Dorema Mondial buiten alle verwachting toch nog dit jaar geleverd.

In juli hadden we de Dorema Mondial luifel besteld. We werden onmiddellijk op de hoogte gebracht dat deze door de C19 situatie pas ergens in november leverbaar zou zijn. We konden het order annuleren maar dat was voor ons geen optie. Eind september contacteerde ik de Bax klantendienst of de uitlevering nog steeds voor november was voorzien. Men meldde me dat het niet echt vlotte met de productie in Italië en dat de uitlevering verplaatst was naar het voorjaar 2022. :-( Een week of twee later kregen we een mailtje dat onze Dorema luifel was verzonden en waarachtig werd deze een paar uur later geleverd. Over de Dorema Mondial luifel kan ik pas volgend jaar iets vertellen. Toch zijn we blij hem binnen te hebben. Het email contact ervaarden we als vlot en heel vriendelijk! Graag terug.

Correcte levering

We hebben 2 slaapzakken besteld en deze zijn keurig geleverd.

levering prima, retourneren kan beter

Levering was prima. Ik laat graag naar een service point leveren en dat was mogelijk. Retourneren is omslachtig. Ik moest handmatig een formulier invullen. Niet van deze tijd. Retourkosten zijn voor de besteller. Op zich niets mis mee maar verwacht men tegenwoordig niet meer.

Super Vordächer - super Service

Nach fast 10 Jahren ist eine Kunststoff-Schutzlasche am Gestänge eingerissen. Ersatzteile für mein Sonnendach "UNICO Verona" sind im Onlineshop verfügbar. Wieder ein Grund mehr, auch beim nächsten Wohnwagen wieder ein Vordach von BAX UNICO zu kaufen :-)

De Verona luifel met voorwand en gaaswand zijn een perfecte combinatie.

Wij hebben een Verona luifel. Afhankelijk van het weer gebruiken wij alleen de luifel of in combinatie met de voorwand of de gaaswand. Ideaal. Hij is snel en makkelijk op te zetten. Hij is relatief licht. En hij is stormvast. Kortom voor ons perfect.

Mooie tent!

Falco Poolvos 2: moet helaas nog even wachten voor we hem op gaan zetten, maar ziet er netjes uit! Verwachte productie was voorjaar 2022, maar ze hebben de tent toch sneller geproduceerd.

Goed geadviseerd en snel geleverd

Op zoek naar reserve onderdeel kreeg ik duidelijk en snel advies. Bestelling snel geleverd

De reparatie aan mijn tent is zeer netjes geregeld!!

Prettig

Snel /goed, nette prijs

Vlot geleverd wat we hadden besteld.

Goede ervaring bedrijf is aan te raden.

Bij telefonisch contact zou wat meer betrokkenheid getoond kunnen worden in empatisch vermogen. Nu was het heel koel en afstandelijk. Niet Robin die heeft mij keurig en direct fantastisch geholpen.

Perfecte service

Geweldige service en leverbetrouwbaarheid. Vakkundig advies.

Heel groot assortiment, lekker grasduinen .......

Het grote assortiment én de vriendelijke medewerkers maken het winkelen bij Obelink tot een leuk en succesvolle bezigheid. Helemaal top!

Uiterst vriendelijk personeel

We bestelden 2 slaapzakken met bijpassende lakenzak van Outwell. vraag was of ze aan elkaar kunnen. Daarover contact opgenomen met de klantenservice en gesproken met Kelsey; een uiterst vriendelijk en meedenkende dame waarbij ik echt het idee had ze moeite nog tijd spaarde om de zaken uit te zoeken en te regelen. aanrader!

Snelle en schone taxi.

De taxi was er ruim voor de aangegeven tijd. Nette chauffeur en wagen.

Mooie winkel, mooie tenten !

Afspraken worden uitstekend nagekomen en fijne service. Klantvriendelijk.

Prima.

Goede en snelle service.

goed verzorgd

goed verpakt en perfect geleverd hartelijk dank.

Koop geen unico tent

Heb nu voor het derde seizoen een unico milaan heel het dak zit vol met schimmel en dan zo’n dure tent krijg als antwoord als u in de bossen staat en u heeft lang schaduw en u ventileert prima kan dat voorkomen nu sta ik op een plek met zon vanaf 13.00 uur tot hij ondergaat dus lijkt me sterk is gewoon niet normaal hoe de tent er nu uit ziet en dan voor die prijs heb andere tenten hehad daar nog nooit problemen mee gehad en het zou ook een all season zijn nou vergeet het maar dus koop geen dure unico is het niet waard.

Wij betreuren het feit dat u deze weg in slaat en uw onvrede uit door het schrijven van een negatieve review, nadat u – na veelvoudig contact met ons (zowel telefonisch als per e-mail) – van ons niet het antwoord hebt gekregen zoals u had gehoopt. Op basis van uw probleemomschrijving en na het zien van door u aangeleverde foto’s is duidelijk geworden dat de binnenzijde van uw voortent erg veel schimmelvorming bevat, na een aantal volledige seizoenen kamperen. We hebben u uitgelegd hoe schimmelvorming tot stand komt en dat dit altijd veroorzaakt wordt door een ophoping van vocht. Niet voldoende ventileren, koken in een tent, verwarmen met een gaskachel, etc. Als men dit tussentijds niet reinigt en bijhoudt wordt deze ophoping alleen maar erger. Ieder Ten Cate All Season tentdoek reageert hetzelfde op ophoping van condensvorming, waar de gerenommeerde voortentproducenten zoals Isabella, Brand, Dorema en Unico allen een zelfde materiaalsoort in haar daken gebruikt. Enkel door goed en veelvoudig te ventileren kunt u dit verminderen. Ook zal een waterdicht (Unico) kuilgrondzeil het optrekkend vocht vanaf de bodem tegengaan. Zoals reeds aangegeven is het advies om het dak van uw voortent grondig en professioneel te laten reinigen, zodat u nog jarenlang kampeerplezier mag beleven aan deze Unico voortent.

Kwaliteit en design gaan hier mooi samen...

Zeer tevreden over onze Verona luifel

Zeer tevreden, Snelle levering

Ik vond de site makkelijk, overzichtelijk en de levering was sneller dan verwacht.

Bestelling snel in huis

Muizengaatjes in onze tent, goed advies en benodigdheden snel in huis

Alles is goed verlopen.hebben goed hun afspraken na gekomen en het was op tijd