Prima verzorgd

Al langer een tevreden klant. Goede en snelle levering. Ook bij - helaas - een productiefout bij één van de bestelde artikelen is dit op korte termijn en adequaat opgelost!

mooi

lekker zacht, fijne kraag

Het is als de vorige bestelling nu ook weer goed gegaan. Zeer tevreden met mijn huispak.

Goede ervaring met Pyjama-direct.

Keurig verzorgd

Zeer goede en snelle levering. Netjes ingepakt, zeer tevreden.

Super blij met het housepak en de pyjama

Ik kreeg dit cadeau van mijn echtgenoot en ik ben er zo blij mee. De kwaliteit is geweldig en de maat was precies perfect.

Mooim product

Kan ervaring nog niet delen.Is eenmkerstverassing voor mijn dochter

vlotte levering, goed produkt

heerlijk huispak

Uitgebreid kwalitatief gamma tegen voordelige prijzen

Ik ken Pastunette al jaren maar jullie gamma is zeer uitgebreid. Er zijn steeds kooopjes te doen. Aangename verrassing steeds met het handdoekje erbij. Ik beveel jullie aan bij al mijn vriendinnen !

Perfect.

Mooie collectie, normale prijzen. Vlotte en correcte afhandeling van mijn bestelling. Tot binnenkort en hartelijk dank !!

Goede snelle bezorging top verpakt

Fijn telonisch contact

Nadat de eerste bestelling in een natte kapotte doos bij het afleveradres stond en ik deze geweigerd heb, heeft één van uw medewerkers mij (op zaterdag) gebeld en mij erg prettig te woord gestaan. Heeft tevens een aanbod gedaan met korting. Dit persoonlijk contact zie je niet snel meer bij bedrijven uit het westen des lands, chapeau!!

Niet zo blij maar wel goed opgelost

Snelle levering,prima Na het uitpakken was de geur nou niet dat je zegt erg plezierig. Eerst maar even uitgewassen en jammer maar waar helemaal scheef. Dus teleurstellend. Pyjama direct reageerde vrij snel op de review en kwam met de goede oplossing n.l een nieuw artikel of geld terug. Ik heb gekozen voor een nieuw artikel en nu is het goed. Was verrast dat eenmaal gewassen artikelen toch weer terug gestuurd mochten worden. Bedankt voor de goede service. Ben een tevreden klant.

Erg snel verstuurd

Prima maat goed

Mooie kwaliteit en materiaal

Top en snelle levering

Prima artikel voor mooie prijs

Geen verzendkosten kan ik wel waarderen

Mooie kwaliteit

Snelle levering en mooie kwaliteit

perfekt

keurige en nette pyama qua kwaliteit en pasvorm

Alles prima in orde

Grote keuze, goed verpakt en snel bezorgd

Prima aankopen Rebelle/Pastunette.

Een huispak van velours gekocht en een bijpassend nachthemd. Op de site stond dat je beter een maat groter kon bestellen. Heb dit gedaan en daardoor paste alles perfect. Goede kwaliteit van Rebelle/Pastunette. Blij mee en lekker warm de winter in. Bovendien had ik het pakket de dag na bestellen al in huis.

Goede snelle bezorging

Goede bezorging Goed ingepakt en presentje erbij Erg goed verzorgd Blij met t huispak Zit prima heb er nl al 1 van het merk pastunette Wist dus al dat ie zou passen

Goede communicatie, goed verpakt, heel netjes. Foto's zijn duidelijk.

Snelle levering, mooie kwaliteit nachthemd (pastunette)

Correct

Snelle en correcte levering

Top vlugge verzending

Niks op aan te merken alles was in orde. Mooie pyjama' s.