Snelle en goede service

Ga zo door.

Voledig geïnformeerd over levering

Ondanks dat het artikel niet op voorraad was hebben ze ver binnen de afgesproken tijd geleverd

Reçu rapidement

J ai reçu très rapidement ! Le moteur semble de bonne qualité ! Pas encore tester !

Prima bedrijf.

Een klantvriendelijk en professioneel bedrijf.

Goede service, duidelijke afspraken

Goede adequate service, icm duidelijke afspraken.

Eerlijke communicatie over hoe lang de levertijd zou zijn van ons grondzeil voor onze voortent. Maar we hebben hem 2 weken eerder dan verwacht ontvangen. Het zeil zit boven verwachting in een mooie zak inclusief haringen wat ook in een mooi zakje zit. Dus dik tevreden!

Duidelijke site

Snelle correcte levering

Alles in orde!

Levertijd zoals aangegeven, goede communicatie hierover en product van zeer goede kwaliteit.

Alles gut geklappt.

Super Qualität, aber noch nicht benutzt.

Geweldige winkel vriendelijke personeel

Wij werden prima geholpen goede informatie en uitleg van de voor en nadelen van de door ons aangekochte tent

Tent carpet bestelt en was vrij snel binnen en netjes ingepakt

Snel en correct geleverd

Pakket niet op mijn adres op aangegeven veilige plaats, wegens afwezigheid... De volgende dag kunnen afhalen bij ophaalpunt in de buurt...maar goed, begrijpelijk, voor de veiligheid...

Fijne webshop en snelle verzending

Fijne webshop en snelle verzending

alles volgens afspraak

Goede voorlichting bij aankoop van de voortent en levering nog eerder dan afgesproken. Zeer degelijk verpakt alles en instructieve video op usb-stick bij de levering. Voortent, stokken en haringen alles bij elkaar wel flink aan het gewicht maar alles van zeer degelijke kwaliteit.

Goede prijzen, overzichtelijke website, uitstekende afhandeling van de geplaatste order

Snel en accuraat

Makkelijk besteld , betaald, verzonden en snel geleverd. Niks op aan te merken!

Doen wat ze zeggen

Goede service, uitleg Torino luifel opzetten duidelijk.

Ervaren personeel, goede klantenservice

Goede uitleg gekregen over alle mogelijkheden vwb tenten. Klantenservice zeer vriendelijk en snel reagerend.

Super klantgericht

Kregen de bestelde Annex North binnen. Gecontroleerd, bleek een framehoek niet in orde te zijn. Foto opgestuurd en aangegeven wat het probleem was. Kregen per omgaande een nieuwe framehoek toegestuurd! Super !!!!!

valt toch beetje tegen

Tent gekocht van 1600 euro, scheurt een koppeling in het eerste seizoen, vraag je om oplossing, mag je een nieuwe koppeling kopen.... had meer service verwacht voor die prijs

UItstekend geholpen bij garantiegeval

Mijn exped mat was op de naad gescheurd, Bax heeft me goed geholpen en via hun heb ik een vervangende slaapmat gekregen. Bedankt Robin voor de goede hulp!

Geweldige service

Afgelopen jaar zijn we in de winkel geweest om te kijken en uiteindelijk een nieuwe voortent en luifel te kopen. We wilde graag een boogtent. We zijn uiteindelijk voor de unico verona gegaan. Geweldige uitleg gekregen !! Afgelopen week hebben we het voorscherm besteld en zo snel binnen gekregen. Dank je wel voor jullie service. Geweldig voortent en makkelijk op te zetten.

Na defect aan mijn Coleman benzinebrander (binnen garantietermijn) kreeg ik zonder problemen een nieuw exemplaar. Deze was niet op voorraad, maar kreeg ik 2 maanden later toegestuurd. Dat was sneller dan door Bax toegezegd. Heel fijn.

Garantie perfect opgelost

Was een bevestiging van de tent niet goed - maar is snel en netjes door ze opgelost Tent was elders gekocht - keurig opgelost

Prima service en snelle levering

Goede service en een scherpe prijs. Contact met de klantenservice was erg prettig en de levering was volgens afspraak.