OPLICHTERS!! Bestelling geannuleerd vanwege te lange levertijd, maar nooit geld terug ontvangen

Verf besteld, maar bestelling geannuleerd na bericht dat levertijd lang ging worden. Geen geld terug gekregen. Na 2 maanden bericht gekregen dat de annulering va de bestelling verwerkt was. Inmiddels zijn we ruim 4 maanden verder, maar geen euro terug gezien. Telefonisch niet bereikbaar, geen reactie op de vele mail(s). Lijken gewoon oplichters te zijn! Bestel hier niet!!!

Verf niet geleverd en geen geld terug

Verf is geannuleerd om dat de lever tijd lang ging duren Maar ze zijn niet te bereiken via mail en telefoon Maar na ander halve maand nog steeds mijn geld niet terug

Geen creditbetaling voor niet geleverde goederen

Deel van mijn bestelling niet ontvangen na diverse contacten en weliswaar een vriendelijk persoon geen terugbetaling ontvangen. OPLICHTERS HIER NIET BESTELLEN !!!!!

Op retour reageren ze niet meer. Of nemen niet meer op. Nog steeds geen geld terug

Producten besteld die niet op voorraad waren. Kreeg maar niks te horen. Gebeld en zouden ze een creditnota maken. Vanaf toen niks meer gehoord en reageren ze niet op mails of telefoontjes. Oplichters

€ 881,- nog steeds niet retour!

Als ik nul sterren kon geven had ik dit gedaan. Dure buitenverblijf besteld t.w.v. € 881,-. En ik geloof wel 50x gebeld/gemaild met de vraag “waar blijft onze verf?” Slecht bereikbaar of beter gezegd…helemaal niet bereikbaar. Weken zijn er overheen gegaan. Schilder meerdere malen af moeten zeggen. Uiteindelijk bleek dat de verf niet kon geleverd kon worden dus we konden de order annuleren. Keurig gedaan en vervolgens blijft het stil. Wederom bellen en mailen maar we krijgen niemand aan de lijn. Het gaat hier niet om € 50,-. Wij gaan juridische stappen ondernemen.

Super slecht, bestelling geannuleerd en geen geld terug!

3 weken geleden verf besteld, die bleek helaas niet leverbaar dus bestelling 2 weken geleden geannuleerd. Nu nog steeds in afwachting van mijn aankoopbedrag! Op mails wordt niet meer gereageerd en de telefoon wordt ook niet beantwoord, echt schandalig..... Die kernwaarden maken ze helaas niet waar, pas maar aan naar onbetrouwbaar, onprofessioneel, niet resultaatgericht en niet servicegericht :-( Dan maar een vervelende review schrijven, wordt ik zelf ook niet blij van maar ik weet niet meer wat te doen. Ik hoop mag toch hopen dat jullie daar niet trots op zijn en dat dit nu heel snel opgelost wordt!

Verf kon niet geleverd worden, maar geen geld retour

Eigenlijk hetzelfde verhaal, zogenaamd tex niet op voorraad, had deze nodig, dus geannuleerd, geld zou gecrediteerd worden, maar nog steeds niet gebeurd. Diverse keren gebeld maar kreeg niemand meer aan de lijn. Erg vervelend allemaal.

Komen afspraken niet na

Heb 2 X 750 ml Bistontix besteld. Hebben mij gebeld en hadden alleen 250 ml potten, maar alleen 5 stuks. Het verschil zou ik gecrediteerd krijgen. Hierdoor akkoord gegeven, want ik had de lijm nodig. Moet nog steeds wachten op de credit nota. Mensen verkopen mooie praatjes, maar zijn eigenlijk de firma list en bedrog!

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs

Topservice

Alles volgens afspraak verwerkt en geleverd. Bij twijfel nemen ze zelf netjes contact op!

Snelle service en producten tegen voordelige prijs.

Goed zaken doen met Verfvoordelig. Uitgebreid assortiment

Snelle reactie

Goed en netjes verpakt. Wel 1 dag later aangeleverd dan verwacht.

Goede snelle levering

Gemakkelijk gevonden op de website en snelle keuze kunnen maken zeer tevreden!

Vlotte levering en goede prijs

Voor de Hermadix beitsen zijn maar weinig leveranciers met een uitgebeeld assortiment. Bij "verfvoordelig" vonden wij de gewenste kleuren wel. Vlotte levering en een goede prijs.

Vriendelijk. Beste prijs in Amsterdam. Kortom: aanrader!

Goed ingepakt aangekomen

De emmer verf was goed dicht geplakt en ingepakt, zodat het intact ontvangen is.

slecht

geen bericht gehad op de mail

Snelle levering.

Snellelevering,en Bankirai olie gebruik ik al jaren.daar ben ik altijd heel tevreden over.

Goede service, snel geleverd

Netjes en snel geleverd

2 emers brander witsel en nog de goed kookstel ook dank mvg mw

Snel besteld, snel geleverd.

Duidelijke site met veel keus, bestellen werkt heel gemakkelijk en overzichtelijk en wordt snel geleverd. We missen nog 1 ding op de site, en dat is een schilder dus doen we het zelf.

Beste service beste prijs.

Snelle service en levering, beste prijs ,Aardige medewerkers...

Super goede witsel

Spettert niet en dekt goed. En heel wit.

Netjes en op tijd geleverd!

Over Verfvoordelig.com

Klant staat centraal Bij Verfvoordelig B.V staat de klant altijd centraal. Wij werken immers voor u. Uiterst zorgvuldig gaan wij aan de slag om uw project naar tevredenheid te realiseren. Kernwaarden Onze kernwaarden weerspiegelen waarvoor wij staan. De belangrijkste kernwaarden zijn: Betrouwbaar Professioneel Resultaatgericht Servicegericht Deskundig Dit is waar we met veel trots voor staan!