Uitstekend !!

Goede website , heel duidelijk snelle levering en vooral sterk in prijs !

Super snelle levering, goede prijs, ik ben heel tevreden.

Ben heel content van de producten en de service was heel goed

Top, makkelijk en snel

Ik heb al een aantal keren besteld, website is zeer duidelijk, de prijzen zijn voordelig, levering is snel. Communicatie met distributeur ging heel vlotjes. En natuurlijk de Herbalife producten zijn top.

Zoals steeds vlotte en correcte levering

bestellen en levering verlopen vlug en vlot

Ik kon mijn product vlug vinden. Na betaling krijg je berichten over het verloop van je bestelling. Na enkele dagen al komt je pak aan.

producten die lekker zijn ;)

Vlotte bestelling en betaling en ook een vlugge thuis levering . Ik ben gene eter s’morgens en daarom een lekkere Shake en heb alle vitamines en mineralen, proteïnen binnen voor mijn dag te beginnen ;)

Goeie service

Goedkoper dan bestellen via myherbaline en scheelt best wel een heel stuk Snelle levering

Lekkere producten, snelle correcte levering en duidelijke site.

Veel verschillende lekkere smaken en perfect als je geen ontbijt neemt ;-)

Bb

Gr

Goede website. Vlotte levering.

goede website, vlugge levering

Ik kan bestellen wanneer ik wil, zonder opvolging, eens je weet wat je moet doen, kan je zelf bepalen wat je wilt.

Wij kennen de producten van herbalife, zijn zeer betrouwbaar en lekker van smaak.

Super vlotte correcte leveringen

Correcte en zeer vlotte service

Vlot opzoeken. Vlot keuzes maken. Multivezeldrank bij afslanken, krijg ik diarree van. Misschien iets meer uitleg wat de producten doen.

Goed enkel kan ik mijn punten saldo niet raadplegen of is dit moeilijk te vinden

Top super produit

J adore les produits ils sont super bon je recommande vivement

Top producten

Allemaal producten die lekker zijn en nog ook gezond

Duidelijk overzicht van alle producten

Vlotte service. Na het verwerken van de betaling, werd de bestelling meteen verzonden.

Lang wachten op bestelling

Normaal gaat het vrij vlug en vlot nu lang wachten op levering. Ook werkte de code niet in het buitenland dacht ik maar terug in België kreeg ik melding dat code niet meer geldig was . Heb hierover gemaild maar jammer genoeg geen reactie hierop. Ben nog thans een goede klant.

Les prix sont attractifs

Affaire rondement menée.

geen problemen snelle levering

ik ben erg tevreden

Steeds een vlotte en correcte levering

Altijd snelle en correcte levering.

Je kan altijd rekenen op een snelle afhandeling van je bestelling. Bovendien kan je steeds contact opnemen en krijg je duidelijke antwoorden op al je vragen. Top service, heel tevreden!

Hij levert snel het gewenste gewicht en is gemakkelijk in gebruik.

Hij levert snel het gewenste gewicht en is gemakkelijk in gebruik.