Ballon little brother or little sister was een flop

Ikzelf werk ik een speelgoedwinkel waar we dagelijks ballonnen vullen met helium. Jaren lang ervaring met het vullen van ballonnen met helium en wat was deze ballon een flop. We kochten de ballon little brother or little sister en deze ging gewoon NIET in de lucht. Jammer want het was zo'n mooie ballon maar zeker niet zijn geld waard. Een probleem met de helium was het niet want die gebruiken we jaar en dag. Heel zonde dit, geld zomaar weggegooid.

Met deze klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Leuke versieringen

Goede, snelle levering van leuke, meer bijzondere en unieke versieringen.

Producten met een uitstekende kwaliteit en super snelle service!!

Producten met een uitstekende kwaliteit en super snelle service!!

Uitstekend!

Uitstekende service! Alles netjes op tijd!

Erg tevreden

Het is heel goed en de levering van de bestelling op tijd is ingeleverd

Super meedenkend bedrijf

Mijn pakketje was op een verkeerd adres bezorgd door een verkeerde adressering.. Ik heb dit gemeld en er werd direct op mijn mail gereageerd. Samen zijn we achter het probleem gekomen. Het probleem lag bij mijzelf en niet bij het bedrijf.

Super Service!!

De producten waren super snel verstuurd en de volgende dag in huis (ook al had ik nog na 17:00 besteld). Daarnaast is de kwaliteit erg goed!

Goed, snelle levering, betrouwbaar

Goed, snelle levering, betrouwbaar

Snel en goed bereikbaar

Snelle reactie via whatapp zelfs soms buiten kantooruren. Leuk en veel unieke feestartikelen in veel thema’s! Ik zou mogelijk nog eens een bestelling doen als ik weer feestartikelen nodig zou hebben.

Geweldig !

Ondanks dat ik laat bestelde kreeg ik mijn bestelling toch nog de volgende dag. Service.. Leuk verpakt met leuke extra's.. Uitgebreid assortiment, overzichtelijke website.

Veel keus en snel geleverd!

Pakketje heel snel in huis en ook de kosten van teveel betaalde verzendkosten had ik snel weer terug.

Positief

Te hoge verzendingskosten voor de rest goed

Top service en producten

Bestellen gaat heel gemakkelijk. Groot en mooi assortiment. En snelle levering

Uitstekende service en kwaliteit

Snelle levering, heel degelijke producten aan een super prijs!

Super Service, en top kwaliteit!

Bij het openen van mijn bestelling, viel er spontaan een snoepje uit het pakketje :-) Naast het feit dat mijn bestelde artikelen van enorm goede kwaliteit zijn, vond ik het snoepje echt een leuk attent gebaar. Zeker tot een volgende bestelling!

Goed geholpen

Goed geholpen met mijn vraag. En erg te vreden met mijn bestelling.

Snelle levering en goede producten, wat kan een mens nog meer wensen. Dikke tien!

Hieppp is me aanbevolen door mijn zusje. En ik ben verkocht. Spullen die elders moeilijk te verkrijgen waren kon bij jullie zo op de wenshop vinden. Dikke tien

Fantastisch!!

Ze hadden alles wat ik nodig had en zoveel meer! Alles is super mooi, net zoals op de site. Ondanks dat ik laat op de avond mijn bestelling had geplaatst, was het er de volgende dag. Meer dan een tevreden klant hier!

Super! Snelle levering, goed produkt

Zie bovenstaande

Zeer snelle levering en hele leuke producten!

Zeer snelle levering en hele leuke producten!

Mooie producten snelle levering

Alles van goede kwaliteit, nette prijs en snelle levering

Leuke originele versiering en goede prijs/kwaliteit verhouding.

Prima service. Kan niet beter

Prima alles naar wens en snel geleverd

Snelle levering en ruim aanbod

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.