Aanrader!

Ik ben super tevreden over de snelle levering en het ruime assortiment. Al veel kinderfeestjes die ik organiseerde waren mede een succes door deze webshop!

Snel binnen nadat ik besteld had. Toen 1 slinger niet in orde bleek buiten hun schuld om kreeg ik ongevraagd meteen mijn geld terug. Erg netjes van ze.

Geweldig snel bezorgd

Leuke producten en geweldig snel bezorgd. Zondag middag besteld en maandag op de mat.

Leuke spullen, snelle service!

Leuke spullen besteld voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag! Spullen werden snel geleverd en zien er goed uit. Erg blij mee!! Aanrader.

Goeie vriendelijke service

Heel vriendelijke en persoonlijke service. De spulletjes die ik ontving zijn ook echt super leuk !

Erg klantvriendelijk

Ondanks per abuis ontvangen van verkeerde product, een fantastische nazorg! Ik ga zeker nogmaals gebruik maken van de service van Hieppp!

Goede service en goede kwaliteit

Snelle levering en alle producten Ijn van goede kwaliteit.

Geweldige website die elke cent waard is!

Dit was de eerste keer dat ik via Hieppp besteld heb. De artikelen kwamen de dag erna binnen. Leuke artikelen voor een goede prijs!! Zelf ben ik ook goed geholpen i.v.m. een artikel in een verkeerde kleur, echt top opgelost! Hier ga ik nog zeker meer bestellen.

Excellent service and fast delivery!

I ordered a few items for my kid’s party: the selection was great and the delivery fast! Perfect!

Vandaag besteld morgen in huis

Prima ervaring makkelijk bestellen snelle levering en nog een lolly als cadeautje erbij die gretig werd opgesnoept door mijn kleindochter

snelle levering. makkelijk te bestellen via de webshop.

Nette afhandeling

Super netjes, snel in huis. Ik kreeg automatisch 2 euro teruggestort op mijn rekening ivm te veel betaald brievenbuspakketje, dat vind ik nog eens netjes!

Uitgebreide webshop

Snelle verzending, vriendelijk en blij met de ontvangen producten.

Snel bezorgd en mooie spullen!

Bedankt!

Ik hen mijn bestelling heel snel ontvangen. Er was een product verkeerd geleverd, maar dat was geen probleem voor Hieppp. Het was heel snel en netjes opgelost.

spullen goed maar veel te duur

veel te duur voor een paar traktatiezakjes...helaas

Mooie spulletjes en snelle bezorging

goede service

De dinofeest artikelen waren precies zoals op de foto. goed verpakt en snel geleverd.

Mooie producten en ik was iets vergeten erbij te bestellen, mocht ik het nog extra bestellen zonder verzendkosten. Heel prettig!

Uitstekende service en materiaal

Snelle service, uitgebreid aanbod, snelle levering

Snelle verzending. Goed verpakt. Blij met de producten die ik heb besteld.

Snelle en correcte levering

Goede kwaliteit

Ik heb cadeaudoosjes besteld. Ze zijn zoals je ze op de website ziet. Mooie kleuren en een stevige kwaliteit! Ook de manier van verzenden en de kosten hiervan worden op de juiste manier afgehandeld. Ze komen hun belofte na! Ik raad deze site zeer zeker aan!

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Fijn bedrijf! Snelle levering, helaas door PostNL een snelle retournering. Heel goed opgelost en alles mooi op tijd voor de verjaardag van mijn meisje binnne Helaas bleek 1 artikel kapot/niet bruikbaar, waarschijnlijk door onvoorzichtig vervoer. En hier een netjes een vergoeding voor gekregen Volgend jaar ga ik in de webshop waarschijnlijk weer op zoek naar leuke versiering

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.