Top! Snelle levering.

leuk assortiment

Teveel verzendkosten, per ommegaande retour.

Heel goed!

prima als altijd, snelle levering en goede kwaliteit

Snelle bezorging, mooi product

Snelle bezorging, mooi product

Jammer.

Onder meer ballonnen besteld versiering geboorte. Grootste ballon was bij opblazen lek..jammer!

Met deze klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Goeie en snelle levering

Leuke spullen en snel geleverd!

Heel leuke feestversiering. Ruime keuze en dag erna had ik mijn pakketje al thuis!

Goed verpakt en snel geleverd!

Volgende dag levering en is altijd goed ingepakt!

Producten zijn luxe Keurig verpakt Zeer snelle levering! Erg blij mee.

Fijn

Super snel service

Snelle levering ,leuk verpakt met een kleine leuke verrassing

Goede service en snelle levering, alles voor een leuk feest kan je hier vinden voor een schappelijke prijs!

Snelle levering en leuke prijs!

De bestelde spullen had ik binnen 1,5 dag in huis. Leuke originele slingers voor een eerste verjaardag. Alleen bleef de confetti van de confetti ballonnen onderin de ballonnen liggen. Dit was dus een tegenvaller.

Nooit aangekregen

Bestelde artikelen niet aangekregen. Ligt wss aan de post

Met deze klant hebben we contact opgenomen om te achterhalen waar het pakket (wel) geleverd is. Hieppp

Snelle levering, goede prijzen.

Snelle levering, goede prijzen.

Snelle levering, mooie ballonnen!

Ziet er super uit.

Heel blij met de versiering en ziet er mooi en leuk uit.

Snelle bezorging, keurig verpakt. Goede communicatie.

Snelle levering, kwaliteit matig

20 ballonnen besteld waarvan er in 4 een gaatje zat. Jammer!!

Met deze klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Snelle service en mooi producten. Top!

Ik had een pakketje met feestartikelen besteld dat door een fout van Post.nl niet is aangekomen. Hiepp kon hier niets aan doen, maar reageerde snel en professioneel om het probleem zo snel mogelijk voor mij op te lossen.

Snelle levering en goede spullen!

Ik heb op woensdag de papieren (popcorn)bakjes besteld om uit te kunnen delen aan leerlingen in de klas. Gelukkig was ik ruim van tevoren al bezig met het bestellen, want ik had verwacht dat het pas een aantal werkdagen later bezorgd zou worden. Echter waren ze bij Hiep heel snel! Ik kreeg het twee dagen later al in huis. Top spullen en goede bezorging

Topservice

Ik heb een goede ervaring met Hieppp. Mijn bestelling werd zeer snel verzonden en ik was zeer tevreden met het product.

Super snelle levering

Voor de verjaardag van mijn zoontje heb ik uitdeelzakjes besteld. De volgende dag waren de zakjes al in huis. Wat ik erg waardeer is dat ik per mail direct een creditnota ontving. Ik had namelijk verzendkosten voor een pakket betaald, maar het paste door de brievenbus. Het verschil wordt achteraf heel netjes verrekend. Ps. de kinderen waren erg blij met het stukje zuurstok dat aan de bestelling was toegevoegd.

Super tevreden

Product snel geleverd

Super leuke producten en snelle levering !

Een webshop vol producten voor kinderfeestjes, baby showers, gender reveals en nog veel meer! Alles is makkelijk te vinden, het bestellen gaat super gemakkelijk en de levertijd is geweldig.

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.