Snele levering voor een goede prijs

U kent dat wel, wil je op vakantie zoek je naar dat 2 persoons lucht bed....Stuk!!! 2 dagen voor vertrek snel op internet besteld bij BAX TOTAALRECREATIE. Was een van de laagste prijzen. Nu maar hopen dat het luchtbed op tijd aankomt. Ja hoor, op de vrijdagmiddag lag het klaar op het ophaalpunt. Klasse.

Levering comform afspraak

Geleverd tegen scherpe prijs. Keurug geinformeerd over artikel dat nog niet leverbaar was. Alles in een zending keurig verpakt geleverd na 1 week!

Super…

Alles goed verlopen.. direct antwoord op vraag via e mail. Snelle verzending.

Goede afhandeling van een verkeerde bezorging

Prima afhandelen

Snelle verzending bekeuring verpakt

Zijluifel voor Torinoluifel besteld. Het enige lastige was het opgeven van de omloopmaat en type caravan, welke niet nodig is voor dit artikel.

Geweldige service

Per mail een vraag gesteld en de zelfde dag nog vakkundige uitleg gekregen.

heb het bestelde nog niet ontvangen op afgesprokenn tijdstip

Heb het bestelde artikel na 4 wekdagen nog niet ontvangen transporteur beloofde 1 a 2 wekdagen ben benieuwd had het artikel graag gehad voor ik op vakantie ga wordt spannend

We hebben hier vanochtend per email contact over gehad Raymond. Zoals u al aangaf hebben wij het pakket binnen de gestelde levertijd opgestuurd, maar ligt het pakket momenteel op een depot van DPD. Mogelijk nadat u de aflever dag zelf gewijzigd heeft. U loopt met deze review een beetje op de zaken vooruit in onze ogen. Zoals aangegeven kunt u het beste even telefonisch contact opnemen met de klantenservice van DPD.

Pakket niet gekregen

Dure tent gekocht, bij bezorgen was ik niet thuis. Pakket is volgens bezorger onder mijn motor gezet voor de deur, pakket dus nooit meer gezien. Gebeld om te kijken of er wat gedaan kan worden, in plaats van mee te denken en te zoeken naar een oplossing word er direct aangegeven dat dit niet hun verantwoordelijkheid is en zij aan hun verplichting hebben gedaan. één keer en ook gelijk de laatste keer bij bax. Verwacht bij problemen geen hulp.

Beste Davy, zoals we ook per mail hebben uitgelegd, heeft DPD aan haar leveringsplicht voldaan en zoals u zelf aangaf, hebben zij ook een briefje achtergelaten. Daarnaast kon u, aangezien u wist niet thuis te zijn om de tent in ontvangst te nemen (omdat u ten tijde van bestelling nog op uw vakantie adres was), aan de hand van de track en track code die u ontvangt, een ander aflevermoment inplannen. U heeft op op 3 augustus uw bestelling geplaatst en geeft aan dat u 8 augustus thuis bent gekomen van vakantie. U kon er van uit gaan dat de bestelling geleverd zou worden toen u nog op vakantie was. We betreuren dat u ons negatief beoordeeld op basis van bovenstaand, maar kunnen u helaas niet tegemoet door nogmaals een exemplaar op te sturen.

Heel goed.

Correcte bezorging

Goede snelle levering

Het bestelde artikel is snel en netjes bezorgd.

Goede en snelle service

Zeer snel het product in goede staat ontvangen.

Goede aankoop

Snelle levering Goexe communicatie Tent nog niet getest maar met Coleman, komt wel goed.

Optijd geleverd erg blij

Snelle levering Product is zoals beschreven

Snelle reactie op mail en prima oplossing

Snelle reactie op mail en prima oplossing

Snel en netjes verpakt geleverd

Zie boven

Een mooi assortiment en nette prijzen.

Super goed geregeld en duidelijk gecommuniceerd. Een mooi en betrouwbaar bedrijf.

Perfect geregeld

Gebeld, besteld, na 2 dagen in huis. Prima geregeld.

Zeer snelle reactie en goede respons.

Er werd heel snel gereageerd op mijn mail en het nodige werd gedaan om het nieuwe product zo snel mogelijk te leveren. Zeer tevreden van de kwaliteit van de slaapmatten, die zijn zeer comfortabel (ook voor veertigers met rugklachten...). Er is maar 1 nadeeltje en dat is dat er geen dienst is na verkoop: wij hebben een paar jaar geleden een 2p mat gekocht die na een amper een 3-tal weken gebruik reeds lekt, terwijl we er zeer voorzichtig mee zijn geweest. Zo'n mat is niet goedkoop, dus jammer dat ie zo rap stuk ging en we die nu moeten weggooien (we vinden geen lek).

Vlotte levering

Tijdig en juiste levering. Top

Snel geholpen

Pressies binnen gekomen wat ik besteld had

Snelle levering en goede site

Snelle levering en een goede site. De site is duidelijk en gaf goed aan welk type slaapmat op voorraad was. Na bestelling is de levering snel gegaan.

Snelle, vlotte levering.

Na de betaling een snelle en vlotte levering van degelijk materiaal ontvangen, waarvoor dank. Groeten Davy.

perfectie

Levering verliep perfect. Service identiek.

Snelle service en goed verpakt

Net voor onze vakantie de dakluiffel binnen gekregen. Bij andere winkels pas vanaf week 13 leverbaar. Top!