Garantie perfect opgelost

Was een bevestiging van de tent niet goed - maar is snel en netjes door ze opgelost Tent was elders gekocht - keurig opgelost

Prima service en snelle levering

Goede service en een scherpe prijs. Contact met de klantenservice was erg prettig en de levering was volgens afspraak.

Prima deskundigheid

Denken mee met mogelijkheden

prima service

de tent was niet wat ik verwachtte, retour zenden geen probleem, bedrag teruggestort

Prima bedrijf

Snelle levering en overzichtelijk website!

Schitterende service, nu uitkijken naar de eerste zon en vakantie

Ons bezoek aan de showroom was al een voltreffer. Zeer goede uitleg over de verschillende tenten en wat er best voor ons past. Dan hebben we tent online besteld bij Bax. Helaas was een probleem bij levering met DPD, dit is super professioneel en efficient opgelost door Bax zelf. Chapeau en speciale dank aan Kelsey, voor de opvolging en het oplossen. Nu kijken we uit naar eerste vakantie met onze nieuwe Falco Buizerd 3500 tent.

Netjes geïnformeerd en snel verstuurd

Probleem opgelost, maar niet erg klantvriendelijk

We hadden een probleem met een nieuw aangeschafte tent. In plaats van excuses voor de geleverde kwaliteit, werd ik vooral behandeld als een klant die moeilijk doet en waarschijnlijk zelf de oorzaak was van het probleem. Die vooringenomenheid vond ik ongepast. Ook de verwijzing naar de producent van de tent is slecht. Wij hebben alleen te maken met de verkoper. Aanbeveling is om niet de bal meteen ergens anders, met name bij de klant, te leggen. Wij mogen verwachten dat Bax kwaliteit levert en zijn best doet om als dat niet lukt, het ongemak op te lossen.

Snelle en goed levering

Het bestelde product werd snel en goed afgeleverd. Het voldeed volledig aan mijn verwachtingen.

We zijn prima geholpen bij de bestelling en de levering is perfect.

Nu in het voorjaar de voortent nog opzetten maar dat lukt hoogstwaarschijnlijk wel.

Uitstekend goede ervaring opgedaan bij Bax Bergeik

Fantastisch goed en vriendelijk geholpen met het kiezen van de nieuwe Unico voortent, luifel en aanbouw. Ook de door Bax georganiseerde Unico-demodag met uitleg en tips en een rondleiding door de fabriek was bijzonder leerzaam en leuk ! Alle lof en reuze bedankt. Groeten: familie Veldkamp.

Zeer professioneel en gundig advies met goede service en snelle levering.

Zeer professioneel en gundig advies met goede service en snelle levering.

Werd goed op de hoogte gehouden tav levering. Product was goed verpakt. Product voldoet aan de verwachting, nog geen nacht op geslapen maar het proef liggen voelde goed.

Geen gezeur. Perfecte service!

Perfecte service en informatievoorziening. Bij mijn nieuwe tent bleek een rits defect. Zonder gezeur én kosteloos is deze nadat het kampeer seizoen was afgelopen vervangen. Top!

Prima product, prijs en service!

Prima product, prijs en service!

Sneller levering en precies wat ik besteld had mijn complimenten

Zie boven

Heel behulpzaam, meedenkend en snelle levering

Vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Goed contact en prima uitleg bij de juiste keuze.

Bax weet precies welke maat luifel of voortent moet hebben a.d.h.v. de specificaties van je caravan.

Prima geregeld en goede communicatie

Alles goed, snelle levertijd

Deskundig personeel en correcte afhandeling

Goede voorlichting, nakomen afspraak

alles naar wens verlopen

snel geleverd en perfect in orde.

Goed bedrijf snel geleverd zeer tevreden!!

Goed geholpen en ondanks maatwerk snelle levering

Levertijd is duidelijk en er word goed gekeken of je echt de juiste maat voortent besteld

Zowel voor onze voortent als het later bestelde kuipgrondzeil werd met ons meegedacht over de juiste maat en werd ons duidelijk verteld wat de leverweek gaat worden.

Keurig geholpen en geadviseerd

Ik had een voortent maat 14 besteld, maar Bax heeft dit m.b.v. het type caravan nagetrokken bij de leveranciers van de voortenten. Toen bleek dat we eigenlijk een maat 15 nodig hadden. De bestelling is toen in samenspraak geannuleerd en er is toen een nieuwe bestelling opgestart met maat 15. Het contact liep vriendelijk en correct, bedankt daarvoor.

Loo 22 5571KR Bergeijk

0497 - 572 085