Netjes behandeld

Heb verschillende mails verstuurd met vragen over de Verono luifel. Allemaal netjes beantwoord en snel. De levering toch nog sneller dan gezegd was.

Snelle levering, verpakking matig

Wij kregen de producten snel geleverd, echter waren de afzonderlijke producten niet goed ingepakt. Bij aankomst stak een gietijzeren grill rooster deels uit de verpakking. (Gelukkig waren de grills niet beschadigd) Ook is een snijplank aan de zijkant licht beschadigd waarschijnlijk door geschuif langs gietijzeren producten.

Indien een product beschadigd bij u wordt bezorgd, verzoeken we u om per email contact met ons op te nemen.

Kennis en ervaring op een hoog niveau.

Personeel en Bax familie weet waar ze het over hebben. Klantenservice staat hoog in het vaandel. Vriendelijkheid kan een stukje beter.

Top service and top kwaliteit

Onze Verona luifel is tot onze grote tevredenheid gerepareerd.

Goed product

Bij u een dakluifel besteld deze heeft u op gestuurd via DPD het adres was onjuist in gevuld , dit ging maar net goed mede doordat de pakketdienst voor zich zelf maar in gevuld dat het pakket voor de deur neer gelegd mag worden. U zult begrijpen als het adres niet op tijd was gewijzigd er problemen hadden ontstaan. Wat mij opvalt is dat de levering boven de 99 euro zijn er geen kosten berekenend wordt ,ik heb 15 euro betaald. Met vriendelijke groet

Spullen prima en vlot geleverd

Spullen prima en vlot geleverd

Fijne zaak

Goede service, meer moet dat niet zijn!!

Door mijn fout kreeg ik geen bevestiging van mijn bestelling, evenmin de mogelijkheid om mijn bestelling te traceren. Na een mailtje kreeg ik onmiddellijk antwoord, zo werd de fout ontdekt. Vriendelijke, correcte, snelle afhandeling.

Buitengewoon lomp

Hallo, In oktober 2020 hebben wij de Unico Verona XL luifel aangeschaft bij Bax Recreatie te Bergeijk à raison van € 1680, incl. BTW. Bij ontvangst hebben we geen problemen gesignaleerd. Twee dagen na aankomst op de camping ontdekte mijn vrouw 2 kleine gaatjes in het luifeldak. In het zonlicht waren die zichtbaar. Zonder tegenlicht zijn ze vrijwel onzichtbaar. Later (binnen 14 dagen) ontdekten we nog 5 kleine gaatjes in het luifeldak op volstrekt willekeurige plaatsen. We hebben dit digitaal gemeld bij Bax recreatie en kregen als antwoord dat zij ons verwachtten in het reparatie-seizoen. Op 13 oktober zijn we bij Bax-recreatie geweest en kregen daar te horen: - Hoe nieuwer een product des te groter de teleurstelling - Toen de luifel ons pand verliet zaten er geen gaatjes in - Er zijn bepaalde insecten, (mieren) die tentdoek aanvreten - Er kon dus geen sprake zijn van garantie, drukt op de winst - Tegen betaling van €600,- zou het luifeldak kunnen worden losgemaakt van de zij-flappen en worden vervangen - Zij konden verder niets voor ons doen en meenden dat wij niet het antwoord hadden gekregen dat we hadden gehoopt. - Een eventuele financiële tegemoetkoming (bijv. bij de aanschaf van een zonneluifel) kon niet worden overwogen omdat "dan de winstmarge geheel verloren zou gaan” (letterlijk citaat) Wij zijn van mening dat een tent niet wordt aangevreten door mieren (hetgeen door de leverancier en producent ten Cate tentdoek desgevraagd werd bevestigd) Ook denken wij dat Bax uitsluitend afwijzend gereageerd heeft op hun product-verantwoordelijkheid en niets heeft aangeboden ter compensatie. Onze mededeling dat wij een zonnescherm ad € 590 wilden bestellen, leidde niet tot aanbod tot enige financiële tegemoetkoming.

Online bestelling, geweldig!!!

Wij waren al lang op zoek naar nieuwe gordijnprofielen voor een Dorema voortent. Online niet te vinden!!! Even gebeld naar Bax. Daar hebben ze ons prima geholpen!!! Online alles kunnen regelen, zonder extra kosten om naar daar te rijden, 2 weken later netjes aan huis geleverd!!! Tevreden klant!!!

een prima service voor een prima prijs

Het bestellen van de artikelen was snel en goed te regelen. Ook de levertijd was lekker kort (max 2 dagen) en de artikelen waren goed verpakt en dus goed aangekomen. Ik heb Bij Bax besteld omdat de prijs van de artikelen ook nog eens de laagste was, die ik kon vinden.

Prima spullen voor een goede prijs, goede service bij gebleken gebreken.

Prima spullen. Helaas was er één stuk van de drie bestelde bedjes. Dat is natuurlijk minder. Maar deze is naar volle tevredenheid vervangen.

Service is goed

Bij defecteaan stoel kon ik deze onder garantie terug sturen en heb nieuwe snel ontvangen.. enig minpuntje is dat de verzendkosten voor mij waren terwijl bleek dat het een fabrieksfout was.

Product snel geleverd en voldeed aan verwachting.

Vlot, goede service

Prima ervaring met aankoop slaapzak en lakenzak. De laatste was voor mij te dun, kan gebeuren met iets wat je van tevoren niet kunt bekijken. Zonder problemen kunnen retourneren.

Snelle levering, mooi assortiment

Snelle levering, goed verpakt, mooi assortiment . Allen BBQ toebehoren zou ook buiten seizoen iets breder mogen wezen

snelle levering, goed contact met klantenservice

Service,!

Goed contact en advisering. Na bestelling de afspraken nagekomen, n.l. gewenst aflevermoment.

Prima communicatie

Adequaat, vriendelijk, behulpzaam

Uitstekende medewerker Robin die wist waar hij over sprak.

Heel prettig snel en netjes geholpen, snelle levering en goed verpakt.

Beste prijs, goed verpakt en snel geleverd. Top,

Melding gekregen toen dit product weer op voorraad was. Vervolgens makkelijk besteld, en snel verstuurd.

Heel goede service

We zijn erg tevreden over de goede service en communicatie met jullie bedrijf. Niets dan lof wat dit betreft.

Kwaliteit

Duidelijke uitleg en afspraak wordt nagekomen.

De levering zou medio oktober zijn, het duurde wat langer

Op 1 augustus bestelden wij twee Exped slaapmatten. Ze waren niet leverbaar, maar half oktober zou dat wel zo zijn. Ze werden 14 dagen later geleverd, maar niet afgeleverd op ons adres. Buiten de schuld van Bax, overigens, de bezorger kon blijkbaar niet lezen, want ons adres stond gewoon netjes op de doos. Gelukkig kwam er een mevrouw van een paar straten verderop met een doos voor ons. Eind goed, al goed. Prachtige matjes, we kunnen er vast goed op slapen.

Vriendelijke mensen aan de telefoon

Ik werd heel vriendelijk geholpen toen ik een probleem had met het gekochte artikel. En ook met vragen eerder over het article.