Top!!

Een bedrijf met super service. Snel handelen een aanrader om te winkelen.

Prima producten en service

No nonsense bedrijf. Gewoon goed spul dat er leuk uit ziet. Service is zakelijk maar betrouwbaar. Wat wil men nog meer?

Nog een tip Wij hebben gekocht tent Falco Buizerd 3500 Als het tussenschot van de slaapcabine wilt oprollen blijft er een stuk hangen nu zelf de bandjes opnieuw anders naaien zodat het tussenschot beter opgerold kan worden verder supertrots maar dit kan beter Ger Kuijper

Mooi degelijk product

Modern en degelijk waarbij tevens de kwaliteit zeer goed is.

Uitstekende service en vriendelijk personeel

Ook bij een nabestelling vlotte afhandeling . Doe zo verder .

Snel geleverd.

goede kwaliteitsvolle producten

Heel behulpzame medewerkers en heel goede producten

Goede adviezen en snelle reactie op infomail.

Plezierige omgeving om te shoppen.

Top - superschnelle Abwicklung

Hallo Gute Beratung wegen dem Umlaufmass. Vorzelt steht allerdings noch nicht. Schnelle Antworten auf Mailanfragen. Schnelle Lieferung. MwSt-Rückzahlung steht noch aus, wird aber sicher klappen. Alles in Allem speditive Abwicklung. Von der Qualität der bestellten Ware bin ich sowieso überzogen.

VLOTTE OPVOLGING BIJ LAATSTE BESTELLING - FIJN

Werden snel geholpen bij een foutje bij bestelling/levering. was top. Klant tevreden, wij tevreden.

Waardeloos

Slecht bedrijf waar je totaal niet op kan bouwen

Goedemorgen Kees, uw review verbaasd ons behoorlijk! Ik heb even gekeken de reden van uw beoordeling kan zijn, maar ik zie dat er geen mail verkeer tussen ons geweest en u heeft één webshop order bij ons geplaatst die ook succesvol bij u is bezorgd binnen 2 dagen. Kunt u toelichten wat de reden is voor deze review?

Mega

Wir sind sehr zufrieden mit der außergewöhnlich guten und tollen hochwertigen Verarbeitung. Der Aufbau ist leicht, und die Optik grandios!

Tent kapot

Dure bardani tent gekocht. Thuis de doos open gemaakt. We zagen meteen een groot gat in de tent. Personeel lacht er alleen maar om. Kan de lucht er makkelijk uit bij het opvouwen. Geen excuus voor het ongemak, uw tijd, uw reiskosten of uw vertrouwen in de tent. Wel een andere gekregen. Nu maar hopen dat het deze zomer goed gaat.

Ha Johan, bedankt voor uw review maar we vinden het wel een beetje jammer dat u onze service met een 1 beoordeelt. U heeft inderdaad de showroom bezocht met een terechte klacht over uw nieuwe Bardani tent en we hebben deze direct ter plekke omgeruild voor een nieuw exemplaar. Voor uw beeldvorming; normaal gesproken wordt schade zoals u gemeld heeft altijd eerst beoordeeld door de leverancier, maar we hebben in uw geval een uitzondering gemaakt om u zo snel mogelijk te helpen aan een tent die 100% in orde is.

zeer tevreden

Idem

Bestellen en leveren goed en vlot

Het meedenken over er onze luifel was uitstekend en het bestellen ging vlot. De levering ging ook supersnel. Nu nog een moment hebben om de luifelnte proberen...dan verder.

Snel in huis.

Afdekking wielkast besteld, past perfect!

Heel tevreden

Perfect tafelmodel Goed voor 2 personen Werkt snel en goed

Goede stoelen

Comfortabele stoelen

Top bedrijf

Na zelf een foute bestelling te hebben gedaan, is alles prima in orde gemaakt door Bax. Je kunt altijd goed overleggen en mails worden snel beantwoord.

Snelle respons op vragen

Snelle respons op email als ik vragen heb. Service in de winkel is perfect goede uitleg en ze nemen de tijd voor je.

Gewoon goed!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, makkelijk bestellen en snel en correct geleverd.

Dikke prima

Alles heel netjes geregeld. En volgens afspraak.

Wat een flexibel meedenkend bedrijf.

Iets online besteld. Later iets willen toevoegen aan de al betaalde bestelling. Zeer flexibel en snel in de geboden oplossing. Zeer tevreden!

Prima matje, snel geleverd

Het oude matje vervangen door hetzelfde type. Voldoet weer perfect.

mixed feelings

prettig contact, deels goed geholpen. Minder goede ervaring bij: geen duidelijkheid in levertijd en een verkeerd product meegeven en slecht opgevolgd

Hier is duidelijk ruimte voor verbetering! Bedankt voor uw feedback André.

Loo 22

5571KR Bergeijk