Snelle reactie

Snelle reactie en advies. Snelle levering.

Ik had een kapot deel van de dakligger met borgnok. Helaas het verkeerde opgestuurd gekregen, maar dit werd direct kosteloos hersteld door Robin van d3 klantenservice. We zijn erg blij met onze Unico en zeker ook met de service van Bax.

Snelle levering maar helaas kosten om retour te zenden.

Geleverd gekregen wat we hadden besteld. Bij levering toch niet tevreden met het product. Stoel blijkt raar te zitten. Nu alleen flinke kosten om de stoel te retourneren helaas.

Snelle goede afhandeling

Ik had bepaalde artikelen nodig en die kon ik snel en makkelijk via de website vinden en bestellen.

Een prima support, met het juiste product tot gevolg

Een fijne klantenservice en een goede afhandeling van de bestelling. Ook bij aflevering op een ander adres.

Correcte levering, nette verpakking, snelle levering.

Zoals in het onderwerp aangegeven; Correcte levering, nette verpakking, snelle levering.

Ik had pech met mijn slaapmat, maar door snelle service kon ik de mat retour sturen en kreeg ik de optie om of eenzelfde mat te bestellen of andere artikelen te bestellen. Dat was snel geregeld. Top

Zeer vriendelijk en vlot verder geholpen.

Mijn bestelling via de site

Keurig 2 dagen later mijn bestelling geleverd .

Vlotte adviezen verwijzing en service.

Artikel besteld, volgende dag netjes verpakt bezorgd.

Gevonden wat moeilijk verkrijgbaar was.

Shelter onderdeel uiteindelijk alleen vind- en leverbaar bij Bax. Prima service!

Communicatie over bezorgen kan stuk beter

Je krijgt een track en tracé nummer, maar pas nadat het pakketje bezorgd is kun je op die site komen, om vervolgens te zien dat het is afgeleverd . Wel erg lastig om daarvoor een paar dagen thuis te moeten blijven !

Ik kan natuurlijk niet zien waar u precies gekeken heeft, maar aan de hand van de track en trace code die u van ons krijgt, kunt u het pakket volgen vóórdat het pakket is bezorgd.

Alles in orde

Ik heb gekozen voor BAX ipv een concurrent door betere retourvoorwaarden. Product was direct op voorraad en ook binnen 2 werkdagen in huis. Laat in voor deze ervaring weinig te wensen over.

Snele levering voor een goede prijs

U kent dat wel, wil je op vakantie zoek je naar dat 2 persoons lucht bed....Stuk!!! 2 dagen voor vertrek snel op internet besteld bij BAX TOTAALRECREATIE. Was een van de laagste prijzen. Nu maar hopen dat het luchtbed op tijd aankomt. Ja hoor, op de vrijdagmiddag lag het klaar op het ophaalpunt. Klasse.

Levering comform afspraak

Geleverd tegen scherpe prijs. Keurug geinformeerd over artikel dat nog niet leverbaar was. Alles in een zending keurig verpakt geleverd na 1 week!

Super…

Alles goed verlopen.. direct antwoord op vraag via e mail. Snelle verzending.

Goede afhandeling van een verkeerde bezorging

Prima afhandelen

Snelle verzending bekeuring verpakt

Zijluifel voor Torinoluifel besteld. Het enige lastige was het opgeven van de omloopmaat en type caravan, welke niet nodig is voor dit artikel.

Geweldige service

Per mail een vraag gesteld en de zelfde dag nog vakkundige uitleg gekregen.

heb het bestelde nog niet ontvangen op afgesprokenn tijdstip

Heb het bestelde artikel na 4 wekdagen nog niet ontvangen transporteur beloofde 1 a 2 wekdagen ben benieuwd had het artikel graag gehad voor ik op vakantie ga wordt spannend

We hebben hier vanochtend per email contact over gehad Raymond. Zoals u al aangaf hebben wij het pakket binnen de gestelde levertijd opgestuurd, maar ligt het pakket momenteel op een depot van DPD. Mogelijk nadat u de aflever dag zelf gewijzigd heeft. U loopt met deze review een beetje op de zaken vooruit in onze ogen. Zoals aangegeven kunt u het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van DPD.

Pakket niet gekregen

Dure tent gekocht, bij bezorgen was ik niet thuis. Pakket is volgens bezorger onder mijn motor gezet voor de deur, pakket dus nooit meer gezien. Gebeld om te kijken of er wat gedaan kan worden, in plaats van mee te denken en te zoeken naar een oplossing word er direct aangegeven dat dit niet hun verantwoordelijkheid is en zij aan hun verplichting hebben gedaan. één keer en ook gelijk de laatste keer bij bax. Verwacht bij problemen geen hulp.

Beste Davy, zoals we ook per mail hebben uitgelegd, heeft DPD aan haar leveringsplicht voldaan en zoals u zelf aangaf, hebben zij ook een briefje achtergelaten. Daarnaast kon u, aangezien u wist niet thuis te zijn om de tent in ontvangst te nemen (omdat u ten tijde van bestelling nog op uw vakantie adres was), aan de hand van de track en track code die u ontvangt, een ander aflevermoment inplannen. U heeft op op 3 augustus uw bestelling geplaatst en geeft aan dat u 8 augustus thuis bent gekomen van vakantie. U kon er van uit gaan dat de bestelling geleverd zou worden toen u nog op vakantie was. We betreuren dat u ons negatief beoordeeld op basis van bovenstaand, maar kunnen u helaas niet tegemoet door nogmaals een exemplaar op te sturen.

Heel goed.

Correcte bezorging

Goede snelle levering

Het bestelde artikel is snel en netjes bezorgd.

Goede en snelle service

Zeer snel het product in goede staat ontvangen.