Snelle bezorging, goede kwaliteit

bezorging, goede kwaliteit

Order werd zeer snel opgevolgd, verwerkt en op het beloofde tijdstip aangeleverd. Wij hadden dezelfde dag al veel plezier van de aankoop.

smaakt naar meer

eerste ervaring, 140 km van huis, smaakt naar meer! vriendelijke behulpzame mensen Waarmaken wat beloofd werd Erg positief gevoel!

Mijn ervaring met BAX is goed.

Mijn ervaring met BAX is goed, maar de versturing met DPD is slecht ik heb mijn bestelde goederen nog niet. Het komt maandag pas.? Dan is het 5 dagen onderweg. En dat in Nederland.

Uitstekende service en communicatie

Juiste producten netjes afgeleverd. Geen verbeterpunten te noemen.

Goed en snel geleverd.

Was snel geleverd, en ik zou daar nog eens bestellen

Gewoon goed

Mensen die doen wat ze zeggen.

Na wat discussie over en weer mochten we uiteindelijk toch dealer worden van de mooie Unico producten. Wij zijn zeer tevreden over de manier waarop deze mensen acteren.

Top service, snel, duidelijk.

Gevraagd naar de types BBQ voor op de camping, en heb besloten de skottelbraai te bestellen. Snel l e levering, goed verpakt, netje geholpen. Top dus.. thanks

Kundige en snel goede adviezen

Als je een vraag hebt een mail sturen en snel een goed en kundig antwoord. En vooral niet vergeten ze leveren super kwaliteit.

topservice

Na bestelling bleek er niet genoeg materiaal te zijn. 1 mailtje gestuurd waar direct op gereageerd werd, en ook direct een oplossing werd geboden. Dezelfde dag was er een nieuw pakket onderweg. Dat is topservice.

Top bedrijf

Plezierige communicatie vooraf. Zeer goed geadviseerd, snelle levering, keurig verpakt. Unico is voor ons een top product, met uitstekende kwaliteit.

goede en snelle levering

Via internet besteld omdat concurrent tent niet meer leveren. Tent via Bax wel snel geleverd binnen drie dagen. Tevreden. snelle en goede afhandeling. Ik zou hier opnieuw mijn bestelling doen

Perfect en snelle goede levering !!

Dit product super fijne bbq om mee te nemen met de camper !! Super snel geleverd … zeer tevreden !!

Doen wat het doen moet

Besteld en ontvangen.

Juiste producten maar toch wel even moeten wachten op bestelling

In vergelijk met een andere winkel die de dag erna direct leverde , moesten we een 5-6 tal dagen wachten . Nu niets maar als je bvb op vertrekken staat wel lastig . Producten allemaal goed , behalve het ongemak bij merk Bo-camp . Diner borden besteld en meer dan 3uur bezig geweest met allerlei producten om de stomme reclame stickers op achterzijde er af te krijgen . Uiteindelijk met sticker verwijderaar maar borden nu vaal van kleur . Hier kan Backx NIETS aan doen !

Klantenservice laat zwaar te wensen over

De afhandeling van het defecte product (een stuk naad van de luifel was niet gestikt) is niet goed opgepakt. Mails laat of niet beantwoord, de afspraken die zijn gemaakt zijn niet gecommuniceerd. En er is geen enkele tegemoetkoming, zelfs geen bos bloemen.

bij bax ervaar je recreatie al tijdens je bestelling

no nonsens ze doen wat er geschreven staat zonder nee maar .....

goed en betrouwbaar

Accurate en goede service

Na mijn telefonische melding van het kapotte schuifgedeelte van een boogstok, kreeg ik snel de kosten door en kon ik betalen. Daarna werd direct het gevraagde onderdeel opgestuurd.

Snel en correct

Bestelde een slaapzak en ontving deze zoals beloofd, precies op tijd om op vakantie te gaan.

goede service

Wij hadden een schaduwluifel besteld in de kleur zwart, omdat dat op de site stond, helaas kregen wij een grijze. Met Bax gebeld, een zeer vriendelijke dame, en uitgelegd wat er aan de hand was, geen probleem, we konden een mail sturen en uitleggen, dat wij graag een schaduwluifel in de kleur van onze Verona luifel wilden hebben -champagne/zwart- en de luifel teruggestuurd. Binnen een paar dagen hadden wij de juiste kleur - champagne, want zwart wordt niet meer gemaakt- in huis. Uitstekende service.

Compleet assortiment met goed advies

Op de overzichtelijk website kan men gelijk naar het gevraagde scrollen. Duidelijke foto’s en een prettig afrekensysteem. Snelle verzending via dpd, hoewel deze bestelling makkelijk via een enveloppe verzonden had kunnen worden.