Helemaal top!

Super snelle service en hele mooie producten. Heel erg tevreden!

Ik ben tevreden over de snelle service, ze hebben een leuk assortiment. We hadden alleen wel een doosje met cupcake vormpjes die beschadigd waren, dat vond ik wel jammer voor €15,95,-

Met de klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Product werd snel geleverd en was precies zoals ik had verwacht. Erg blij mee!

Prima en vlot geregeld

Had nog wel wat meer bordjes willen hebben, maar er was niet meer op voorraad. Deze hoeveelheid is net onvoldoende voor school.

Het werd heel snel geleverd en het product is zoals verwacht.

Doorschijnende genderreveal ballon

Een genderreveal ballon besteld (Little sister of Little brother). Slechte kwaliteit ballon je zag de confetti in de ballon zitten. Uitkijken met de zon omdat de kleur er anders doorheen scheen.

Met deze klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Was wat verkeerd gegaan bij het versturen maar ze hebben dat goed en snel opgelost was maar een mailtje voor nodig

Heel goede en snelle service

Snelle service . Goed afgeleverd ook via post. Nl Helaas niet het gewenste in voorraad

Helemaal positief.

Er ging iets mis met mijn betaling waardoor mijn winkelmandje leeg leek en ik opnieuw dezelfde bestelling heb gedaan. Ik heb contact met hun gehad en één van de bestellingen werd meteen geanuleerd en ik heb mijn spullen de volgende dag zelf ontvangen.

Zoals verwacht

Alles in orde, zoals op de afbeelding en snel geleverd. Juist de slinger wist ik niet dat dit zelf te maken was, toch 45 minuten werk.

Snelle levering. Goede prijs en mooie kwaliteit producten

Snelle levering. Goede prijs en mooie kwaliteit

Makkelijk besteld, snel bezorgd!

Website is ontzettend makkelijk ingericht, ik kon gelijk alles vinden wat ik nodig had. Ik was aangenaam verrast toen ik de lol surprise items op de webshop zag staan! De verwerking van mijn order ging heel snel en ik kreeg constant via de mail alle updates. Waar ik het meest tevreden over ben zijn de ballonnen. De kwaliteit van de ballonnen is echt geweldig! Die blijven echt een week lang heel mooi. Inmiddels het derde jaar dat ik de verjaardag versieringen via hieppp heb en zou het echt iedereen aanraden!

Snelle levering en goede communicatie

Snelle levering en goede communicatie

Hele fijne webshop!

Overzichtelijke menu’s, fijn om ook op thema te kunnen selecteren. Goede en snelle levering en materialen.

Leuke spullen snel geleverd

Ondanks kapot product een super service

Na het pakket geopend te hebben merkte ik direct dat een product kapot bleek. Ik heb direct contact opgenomen en gevraagd om een vervangend product. Hier werdt snel en met een duidelijke uitleg op gereageerd. De situatie was namelijk zo dat ze het product niet meer op voorraad hadden. Aangezien ik pas een maand later dit product wilde gebruiken hebben ze nog getracht bij de leverancier een voor mij te verkrijgen. Dit mocht dan helaas niet bijtijds gelukt zijn. Het aankoopbedrag heb ik netjes terug gekregen. Kortom. Ze zetten bij fouten hun beste beetje voor je voor! Erg fijn! Verder waren we super blij met de producten die we besteld hadden! Ze waren van super prijs kwaliteit verhouding!

Snelle en goede service. Top.

de klantvriendelijkheid is geweldig

werd na een ingesproken bericht terug gebeld. dat maak je niet vaak meer mee in deze teit. Zou wel graag op de site wat meer mogelijkheden zien op de ballonnen op te pompen.

In de avond besteld, volgende dag al in huis!

Goed bereikbaar snelle service

Na een telefoontje mijn vraag direct beantwoord waardoor ik kon bestellen en direct de volgende dag in huis. Super dankjewel!

Snel, super klantvriendelijk en fijne producten

Nog nooit problemen gehad met een levering, het is altijd optijd binnen ! Super fijne webshop

Goed maar jammer van de folieballon die stuk in de verpakking zag. (Was reeds geopend!)

Zeer snelle levering De mooiste versiering Mijn dochter is heeeeel blij met de regenboogballon slinger. Jammer genoeg zat de grote unicorn folieballon stuk in de verpakking. Dit was wel een grote teleurstelling!

Met deze klant hebben wij contact opgenomen. Hieppp

Heel goed.

Hele snelle en goede verzending. Alles optijd binnen om de traktatie te kunnen maken.

Goede ervaring.

Product zoals omschreven, goede service en kwaliteit.

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.