Hij levert snel het gewenste gewicht en is gemakkelijk in gebruik.

Hij levert snel het gewenste gewicht en is gemakkelijk in gebruik.

Zeer goede service

Ik kan alleen maar zeggen zeer goed

Great products

Your Herbalife products are great and your service too. Thank you very much.

Snelle vlotte service

Snelle en vlotte service,was al reeds gekend met de producten. Momenteel terug rustig aan begonnen met te shaken. Smaken zijn lekker en vindt de doosjes met de porties wel fijn ,jammer dat ze maar in 3 smaken zijn maar wie weet komen er nog meer. 7 zakjes per doosje niet goedkoop laar wel gemakkelijk te hanteren, niks afwegen…

Gemakkelijk te bestellen.Zeer snelle levering en proper verpakt.

Spaarsysteem.

Jullie hebben een spaarsysteem voor kortingvouchers. Jammer dat op de website geen info wordt meegedeeld. Eveneens wordt op het factuur niet vermeld hoeveel je al gespaard hebt. Dus weet ik nu hierover niets. Alsnog wens ik graag hier info over en wat mijn gespaarde punten zijn. Graag deze meedelen op onderstaand emailadres: [email protected] Dank en vriendelijke groet Christ'l Steiger

Fantastische

Mijn 1ste bestelling gedaan Het was een snelle levering en een volledige levering. Ik bestel zeker nog. Bedankt

100pct tevreden!

Zeer tevreden over de snelle, correcte service en levering na bestelling. En vooral een stuk goedkoper dan bestelling via een coach!

Heel content van goede prijs, snelle levering

Heel blij met de producten , super site, ik ga nog bestellen

Gewoon voor ontbijt !

Omdat ik niet Eet kan eten s’morgens is dit ideaal voor mij ;)

Correct

Correcte levering en correcte prijzen

zeer interessante prijs en snelle correcte levering

zeer interessante prijs en snelle correcte levering

Duur, snel geleverd.

De prijzen zijn te duur, geen rechtstreeks kortingen. Snelle levering!

vlotte bestelling en levering , waarvoor dank !!!!

alles is supergoed verlopen.

De bestelling werd even vlot geleverd als dat ze online besteld kon worden.

Punctual delivery, nice price and fast response

I received the products in due time. Prices are very good compared to the official costs (savings around 35%). Nice and fast answer to my questions. I will trust this shop to buy all HERBALIFE staff :-)

correct

correcte leveringen en goede informatie

Goed maar enkele minpuntjes

De website is gebruiksvriendelijk. Leverkost als er niet voor 100€ wordt besteld ligt hoog. Ik merk ook dat de prijzen van de F1 Shakes varieert.

Correcte prijzen Supersnelle levering

Uitmuntend!

Ik gebruik al 19 jaar jullie producten dagelijks, voel me hierdoor ook in super conditie. Steeds kwaliteit en snelle levering.

Snelle reactie van Mevr Tineke

Levering gebeurde steeds vlug.

Betere prijs als op de originele website en ook een product wat niet te krijgen was op deze site was bij jullie wel beschikbaar. Vandaar mijn keuze mvg rob

Super snel geleverd

Alles geleverd super snel