Prima service!

Snel het juiste artikel geleverd.

Alles ok

Alles is naar wens verlopen

Goede kwaliteit spullen

Moesten even wachten tot het binnen was ivm voorraad Maar uiteindelijk waren de spullen supernetjes binnengekomen

Gematigd enthousiast.

De tent werd niet volgens het afgesproken tijd geleverd. De tent was al in een vroegtijdig stadium betaald. Wij kregen pas bericht dat de tent later geleverd zou worden na eerst zelf aan de bel te hebben getrokken. Daarna werd de datum van levering nog twee keer uitgesteld, maar daar werden we wel tijdig van op de hoogte gesteld. Vervolgens werd het pakket keurig afgeleverd, maar wel bijna een maand later.

Snelle en goede service

Snelle reactie met duidelijk advies op email. Snelle levering.

Telefonisch contact krijgen is een uiterst moeizame bezigheid.

Degene die je aan de telefoon krijgt heeft nauwelijks doorzettingsmacht hetgeen met zich meebrengt dat de oude Bax erbij gehaald wordt. Die zegt dikwijls wat uit de losse pols met als gevolg dat je niet meer weet welke kant ze op willen. Weinig professioneel derhalve. Ik beticht ze niet van kwade bedoelingen of iets wat daar op lijkt. mvrgr, Harrie Berntzen

Enorm Verrast na maanden niet leverbaar

Tijdens mijn vakantie toch nog maar eens geschreven hoe is dit op te lossen? Na 7 maanden zoeken naar Parasol XL 10, Antwoord: hij is voor jullie gereserveerd deze dag Heel blij en gaan hem volgende maand uitproberen! Dank je wel

Op de hoogte houden kan beter

We hebben een tent en 2 slaapzakken besteld. Na een week nog niets gehoord. Ik ben toen zelf gaan bellen en kreeg doodleuk te horen dat de collega die er mee bezig was met vakantie was en ze niet wist hoe het er mee stond. ze ging het uitzoeken. ik moest zelf om een bevestiging per mail vragen. Deze bevestiging, waar in bleek dat de tent langer ging duren heb ik wel netjes gekregen. De levering een week later was netjes, in 1 pakket en op tijd.

Besteld en snel en correct afgeleverd

Prima website, makkelijk bestelproces en het artikel is snel en correct geleverd.

Vriendelijke vrouw (Marloe) aan de lijn gehad. Klacht werd makkelijk en snel opgelost. Het nieuwe vervangende product had ik snel weer in huis.

Goede zaak wat ik wilde hebben was aanwezig Snel bezorgd

Prima product en op voorraad en snelle levering.

Snelle levering en niet duur

Ik was een poosje op zoek naar een goede aanbieding voor een megamat 10 en Bax was het voordeligst.

Ik ben zeer tevreden met baxtotaal recreatie

Super materiaal en snelle levering.

Het bestellen van comfortabele kampeerartikelen verliep erg voorspoedig.

Prima goede service

Werd adequaat info gegeven. Erg klantvriendelijk vooral de dame die me te woord stond. Haar naam is Kelsy

Garantie is uitstekend

Trage afhandeling, weinig communicatie daarover. Maar product na een week ontvangen.

Top service!

Ik zocht een reserve-onderdeel voor mijn Unico voortent. Ik ontving een mail met de link naar het betreffende onderdeel in de webshop. Een paar muisclicks verder en een paar dagen later, lag het onderdeel in mijn brievenbus!

MOEILIJK TE OMSCHRIJVEN!

mijn bestelling bij bax, tja,de dames aan de telefoon, waren veel vriendelijker dan de heer ene,heer ,tjef bax..,?zijn mails ook ,daar liet hij het vermoeden dat ik niet de waarheid sprak, ook de mail met een foto, met mijn??, handtekening!!!dit is niet mijn handtekening!!!uiteindelijk is alles terecht gekomen,door de eigenaar van huis nr4(,die weinig naar hier komt)de persoon,die toevallig ,s anderendaags, daar arriveerde en zo via telefonisch contact met de eigenaar mijn "verdwaalde"pakket tot bij mij heeft gebracht!wie liet het pakket daar achter en wie ondertekende in mijn naam?Ik hoorde al veel klachten over firma DPD die zomaar ergens pakjes droppen, in mijn geval, groot en zwaar.hier kon firma BAX niets aandoen,maar de manier van comuniseren beviel me echt niet! het artkel zelf is prima!m.v.g g de laender

Bestellen en ontvangen hoe makkelijk kan het zijn

Gewoon goed

Prima en duidelijke website. Mooie prijzen en snelle levering. Enige punt ter verbetering is het delen van de verzend gegevens. Door het aanvankelijk ontbreken van die gegevens bij de verzendbevestiging was het gokken op welke dag de bestelling aan zou komen. Op het dagdeel van de bezorging kwam er alsnog bericht van de vervoer.

Prima bedrijf werkt mee

Alleen de wachttijden op de diverse producten vind ik veel te lang en onacceptabel dit is niet commercieel te verkopen

snel en duidelijk

Via de website het een en ander besteld. Verzending ging snel

Everything’s perfect! Great Communication as well! Many thanks. Rainer Bade (Germany)