ben tevreden

Prachtige pyjama

Prachtige pyama gekocht en zeer snelle levering.

Qualité, service, prix... rien que du bonheur !

Je commande les vêtements de nuit Pastunette ou Pastunette De Luxe pour toute la famille depuis plusieurs années chez Pyjama Direct et je suis très satisfaite. Le service est impeccable et la qualité des produits irréprochable. Je recommande vivement !

Goede site, snelle levering

Ik vond deze site omdat ik een speziale merk ochtendjas zocht. Besteld, email ontvangen en geleverd. Alles naar wens

Altijd heel klantvriendelijk

Als er iets niet klopt wordt het snel opgelost.

Mooie pyjama's en snel geleverd

Mooie pyama's en badjas besteld (ook nog wat in de sale) en snel geleverd. Zeer tevreden.

Goede ervaring

Goede service en producten

Fijne en warme pyama's

Snelle levering van 3 heerlijk warme pyjama's van het merk Pastunette.