9

Een prettig en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen.

Een vraag, direct antwoord en een goede en betrouwbare afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
9

Degelijke levering en snelle service

Goede informatie tijdens bezoek aan Bergeyk, snelle levering en goede kwaliteit.

  • Aanbevelen? Ja
9

Ook na de koop 100%service

Prima, altijd snel en correcte antwoorden bij vragen via internet.

  • Aanbevelen? Ja
10

Perfect

Snel en goed geregeld !

  • Aanbevelen? Ja
8

goed geïnformeerd

Levering later dan planning, maar door duidelijke communicatie geen sores.

  • Aanbevelen? Ja
10

mijn bestelling super goed en snel verzorgd, Top

ik heb een voortent luifel besteld. de medewerker was erg vriendelijk en behulpzaam. Mijn bestelling was snel geregeld. ik ben heel tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Keurig geholpen

Snel geleverd er niets op aan te merken. Tip: misschien versturen in een envelop ipv een doos.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen.

Twee maal apart hetzelfde besteld. Was 1 spanband niet nodig,. over gebeld, keurig opgelost. Het teveel betaalde, dezelfde dag al op mijn rekening gestort.

  • Aanbevelen? Ja
1

Slechte aftersales

Tent tijdens het uitpakken beschadigd. Kwam mede door het ontbreken van instructies aan de buitenkant van de doos. Bax Totaalrecreatie dacht niet mee in oplossingen maar legt het probleem bij de klant.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

We betreuren uw situatie, maar u heeft zelf de schade aan uw product veroorzaakt bij het openen van de doos. We hebben u een oplossing geboden, echter kunt u zich daar niet in vinden. Het aanbod voor het oplossen van uw probleem blijft geldig, dus u kunt zich altijd per email bij ons melden Thomas!

7

Onduidelijke informatie, levering in eerste instantie niet volgens afspraak

Eerst zou 1 onderdeel van de bestelling niet geleverd worden, bleek later toch geleverd. Beloofde levermoment in eerste instantie niet gehaald

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed advies en we konden het direct ophale

In de ochtend gebeld en goed advies gekregen over de maat voorwand voor de luifel die we nodig hadden. We konden hem direct ophalen.

  • Aanbevelen? Ja
8

ruime keuze, redelijke prijs en snelle levering

ruime keuze, redelijke prijs en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Bestelling gedaan voor een eventshelter, deze werd snel afgeleverd zoals werd aangegeven. Super goede service

  • Aanbevelen? Ja
4

Niet tevreden.

Geacht,op je site,hebben jullie een uitleg van hier tot in Tokio. De deeltent Doréma Quattro is leverbaar in vier verschillende breedtematen, namelijk in 225, 275, 380 en 430 centimeter. Breedtematen ?????? ik ging voor de Quatro 380 maar helaas. Breedte is volgens mij ,de binnen maat van 3 meter en 80 cm min 2 maal de dikte van de tent om in Tokio te geraken, en niet 3.40 zoals jullie geleverd hebben. En dan komen jullie,met de pees lengte, en dat zijn 2 driehoekjes om dat het water boven bij schuimkussens te beschermen. En voor die twee miserabele driehoekjes,van 20 cm levert de klant 0.40 cm breedte in,en ik heb mij twijfels over de 20 cm Br, maar ik laat dat alsnog weten. Een set aandrukstangen zijn niet geleverd. Het dak kaan niet gespannen worden, door de wind komt bol te staan,als ik het wil aanspannen, krijg ik de deur niet veilig open. Het spijt me,dat ik dit zo moet vast stellen. Graag een reactie.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

We hebben contact gehad inzake uw bestelling Wim. U heeft alle informatie over de maatvoering na kunnen lezen op de product pagina van de Quattro 380 voordat u het product bestelt. Dit is tijdens ons telefoon gesprek met u ook aangegeven. Echter naar aanleiding van uw taalgebruik tijdens het gesprek waren wij genoodzaakt het telefoongesprek te beëindigen.

10

Uitstekend

Na een storm waar bij de las brak van een dakligger , hebben we bij Bax deze besteld en naar de camping laten komen . Precies op de aangegeven tijd afgeleverd . Top

  • Aanbevelen? Ja
8

Geleverde ziet er goed uit.

De tent lijkt goed, maar moet 'm nog uittesten. Negatief puntje vind ik de tas, waar de tent + stok in moeten. Alles is tot op de millimeter bemeten. In de praktijk zal de tent door gebruik steeds minder goed passen. Heb nu al de stok en haringen er los bij moeten leggen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel en correct

  • Aanbevelen? Ja
9

goede en snelle levering

goede en snelle levering en goed verpakt

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geregeld.

Ik had wat reserveonderdelen nodig voor onze Unico Deeltent 350. Via de webshop het e.e.a. opgezocht en besteld. Alles werd netjes verpakt en compleet thuis bezorgd, inclusief een retour formulier voor het geval dat. Dus goed geregeld !

  • Aanbevelen? Ja
8

Voldeed aan verwachting

Mijn ervaring voldeed aan mijn verwachting. Toen een probleem leek te onstaan, in mijn bestelling, werd deze meteen opgelost. De producten zijn naar wens.

  • Aanbevelen? Ja
9

klasse

Hallo bax totaalrecreatie bv uw site is goed overzichtelijk en genoeg producten en redelijke ook prijzen afhandeling word goed gedaan en overzichtelijk geregeld en bezorgen is ook gegaan wat er belooft word ga zo door en blijf zo door gaan.

  • Aanbevelen? Nee
8

Prima info en snelle levering

Op internet de site gevonden tijdens zoektocht naar nieuwe camping-kasten. De indruk was positief en de kasten zijn snel geleverd. Ze zijn conform de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Goede service en levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Snel geleverd,

  • Aanbevelen? Ja
5

Omslachtig

Beste dhr/mevr Pakje is maar 1x aangeboden bij mij aan de deur, waardoor ik deze met de auto moest ophalen. Ik versta iets anders onder thuis laten afleveren. Er is ook een depot in mijn woonplaats, daar afleveren is meer klantgericht. Groet Gesina Ijlstra

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Gesina, we zetten uw klacht door naar DPD. Zij hebben namelijk in uw geval steken laten vallen terwijl wij tijdig uw bestelling verzonden hebben. Bedankt voor uw feedback!

Over Bax Totaalrecreatie BV

Filter op taal