Snelle levering, goede producten

Snelle levering van producten, goede producten, goede kwaliteit, prima prijs/kwaliteit verhouding

mooi materiaal goede service

prima levering, mooi materiaal

Helemaal tevreden

Makkelijk bestellen, met 2 werkdagen al in huis...

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service, ruime keuze uit het assortiment, heel fijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele leuke spullen en snelle levering. Meteen een leuke kortingskaart erbij. Dank je.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Supersnelle levering en prachtige spullen

De woodlands babyshower van mijn zus was heel erg geslaagd! Bedankt voor de goede service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Te veel leuke artikelen om uit te kiezen

Zo een veelzijdig en leuk assortiment. Welk feest dan ook begint bij Hieppp

Fantastisch assortiment en service

Hieppp heeft een zeer uitgebreid assortiment. De service is ongekend. Vorige kreeg ik vrij wel meteen antwoord op mijn gestelde vraag, op zondag! Mijn laatste bestelling kon achteraf met de brievenbuspost mee en kreeg super netjes een creditnota gestuurd van het teveel betaalde bedrag. Super service!

Super leuk assortiment

Super leuk en ruim assortiment, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering maar product niet zoals beschreven.

De gender reveal ballon besteld. Deze zou met helium gevuld moeten worden, echter zit hier geen goede opening/sluiting in in de ballon, waardoor de ballon niet gevuld kon worden met helium, wat heel jammer is. Zelfs in de winkel lukte het hen niet. De ballon krijgt dus een andere vorm en je kan hem niet leesbaar ophangen omdat hij niet gevuld kan zijn met helium. Echt heel jammer en zonde van het product!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Met deze klant hebben we contact opgenomen.

Snelle reactie en goede service

Ik ben zeer tevreden over de service van Hiepp en beveel de site van harte aan!

Goede en snelle service!

Mooie, snelle service en een prachtig tafelkleed binnen gekregen! Heel blij mee!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuk en uitgebreid assortiment, snelle levering!

Uit jullie ruime keuze de aankleding voor de communie van onze zoon samengesteld. Snelle levering en mooie artikelen, dat wordt alleen al door de aankleding een top feest!

Prima bedrijf. Aanrader!!

Prima snelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zeer goede service, functionele website!

Zeer tevreden over mijn bestelling en de afhandeling hiervan.

Correcte en snelle levering

Snelle levering met een leuk extraatje :)

Goede en snelle service

Snwlle levering, producten voldoen aan verwachting.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, ze merkten ook iets op bij de bestelling wat ik niet gezien had. Super vlot contact

Prima. Snelle levering.

De popcorn bakjes die ik zocht heb ik hier gevonden! Het assortiment was verder wat beperkt waardoor ik de feestversiering elders heb besteld.

Super service!

Nadat mijn bestelling niet op tijd ging toekomen door een fout bij het bezorgingsbedrijf, heeft Hieppp het pakje opnieuw opgestuurd waardoor ik de spulletjes dan toch tijdig had! Super goeie service dus!

Nette en snelle levering

Vormpje besteld. Snel ontvangen via post. Pakje paste door de brievenbus en ik heb verschil van verzendkosten terug gekregen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en leuke producten

Goed bevallen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke producten helemaal te gek voor een feestje

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle service, nette verzending

Goede, snelle service, nette verzending. Kreeg achteraf nog geld terug omdat het een brievenbus pakket was. Heel netjes.

Goede Service, mooie producten

Mooie producten en snel geleverd!

Over Hieppp

Filter op Taal