goede kwaliteitsvolle producten

Heel behulpzame medewerkers en heel goede producten

Goede adviezen en snelle reactie op infomail.

Plezierige omgeving om te shoppen.

Top - superschnelle Abwicklung

Hallo Gute Beratung wegen dem Umlaufmass. Vorzelt steht allerdings noch nicht. Schnelle Antworten auf Mailanfragen. Schnelle Lieferung. MwSt-Rückzahlung steht noch aus, wird aber sicher klappen. Alles in Allem speditive Abwicklung. Von der Qualität der bestellten Ware bin ich sowieso überzogen.

VLOTTE OPVOLGING BIJ LAATSTE BESTELLING - FIJN

Werden snel geholpen bij een foutje bij bestelling/levering. was top. Klant tevreden, wij tevreden.

Waardeloos

Slecht bedrijf waar je totaal niet op kan bouwen

Goedemorgen Kees, uw review verbaasd ons behoorlijk! Ik heb even gekeken de reden van uw beoordeling kan zijn, maar ik zie dat er geen mail verkeer tussen ons geweest en u heeft één webshop order bij ons geplaatst die ook succesvol bij u is bezorgd binnen 2 dagen. Kunt u toelichten wat de reden is voor deze review?

Mega

Wir sind sehr zufrieden mit der außergewöhnlich guten und tollen hochwertigen Verarbeitung. Der Aufbau ist leicht, und die Optik grandios!

Tent kapot

Dure bardani tent gekocht. Thuis de doos open gemaakt. We zagen meteen een groot gat in de tent. Personeel lacht er alleen maar om. Kan de lucht er makkelijk uit bij het opvouwen. Geen excuus voor het ongemak, uw tijd, uw reiskosten of uw vertrouwen in de tent. Wel een andere gekregen. Nu maar hopen dat het deze zomer goed gaat.

Ha Johan, bedankt voor uw review maar we vinden het wel een beetje jammer dat u onze service met een 1 beoordeelt. U heeft inderdaad de showroom bezocht met een terechte klacht over uw nieuwe Bardani tent en we hebben deze direct ter plekke omgeruild voor een nieuw exemplaar. Voor uw beeldvorming; normaal gesproken wordt schade zoals u gemeld heeft altijd eerst beoordeeld door de leverancier, maar we hebben in uw geval een uitzondering gemaakt om u zo snel mogelijk te helpen aan een tent die 100% in orde is.

zeer tevreden

Idem

Bestellen en leveren goed en vlot

Het meedenken over er onze luifel was uitstekend en het bestellen ging vlot. De levering ging ook supersnel. Nu nog een moment hebben om de luifelnte proberen...dan verder.

Snel in huis.

Afdekking wielkast besteld, past perfect!

Heel tevreden

Perfect tafelmodel Goed voor 2 personen Werkt snel en goed

Goede stoelen

Comfortabele stoelen

Top bedrijf

Na zelf een foute bestelling te hebben gedaan, is alles prima in orde gemaakt door Bax. Je kunt altijd goed overleggen en mails worden snel beantwoord.

Snelle respons op vragen

Snelle respons op email als ik vragen heb. Service in de winkel is perfect goede uitleg en ze nemen de tijd voor je.

Gewoon goed!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijk bestellen en snel en correct geleverd.

Dikke prima

Alles heel netjes geregeld. En volgens afspraak.

Wat een flexibel meedenkend bedrijf.

Iets online besteld. Later iets willen toevoegen aan de al betaalde bestelling. Zeer flexibel en snel in de geboden oplossing. Zeer tevreden!

Prima matje, snel geleverd

Het oude matje vervangen door hetzelfde type. Voldoet weer perfect.

mixed feelings

prettig contact, deels goed geholpen. Minder goede ervaring bij: geen duidelijkheid in levertijd en een verkeerd product meegeven en slecht opgevolgd

Hier is duidelijk ruimte voor verbetering! Bedankt voor uw feedback André.

To the point

Bestelsite is duidelijk en alles is vlot geleverd.

Wantrouwig

Verkeerde levering, en dan nog moeten betalen

Beste Paul, wat is er precies mis gegaan met uw bestelling? Want als de fout bij ons ligt zou u niet op hoeven te draaien voor de kosten. Zou u dit per email toe willen lichten? Ik hoor graag van u!

Goede kwaliteit, service

De materialen die ik besteld heb zijn van goede kwaliteit. Ik had niet anders verwacht. Drie jaar geleden onze Unico Milaan hier gekocht. We zijn toen ook goed geholpen.

Alles prima verlopen

Makkelijk te vinden, snel besteld, snel geleverd. Kortom geen omkijken naar.

Een goede en vlotte service

Bedrijfsgegevens

Loo 22

5571KR Bergeijk

0497 - 572 085

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.