FANTASTISCH

Had maandag even gebeld of binnen 48 uur 3x het product kon worden geleverd, maar jullie hadden maar 2 op voorraad. Toch had ik op woensdag alle drie in huis. Supeverpakt en we waren hee blij

Kan veel beter

Bestelling plaatsen gaat vrij goed enkel wanneer je moet afrekenen voor product onstaan er tergend veel problemen

Levering is langer dan gedacht.

prima behandeling van mijn bestelling

voor herhaling vatbaar

Snel geleverd voor prima prijs

Snelle levering en prima service!

Zeer positief

Prima levering

Snelle levering voor een mooie prijs

Goed!

Keurig in een doos met een tekst dat er verf in zat en dat het rechtop moest worden vervoerd. Aan de aanbeveingsvraag doe ik nooit mee. Daar geef ik geen antwoord op. Dat moet een ieder voor zich weten!

Prima dienstverlening.

Product uitgekozen en besteld. Juiste en tijdige levering.

Super bedrijf.

Verfvoordelig raad ik iedereen aan, snelle levering van alle merken verf, die veel goedkoper zijn.

Super snelle levering keurig verpakt .top!!

Geweldig service...

Top snel geregeld en verzorgd.

Bestelling zoals verwacht. Netjes verpakt, snel geleverd en goed prijs!

vlot en helder

Snelle bezorging, prima prijs!

De verf die we zochten had hier de beste prijs. Keurig de volgende dag geleverd. Netjes verpakt.

Top! De website voor verf!

Altijd snel en heeft bijna alles voor een juiste prijs.

Mijn ervaring was goed.

Mijn ervaring was goed. Vond het alleen jammer dat jullie tussen kerst en nieuw jaar dicht waren en dat ik daar pas achter kwam toen ik de bestelling geplaatst had en op de blauwe link geklikt had. Zou het in het vervolg eerder aangeven

Snel en duidelijk

Overzichtelijke website, makkelijk bestellen en betalen. Levering kan op afspraak.

Goede en snelle levering

Goede prijs kwaliteit en snelle levering. Product is top

netjes en snel en vriendelijk ook aan telefoon

aan de kernwaarden die op de website staan wordt helemaal voldaan.

Geweldig en snel

Verf gekocht van Sigma, prijs goed, snelle levering.

Voordelig en na 1 dag binnen

Zeer goed!

Snelle levering, zorgvuldig (specifiek erop geschreven hoe dozen neergezet moesten worden, helaas had de bezorger het niet zo gedaan.. gelukkig goed verzegeld dus geen lekkage van verf)

Gyroscoopweg 120 1042AZ Amsterdam

206673070

Over Verfvoordelig.com

Klant staat centraal Bij Verfvoordelig B.V staat de klant altijd centraal. Wij werken immers voor u. Uiterst zorgvuldig gaan wij aan de slag om uw project naar tevredenheid te realiseren. Kernwaarden Onze kernwaarden weerspiegelen waarvoor wij staan. De belangrijkste kernwaarden zijn: Betrouwbaar Professioneel Resultaatgericht Servicegericht Deskundig Dit is waar we met veel trots voor staan!