prima op tijd geleverd

De onderdelen waren wel wat aan de dure kant. Maar nergens anders verkrijgbaar.

Zeer snelle service

Dit was de eerste keer dat ik hier wat heb besteld dus kan ik nog niet echt een ervaring delen

Keurig op de afgesproken tijd be,orgd

Omdat we met vakantie waren werden de slaapzakken later bezorgd. Fijn dat je dat kon aangeven.

zijwanden besteld voor onze luifel, terwijl die overal niet te krijgen waren bij Bax een zeer snelle levering. artikel is netjes verpakt. zeker de moeite waard om er eens te gaan kijken, het artikel hebben wij online besteld.

Online koelbox gekocht, kapotte stekker na 2mnd probleemloos & snel vervangen

Koop hier maar niets! HEEL SLECHT!

Kampeerstoel van goed merk (Bardani) ruim binnen garantietermijn van 2 maanden stuk gegaan tijdens de reis. Bewijs op video aangeleverd (met betalingsbewijs), want met nog 6 weken te gaan, moet je een vervanger regelen en kun je niet een extra kapotte stoel op sleeptouw nemen. Resultaat (na 2 a 3 telefonische contacten en mails): 0,0 We moesten de kapotte stoel inleveren! (Zie boven) 0 begrip 0 vergoeding/compensatie 0 klantvriendelijkheid Mijn advies: koop hier maar niets meer. Ga naar de Wit in Schijndel! (Misschien kan Bax daar ook eens gaan kijken hoe het wel moet!)

Wanneer een stoel met een defect door u achtergelaten wordt op het vakantie adres, kunnen wij deze inderdaad niet onder garantie vervangen of repareren. Spijtig dat u hiervoor geen begrip heeft en ons negatief beoordeelt.

goede service en kennis van zaken

via de telefoon en mail kon ik de juiste informatie krijgen om een goede keuze te maken

Sneller dan verwacht geleverd

heel goed

met de caravan naar Bax gereden en de mensen van Bax namen alle maten op. de Genua met petluifel is dus op onze caravan gemaakt, dit ivm met een schuine wand. wat een super tent en wat een super service. we hebben nu een nieuwe caravan besteld en ook hiervoor weer een tent bij Bax.

Gerne wieder

Abwicklung und Qualität hervorragend

Snel reactie en soepel ingespeeld op wens bezorgmoment.

Snel reactie en soepel ingespeeld op wens

schaduwluifel

Vlotte levering . Alleen jammer dat er voor de prijs van € 329,00 , geen opbergzak bij zit. Het luifeltje past NIET bij de zak van de grote luifel. Die moet ik er dus bijkopen voor € 27,00

Prima meedenkers

Luifel besteld, behorende bij bepaalde caravan. Omloop doorgegeven zoals vermeld in de papieren. Bax meldde dat we een maat kleiner moesten hebben. En dat bleek te kloppen. Teveel betaalde onmiddellijk teruggestort. Onduidelijkheid over (zeer lange) levering. Telefonische medewerkers meldden regelmatig andere leveringsdata. Tevredem met de levering. Fijn luifel!

Snel geleverd.

Snel geleverd product was compleet.

Zeer snelle levering

Top...top en nog eens top service

prima service

houden je op de hoogte van de bestelling

Prima geregeld. Zaterdag besteld en die sdsg in huis

Echt tevreden

We zijn blij met de snelle levering van onze zijwand voor de luifel. We hebben hem gelijk in gebruik genomen

Een accuraat bedrijf

Bax is een bedrijf met uitstekende service en levertijd. De mensen die er werken zijn deskundig en gaan bij sommige bestellingen niet over 1 nacht ijs.

Zelfde product maar goedkoper.

Zelfde product maar goedkoper.

Snel geleverd en goed verpakt

Goed verpakt en snel geleverd

Duidelijke site en snelle levering

Duidelijk alleen het BTW verhaal merk je pas na facturenen

snelle service

aan de telefoon goed geholpen daarna online besteld binnen 2 dagen in huis, geen verzendkosten ,ik heb een Unico dakluifel gekocht.