Aankoop voortent.

Goede begeleiding bij de aankoop van een unico voortent,en korrecte afhandeling van levering en factuur!!Gefeliciteert.

Levering met DPD is een ramp

Ik heb altijd problemen met levering van pakketten via DPD. Nu ook weer. Niet volgens afspraak, zeggen dat ze zijn geweest maar dat is niet zo en vervolgens 3 dagen wachten op levering bij een parcelshop.

Heel goede service met verstand van zaken en eerlijke mensen

Telefonisch uitstekend geholpen met aankoop kuipzel voor onze rimini . Besteld en 2 dagen later binnen. Ook andere zaken gaan met klantvriendelijkheid en verstand van zaken.

Sneller dan verwacht

Goede kwaliteit, goede communcatie en snelle verzending

Tolle Abwicklung und Kommunikation

Prima product, alleen een beetje onduidelijkheid over de levertijd

Dakluifel besteld voor onze voortent. Stond bij dat de levertijd lang duurt en pas in het voorjaar wordt geleverd. Daarom nu al besteld, omdat wij hem in de zomer pas nodig hebben en in het voorjaar kunnen passen. (Omdat dan de caravan pas uit de stalling komt) Op zich mooi dat een dag na bestelling de luifel al meteen werd verzonden en we hem een dag later in huis hadden. Ziet er onbeschadigd compleet uit. We gaan er maar vanuit dat hij past en bevalt, want we kunnen hem nu niet testen binnen de 14 dagen beslistermijn.

Snelle levering van besteld, kwalitatief hoogwaardig product dat voldoet aan beschrijvingen.

Zie hierboven!

Gewoonweg geweldig

Mijn voortent die ik op de beurs heb besteld zou eigenlijk in de week van 28 april 2023 geleverd gaan worden. Wat schetst mijn verbazing in week 3 krijg ik een factuur om te betalen en als ik die heb voldaan komt de tent na vier dagen op de stoep. Noem dat eens niet geweldig.. Groetjes Anja Wijma Bes

Geweldig.

Snel duidelijk en een artikel dat nergens anders meer te koop is.

Ik heb losse onderdelen besteld voor tentframe. Werd snel verwerkt en opgestuurd.prima

Reparatur

Reparatur wurde super und günstig ausgeführt.

Mooie voortent voor goede prijs

Een beetje huiverig na lezen van commentaren op caravan forum aangenaam verrast door vriendelijke bejegening via de telefoon. Een prachtige nieuwe unico Verona voortent voor een prima prijs en binnen een week bezorgd. Klasse!!

Snelle bezorging

Heb de slaapmat nog niet uitgeprobeerd

Goed geholpen

top bedrijf met dito service

je krijgt heel snel medewerker aan de telefoon. heeft antwoord op mijn vragen en doet zelfs nog meer.

Goede service en snelle levering

Goed telefonisch contact en deskundige beantwoording van vragen over producten. Bestelde producten snel geleverd.

Gewoon goed en netjes

Er was weinig personeel in de winkel bij de aankoop van mijn deeltent. Er werd echter ogenblikkelijk een verkoper opgeroepen om ons te adviseren. Heeft al mij vragen beantwoord en nog enige tips gegeven.De deeltent werd 16 weken eerder afgeleverd dan gepland. De tent was zeer zorgvuldig verpakt. Inmiddels de tent gedeeltelijk overdekt uitgepakt en bekeken. Ziet er allemaal perfect uit. Uittesten aan caravan moet nog gebeuren.

Onderdeel voortent snel gevonden op de site. Op naar het kampeerseizoen!

Volgens afspraak geleverd.

Goede snelle service

Goede snelle service

Goed.

Waren niet zeker van de maat. Gebeld en samen met de meneer naar de juiste maat gezocht. Had goede kennis van zaken! Alleen jammer dat een brievenbuspakket de verzendkosten van 5,95 kent.

Genial

Bestellung und Lieferung zügig. Die Lampen sind wunderschön, vielen Dank. Sylvia

Correcte afhandeling

Lange levertermijn doch alles correct verlopen en duidelijke communicatie

Ik ben zeer tevreden zoals de medewerkers van Bax meedenken met de bestelling

alle maten worden gecontroleerd en bij verschillen wordt dit teruggekoppeld met de klant. goed werk geleverd.