Prima webshop

Assortiment is van goede kwaliteit, snelle verzending en communicatie is professioneel.

Snelle levering en reactie

Snelle levering en ook goede en adequate afhandeling bij onvolkomenheden.

Leuke versiering

Alles werd netjes optijd geleverd en keurig verpakt. Alleen de slinger “Happy Birthday” zat zó in de knoop dat we na een half uur ontknopen het hebben opgegeven weggegooid. Kan gebeuren maar wel erg zonde.

Snelle levering. Uitgebreide keuze.

Zeer aan te bevelen.

Topservice

Snelle levering, wel een probleempje daarmee gehad maar dat werd direct opgepakt en opgelost. Heel tevreden!

Helemaal tevreden

De levering was snel en alles was precies zo als beloofd. Top!

Snel en precies wat ik wilde!

Ik was super blij met de traktatie zakjes met stickers! Erg leuk waren ze en ze waren er ook lekker snel!

Hele leuke spullen

Erg leuke bakspullen voor kinderen! Goede kwaliteit en snel geleverd.

Snel, correct en super leuk!

Kwaliteit

Snelle en goede service en verkoopt kwaliteit spullen van Nijntje

Echt super ! Wij zijn heel blij met onze nijntje versiering.

Super kwaliteit en snel geleverd

Razend snel geleverd!

Prima en snel geleverd!

Leuke spullen en snelle levering!

We hebben de versiering voor ons zoontje zijn eerste verjaardag besteld. Het was super snel in huis en ze hebben een leuk assortiment :) al met al, voor herhaling vatbaar!

Mooie producten en snelle levering

Mooie producten, goede prijs en snelle levering

Hiepp is fijn en feestelijk

Geweldige webshop met mooie, leuke, degelijke artikelen voor een feetje, snelle levering.

Bestelling is netje en erg leuk verpakt afgeleverd

Top Service

Ik weet niet hoe ze het doen! Maar letterlijk 1 minuut voor 00:00 besteld volgende dag je pakket in de bus. Speciaal voor mijn last minute orders heb ik mijn order netjes ingepakt en de volgde dag binnen.

Prima service.

Prima service.

Goede spullen

Pp tijd afgeleverd Top

Betaalbare feest artikelen en snel thuis geleverd. Kwaliteit is ook goed.

Aanrader!

Ik ben super tevreden over de snelle levering en het ruime assortiment. Al veel kinderfeestjes die ik organiseerde waren mede een succes door deze webshop!

Snel binnen nadat ik besteld had. Toen 1 slinger niet in orde bleek buiten hun schuld om kreeg ik ongevraagd meteen mijn geld terug. Erg netjes van ze.

Geweldig snel bezorgd

Leuke producten en geweldig snel bezorgd. Zondag middag besteld en maandag op de mat.

Leuke spullen, snelle service!

Leuke spullen besteld voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag! Spullen werden snel geleverd en zien er goed uit. Erg blij mee!! Aanrader.

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.