Ervaren,duidelijk en goed geholpen

Goed en duidelijk advies gekregen. Het luifel wat ik zocht hadden ze nog op voorraf en was met een dag binnen. Super geholpen!

Vriendelijke klantenservice en snelle levering

Vriendelijke klantenservice en snelle levering van de tent. Erg blij mee!

Was het overal maar zo goed geregeld als bij Bax.

Uitstekend contact. Meedenken in oplossingen en daarmee heel hulpvaardig. Doortastend waar nodig.

op fout adres bezorgd

De geleverde materialen zijn prima in orde. Op de bestelling die ik heb ingevuld en de factuur staat mijn juiste adres Corneliushof 21 6114 JX Susteren. Echter op de verzending via DPD staat Corneliushof 12 te Susteren. Het heeft 2 dagen en de nodige gesprekken geduurd voor de bewoner op dit adres bereid was het pakketje aan mij te overhandigen. Dus graag extra aandacht bij het vermelden van het adres.

Vlotte uitleg en levering.

Goed.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering tegen een gunstige prijs.

Zeer goede service

Zeer snelle reactie op de mail en daarna nog een paar keer contact gehad met meneer Bax. Contact verliep prettig . Bestelling gedaan en deze werd de volgende dag geleverd.

soepele service

Na constatering van een mogelijke beschadiging in het grondzeil van een Coleman tent, contact opgenomen met Bax die op basis van een foto verzoekt de tent terug te sturen en deze vervangt door een nieuw exemplaar, met volledige garantie. Super soepele service!

Goed contact

Vriendelijk en klantgericht.

Via telf geweldige uitleg

De maat opgezocht van mijn Hobby 495 voor de Unico voortent spanbanden

Voor al uw recreatie spullen, kies voor Bax Totaalrecreatie!

Tijdens mijn zoektocht naar een goed slaapmatras voor in onze tent kwam ik bij Bax terecht. Ik kreeg een super goed advies en de verkoopster maakte ons gesprek niet alleen informatief maar gaf er een grappige draai aan waardoor ik bij haar wilde kopen. Ze was eerlijk over het product en deed net dat stapje extra voor me. Ik zou zeggen; Voor al uw recreatie spullen, kies voor Bax Totaalrecreatie!

Fijne communicatie waarbij Bax de levertijd heeft vervroegd ivm onze vakantie

Super fijne winkel!

Snel, behulpzaam en kwaliteit.

Op de camping toch besloten voor de extra dakluifel te gaan aan onze Verona luifel. In de kampeerwinkel in de buurt kregen we te horen dat deze niet leverbaar was. Wel in november of voorjaar 2022. Daarbij kregen we te horen dat met het plaatsen van de dakluifel de voorwand niet meer geplaatst kon worden. Bax gemaild. Snelle reactie, goed advies en binnen 2 dagen was de luifel op de camping bezorgd. Superbedrijf met supertenten.

Bestelling prima en op tijd. Alleen begin was de mailwisseling onduidelijk. Pas toen dit bericht kwam, was er helderheid: Uw bestelling is inmiddels door ons verzonden Niek. U kunt de zending hier volgen: https://tracking.dpd.de/status/nl_NL/parcel/05222930762504 Met vriendelijke groet / with kind regards, (hier naam van Sjef Bax) Liever geen publicatie

keurig goed geholpen snel bezorgd

Bij het kopen ca 2 weken geleden werden we keurig geholpen door een ware vakman We dachten tot maart te moeten wachten maar tot onze verbazing was de tent al na een week klaar en hebben wij hem na restant betaling de andere dag al binnen gekregen toppie

Onderdeel besteld, twee dagen later in huis

Snelle en goede levering

Producten besteld. Werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen van de order. Producten zijn snel geleverd.

Goed geadviseerd en snelle afronding bestelling.

Goed geadviseerd en snelle afronding bestelling.

prima service en levering

onderdelen online besteld voor mijn unico luifel. keurig geleverd...

Rits voortent kapot, prima garantie!

Binnen een jaar de rits van de Unico voortent kapot. Keurig gerepareerd zonder kosten en we kregen het voorscherm snel weer teruggestuurd.

Prima verpakt, en snel geleverd! Zoals het hoort

Kom zeker nog een sterug!

Een prima bedrijf

Ze hebben alles gedaan om onze bestelling optijd bij ons te krijgen , maar door toe doen van andere leveranciers is het ze niet gelukt

Zeer behulpzaam!

Zeer behulpzaam en meedenkend! We hebben een dakluifel voor onze luifel besteld. Goed geholpen met het uitzoeken van de beste maat en goeie service en komen afspraken goed na! We komen hierdoor ook zeer zeker deze vakantie een keer weer in de winkel shoppen! Groetjes Fam Bol Musselkanaal…

Keurig en snelle levering

Goed geholpen

Toen we onze tent op kwamen halen was het heel druk en was er niet veel tijd voor ons dat vond ik wel jammer