Gekozen, besteld en supersnel geleverd... wat wil je nog meer?

Mooie prijs/kwaliteit verhouding.

Goede service. Snelle levering. Professionele bedrijfsvoering.

Vlot en volgens afspraak geleverd.

Via de mail contact gelegd over levertijd. Daar kwam een antwoord op en na bestelling van de gewenste luifel werd die vlot geleverd!

Super Service

Habe ein Vorzelt gebraucht super Beratung. Leider war etwas kaputt habe aber alles ersetzt bekommen und das in kurzer Zeit. Sind sehr zufrieden

Door fout Bezorgers moest de aankoop voor een tweede maal worden verstuurd door Bax. Dit is prima geregeld.

Snelle service en vriendelijk personeel

Slechte klachtbehandeling

Onze tent had een naadje los. De tent is bijna 1jaar bij jullie geweest voor de reparatie en we krijgen hem terug zoals we hem ingeleverd hebben, kapot dus. Slechte zaak.

zeer goed geholpen

meerdere artikelen besteld, waarvan een aantal niet samen gingen. Netjes gebeld om een alternatief aan te bieden. Levering snel en volgens wens.

altijd goede service

ik heb vaker bij dit bedrijf besteld, altijd keurige afhandeling en bezorging

Een geweldige serves

Er werd voor 100 procent ingezet om ons te helpen . Super

Zijlluifels Torino

Op in vakantie in juni een set zijlluifels aangeschaft die dan eind juli bezorgd zouden worden, maar dat liep even anders. Kwaliteit van de levering is wederom top dus ligt het niet aan en ook niet aan de bereikbaarheid van BAX die antwoorden binnen één werkdag.

Had al heel gauw antwoord op mijn mail en had de bestelling in 2 dagen

Levering mooi optijd pakketen beschadigd

Bij aankomst waren bijde dozen echt heel erg beschadigd gelukkig was de tent en de stokken niet beschadigd. Dit is echt geen service voor zo een mooi bedrijf

Hoi Stephan, ik wil u verzoeken per email contact met ons op te nemen zodat wij deze klacht door kunnen zetten naar onze vervoerder.

Spammen

Na aankoop wordt je gespamd met verzoeken voor beoordeling.

Netjes en snel geleverd

Goed en vakkundig

Als ik een vraag heb krijg ik goed en duidelijk advies.

Gedeeltelijk onjuiste levering

Volgens afspraak op tijd geleverd. Jammer dat de door mij bestelde 2 stalen vleugelmoeren waren vervangen door 6 plastieken moeren. Deze wilde ik echter net vervangen. Gelukkig waren de overige bestelde artikelen wel in orde.

ik wil u verzoeken per email contact met ons op te nemen, want op basis van uw review vermoeden wij dat u de verkeerde artikelen heeft ontvangen. We zien uw email graag tegemoet!

Goede aanbiedingen.

Ik kocht er een artikel dat mooi in de aanbieding was. Later heb ik het moeten retourneren en dat verliep allemaal soepel.

Kan beter

Mijn ervaring met Bax is tot nu toe prima, echter vindt ik het product ( de Dorema Elba luifel ) niet geweldig. De luifel vertoont plooien als ik hem heb opgezet, hoe ik hem ook afspan de plooien gaan niet weg. Verder hebben de klemmen bij de aluminium geleverde stokken te weinig klemkracht. Hierdoor gaan ze ìnschuiven onder de spanning van de scheerlijnen. Ik ga hierover nog reclameren om te zien of er andere mogelijkheden zijn.

Correcte en snelle levering

Via de webwinkel van BAX een bestelling gedaan van onderdelen UNICO VERONA en een paar dagen later werd het al bezorgd. Top, beter en sneller kan niet

Snelle levering met duidelijke afspraken en levertijden.

Bezorging in een zeer deugdelijke doos. Tijdstip van levering volgens track en trace met aankondiging half uur van te voren. Dus geen halve dag thuis zitten wachten.

Goede snelle levering

Everything is fine

Good Product Torino...best commjnication..well done

Veel misverstanden, uiteindelijk goed gekomen

2 Gordijnen bijbesteld voor het front van onze luifel. Bezorgdag afgesproken. Tot 2 keer toe is de bestelling niet goed gegaan. Na twee keer contact via e-mail uiteindelijk geleverd. Oorzaak onbekend. Over de kwaliteit van de spullen is geen discussie. Bestel en bezorgprocedures zijn te verbeteren

Loo 22

5571KR Bergeijk