Verzoek om advies.

Als eigenaar van een al wat oudere Unico Veronaluifel werd ik snel en vriendelijk via de mail geïnformeerd over de manier waarop ik de versleten pees van de luifel het beste kon vervangen. Jammer dat men geen losse componenten van deze luifel kan leveren. Het modulaire karakter van deze luifel leent zich daar uitstekend voor. Waarom een hele nieuwe luifel kopen als de boogstokken en de zijwanden nog prima in orde zijn? Heb ik als tip bij Bax geöpperd. Het reparatieseizoen is erg vroeg in het kalenderjaar teneinde. Wanneer je geen eigen zeilmaker achter de hand hebt is het verstandig om meteen na het kampeerseizoen iets ter reparatie bij Bax aan te bieden.

Helemaal top.

Kunnen alles daadwerkelijk goed uitleggen. Komen afspraken na en geven zeer goede service/garantie.

snelle en correcte afhandeling

snelle en correcte afhandeling

Eerlijk advies

Goede service en meedenkend

Reageren zeer snel. Geven goed advies. Doen direct de linkjes erbij zodat je bij het goede product terecht komt. Kortom, wij zijn zeer tevreden over hoe ze ons hebben geholpen

Sehr guter Service

Vorzelt bestellt nach vorheriger Anfrage per Mail. Sehr freundliche und schnelle Kommunikation. Lieferung war sehr zügig, Verpackung war sehr robust. Ich würde wieder bestellen.

zeer vlotte sevice

levering werd zeer vlot geleverd

Neutraal

Niet netjes als je belt word je afgescheept.

Persoonlijke benadering. Goed advies.

We moesten er een eindje voor rijden, maar dit was zeer de moeite waard. Mooie winkel voor de kampeerder. Tentadvies en aandacht voor de klant. Alle tijd voor onze vragen, duidelijke afspraken over de afwikkeling. Een mail toen bleek dat er later geleverd zou worden en een telefoontje dat de tent afgestuurd ging worden.

Na ontvangst bleek de tafel beschadigd te zijn en wilde mijn echtgenote toch de grotere maat. Was geen probleem.

Goede communicatie en snelle levering

Initieel een vergissing van de levering maar de omruiling verliep vlot, kosteloos en zonder enig probleem

Goed advies en snel in huis

Na telefonisch contact heb ik een luifel besteld en de juiste ontvangen

Snelle problem-solving

Helaas een verkeerde levering ontvangen, en daarvoor een half sterretje aftrek. Onmiddellijk contact opgenomen via de website en even later een gratis retour bon in de mail. Dezelfde dag nog alles terug op de post en nog geen 4 dagen later wel de correcte levering. Klinkt logisch, maar zelden heb ik zo'n snelle en vlotte service ervaren bij online order.

snelle levering. goed product

goede kwaliteit voor zover en snelle levering tot nu toe zeer tevreden, gaan het product uittesten deze zomer

Geweldig.

Vakkundige hulp in de winkel. Opgestuurd wanneer was afgesproken.

Correcte informatie en snelle levering

Fijne service en website plus een snelle levering!

Guter und schneller Service

Alles bestens, gerne wieder.

Snelle service snel geleverd

??

Betrokken en betrouwbaar

Na mijn online bestelling een telefoontje of het een bewuste keuze was om twee verschillende merken te bestellen. Gewoon even checken, ontzettend netjes vind ik dat. De levering kwam snel, echter wel met verkeerde stokken. Om telefonisch contact te krijgen kostte wat moeite, maar eenmaal gelukt was het ook direct opgelost. Kan menig ander bedrijf een voorbeeld aan nemen.

Goede en snelle levering.

De slaapmat is een goed product maar voldoet helaas niet aan mijn verwachting.

Heb een mooie luifel gekocht en ben tevreden over de levering.

herlijke grote slaapzak

een slaapzak waar je helemaal in weg kunt kruipen, ook lekker breed dus genoeg ruimte om te kunnen bewegen en met aan twee zijden een rits zodat je hem makkelijk kunt openen ook als het warm is.

Schlechte Qualität bei höchster Arroganz

Schlecht genähte Seitenwände vergessene heringshaken falsch eingenähter reisverschluss schlecht genähte radabdeckung die auch noch winzige Löcher und knickkanten hat und ich sollte kommen um das schlecht verarbeitete Zeug anzusehen bzw die Versandkosten für die schlechte Ware selber bezahlen. Also Service ist bei Bax ganz großer Mist Qualität ein absolutes Fremdwort. Schlecht gemacht onlinseite, keine Möglichkeit eindeutig zu bestellen. Das einzige was gut war war die Beratung vor Ort. Die Bestellung die ich gemacht habe ist nur entstanden da ich mir einen neuen Wohnwagen gekauft habe und die radabdeckung nicht mehr gepasst hat. Ansonsten werde ich sicher auf den Einkauf bei bax verzichten es gibt preiswertere Firmen die bessere Qualität liefern.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Snelle levering en zoals gewoonlijk bij Bax kwaliteit producten.