Snelle service en het is heel netjes op tijd afgeleverd!

Hele goede ervaring. Snelle, nette levering!

Mijn artikelen waren langer onderweg als verwacht, en ik had geen bevestiging maar na een belletje meteen goed geregeld. Kreeg een bevestiging en de spullen waren er binnen een dag.

Leuke webshop en snelle levering

Goede service. Snel geleverd.

Super leuke en diverse versiering!

Veel keuze en super leuke versiering, perfect voor een toffe verjaardag!

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Makkelijk bestellen, snelle levering.

Enorm snel geleverd, ook in deze lastige weers- en bezorgmstandigheden! Was makkelijk om uit het ruime aanbod de juiste keuze te maken voor de gelegenheid.

Snel en makkelijk

Snel, makkelijk, kwalitatief goed materiaal geleverd! En ik kreeg zelfs netjes wat geld terug omdat er te veel verzendkosten in rekening waren gebracht. En dit zonder erom te vragen (had het zelf niet eens door).

Snelle levering.

Fijne ervaring met Hiepp!

Zeer tevreden!!

Wat een mooie en leuke spullen! Ze waren ook heel snel in huis!

vlotte levering, keurig verpakt

enige onduidelijkheid omdat de levering is uitbesteed, daarna toch vlotte levering

Fijn, duidelijk en snel

Mooie balonnen en snelle levering

Supersnelle levering

Precies de benodigde attributen en de dag na bestelling geleverd. En dat in deze tijd. Geweldig.

Precies zo als verwacht

Duidelijke omschrijving en foto’s , precies wat ik verwacht had. Leuk voor een corona proof traktatie met zakjes popcorn er in!

Heel tevreden

Heel erg tevreden!

Snel geleverd en top geregeld.

Geweldig mooie spullen

Ik vind het allemaal supermooi materiaal wat ik heb besteld voor de 1e verjaardag van mijn kleinzoon ook de kleuren. Een kleine maar, bij de grote mint groene 1 zat helaas geen rietje en draadje om te bevestigen. Dat was het enige minpuntje

Super tevreden

Super snelle levering! Ik had een fout gemaakt in mijn bestelling en had toen een mail gestuurd! Super snelle reactie hierop gehad met fijne uitleg en hulp!

Prima webshop

grote diversiteit aan spullen voor een redelijke prijs.

Fantastisch!

Via whatsapp contact gezocht en gelijk goed en duidelijk geholpen!

Snelle en duidelijke levering, zoals het hoort.

Uitstekend!

Hele leuke artikelen, voor ieder wat wils. Overzichtelijke website, duidelijke en snel terug te vinden informatie. Ook het achteraf crediteren van de teveel betaalde verzendkosten ging snel en stond binnen paar dagen op de rekening. Levering was ondanks alle drukte ook netjes op tijd volgens afspraak. Helemaal dik tevreden. Ga ik vaker bestellen.

Te duur

Heb voor 30 euro slingers gekocht en één zo’n pakket vind het erg duur. Moest de slingers nog zelf in elkaar knutselen. Ballonnen wel heel leuk maar bestel nooits meer

Met de klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Fijne webshop!

Heel mooie feestversiering besteld! Goede service en hartstikke leuk verpakt. Aanrader!

Top service, 2x besteld en dag nadien in huis. Hier volgen nog bestellingen!

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.