Mooi maatwerk & vakmanschap met goed advies

Prima service om onze bestaande Bologna voortent weer verder uit te breiden. Mooi dat ze maatwerk maken voor verschillende type caravans.

Snel en kwaliteit

Bestelling netjes en snel geregeld

Topbedrijf

Goed advies,top spullen.

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen

Bestellen lukt goed en spullen snel in huis

Beloofde leveringstermijn niet gehaald

Wel netjes op de hoogte gebracht van de vetraging

Super goede hulp en service

Bij het uitzoeken van een nieuw tent voor lang kamperen bij alle weers omstandigheden hebben wij hele goede tips en hulp gekregen. De verkoper had alle tijd voor ons en gaf ons alle tijd om na te denken wat we wilden, hij beantwoorde al onze vragen waardoor wij een beslissing konden maken. Nadat de tent voor ons met onze wensen was gemaakt, is deze keurig bij ons thuis bezorgd.

Goed en snel

Product is goed en levering is snel

Service

Prachtige schuurtent geleverd

Snelle levering en uitstekend product

Snelle levering en uitstekend product

snelle levering, product zoals verwacht

snelle levering, product zoals verwacht

Doen wat ze zeggen

Vriendelijk, weten waar ze over praten , snelle correcte levering. Kortom top.

Goed werk, helaas te lang moeten wachten totdat we de luifel terug kregen

Luifel naar tussenpersoon gebracht, bleef daar te lang liggen omdat ze geen tijd hadden om hem weg te brengen. Volgens tussenpersoon ging de luifel alleen weg met een andere vracht. Bax is prima, tussenpersoon niet aan te bevelen

Was onze eerste keer, we zijn zeer tevreden over de snel en goede service.

Super tevreden

Goede en snelle levering

Mooie prijzen, zeer goede service

Al enkele jaren, sinds wij kamperen met caravan, veel artikelen ( o.a. Unico luifel)besteld bij jullie. Mooie goede kwaliteit producten en met vragen altijd goed geholpen. Laatste bestelling: Isabella zeil en tapijt via site online besteld en zeer snel bezorgd. Website is duidelijk en prijzen liggen mooi!

Goede service snelle reactie fijn

Fijn bedrijf

Na telefonisch contact en de juiste informatie verkregen te hebben de dakluifel voor onze Unico voortent besteld en wat ze zeiden over de bezorgtijd klopte. Binnen 2 dagen in huis en al gelijk op de camping ervan kunnen genieten.

Snelle levering, prima producten

Fijne winkel waar je nog echt familiair geholpen wordt.

Super, alles op tijd in huis. Mooie kwaliteit

Prima en snelle leverimg

Binnen 2 dagen was de bestelde luifel in huis!

Keurig volgens afspraak op tijd geleverd

Goed product En bestelling snel geleverd

Top winkel met een top kwaliteit

We hebben van vele al gehoord dat Bax DE camping winkel is. Dat hebben ze goed voor elkaar !! Gr Inge en Niels

snelle correcte levering

via mail contact gehad met Bax voor advies snelle reactie terug onze bestelling geplaatst en snelle levering

top

snelle afhandeling en aardig personeel (Marloe)