Superleuke produkten

Leuke spulletjes en snelle levering

Snel en prettig

Snelle levering, de artikelen zijn met zorg ingepakt en er zat een persoonlijk kaartje en een aantal gratis stickers bij. Fijne ervaring

Super aanbod

Hieppp heeft een geweldig aanbod en levert heel snel. Ik ben in 1x klaar voor twee verjaardagfeestjes.

Leuk pakket

Leuk pakket voor Dino kinderfeestje!

Mooie artikelen en snelle verzending

Een uitgebreide keuze aan partyartikelen voor kinderfeestjes. Verschillende thema’s die perfect kunnen voor een tweeling (meisje en jongen). En een hele snelle levering zelfs nu in de drukke levertijden met de coronapandemie.

Alles netjes op tijd geleverd

Super leuke spulletjes

Leuke spulletjes, snel geleverd!

Leuke spulletjes, snel geleverd!

tevreden met mijn aankoop

product zoals omschreven, snelle levering

Ik was een artikel vergeten en kon dat zonder extra verzendkosten nog bestellen.

Snelle levering en mooie decoraties!

Ik ben hier erg geslaagd voor mooie decoraties voor het dino feestje van mijn zoontje. Erg blij mee!

Snelle service van mooie produkten

Veel keus aan leuke feestartikelen. De verjaardag van mij'n kleinzoon heeft als thema Dino's en hier kon ik leuke spullen voor uitzoeken. Snel geleverd en zag er mooi uit

Mooie producten

Goede service en mooie degelijke producten voor een goede prijs .

Mooie,goede producten,snel geleverd

Duidelijke website en kwaliteit. Prijzen zijn ook goed

Wat een snelle service! Om 20:00 uur besteld en de volgende ochtend in huis. Ik zal zeker nog een keer bestellen bij Hieppp!

Een feestje in een doos! :)

Zoals gewoonlijk werd mijn bestelling keurig verpakt door Hieppp en netjes de volgende werkdag bezorgd. Leuk detail was het kleine verpakte stukje zuurstok dat we in de doos vonden. :) Wij shoppen graag bij Hieppp omdat zij een geweldig assortiment aan (thema) feestartikelen hebben. Een aanrader!

Een aanrader

Een heel mooi en ruim assortiment. En een vlotte, vriendelijke en correcte service.

Prima en snelle service!

Heel tevreden

Breed assortiment en snelle levering

Helaas was niet alles op voorraad maar alsnog popcorn bakjes in verschillende kleuren kunnen bestellen voor de traktatie van mijn zoon. Snelle levering, erg fijn!

Goeie service

Heb nu een paar keren besteld en enorm tevreden. Als klein attentie zat de laatste keer een lollie bij. Klein gebaar maar fijn!

Fijne en overzichtelijke website, mooie items van goede kwaliteit en snelle service!

Perfecte en snelle service

Perfecte en snelle service

Wat een fijne en persoonlijke webshop

Vandaag bestellen is morgen in huis Snelle service en persoonlijke benadering Super tevreden klant. Ik bestel een volgende keer zeker weer!

Goede prijs, snel geleverd

Goede concurrerende prijzen en snelle levering. Ook een duidelijke website met ruime keus

Slecht

Bestelling niet ontvangen. Mijn zoontje is inmiddels al jarig geweest.

Met deze klant hebben wij contact opgenomen. - Hieppp

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.