Snelle levering en leuke producten

De producten die ik 's avonds had besteld, werden de volgende dag al per post geleverd. Ook kreeg ik snel antwoord via de app. Producten van Nijntje zijn erg schattig.

Fast and Honest

Received my order quickly, prices were some of the best I saw online. Also, they had amazing customer service! I was initially charged 2 euro extra for the package being too big to fit into my mailbox though it certainly could have done so (ordered some bags). Despite not having contacted them, I received an email later explaining I would be refunded the 2 euro. Very happy with that, and will definitely order from here again!

Snel en mooi

Snelle levering. Mooi product, helemaal naar wens!

Snelle levering en goede producten

Ze hebben een breed assortiment voor een goede prijs. De levering was ook super snel, volgens mij was het de volgende dag of de dag erna al in huis.

Uitgebreid en leuk assortiment. Bestelling vlot geleverd. Jammer van de hoge verzendkosten. De door mij bestelde vlaggenlijn en ballonnen konden mijns inziens prima als brievenbuspakje ipv pakketpost

Met deze klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Supersnelle service!

Hele vriendelijke, snelle bezorging! Kom zeker nog eens terug!

Snel en makkelijk.

Super goed. Snelle service. Erg bedankt.

Super snel binnen

Super snel binnen, precies het product wat er stond zeer tevreden

Goed contact gehad, vriendelijk geholpen en de bestelling snel in huis. Super!

Snelle levering. Top!

Product ziet er naar mijn idee super uit. Foto van product komt ook overeen met het geleverde product.

Snelle levering, mooie producten

Ik heb Nijntje versiering gekocht voor een babyshower. Alles ziet er netjes uit. Mooie kleuren en bijpassend geheel. Het pakket kwam binnen een paar dagen aan.

Perfect!

Mijn bestelling werd op tijd geleverd, daarnaast ook nog de service dat ik €2 retour kreeg omdat het pakketje door de brievenbus kon. Goede ervaring met Hiepp.

Fijne communicatie en snelle levering

Duidelijke website, telefonisch contact prettig en snelle levering

Zeer goede service!

Zeer goede service! Mooie producten.

Hele leuke, originele spulletjes. Alles zag er zo uit als op het plaatje. Ook keurig geholpen toen ik per ongeluk een dubbele bestelling plaatste. Top.

Geen problemen gehad, en spullen snel gekregen.

Niets om op aan te merken. Leuke collectie van spullen. Blij met ons bestelling.

Leuke spullen en snelle levering!

Leuke spullen en snelle levering!

Zeer tevreden als altijd!

Mooie artikelen van goede kwaliteit. Goede service. Snelle levering! Als er een keer een product niet voorradig is, kan ik altijd een goede alternatief vinden.

Heel veel mooiie spullen en betaalbaar

Zeer snelle levering, TOP !!!!

Top site en top service

Leuke popcorn doosjes die snel verstuurd werden

Leuke popcorn doosjes die snel verstuurd werden

Leuke site, leuke spullen, vlotte service!

Prima..

Jammer van de 60 mailtjes die je na een bestelling van 12 zakjes krijgt..

Met deze klanten hebben we contact opgenomen. Gr. Hieppp

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.