Neutraal

2 dagen na bestelling contact gezocht ivm geen verzendbevestiging. Excuus ja elk jaar is het druk in het voorjaar ( dat is bekend dus kan je er op inspelen ) en ja corona he ( corona speelt al 1.5 jr ) 15 min Na contact kreeg ik een verzendbevestiging en was het de volgende dag geleverd. Toch goed verlopen, jammer dat ik contact moest leggen.

uitstekend

vlotte en keurige afhandeling

Aanvullende materialen voor onze Unico tent besteld via mail. Telefoontje over de levertijd gepleegd en binnen 2 dagen in huis. Uitstekende service en zeer klantvriendelijk.

Net geen 5 sterren, soms lang in wacht omdat afdeling niet kan opnemen en dan wordt verbinding verbroken, maar heb je iemand aan de telefoon helpen ze je TOP. Goede en snelle levering.

Prima levering van een tent die moeilijk te krijgen is.

De Exped Orion III UL was eerst niet te leveren. Daar is duidelijk over gecommuniceerd. Toen de tent er wel weer was is hij meteen opgestuurd.

Niet de snelste bezorging, maar verder prima

Bezorging was niet zo snel, maar verder prima. Goede prijs voor een exped mat. Service nog niet nodig gehad, maar dat zal vast goed zijn.

Prima en snel!

Mooie campingstoelen gekocht, goed verpakt. Goede prijs en kwaliteit.

Perfect!

Alles volgens plan! En snel!

2 eindstoppers voor een tentrits ..4,95 euro verzendkosten!

De twee eindstoppers kunnen in een envelop per post.nl. het werd verzonden in een envelop per koerier voor 4,95 euro. Schandalig!!

Snel en betrouwbaar

Snel en betrouwbaar

Goed verzorgd en goed verpakt.

Website is goed overzichtelijk en het pakket is zeer goed verzorgd zeer goede services bedankt.

Vlotte levering en goed telefonisch advies

Nvt

We wisten van tevoren al wat we wilde bestellen en de mast. Was dus een ABC tje

Snel en correct.

Een uitbouw besteld voor mijn voortent. Makkelijk,dat je in kunt vullen wat voor een voortent je hebt,zodat ze kunnen controleren, of je wel het goede besteld. Heel fijn hoor. En nog eens snel geleverd.

Maten van voortenten vooral als het maatwerk is zijn voor ons als klanten niet te volgen. Maar de verkoop helpt je daar zonder problemen doorheen en is alert op fouten.

Een super product.

We hadden een heel leuk ontvangst in de showroom in Bergeijk met een uitstekende uitleg over de types en opties. En leuk om een rondleiding te krijgen in de fabriek/werkplaats hoe de tenten gemaakt worden en de opzet instructie was ook top!

Mooi kastje.

Heel erg goed

Tip top

Snelle en goed service.

Duidelijke site en goede service.

Ben zeer tevreden,mooie prijzen wat je koopt. Dik tevreden.

Netjes geholpen

Goed geholpen mooie zaak.

Goed geregeld

In 1 keer goed, geleverd en juiste product.