Zeer vlotte communicatie en correcte afhandeling.

Aan te bevelen partner.

👍

Mooie tuinmeubelen, vriendelijke, behulpzame eigenaar! En plek om naar terug te gaan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en duidelijke uitleg over de producten. Vriendelijk en alle tijd voor de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vakmanschap op het hoogste nivea

Vakmanschap op het hoogste niveau

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Open en eerlijke benadering waarbij wordt ingegaan op de specifieke wensen van de klant.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Persoonlijk contact, goed advies en goede kwaliteit.

Meedenken met de klant, goed advies, goede kwaliteit en netjes afgewerkt, hele snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie producten en prima service! We hadden twee stoelen die niet conform specs waren direct kunnen ruilen werd niet moeilijk over gedaan. Wij zijn tevreden. Succes nog!

We hadden een blad van graniet. Ik vraag me af of de bezorger deze er in zijn eentje goed had op kunnen krijgen. Ons advies zou zijn om een extra bezorgen mee te nemen bij grote granieten bladen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Heldere, duidelijke presentatie van de producten. Goede uitleg, duidelijke offerte en levering conform afspraak. Zeer overzichtelijke en schone hal waarin gewerkt wordt.

We werden laat geïnformeerd over de levering. Kan wellicht iets beter.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed advies wat wel of niet geschikt was voor onze keuze

Verander svp niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service Mooi afgewerkt

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, goede communicatie en uitleg na bestelling, op de afgesproken dag keurig 30 minuten van tevoren gebeld. Perfecte service, zeker aan te bevelen. Bezorger keurig netjes en voorzien van allerlei materialen om de tafel goed te kunnen leveren en plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

direct reageren/antwoord op vragen gemakkelijk bereikbaar via app/mail afspraken nakomen correcte houding flexibel en vriendelijke bejegening professioneel en vakbekwaam bezorgen en monteren aan huis

bij bezoek op bedrijf klanten koffie/thee aanbieden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

duidelijke en vakkundige uitleg en een goede service achteraf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Perfecte hulp via site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer snelle service en flexibel en persoonlijk advies door Chris Tulmans de eigenaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het beschreven ontwerp moet nauwkeurig worden samengesteld. Chris is een perfectionist en heeft mij een schitterende RVS Tafel geleverd. Aangezien het een afwijkend ontwerp betreft heeft hij mijn idee perfect kunnen weergeven. Chris bedankt voor je inzet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima advies en service. Men straalt vertrouwen uit en men staat voor hun product. Snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle reactie, goede voorstellen, correcte aflevering

zodra besteld wel iets nonchalanter, het zou fijn zijn een manier te vinden om de openingen van sommige onderdelen ook nog af te sluiten

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede, persoonlijke service. Er wordt goede kwaliteit afgeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

vriendelijk, correct, liefde voor het vak en producten, meedenken, zeer snelle levering

geen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte afspraken. Zeer goede service. Klein bedrijf daardoor contact met de baas ( e ingenaaid) zelf

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk, vlotte levering, persoonlijke aandacht

Veel van de tafels zijn niet alleen voor binnen, maar ook voor buiten te gebruiken. Misschien info op website op aanpassen?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correcte en snelle levering. Nog steeds zeer tevreden met onze RVS tuintafel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima, levering volgens afspraak. Iets later dan bedrijf dacht ivm bezorgdagen PostNL.

Over RVSTuintafel.com

Filter op Taal