Tent carpet bestelt en was vrij snel binnen en netjes ingepakt

Snel en correct geleverd

Pakket niet op mijn adres op aangegeven veilige plaats, wegens afwezigheid... De volgende dag kunnen afhalen bij ophaalpunt in de buurt...maar goed, begrijpelijk, voor de veiligheid...

Fijne webshop en snelle verzending

Fijne webshop en snelle verzending

alles volgens afspraak

Goede voorlichting bij aankoop van de voortent en levering nog eerder dan afgesproken. Zeer degelijk verpakt alles en instructieve video op usb-stick bij de levering. Voortent, stokken en haringen alles bij elkaar wel flink aan het gewicht maar alles van zeer degelijke kwaliteit.

Goede prijzen, overzichtelijke website, uitstekende afhandeling van de geplaatste order

Snel en accuraat

Makkelijk besteld , betaald, verzonden en snel geleverd. Niks op aan te merken!

Doen wat ze zeggen

Goede service, uitleg Torino luifel opzetten duidelijk.

Ervaren personeel, goede klantenservice

Goede uitleg gekregen over alle mogelijkheden vwb tenten. Klantenservice zeer vriendelijk en snel reagerend.

Super klantgericht

Kregen de bestelde Annex North binnen. Gecontroleerd, bleek een framehoek niet in orde te zijn. Foto opgestuurd en aangegeven wat het probleem was. Kregen per omgaande een nieuwe framehoek toegestuurd! Super !!!!!

valt toch beetje tegen

Tent gekocht van 1600 euro, scheurt een koppeling in het eerste seizoen, vraag je om oplossing, mag je een nieuwe koppeling kopen.... had meer service verwacht voor die prijs

UItstekend geholpen bij garantiegeval

Mijn exped mat was op de naad gescheurd, Bax heeft me goed geholpen en via hun heb ik een vervangende slaapmat gekregen. Bedankt Robin voor de goede hulp!

Geweldige service

Afgelopen jaar zijn we in de winkel geweest om te kijken en uiteindelijk een nieuwe voortent en luifel te kopen. We wilde graag een boogtent. We zijn uiteindelijk voor de unico verona gegaan. Geweldige uitleg gekregen !! Afgelopen week hebben we het voorscherm besteld en zo snel binnen gekregen. Dank je wel voor jullie service. Geweldig voortent en makkelijk op te zetten.

Na defect aan mijn Coleman benzinebrander (binnen garantietermijn) kreeg ik zonder problemen een nieuw exemplaar. Deze was niet op voorraad, maar kreeg ik 2 maanden later toegestuurd. Dat was sneller dan door Bax toegezegd. Heel fijn.

Garantie perfect opgelost

Was een bevestiging van de tent niet goed - maar is snel en netjes door ze opgelost Tent was elders gekocht - keurig opgelost

Prima service en snelle levering

Goede service en een scherpe prijs. Contact met de klantenservice was erg prettig en de levering was volgens afspraak.

Prima deskundigheid

Denken mee met mogelijkheden

prima service

de tent was niet wat ik verwachtte, retour zenden geen probleem, bedrag teruggestort

Prima bedrijf

Snelle levering en overzichtelijk website!

Schitterende service, nu uitkijken naar de eerste zon en vakantie

Ons bezoek aan de showroom was al een voltreffer. Zeer goede uitleg over de verschillende tenten en wat er best voor ons past. Dan hebben we tent online besteld bij Bax. Helaas was een probleem bij levering met DPD, dit is super professioneel en efficient opgelost door Bax zelf. Chapeau en speciale dank aan Kelsey, voor de opvolging en het oplossen. Nu kijken we uit naar eerste vakantie met onze nieuwe Falco Buizerd 3500 tent.

Netjes geïnformeerd en snel verstuurd

Probleem opgelost, maar niet erg klantvriendelijk

We hadden een probleem met een nieuw aangeschafte tent. In plaats van excuses voor de geleverde kwaliteit, werd ik vooral behandeld als een klant die moeilijk doet en waarschijnlijk zelf de oorzaak was van het probleem. Die vooringenomenheid vond ik ongepast. Ook de verwijzing naar de producent van de tent is slecht. Wij hebben alleen te maken met de verkoper. Aanbeveling is om niet de bal meteen ergens anders, met name bij de klant, te leggen. Wij mogen verwachten dat Bax kwaliteit levert en zijn best doet om als dat niet lukt, het ongemak op te lossen.

Snelle en goed levering

Het bestelde product werd snel en goed afgeleverd. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

We zijn prima geholpen bij de bestelling en de levering is perfect.

Nu in het voorjaar de voortent nog opzetten maar dat lukt hoogstwaarschijnlijk wel.

Uitstekend goede ervaring opgedaan bij Bax Bergeik

Fantastisch goed en vriendelijk geholpen met het kiezen van de nieuwe Unico voortent, luifel en aanbouw. Ook de door Bax georganiseerde Unico-demodag met uitleg en tips en een rondleiding door de fabriek was bijzonder leerzaam en leuk ! Alle lof en reuze bedankt. Groeten: familie Veldkamp.

Zeer professioneel en gundig advies met goede service en snelle levering.

Zeer professioneel en gundig advies met goede service en snelle levering.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.