Mooi, maar prijzig

Eigenlijk wilde ik veel meer bestellen, want het zag er allemaal zo leuk uit. Maar toen ik het bedrag in mn winkelmandje zag, schrok ik enorm! Ik heb eea eruit gehaald en er bleef 43,50 euro over om af te rekenen. Door dat de plaatjes er zo mooi uitzien in de webshop besefte ik niet dat de slingers maar 1,5 meter zijn. Het staat er wel keurig bij vermeld, maar in de praktijk kun je dus maar een klein stukje van je huis versieren. En tot slot, had ik ook niet door dat ik de slingers zelf in elkaar moest zetten. Ik ben terug gegaan naar de site om te checken of dat er wel echt bij stond. En ja er stond DIY. Dus technisch gezien klopt het allemaal, maar toch voel ik me enigszins misleid. Zeker voor dat geld. Sorry, had graag een betere review willen schrijven, maar ik zou niet nog een keer bestellen en dus anderen ook niet aanbevelen. Levering verder keurig.

Super!!!

Wat een snelle levering en mijn zoontje was héél blij met zijn versiering! Een geslaagd verjaardagsfeestje dus! ♥️

Snelle levering en goede producten!

De levering van mijn producten was snel en de kwaliteit van de producten zelf ook.

Prima producten

Wij hebben de slingers en ballonnen besteld. Deze zien er prima uit. De kanonnen hebben wij nog niet gebruikt en kunnen we nog geen ervaring over delen. Deze worden de 20e gebruikt. Dan zal ik mijn beoordeling weer aanpassen.

Snelle levering en telefonisch erg behulpzaam.

Wat we graag wilde hebben was niet op voorraad maar door telefonisch contact goed geholpen en op de hoogte gehouden van de vorderingen op de webshop.

Helemaal geweldig!

Leuke producten, niet te vinden in winkels in onze omgeving. Zelfs spontaan geld terug teruggestort gekregen omdat ik €4,50 had betaald voor een pakketje. Het werd achteraf bezorgd als een brievenbus pakketje. €2,- spontaan retour! Heel erg netjes. Bedankt voor deze service.

Helemaal super!

Snelle levering, goed verpakt, duidelijke informatie & communicatie! Helemaal super!

Vlotte aankoop

Heel snelle levering, vlotte aankoop. Perfect!

Leuke producten

Erg leuke producten en snelle levering

Snelle levering, producten zoals op site.

Snel, goed

Een snelle en goede levering en achteraf verrekening van de verzendkosten omdat het goedkoper was uitgevallen

Snelle en goede levering

Besteld en snelle levering , netjes ingepakt

niks op aan te merken!

Gewoon een snelle, en correcte levering. Goed verpakt en mooie items.

Te laat geleverd

Woensdag enkele spullen besteld oa taarttopper voor verjaardag van mijn zoontje. Ik zou het vrijdag binnen krijgen stind telkens chauffeur onderweg. Helaas tot 14.00 zaterdag gewacht niks geleverd. Dus we gingen naar locatie voor het feestje. Het was dus na 14.00 in de brievenbus gedaan helaas niks aan gehad. Ligt nog bij ons in de kast feestje was al voorbij, product zelf was wel goed ingepakt en verder niks mis mee wel veelste laat geleverd dus niet kunnen gebruiken.

Beste Elmas, bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te horen dat uw bestelling op zaterdag bezorgd is. We hebben uw bestelling woensdag na 22:00 ontvangen en die donderdag verstuurd. Levering door PostNL is meestal (> 95%) de volgende dag, maar we geven aan dat er soms een dag tussen kan zitten en geven ook aan om rekening te houden met een levering van 1 - 3 dagen, omdat we levering de volgende dag niet kunnen garanderen. Excuses voor het ongemak. Gr. Sharaida, Hieppp

Awesomeeee!!!

Fantastisch! Heb de nieuwe ballonnen boog gebruikt voor mijn dochtertjes eerste verjaardag en het was awesome! Zo leuk, echt goede kwaliteit en dummy proof voor een diy.

Super !!!

Super mooie producten & snelle service

Snel levering

Snelle levering en mooie producten

Dit was mijn eerste ervaring bij Hieppp. Had decoratie besteld in de thema ruimte/space. Bij openen bleek er een fabrieksfout te zijn en heb toen contact opgenomen met de klantenservice. Ben heel snel en heel goed geholpen. Ben blij met mijn versiering. Het heeft toch net dat beetje extra dan de standaard versiering, die in de winkel te verkrijgen is. Zal zeker in de toekomst weer een bestelling plaatsen bij hieppp.

Heel veel keuzes, goede snelle bezorging. Had een gastenboeklijstje gehaald voor een babyshower, helaas kwam het lijstje bij ons kapot aan. Geen tijd gehad om terug te sturen of iets, zelf maar snel een oplossing gezocht. Maar verder helemaal top!

Met deze klant hebben we contact opgenomen.

Snelle service, genoeg keuze

2 folie ballonnen besteld helemaal in thema van het kinderfeestje. Snel geleverd, goede service, leuke prijs en degelijk verpakt. Ben erg tevreden, voor het volgende feestje hoop ik hier weer te kunnen slagen!

super

hele mooie degelijke versiering, snelle levering !

Super snelle levering!

Fijne en betrouwbare winkel, heel erg snel verzonden!

Goede service!!!

Goede service!!!👍🏻

Snel en betrouwbaar

Supersnelle levering en qua producten precies wat we zochten.

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.