Zeer tevreden, Snelle levering

Ik vond de site makkelijk, overzichtelijk en de levering was sneller dan verwacht.

Bestelling snel in huis

Muizengaatjes in onze tent, goed advies en benodigdheden snel in huis

Alles is goed verlopen.hebben goed hun afspraken na gekomen en het was op tijd

Snel en super snel geleverd

Koelrugtas precies zoals omschreven. Snel geleverd. Zorgvuldig verpakt

Zeer snel geleverd en precies wat wij verwachten.

Snel en op tijd geleverd. Gaan als nodig weer opnieuw bij Bax bestellen.

Art snel binnen niks mee mee.

Perfecte service

Tentstok ging kapot en er werd meteen een nieuwe set opgestuurd. Klasse.

Topservice

Persoonlijke aandacht was top

Snelle levering. Prima artikel

Dikke prima

In een mail aangegeven dat bij ons luchtbed na 2 jaar aan de binnenzijde een tussenschotje losliet. Zonder vragen werd een nieuwe gestuurd. Fantastisch.

Goede service en op tijd geleverd !j

Snel en goed geleverd

Vervangende artikelen (krulhaken en spanbanden) voor onze mooie Unico Genua tent uit 2016 werden snel geleverd. Passen uitstekend en zijn daarmee een duidelijke verbetering in vergelijking tot de oorspronkelijke bevestigingsmiddelen.

Goede service & kwaliteit

Goede artikelen, verzorgde verzending, snel geleverd. Wilde een extra artikel toevoegen aan mijn voltooide bestelling. Was met een mailtje meteen geregeld. Top.

Vlot afgehandeld naar genoegen

Misschien een tip: Als het een zogeheten brievenbuspakketje is, dan graag melden bij ontvanger.

Topklasse materialen

Voor onze caravan zocht ik een snel op te zetten luifel. Heb de Torino luifel aangeschaft. Een zeer mooie luifel uitgevoerd in topklasse materialen. Later beide zijluifels aangeschaft, ook allemaal mooie, degelijke materialen toegepast. De service van Bax staat op een hoog niveau, ik mag graag bij jullie winkelen!

keurige snelle levering

keurige snelle levering

zeer goed

goede uitleg over de genua voortent gehad, we hebben deze ook dadelijk gekocht

Zeer professioneel en en hulpvaardig en alles op tijd !

Zeer professioneel team ! Zoekt mee naar oplossingen! Ook direct dubbele bestelling direct dag erna weer betaald ! En mogelijk om een andere maat te kunnen bestellen ! Alles zeer vlot en nu genieten van onze Coleman chester!!

Mijn bestelling werd niet geleverd, gebeld met de vervoerder, deze gaf aan niets te kunnen doen. Ik moest maar contact opnemen met Bax. Ik vond dit heel slecht van de vervoerder, zij hadden het pakket zoek gemaakt. Na contact met Bax is alles prima geregeld en krijg ik een nieuwe levering.

We hadden onze bestelling snel nodig, en gelukkig werd die mooi op tijd geleverd! Op zondag besteld, dinsdagmiddag in huis.

Super service !

Onze bestelling online van Nomad slaapzakken werd keurig afgewerkt.

Snelle en correcte levering.

Mijn ervaring is dat er snel en correct geleverd wordt. Je wordt prima op de hoogte gehouden van de staat van je bestelling. Geen klachten.

Het product van het goede merk, snelle service

Toen bleek dat ik een fout had gemaakt in het adres, kreeg ik snel een aardige reactie op m’n mail. Super fijn! Dank

Levering snel en foutloos, top

Prettige goed overzichtelijke website en bestelde onderdelen binnen 2 dagen in huis.