Het verloopt zoals ik het verwacht.

Het verloopt zoals ik het verwacht.

Duidelijke webshop, groot aanbod

Mooie producten, kwaliteit is wel niet altijd top. Uitgebreid aanbod en voor elk thema wat wils

Beste Veronique, bedankt voor uw beoordeling en feedback! Is zeer waardevol. U geeft aan dat de kwaliteit niet helemaal naar wens is. U heeft meerdere artikelen besteld. Ik hoor graag om welk artikel(en) het gaat, want ik wil uiteraard artikelen van goede kwaliteit leveren en het kan ook zijn dat u een artikel ontvangen heeft met een productiefout. Ik hoor het graag. Gr. Sharaida Hieppp

Alles in orde

Snelle verzending, netjes verpakt.

Tevreden.

Wij zijn blij en tevreden met onze aankoop.

Makkelijk te bestellen, snel geleverd. En een cadeautje om uit te pakken!

Geweldige producten voor themafeestjes, al vaker besteld hier. Dit keer hele leuke krokodil bordjes besteld, waren de volgende dag al in huis

Top producten en een leuke webshop

Snel geleverd en een goede service

Top.!

Leuke producten en een snelle levering.! Ik had producten van woodlands en de kids waren er helemaal gek op

top - op tijd en in orde zoals verwacht

het is de eerste keer dat ik bij jullie iets besteld heb maar het is zoals ik verwachtte.

Prima ervaring

Snel geleverd.

Super snel!

Ik heb nog nooit zo snel een pakketje ontvangen, wat ik online heb besteld. Echt mijn complimenten en super kwalitatieve producten. Wat een top service, zeker een aanrader!

Top !

Mijn dochter is heel tevreden met de vlinder wegwerpservies ,materiaal is ook van degelijk kwaliteit we gaan zeker nog terug bestellen bij Hieppp !

Jammer

Met de ballonnen was niets mis, het bijgeleverde snoepje was leuk. Maar jammer dat er geen rietje wordt meegeleverd om de ballonnen op te blazen. Voor die prijs zou dat best meegeleverd kunnen worden.

Altijd prettig

Ik bestel vaak bij Hieppp, mijn spullen worden altijd de volgende dag bezorgd, de kwaliteit en de prijs zijn goed en de aanbiedingen zijn super!

Positief

Bestelling werd snel en correct bezorgd

Goede service, vriendelijke en vlotte communicatie

Goede service, vriendelijke en vlotte communicatie. Bij vragen altijd snel en duidelijk antwoord.

Snel geleverd maar 1 ballon was kapot

Veel keuze en zeer snel geleverd, helaas was 1 van de speciale ballonnen kapot, er zat een giga snee in, de ander ballon was wel van goede kwaliteit.

Met deze klant hebben we contact opgenomen. Hieppp

Super leuke site!

Dit is echt een hele leuke site met enorme keuze voor de kids. Mijn bestelling kwam de volgende dag al. Kortom, leuke spullen, snelle service. Wat wil je nog meer?

Artikel snel ontvangen.

Artikel snel ontvangen.

Leuke site

Leuke site met anders dan anders producten

Mooie producten snelle levertijd

Alles naar snel en naar wens geleverd

Mijn vraag werd direct beantwoord via instagram en de volgende dag lag het pakket al op de mat. Zo fijn dat deze last minute koala bestelling direct verzonden werd. Mijn dochter is zo fan maar een lastig thema om te vinden voor een feestje. Jullie assortiment is breed en super origineel. Enorm bedankt!

Mooi materiaal dat je kan hergebruiken! Zeeeeeer snelle levering

Snelle service, jammer van het product.

Hele snelle service, alles netjes op tijd geleverd en keurig verpakt. Jammer dat de folieballon lek was en dus meteen ook terug plat ging. Jammer wat deze ging net bedoeld voor de fotoshoot van vandaag.

Met de klanten hebben we contact opgenomen. Hieppp

Over Hieppp

Bij Hieppp vind je de leukste artikelen voor je kind. Voor een feestje shop je versiering en feestartikelen voor de geboorte en kinderfeestjes. Hieppp helpt mama's en papa's om de zwangerschap en geboorte van hun baby feestelijk te vieren en hun kind onvergetelijke verjaardagen te bezorgen. Voor de kinderkamer, op school en voor veel pret binnen en buiten vind je coole accessoires o.a. spaarpotten, lampjes, stationery, kindermeubels, knuffels en opblaasbare artikelen.