Goed advies, goede service en administratieve afhandeling!

Kregen een goed advies van verkoper! Ook de afhandeling van betalen en verzekeraars den liep allemaal vlekkeloos!

Niet enkel bestelling uitleveren....

Bij de bestelling van een luifel wordt ook geïnformeerd naar het type caravan. In ons geval was volgens de caravanconstructeur een luifel maat 11 nodig, die wij dan ook besteld hebben. Bij Bax Recreatie hebben ze alles nagezien, en voortgaan op hun ervaring hebben zij een maat 10 opgestuurd, met de melding dat we het dak van de luifel niet netjes opgespannen gingen krijgen bij de maat 11. Het prijsverschil werd netjes teruggestort. Dus niet zomaar een luifeltje uitleveren en de klant moet dan maar zien ermee te leven als er iets niet netjes past.

uitermate tevreden met de adequate afhandeling van mijn bestelling

Allereerst zijn wij uitermate tevreden en blij met onze Unico Bologna voortent. De ontwikkeling van een kuipgrondzeil is een voortreffelijke; goed aansluitend bij de slikranden van de voortent.

Snel en goedkoop.

Een tevreden klant

Zo wel telefonisch als via mail vlotte reactie en vriendelijk “toegesproken”. We hadden het product eerder dan verwacht! Snelle service dus.

Supersnelle service

Bellen-er is voorraad-geleverd

Zeer goed product

Goed product en voorspoedige levering. Mooi bedrijf om zaken mee te doen.

Prima geleverd

fijne winkel!

Ze maken fantastische tenten!

Prima service snelle levering

Zoeken op internet en kopen! Snelle bezorging. Echt super.

Is goed

Ik vond dat de website niet helemaal top werkt betreft opzoeken van producten..

optijd geleverd volgens afspraak

weet verder nog niet of de tent compleet en mooi is, dat gaan we in frankrijk op de camping zien

Behulpzaam en doortastend in hun werkwijze

Als incidentele dealer verkopen wij klanten op wens een Unico product.

Top!!

Wij zijn topfan van Unico!! Eerder hadden we een unico voortent met luifel. Nu een iets grotere luifel en daarbij pas een Schaduwluifel gekocht. Was op voorraad en snel thuisbezorgd. Voor de maatvoering gebeld en goed geholpen!! Die wijkt af van de technische gegevens caravan. Goede service. Nooit problemen met Unico! Geen waterzakken en licht eenvoudig frame. Kan door 1 persoon opgezet worden. Goede instructiefilmpjes!!

Makkelijke te bestellen en snel geleverd

We konden via de website snel vinden welk doek en welke afmeting we nodig hadden.

Snel besteld, vlot geleverd

Ik heb goede ervaring met Bax, zelf ook een Falco tent. Daarom ook bijzettent hier besteld. Artikel is zoals omschreven, en Bax kon in deze zomerperiode werkelijk direct uit voorraad leveren. Gewoon conform verwachting, gewoon goed.

Snelle en nette aflevering

Snelle en nette afhandeling

Topservice!

Na problemen bij bestelling via de webshop per email contact opgenomen met Bax. Per omgaande ontving ik een email waarin een andere besteloptie werd aangegeven. Vervolgens werd alles op een bijzonder prettige manier per email afgehandeld. Het bestelde artikel werd de volgende dag thuisbezorgd. Topservice!

Super de snelle levering van onze petluifel.

Na een schade aan mijn vorige petluifel een nieuwe moeten bestellen. Ondanks de lange levertijd die vermeld stond op de site van Bax. Toch een hele snelle levering van de nieuwe luifel. Dank zij een goede communicatie.

Vlotte en snelle levering

Goede opvolging en snelle levering

Alles prima geregeld!!

Van bestelling t/m levering prima geregeld en uitgevoerd!! Fijn Bedrijf!!

Goede en snelle service.

De producten arriveerden snel en in goede staat. Kijk ernaar uit om ze uit te proberen.

Prima winkel

Goed en snel geholpen.

Goed geregeld

Bestel online een product voor de caravan. Vult je gegevens in en dan wordt er geken of het bestelde product past op jouw caravan.goede service. Wel jammer dat het niet vermeld wort op de site dat bepaalde types caravan een maat product hebben.en dat de omloop maat dan niet klopt. MAAR SUPER OPGELOST DOOR BAX

Levering zonder problemen.

Had een paar kleine onderdelen nodig. Ob de website goed kunnen vinden. Levering goed en snel.