Goede prijs en snelle levering

Goede prijs en snelle levering, het was me niet helemaal duidelijk wat er onder lichte en donkere kleuren verstaan wordt.

Ondanks vertraging toch tevreden

De bestelling die we hadden geplaatst bleek niet op voorraad. Vervelend, want we hadden hier niet op gerekend (het stond niet aangegeven op de site). Na telefonisch en mail contact werd echter wel moeite gedaan voor ons door een alternatief product aan te bieden (beter merk) dat wel snel leverbaar was. Ook werden excuses aangeboden voor het ongemak. Omdat we genoeg andere klussen te doen hadden en wel even konden wachten hebben we besloten toch de oorspronkelijke bestelling af te wachten. We werden netjes op de hoogte gehouden van de voortgang en niet veel later kwam alsnog het bestelde product dat we konden volgen via track and trace. Netjes en goed verpakt. Kortom: toch tevreden ondanks de vertraging. Tip: als je een product snel nodig hebt in een wat groter aantal, vraag dan voor je bestelt even bij ze na of het op voorraad is.

Zeer duidelijke site, product snel gevonden. Goedkoop. Zeer goede service, bestelling was verzonden maar werd niet geleverd, na 1 telefoontje op zaterdag, maandag product al in huis. Zeer vriendelijke medewerker.

Goede service!

De verf die we ontvingen bevatte een andere kleur dan op het deksel, werd niet moeilijk over gedaan, volgende dag kregen we alsnog de goeie!

Uitstekend en snel

Levertijd zorgt voor hoge extra kosten

De verf werd een week later dan beloofd geleverd. Ik heb een emmer van deze verf elders moeten kopen voor een veel hogere prijs zodat ik de verfklus op tijd kon opleveren omdat de keuken werd geplaatst. Heel vervelend. Nu zit ik met een emmer verf die nu overbodig is.

Heel goede service

Per ongeluk had ik het verkeerde product gekregen. Ik mailde, werd meteen gebeld, meteen een oplossing gegeven en binnen enkele dagen werd het retourneren vergoed en het juiste product geleverd. Zeer duidelijke communicatie.

Veel te laat geleverd

Drie blikken beits zouden op vrijdag worden geleverd. Op zaterdag stond er een legertje vrienden klaar om te helpen beitsen, maar helaas geen beits. Dit werd pas de woensdag erna geleverd…

top

goed prijs en snel geleverd ben zeer tevreden

Mooi en geweldig product.

2e hands leren bank bijgewerkt. De bank is weer als nieuw. Top product.

perfect

Prima advies !

De juiste verf voor de klus !

De verf is makkelijk uit te zoeken en snel geleverd!

Mooi product voor aantrekkelijke prijs

De Sigma latex laat zich goed verwerken, dekt in 1 x.

Webshop om te onthouden

Goede kwaliteit verf, snel geleverd en concurrerende prijzen.

Het bestelde product was zeer goed verpakt ,en zeer snel aan huis geleverd.... ik ben zeer tevreden. HENK JANSEN

Perfect, alles volgens afspraak

Goed en vakkundig geholpen

Snelle levering, goede prijs!

Een voor ons jarenlang bekend product, snel geleverd en voor de beste prijs (incl. Verzendkosten!)

goede communicatie en snelle levering.

goede levering, netjes verpakt.

Voldoet aan verwachting l

Alabastine 2 in 1 is een geweldige muurverf.

Binnen een kwartier hebben we een grote muurvlek, veroorzaakt door lekkage uit de dakgoot, weggewerkt.

Snelle levering, prima prijs

Bestelling snel en overzichtelijk Product goed verpakt en snel afgeleverd. Goede prijs/kwaliteit

Late reactie

We hebben 2 weken geleden verf besteld. Deze is wel geleverd maar te weinig .ik heb hier vorige week via mail aan u gemeld maar nog steeds geen reactie.

Mijn bestelde producten had ik snel en netjes verpakt binnen 2 dagen in huis.

Over Verfvoordelig.com

Klant staat centraal Bij Verfvoordelig B.V staat de klant altijd centraal. Wij werken immers voor u. Uiterst zorgvuldig gaan wij aan de slag om uw project naar tevredenheid te realiseren. Kernwaarden Onze kernwaarden weerspiegelen waarvoor wij staan. De belangrijkste kernwaarden zijn: Betrouwbaar Professioneel Resultaatgericht Servicegericht Deskundig Dit is waar we met veel trots voor staan!